Oh weet ik veel, las alleen de eerste paginaquote:Op maandag 12 april 2010 14:22 schreef Amos_ het volgende:
...
Welk gebash? Je haalt jezelf al onderuit met je eigen infantiele post.
En jij gaat vervolgens terug naar Mongolië? Weet jij überhaupt wel iets over Armeniërs?quote:Op maandag 12 april 2010 14:15 schreef Turquaz52 het volgende:
OpgeKANKERD met die Armeniers daar, NIKS te zoeken daar.. Illegaal werken en geen belasting werken?? WEGGGG..
Zouden de meesten van hun graag doen. Jammer alleen dat je ze systematisch hebt zitten assimileren en/of uitroeien.quote:En dan nog durven te beweren dat er iets als een genocide heeft plaats gevonden, rot op man, ga na huis![]()
Ja inderdaad, eerst ze dumpen in een woestijn en vervolgens vragen ze om erkenning! Schandalig!quote:Wel de schuld van Turkije, we zijn te aardig en hebben een te goede hart voor deze harteloze mensen, stank voor dank
Sikerim die Armeniers, ik hoef niks te weten over hun..quote:Op maandag 12 april 2010 15:18 schreef Kardash het volgende:
[..]
En jij gaat vervolgens terug naar Mongolië? Weet jij überhaupt wel iets over Armeniërs?
[..]
Zouden de meesten van hun graag doen. Jammer alleen dat je ze systematisch hebt zitten assimileren en/of uitroeien.
[..]
Ja inderdaad, eerst ze dumpen in een woestijn en vervolgens vragen ze om erkenning! Schandalig!
Vergeven de mods me als ik hieruit de meest logische conclusie trek door Turquaz52 als untermensch te bestempelen?quote:Op maandag 12 april 2010 15:51 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Sikerim die Armeniers, ik hoef niks te weten over hun..
Een SCHIJT Volk is het, meer niet.
Genocide is nooit geweest, zal er ook nooit zijn, tenzij.....
Jouw land? Wat doe je hier dan?quote:Op maandag 12 april 2010 16:07 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik doe normaal, maar als er mensen zijn die MIJN LAND beschuldigen van Genocide, dan ga ik er ook op in..
radicaal sociaal-liberaalquote:Op maandag 12 april 2010 16:05 schreef Kardash het volgende:
[..]
Vergeven de mods me als ik hieruit de meest logische conclusie trek door Turquaz52 als untermensch te bestempelen?
Is ook mijn landquote:
Bron? Moet jij naar Zion toe?quote:Op maandag 12 april 2010 17:00 schreef DeParo het volgende:
[..]
Wat doe jij hier nog, Iran is toch jouw land
Laat Erdogan maar zitten waar hij zit. Prima vent. Vooral m.b.t. Israel.quote:Op maandag 12 april 2010 17:02 schreef DeParo het volgende:
Overigens, wie neemt Erdogan nu nog serieus, zeker als hij kritiek uitoefent op andere landen.
Het leger moet ingrijpen het zou eens tijd gaan worden.
En jou hier achterlaten zeker, moh, daar heb ik geen zin in.quote:
Principes AR, principes, het is zo grappig om te zien hoe jij jezelf telkens in de vingers snijdt.quote:Op maandag 12 april 2010 17:03 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Laat Erdogan maar zitten waar hij zit. Prima vent. Vooral m.b.t. Israel.
Variabele principes.quote:Op maandag 12 april 2010 17:04 schreef DeParo het volgende:
[..]
Principes AR, principes, het is zo grappig om te zien hoe jij jezelf telkens in de vingers snijdt.
![]()
![]()
![]()
Wellicht moet je alles niet zo serieus nemen.quote:Op maandag 12 april 2010 17:05 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat zal de waarde van je mening niet echt goed doen![]()
.
Wellicht moet jij jezelf niet eens zo serieus nemenquote:Op maandag 12 april 2010 17:06 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Wellicht moet je alles niet zo serieus nemen.
Nee hoor. Maar dan moet je wel enig interpretatievermogen hebben.quote:Op maandag 12 april 2010 17:07 schreef DeParo het volgende:
[..]
Wellicht moet jij jezelf niet eens zo serieus nemen![]()
, de lijn verdwijnt namelijk uit je verhaal, op deze wijze.
Feitelijk vind je dan dat je de enige bent die dat heeft, dus feitelijk, ben je de enige die het niet heeftquote:Op maandag 12 april 2010 17:09 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar dan moet je wel enig interpretatievermogen hebben.
Debiel.quote:Op maandag 12 april 2010 16:08 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
radicaal sociaal-liberaalEn wat ben jij dan? De Jood?
![]()
Weet tegen wie je praat vriend.. cCc
Ahh, de drie c's waren manenquote:Op maandag 12 april 2010 20:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Nationalist_Movement_Party
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |