Neutraal qua warfare wellicht, qua partij waren ze niet echt neutraal te noemen.quote:Op maandag 12 april 2010 23:17 schreef IHVK het volgende:
[..]
Klopt, Turkije bleef neutraal. Dus bezoeken van beide partijen zouden in dat geval mogelijk kunnen zijn.
Turkije heeft zich aangesloten in een alliantie tegen Duitsland nadat Duitsland zich zo goed als verloren had opgegeven. Zo heeft wel ieder land Duitsland oorlog verklaard. Zo gezien heeft zelfs Duitsland, Nazi Duitsland oorlog verklaard met her en der opstanden.quote:Dat zou heel goed kunnen, er spelen altijd belangen mee. Toch heeft Turkije zich nadrukkelijk niet aangesloten bij Duitsland en aan het einde nadrukkelijk wel bij de geallieerden. Dat is wat ik dan weer bedoel.![]()
Zelfs in de huidige wereld kan het, als een Karzai zelfs op sommige fronten Taliban boven de VS verkiest, dan hou ik mijn hart vast voor wat er allemaal kan gebeuren wanneer maar de juiste belangen spelen.quote:En in de huidige wereld, zoals ook hierboven werd gesteld, kan het al helemaal niet. Turken in Duitsland hebben veel te verduren gehad van neo nazi's. Mishandelingen, moorden, families die leven in brand zijn gestoken, het is allemaal wel gebeurd.
Ik vind het inderdaad lachwekkend, omdat veel neo-nazi's helemaal niets van de moslims moeten hebben en omdat alles waar de islam voor staat tegen het ''Germaanse'' en ''arische'' indruist, maar zodra de gemeenschappelijke vijand om de hoek komt kijken ze al hun idealen en principes laten varen. Hypocrieten zijn het.quote:Op maandag 12 april 2010 23:20 schreef IHVK het volgende:
Jij vind het raar dat Jodenhaters zich vereenzelvigen met Bin Laden en Iran? Als je dan meeneemt welkt beeld in het westen heerst over die twee hiervoor genoemde dingen?
Alles kan.quote:Op maandag 12 april 2010 23:21 schreef Triggershot het volgende:
Zelfs in de huidige wereld kan het, als een Karzai zelfs op sommige fronten Taliban boven de VS verkiest, dan hou ik mijn hart vast voor wat er allemaal kan gebeuren wanneer maar de juiste belangen spelen.
Inderdaad, historisch genoeg zijn er vele voorbeelden hier van.quote:Op maandag 12 april 2010 23:23 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik vind het inderdaad lachwekkend, omdat veel neo-nazi's helemaal niets van de moslims moeten hebben en omdat alles waar de islam voor druist tegenover het ''Germaanse'' en ''arische'' staat, maar zodra de gemeenschappelijke vijand om de hoek komt kijken ze al hun idealen en principes laten varen. Hypocrieten zijn het.
Ik had het over bondgenootschappen waar je voor je eigen belangen opkomt, niet assimileert in een nieuw groep. Groot verschil tussen beide voorbeelden en potentie om te gebeuren.quote:Op maandag 12 april 2010 23:24 schreef IHVK het volgende:
[..]
Alles kan.
Maar het is zo goed als uitgesloten dat het gebeurd.
De Paus kan zich ook tot de islam bekeren en de sint pieterskerk verbouwen tot een moskee. Als de juiste belangen spelen. Maar ik denk niet dat het gebeuren.
Klopt. Zo ook de huidige Iraanse machthebbers die zo fel tegen de staat Israel tekeer gaan, maar vergeten zijn dat ze tijdens de Iran-Irak oorlog nog in het geheim van Israel wapens kochten. Dat ze de Amerikanen nog geholpen hebben m.b.t. Afghanistan en dat Amerika ook ten tijde van de Iran-Irak oorlog in geheim wapens verkocht aan Iran. Ach, politiek is een smerig spelletje. Er zijn weinig echte idealisten in de wereld.quote:Op maandag 12 april 2010 23:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Inderdaad, historisch genoeg zijn er vele voorbeelden hier van.
Hitler & Stalin vs Churchill
Stalin & Churchill vs Hitler
Saddam & VS vs Iran
Afghanen & VS vs Rusland
VS vs Afghanen etc.
Zijn verhaal had ik wel eens gelezen op die Kafka (ofzo) site. Je moet eens kijken bij de KKK in Amerika, die laten al een tijdje katholieken toe, en het schijnt als je 1 Joodse Ouder hebtquote:Op maandag 12 april 2010 23:19 schreef AryaMehr het volgende:
Wat te denken van Eite Homan die in Nederland toch bekend staat als één van de meest fanatieke Jodenhater en bovendien een neo-nazi is, maar toch een Bin Laden shirt draagt en in zijn hand een Iraanse vlag heeft:
[ afbeelding ]
Hij heeft zelf eens contact gezocht met Al Qaida.![]()
communist..quote:
quote:Op maandag 12 april 2010 23:19 schreef AryaMehr het volgende:
Wat te denken van Eite Homan die in Nederland toch bekend staat als één van de meest fanatieke Jodenhater en bovendien een neo-nazi is, maar toch een Bin Laden shirt draagt en in zijn hand een Iraanse vlag heeft:
[ afbeelding ]
Hij heeft zelf eens contact gezocht met Al Qaida.![]()
nietusquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |