abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 april 2010 @ 22:17:22 #226
281402 Kardash
[NSDAP] Leider / Voerer
pi_80244698
quote:
Op maandag 12 april 2010 22:13 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Het, de drie c's waren manen .
Het zijn een soort van wannabee Nazi's. Hun jeugdbeweging heeft goede connecties met Neo-Nazi's in Duitsland. Dat verklaart voor mij meteen ook de idiotheidsgehalte van zijn opmerkingen.
is getting his nerd on..
.. en een vleugje moslim
pi_80246081
quote:
Op maandag 12 april 2010 22:17 schreef Kardash het volgende:

[..]

Het zijn een soort van wannabee Nazi's. Hun jeugdbeweging heeft goede connecties met Neo-Nazi's in Duitsland. Dat verklaart voor mij meteen ook de idiotheidsgehalte van zijn opmerkingen.
Hoe debiel ze ook zijn, de vergelijking met neo-nazi's gaat niet op. De MHP van nu is niet de MHP van 40 jaar terug.
  maandag 12 april 2010 @ 22:51:16 #228
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_80246467
quote:
Op maandag 12 april 2010 22:17 schreef Kardash het volgende:

[..]

Wat een idealisten die Duitse nazi's. Overigens geloof ik niet dat Duitse neo-nazi's werkelijk met de Turken heulen. Als de neo-nazi's ergens wel een hekel aan hebben dan zijn dat wel de Turken.
pi_80246785
quote:
Op maandag 12 april 2010 22:51 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Wat een idealisten die Duitse nazi's. Overigens geloof ik niet dat Duitse neo-nazi's werkelijk met de Turken heulen. Als de neo-nazi's ergens wel een hekel aan hebben dan zijn dat wel de Turken.
Je weet maar nooit, tijdens WOII konden ze het goed met elkaar vinden.
  maandag 12 april 2010 @ 22:59:43 #230
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_80246881
quote:
Op maandag 12 april 2010 22:57 schreef Triggershot het volgende:

[..]

''De vijand van mijn vijand is mijn vriend'' zullen maar zeggen. Wellicht een gezamenlijke vijand die voor verbroedering zorgt en ik heb sterk het idee dat dat vast de Joden zullen zijn.
pi_80246897
quote:
Op maandag 12 april 2010 22:57 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Bron?
pi_80246989
quote:
Op maandag 12 april 2010 22:59 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

''De vijand van mijn vijand is mijn vriend'' zullen maar zeggen. Wellicht een gezamenlijke vijand die voor verbroedering zorgt en ik heb sterk het idee dat dat vast de Joden zullen zijn.
Juistem, dit met name wanneer de Islamisten of nationalisten macht grijpen in Turkije.
pi_80247008
Turken en neo-nazi's gaan samenwerken als Pasen en Pinksteren op één dag vallen.

Volgens mij is er een hele Turkse familie met kinderen en al in Duitsland omgebracht door neo-nazi's die een Turks huis opzettelijk in de fik hebben gestoken.
pi_80247079
quote:
Mwoah, ik vind deze foto's niet sterk genoeg om te stellen dat de Turken en nazi's het goed met elkaar konden vinden in WOII.

Net als die foto's van die moeftie met een nazi-officier. Zegt ook niet veel in mijn ogen.
pi_80247093
quote:
Op maandag 12 april 2010 23:02 schreef IHVK het volgende:
Turken en neo-nazi's gaan samenwerken als Pasen en Pinksteren op één dag vallen.

Volgens mij is er een hele Turkse familie met kinderen en al in Duitsland omgebracht door neo-nazi's die een Turks huis opzettelijk in de fik hebben gestoken.
Kracht en verleiding van samengaande belangen moet je nooit onderschatten zoals Arya al aankaart, zo heeft Stalin zich zowel met Hitler als Churchill geheuld.
  maandag 12 april 2010 @ 23:04:11 #237
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_80247099
quote:
Op maandag 12 april 2010 23:01 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Juistem, dit met name wanneer de Islamisten of nationalisten macht grijpen in Turkije.
De neo-nazi's hebben het inderdaad niet zo op de moslims, maar wanneer de gezamenlijke vijand om de hoek komt kijken zijn ze er als de kippen bij. Zo liepen ze niet heel lang geleden nog in een pro-Ahmadinejad demonstratie.
pi_80247134
quote:
Op maandag 12 april 2010 23:03 schreef IHVK het volgende:

[..]

Mwoah, ik vind deze foto's niet sterk genoeg om te stellen dat de Turken en nazi's het goed met elkaar konden vinden in WOII.

Net als die foto's van die moeftie met een nazi-officier. Zegt ook niet veel in mijn ogen.
De fotos zijn referenties naar onderlinge relaties, niet alleen pixels.
pi_80247163
quote:
Op maandag 12 april 2010 23:04 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

De neo-nazi's hebben het inderdaad niet zo op de moslims, maar wanneer de gezamenlijke vijand om de hoek komt kijken zijn ze er als de kippen bij. Zo liepen ze niet heel lang geleden nog in een pro-Ahmadinejad demonstratie.
Geniaal.
Heb je hier een bron van?
pi_80247186
quote:
Op maandag 12 april 2010 23:04 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Kracht en verleiding van samengaande belangen moet je nooit onderschatten zoals Arya al aankaart, zo heeft Stalin zich zowel met Hitler als Churchill geheuld.
Dat zijn poltieke leiders. Je hebt het over Turken en neo-nazi's.
Dat is net zo onwaarschijnlijk als een samenwerking tussen joden en nazi's..

Blijft een absurde stelling.
pi_80247261
quote:
Op maandag 12 april 2010 23:04 schreef Triggershot het volgende:

[..]

De fotos zijn referenties naar onderlinge relaties, niet alleen pixels.
Vind je het raar dat leiders van twee landen elkaar bezoeken in tijden van oorlog?
Turkije was neutraal in de WOII. Van grootschalige samenwerking was totaal geen sprake. Die foto heeft evenveel waarde als een foto van een bezoek van Churchill naar Turkije.
En aan het einde van de oorlog sloot men zich ook nog aan bij de geallieerden. Dat geeft volgens mij ook genoeg te denken. Hoewel daar ook geopolitieke belangen bij spelen.
  maandag 12 april 2010 @ 23:08:06 #242
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_80247314
quote:
Op maandag 12 april 2010 23:06 schreef IHVK het volgende:

[..]

Dat zijn poltieke leiders. Je hebt het over Turken en neo-nazi's.
Dat is net zo onwaarschijnlijk als een samenwerking tussen joden en nazi's..

Blijft een absurde stelling.
Zowel Turkse als Duitse politieke leiders regeren het volk tot er een opstand of revolutie plaatsvindt. Het is niet zo dat de Turkse of Duitse Nazis beter dan elkaar zijn of elkaar zouden uitsluiten bij belangen.
pi_80247333
Waarom zou een neo-nazi per definitie gekant moeten zijn tegen Achmedinejad dan?
  maandag 12 april 2010 @ 23:10:34 #245
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_80247372
quote:
Op maandag 12 april 2010 23:09 schreef IHVK het volgende:
Waarom zou een neo-nazi per definitie gekant moeten zijn tegen Achmedinejad dan?
Het is een moslim. Dat is de grootste reden. Voor de rest heeft Ahmadinejad het niet zo op het ''Arisch'' zijn en de Arische symbolen in Iran.
pi_80247396
quote:
Op maandag 12 april 2010 23:10 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Het is een moslim. Dat is de grootste reden. Voor de rest heeft Ahmadinejad het niet zo op het ''Arisch'' zijn en de Arische symbolen in Iran.
Neo-nazi's hebben niks tegen moslims, zolang ze maar in hun eigen land blijven.
  maandag 12 april 2010 @ 23:12:46 #247
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_80247469
quote:
Op maandag 12 april 2010 23:11 schreef IHVK het volgende:

[..]

Neo-nazi's hebben niks tegen moslims, zolang ze maar in hun eigen land blijven.
Ze hebben wel degelijk iets tegen moslims. Net zoals ze een hekel aan Joden hebben, of die nou in Israel leven of daarbuiten, alleen zijn de anti-Joodse gevoelens iets sterker bij sommige neo-nazi's dan de anti-islamitische sentimenten.
pi_80247494
quote:
Op maandag 12 april 2010 23:07 schreef IHVK het volgende:

[..]

Vind je het raar dat leiders van twee landen elkaar bezoeken in tijden van oorlog?
Niet als ze bondgenoten zijn, hetgeen wat niet het geval was.
quote:
Turkije was neutraal in de WOII. Van grootschalige samenwerking was totaal geen sprake. Die foto heeft evenveel waarde als een foto van een bezoek van Churchill naar Turkije.
En aan het einde van de oorlog sloot men zich ook nog aan bij de geallieerden. Dat geeft volgens mij ook genoeg te denken. Hoewel daar ook geopolitieke belangen bij spelen.
Turkije had ook een belang bij een Duits overwinning op Engeland, een versoepeling van kwestie Hatay en Moesul, de schulden van het Ottomaanse rijk etc. Zo beloofde Engeland ook vele belangen aan Turkije bij steun tegen Duitsland, dat is precies wat ik en Arya bedoelen met inspelen waar je belangen kunt halen. Daarnaast was het niet beperkt tot 'een bezoek' zoals je zelf ook wel kunt zien, bij alle 3 de partijen en termijnen niet.
pi_80247660
quote:
Op maandag 12 april 2010 23:13 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Niet als ze bondgenoten zijn, hetgeen wat niet het geval was.
Klopt, Turkije bleef neutraal. Dus bezoeken van beide partijen zouden in dat geval mogelijk kunnen zijn.
quote:
Turkije had ook een belang bij een Duits overwinning op Engeland, een versoepeling van kwestie Hatay en Moesul, de schulden van het Ottomaanse rijk etc. Zo beloofde Engeland ook vele belangen aan Turkije bij steun tegen Duitsland, dat is precies wat ik en Arya bedoelen met inspelen waar je belangen kunt halen. Daarnaast was het niet beperkt tot 'een bezoek' zoals je zelf ook wel kunt zien, bij alle 3 de partijen en termijnen niet.
Dat zou heel goed kunnen, er spelen altijd belangen mee. Toch heeft Turkije zich nadrukkelijk niet aangesloten bij Duitsland en aan het einde nadrukkelijk wel bij de geallieerden. Dat is wat ik dan weer bedoel.
En in de huidige wereld, zoals ook hierboven werd gesteld, kan het al helemaal niet. Turken in Duitsland hebben veel te verduren gehad van neo nazi's. Mishandelingen, moorden, families die leven in brand zijn gestoken, het is allemaal wel gebeurd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')