abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79260864
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 17:00 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het was gewoon verkrachting en moord. Lijkt me genoeg van een label.

Althans, ik ga ervan uit dat ze verkracht is en toen vermoord, ik weet niet of dat al bekend is?
En daar ga je dus de mist in.
The time you enjoy wasting is not wasted time.
pi_79260865
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 17:08 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Een buurman aan de deur, dat wil nog niet zeggen dat de buurman het heeft gedaan toch?
Lijkt me wel voor 95% zeker ja. Je belt je dochter, die zegt dat ze moet ophangen omdat een buurman aan de deur staat, je bent 10 minuten later weeren krijgt geen gehoor meer en als je thuis komt blijkt je dochter weg. Dat is wel een erg sterke aanwijzing dat de persoon die aanbelde er iets mee te maken heeft.
My soul is painted like the wings of butterflies
  woensdag 17 maart 2010 @ 17:10:55 #159
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_79260868
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 17:09 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

ja eenmalig, maar als er wat speelde tussen die twee hebben we het over de langere termijn neem ik aan
Zou ze dat dan niet aan een vriendinnetje hebben verteld oid?
be nice or go away
pi_79260895
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 17:10 schreef Theoria_Colorum het volgende:

[..]

En daar ga je dus de mist in.
We zullen zien. Je hoort vaker dat een jong meisje verkracht en vermoord is, dan enkel vermoord.
  woensdag 17 maart 2010 @ 17:12:21 #161
145755 kahaarin
pi_79260914
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 17:10 schreef scanman1 het volgende:

[..]

Lijkt me wel voor 95% zeker ja. Je belt je dochter, die zegt dat ze moet ophangen omdat een buurman aan de deur staat, je bent 10 minuten later weeren krijgt geen gehoor meer en als je thuis komt blijkt je dochter weg. Dat is wel een erg sterke aanwijzing dat de persoon die aanbelde er iets mee te maken heeft.
Hij was er dus hij heeft het gedaan? Nee, ik denk niet dat je dat zomaar kunt stellen. Het is verdacht maar niet meer dan dat.
be nice or go away
pi_79260919
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 17:10 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Zou ze dat dan niet aan een vriendinnetje hebben verteld oid?
Ja of toch ooit opgemerkt zijn door ouders of buurtbewoners dat die 2 elkaar zagen oid.

Ze is 12, die vertelt dat toch tegen een vriendinnetje of wat dan ook?
pi_79260937
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 17:11 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

We zullen zien. Je hoort vaker dat een jong meisje verkracht en vermoord is, dan enkel vermoord.
Dat zeker, maar dat zegt bitterweinig over wat er vorige week in Dordrecht is voorgevallen.
  woensdag 17 maart 2010 @ 17:12:58 #164
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_79260946
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 17:09 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

ja eenmalig, maar als er wat speelde tussen die twee hebben we het over de langere termijn neem ik aan
Nou ja, dat hoeft niet perse natuurlijk, kan best dat zij een major crush had op hem, zichzelf op heeft gedrongen je weet niet hoe lang, hij 1 keer bezweken is en ze hem chanteerde. En dat hij daardoor totaal in paniek raakte.

Excuus, ik heb de vorige topics niet meegekregen dus wellicht mosterd.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_79260977
En als de buurman het NIET gedaan heeft, dan was de bewuste buurman wel naar de politie gegaan met de melding dat hij daar om half 6 nog heeft aangebeld. Aangezien dat niet is gebeurd, kon de politie wel voor 95% zeker weten dat die buurman de dader was.
  woensdag 17 maart 2010 @ 17:14:44 #166
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_79261034
Wanneer werd bekend dat iemand "de ontvoering" met een webcam gefilmd had dan?
Haters everywhere but I don't really care.
pi_79261038
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 17:12 schreef Theoria_Colorum het volgende:

[..]

Dat zeker, maar dat zegt bitterweinig over wat er vorige week in Dordrecht is voorgevallen.
Het was ook iets te voorbarig van mij, daar heb je gelijk in.
Maar ik verwacht wel dat het zo'n soort scenario gaat worden....

Hem pedofiel noemen is dan helemaal voorbarig.
pi_79261048
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 17:12 schreef Vivi het volgende:

[..]

Nou ja, dat hoeft niet perse natuurlijk, kan best dat zij een major crush had op hem, zichzelf op heeft gedrongen je weet niet hoe lang, hij 1 keer bezweken is en ze hem chanteerde. En dat hij daardoor totaal in paniek raakte.

Excuus, ik heb de vorige topics niet meegekregen dus wellicht mosterd.
Tjah, een meid van 12 die al zo gehaaid is? Ik weet 't niet hoor.

En waarom nam hij dan nu het initiatief naar haar toe te gaan?

Het zou kunnen hoor, daar niet van.

Ben zeeeer benieuwd naar zijn verklaring / motief. Het wijkt toch flink af van andere verdwijningszaken imho.

Je verwacht altijd een naar, vies, raar oud mannetje. En als je die foto's ziet is het gewoon een hele normale joviale gozer.
En tis ook nog eens in mn geboortestad waar ik 21 jaar naast heb gewoond en nog veel kwam
pi_79261057
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 17:13 schreef scanman1 het volgende:
En als de buurman het NIET gedaan heeft, dan was de bewuste buurman wel naar de politie gegaan met de melding dat hij daar om half 6 nog heeft aangebeld. Aangezien dat niet is gebeurd, kon de politie wel voor 95% zeker weten dat die buurman de dader was.
Dat dus
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_79261059
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 17:12 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Hij was er dus hij heeft het gedaan? Nee, ik denk niet dat je dat zomaar kunt stellen. Het is verdacht maar niet meer dan dat.
Zie mijn vorige post. Er is geen buurman geweest die de politie gemeld heeft dat hij nog heeft aangebeld, waardoor de politie dus kon weten dat de persoon die aanbelde ook de dader was.
pi_79261084
quote:
Dan nog, zo simpel werkt het niet. Al zouden ze iemand betrappen op die leugen zouden ze zonder lichaam oid nog amper een zaak hebben.

En zoals die OvJ in de persco al zei, er waren zoveel variabelen en zoveel mogelijkheden...
  Moderator woensdag 17 maart 2010 @ 17:17:00 #172
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_79261109
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 17:10 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Ik zou niet weten waarom we deze in leven zouden moeten houden. Vertrouw jij ooit nog zo iemand terug in de maatschappij.
Drugscriminelen die elkaar doodschieten, of mensen die een crime passionel plegen, daar kan ik me nog enigzins in verplaatsen. Maar een gozer die een 12 jarige dood, daar kan ik me helemaal niets bij voorstellen
een gozer?
een agent!

van mij mogen ze hem tegen de muur zetten ja
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 17 maart 2010 @ 17:17:31 #173
262 Re
Kiss & Swallow
pi_79261131
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 17:12 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ja of toch ooit opgemerkt zijn door ouders of buurtbewoners dat die 2 elkaar zagen oid.

Ze is 12, die vertelt dat toch tegen een vriendinnetje of wat dan ook?
lijkt me dan ook niet dat je het dan over "de buurman"hebt als hij voor de deur staat maar gewoon zijn naam zou noemen, of dat moet wel heel doortrapt zijn, maar goed
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 17 maart 2010 @ 17:18:13 #174
145755 kahaarin
pi_79261154
quote:
Tja, zelfs haar moeder maakte zich in eerste instantie geen zorgen.....
quote:
Ouders vermiste Milly vragen om hulp
Uitgegeven: 15 maart 2010 08:26
Laatst gewijzigd: 16 maart 2010 12:51
DORDRECHT - De ouders van de vermiste Milly Boele uit Dordrecht vragen iedereen die maar iets kan melden over de verdwijning van het meisje, dat te doen, hoe klein de aanwijzing ook lijkt. De 12-jarige is sinds woensdagavond spoorloos.

In een interview in het AD van maandag vertelt Milly's moeder dat zij woensdag om half zes 's middags heeft gebeld met haar dochter.
Die zei op een gegeven moment dat zij moest ophangen, omdat er iemand voor de deur stond.

Milly vroeg haar moeder haar even later terug te bellen op haar mobiele telefoon. Toen de moeder dat deed, nam het meisje niet op.
Toen de moeder thuiskwam, was Milly er niet. In eerste instantie was de vrouw niet ongerust. Pas om acht uur begon zij zich zorgen te maken en ging rondbellen, maar niemand wist waar Milly was. Toen nam de moeder contact op met de politie.
Zowel de ouders als de politie sluiten uit dat Milly is weggelopen. Tot zondagmiddag waren er tachtig tips bij de politie binnengekomen over haar verdwijning
bron
be nice or go away
  Moderator woensdag 17 maart 2010 @ 17:19:07 #175
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_79261183
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 17:17 schreef Re het volgende:

[..]

lijkt me dan ook niet dat je het dan over "de buurman"hebt als hij voor de deur staat maar gewoon zijn naam zou noemen, of dat moet wel heel doortrapt zijn, maar goed
naja of ze kenden elkaar gewoon niet (zo goed) voor mij is ook heel de straat de buurman (of de buurvrouw) tenzij ik weet (me kan herinneren ) hoe ze heten
pi_79261205
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 16:24 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Feiten van de persconferentie:

Verdachte is agent.
Verdachte is buurman.
Verdachte had een vage buurrelatie met slachtoffer.
Verdachte heeft een vriendin, wonen samen.
Vriendin verdachte is ook werkzaam bij de politie
Verdachte vertelde vriendin erover, vriendin stuurt hem naar de politie.

Verdachte gaat naar de politie en legt een bekentenis af.
Weet jij zo wanneer hij zichzelf precies aangegeven heeft? Ze woonden samen? Mja, ik vraag me dan wel af of ze het niet zelf heeft ontdekt
quote:
Volgens het telefoongesprek stond er een man voor de deur.
Milly heeft aan de telefoon verteld dat dit een buurman betrof.
17de wordt verdachte voorgeleid ten laste legging is wederzijdse vrijheidsberoving en moord
17de uitslag sectie

Zo dan?
Dank je voor de feiten
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_79261210
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 17:04 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ja eigenlijk wel.
Inderdaad.
Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
pi_79261211
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 17:16 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dan nog, zo simpel werkt het niet. Al zouden ze iemand betrappen op die leugen zouden ze zonder lichaam oid nog amper een zaak hebben.

En zoals die OvJ in de persco al zei, er waren zoveel variabelen en zoveel mogelijkheden...
Ze hadden dus alle huizen in de buurt moeten doorzoeken wat mij betreft. Want nogmaals: de politie kon dus voor 95% zeker weten dat de dader een van de buren was. Nogmaals: als de man die aanbelde niets had gedaan, had die zich wel gemeld bij de politie. Dat is niet gebeurd.
  woensdag 17 maart 2010 @ 17:20:13 #179
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_79261220
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 17:15 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Tjah, een meid van 12 die al zo gehaaid is? Ik weet 't niet hoor.[quote]Je moet ze de kost geven
[quote]

En waarom nam hij dan nu het initiatief naar haar toe te gaan?
Nou, dat zeg ik, ms heeft ze gedreigd uit de school te klappen oid. Maar iig, volgens mij is er iets Fish er y aan dit verhaal.
pi_79261250
quote:

[..]

Tjah, het is natuurlijk ook een splitsecond geweest waarschijnlijk.

Aan de telefoon met moeders
Word aangebeld
Kijkt even
En roept dan iets van 'Oh ik ga hangen, de/een buurman staat voor de deur'.

Dus wellicht al wist ze wie kwam het gewoon ff niet in dr op dat zo te zeggen.

Vraag me wel af waarom hij in godsnaam zoveel risico neemt door op klaarlichte dag haar zo mee te lokken. Kan me haast niet voorstellen dat dat moord was, dan is het toch semi-voorbedachte rade. En dan plan je zoiets toch beter en ga je niet iemand op zo'n tijd uit haar huis mee lokken/slepen naar het jouwe. Met al het risico dat je gezien word of er iemand bij haar thuis is.
  woensdag 17 maart 2010 @ 17:21:36 #181
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_79261277
quote:

[..]

Hoe weten jullie de precieze bewoordingen dan Wie weet heeft ze gewoon "DE" buurman gezegd maar is dat ook stilgehouden..of heb ik dat gemist?
  woensdag 17 maart 2010 @ 17:23:26 #182
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_79261332
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 17:18 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Tja, zelfs haar moeder maakte zich in eerste instantie geen zorgen.....
[..]

bron
the plot thickens!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_79261336
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 17:21 schreef Loveless85 het volgende:

Vraag me wel af waarom hij in godsnaam zoveel risico neemt door op klaarlichte dag haar zo mee te lokken. Kan me haast niet voorstellen dat dat moord was, dan is het toch semi-voorbedachte rade. En dan plan je zoiets toch beter en ga je niet iemand op zo'n tijd uit haar huis mee lokken/slepen naar het jouwe. Met al het risico dat je gezien word of er iemand bij haar thuis is.
Inderdaad, ik snap ook niet zo goed dat de dader zoveel risico heeft genomen.
Dat niemand hem heeft gezien met Milly of bij haar huis...moet toch wel iemand zijn opgevallen zal je denken.
pi_79261340
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 17:21 schreef Vivi het volgende:

[..]

Hoe weten jullie de precieze bewoordingen dan Wie weet heeft ze gewoon "DE" buurman gezegd maar is dat ook stilgehouden..of heb ik dat gemist?
Ja het word nu beetje too much geanalyseerd. Denk dat ze gewoon IETS heeft geroepen, en de precieze bewoordingen niet dusdanig exact genomen kan worden aangezien ze 'haast' had omdat er werd aangebeld
  Moderator woensdag 17 maart 2010 @ 17:23:46 #185
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_79261342
quote:

[..]

ik gok dat het is stilgehouden om niet alle buurmannen op het idee te brengen om de skelletten uit de kast te halen en van een bootje in zee te dumpen
pi_79261347
quote:
Je kunt natuurlijk ook "de buurman" zeggen voor alle buren in het hofje/straat/clubje huizen.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_79261349
quote:

[..]

Met 'de' buurman kan ze ook iedereen bedoelen die rondom haar woont.
pi_79261356
quote:

[..]

Of het nou de buurman of een buurman was, in beide gevallen kan het nog iedere buurman betekenen, niet een specifieke.
  woensdag 17 maart 2010 @ 17:24:10 #189
145755 kahaarin
pi_79261359
quote:

[..]

Nou, in de persconferentie hadden ze het er over dat ze meerdere mannen hebben nagetrokken, dan denk ik dat ze niet specifiek is geweest.
be nice or go away
  woensdag 17 maart 2010 @ 17:24:28 #190
85962 ioko
I Appear Missing
pi_79261370
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 17:20 schreef scanman1 het volgende:

[..]

Ze hadden dus alle huizen in de buurt moeten doorzoeken wat mij betreft. Want nogmaals: de politie kon dus voor 95% zeker weten dat de dader een van de buren was. Nogmaals: als de man die aanbelde niets had gedaan, had die zich wel gemeld bij de politie. Dat is niet gebeurd.
Ik vind het een sterke argumentatie.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_79261376
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 17:23 schreef -Strawberry- het volgende:
Inderdaad, ik snap ook niet zo goed dat de dader zoveel risico heeft genomen.
Dat niemand hem heeft gezien met Milly of bij haar huis...moet toch wel iemand zijn opgevallen zal je denken.
Hij was vast niet van plan haar te vermoorden
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator woensdag 17 maart 2010 @ 17:24:39 #192
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_79261381
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 17:23 schreef Maanvis het volgende:

[..]

the plot thickens!
helemaal niet

8 uur is een vrij normale tijd om je zorgen te maken over je kinders denk ik
pi_79261396
Verschrikkelijk. Kan er niets anders van maken.
Noot noot.
pi_79261411
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 17:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Neuh, maar wat was hij dan WEL van plan en waarom heeft hij haar uiteindelijk vermoord
pi_79261420
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 17:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat zou ook nog kunnen inderdaad. Zou het een stuk logischer maken. En dat hij uiteindelijk toch niet dacht dat iemand ze had gezien en in haar daarom dus toch heeft vermoord, omdat ze anders aangifte (voor wat?) tegen hem zou doen....zoiets.

Anders doe je zoiets niet op klaarlichte dag.
pi_79261431
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 17:17 schreef sp3c het volgende:

[..]

een gozer?
een agent!

van mij mogen ze hem tegen de muur zetten ja
Maakt het eigenlijk veel uit of het een agent was? Dat arme kind is dood, en of het een agent was of iemand met een ander beroep doet weinig af aan dat feit.

Wat wel vragen bij me oproept is hoe het gesteld is met de psychologische toelatingstesten bij de politie. Blijkbaar stellen die weinig voor als psychopaten gewoon toegelaten worden. En ik kan me geen andere mening vormen dan dat dit gewoon een psychopaat moet zijn
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_79261443
Als het voorbedachte rade was, dan heeft hij het belachelijk aangepakt. Hij had op heel veel manieren betrapt kunnen worden. Da dat allemaal niet gebeurd is, is puur toeval. En dat Milly niet aan haar moeder zei om welke buurman het ging is puur pech. Dat had misschien het verschil gemaakt tussen leven en dood.
pi_79261476
Maar wat ik me dan weer afvraag....

Als je die foto's van die huisjes ziet zit er geen glas in of naast de voordeur. Dus hoe wist ze dat het de buurman was. En hoe wist HIJ dat ze alleen thuis was in een gezin van 5 man op een tijd dat half nederland thuis is...

Gebeld eerst?
pi_79261485
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 17:24 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Of het nou de buurman of een buurman was, in beide gevallen kan het nog iedere buurman betekenen, niet een specifieke.
inderdaad
pi_79261500
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 17:26 schreef scanman1 het volgende:
Als het voorbedachte rade was, dan heeft hij het belachelijk aangepakt. Hij had op heel veel manieren betrapt kunnen worden. Da dat allemaal niet gebeurd is, is puur toeval. En dat Milly niet aan haar moeder zei om welke buurman het ging is puur pech. Dat had misschien het verschil gemaakt tussen leven en dood.
Dat kan zo zijn, maar er zijn ook scenario's te bedenken waarin zij heeft gelogen tegen haar moeder over wie er voor de deur stond.
pi_79261540
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 17:27 schreef Loveless85 het volgende:

Als je die foto's van die huisjes ziet zit er geen glas in of naast de voordeur. Dus hoe wist ze dat het de buurman was. En hoe wist HIJ dat ze alleen thuis was in een gezin van 5 man op een tijd dat half nederland thuis is...

Gebeld eerst?
Misschien zag hij door het raam van de woonkamer? Lijkt mij niet waarschijnlijk dat de gordijnen al dicht waren op dat tijdstip.
pi_79261550
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 17:26 schreef scanman1 het volgende:
Inderdaad. Daarom is het ook niet logisch dat hij van te voren al bedacht had haar te vermoorden.

Misschien wilde hij haar verkrachten, daarna weer vrij laten en dan dwingen haar mond te houden?
Dan zou het niet uitmaken of iemand ze had gezien. In geval van moord en verdwijning wel.
  woensdag 17 maart 2010 @ 17:29:27 #203
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_79261560
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 17:24 schreef sp3c het volgende:

[..]

8 uur is een vrij normale tijd om je zorgen te maken over je kinders denk ik
Ja dan maak je wel zorgen waar ze dan is..
pi_79261579
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 17:27 schreef Theoria_Colorum het volgende:

[..]

Dat kan zo zijn, maar er zijn ook scenario's te bedenken waarin zij heeft gelogen tegen haar moeder over wie er voor de deur stond.
Dat is wel veel onwaarschijnlijker. Helemaal als je hoort wat voor meisje Milly was. En als ze dan al zou willen liegen, dan zou ze helemaal niet zeggen dat het om een buurman ging. Of helemaal niet zeggen dat er iemand aan de deur staat.
  woensdag 17 maart 2010 @ 17:30:03 #205
145755 kahaarin
pi_79261593
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 17:27 schreef Loveless85 het volgende:

Gebeld eerst?
Volgens Yvonne (Die woont in die wijk) kun je vanuit de keuken zien wie er aan de deur is.
Je tweede opmerking sterkt imho alleen maar het vermoeden dat hij haar heeft opgewacht. Anders kon hij dat idd niet weten.
be nice or go away
  Moderator woensdag 17 maart 2010 @ 17:30:20 #206
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_79261605
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 17:29 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Ja dan maak je wel zorgen waar ze dan is..
dat zeg ik toch
pi_79261606
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 17:29 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Inderdaad. Daarom is het ook niet logisch dat hij van te voren al bedacht had haar te vermoorden.

Misschien wilde hij haar verkrachten, daarna weer vrij laten en dan dwingen haar mond te houden?
Dan zou het niet uitmaken of iemand ze had gezien. In geval van moord en verdwijning wel.
Ook als hij al van plan was haar te verkrachten heeft hij het belachelijk aangepakt.
  woensdag 17 maart 2010 @ 17:30:32 #208
107521 Furia
snoopy weer
pi_79261613
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 16:49 schreef Demophon het volgende:
Bizar bizar! Zal hier wel vele keren gezegd zijn maar bezielde die politieagent???

Hij heeft alles: 26 jaar oud, interessante baan bij de politie, huisje boompje beestje, en een leuke vriendin. Z'n leven is in orde and ongoing. WFT krijg je dan zo'n gruwelijke kronkel in je hoofd om zo'n daad te plegen??? Hij gooit hiermee alles weg! Gruwelijk voor de nabestaanden, de ouders van Milly, de omgeving en natuurlijk z'n vriendin! Waarom???? Hij zou toch beter moeten weten, hij werkt(e) tenslotte bij de politie!!!

Onbegrijpelijk, en ik snap het gewoon niet
Verschillende media melden dat hij en zijn vriendin net uit elkaar waren en dat hij hier alleen is komen wonen. Hoewel dat geen enkel excuus is, lijkt het me toch net een iets ander plaatje schetsen dan een leven dat 'in orde and ongoing' is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')