En daar ga je dus de mist in.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het was gewoon verkrachting en moord. Lijkt me genoeg van een label.
Althans, ik ga ervan uit dat ze verkracht is en toen vermoord, ik weet niet of dat al bekend is?
Lijkt me wel voor 95% zeker ja. Je belt je dochter, die zegt dat ze moet ophangen omdat een buurman aan de deur staat, je bent 10 minuten later weeren krijgt geen gehoor meer en als je thuis komt blijkt je dochter weg. Dat is wel een erg sterke aanwijzing dat de persoon die aanbelde er iets mee te maken heeft.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:08 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Een buurman aan de deur, dat wil nog niet zeggen dat de buurman het heeft gedaan toch?
Zou ze dat dan niet aan een vriendinnetje hebben verteld oid?quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ja eenmalig, maar als er wat speelde tussen die twee hebben we het over de langere termijn neem ik aan
We zullen zien. Je hoort vaker dat een jong meisje verkracht en vermoord is, dan enkel vermoord.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:10 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
En daar ga je dus de mist in.
Hij was er dus hij heeft het gedaan? Nee, ik denk niet dat je dat zomaar kunt stellen. Het is verdacht maar niet meer dan dat.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:10 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Lijkt me wel voor 95% zeker ja. Je belt je dochter, die zegt dat ze moet ophangen omdat een buurman aan de deur staat, je bent 10 minuten later weeren krijgt geen gehoor meer en als je thuis komt blijkt je dochter weg. Dat is wel een erg sterke aanwijzing dat de persoon die aanbelde er iets mee te maken heeft.
Ja of toch ooit opgemerkt zijn door ouders of buurtbewoners dat die 2 elkaar zagen oid.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:10 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zou ze dat dan niet aan een vriendinnetje hebben verteld oid?
Dat zeker, maar dat zegt bitterweinig over wat er vorige week in Dordrecht is voorgevallen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
We zullen zien. Je hoort vaker dat een jong meisje verkracht en vermoord is, dan enkel vermoord.
Nou ja, dat hoeft niet perse natuurlijk, kan best dat zij een major crush had op hem, zichzelf op heeft gedrongen je weet niet hoe lang, hij 1 keer bezweken is en ze hem chanteerde. En dat hij daardoor totaal in paniek raakte.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ja eenmalig, maar als er wat speelde tussen die twee hebben we het over de langere termijn neem ik aan
Het was ook iets te voorbarig van mij, daar heb je gelijk in.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:12 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Dat zeker, maar dat zegt bitterweinig over wat er vorige week in Dordrecht is voorgevallen.
Tjah, een meid van 12 die al zo gehaaid is? Ik weet 't niet hoor.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:12 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou ja, dat hoeft niet perse natuurlijk, kan best dat zij een major crush had op hem, zichzelf op heeft gedrongen je weet niet hoe lang, hij 1 keer bezweken is en ze hem chanteerde. En dat hij daardoor totaal in paniek raakte.
Excuus, ik heb de vorige topics niet meegekregen dus wellicht mosterd.
Dat dusquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:13 schreef scanman1 het volgende:
En als de buurman het NIET gedaan heeft, dan was de bewuste buurman wel naar de politie gegaan met de melding dat hij daar om half 6 nog heeft aangebeld. Aangezien dat niet is gebeurd, kon de politie wel voor 95% zeker weten dat die buurman de dader was.
Zie mijn vorige post. Er is geen buurman geweest die de politie gemeld heeft dat hij nog heeft aangebeld, waardoor de politie dus kon weten dat de persoon die aanbelde ook de dader was.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:12 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hij was er dus hij heeft het gedaan? Nee, ik denk niet dat je dat zomaar kunt stellen. Het is verdacht maar niet meer dan dat.
Dan nog, zo simpel werkt het niet. Al zouden ze iemand betrappen op die leugen zouden ze zonder lichaam oid nog amper een zaak hebben.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:13 schreef scanman1 het volgende:
En als de buurman het NIET gedaan heeft, dan was de bewuste buurman wel naar de politie gegaan met de melding dat hij daar om half 6 nog heeft aangebeld. Aangezien dat niet is gebeurd, kon de politie wel voor 95% zeker weten dat die buurman de dader was.
een gozer?quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:10 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom we deze in leven zouden moeten houden. Vertrouw jij ooit nog zo iemand terug in de maatschappij.
Drugscriminelen die elkaar doodschieten, of mensen die een crime passionel plegen, daar kan ik me nog enigzins in verplaatsen. Maar een gozer die een 12 jarige dood, daar kan ik me helemaal niets bij voorstellen
lijkt me dan ook niet dat je het dan over "de buurman"hebt als hij voor de deur staat maar gewoon zijn naam zou noemen, of dat moet wel heel doortrapt zijn, maar goedquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja of toch ooit opgemerkt zijn door ouders of buurtbewoners dat die 2 elkaar zagen oid.
Ze is 12, die vertelt dat toch tegen een vriendinnetje of wat dan ook?
Tja, zelfs haar moeder maakte zich in eerste instantie geen zorgen.....quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:13 schreef scanman1 het volgende:
bronquote:Ouders vermiste Milly vragen om hulp
Uitgegeven: 15 maart 2010 08:26
Laatst gewijzigd: 16 maart 2010 12:51
DORDRECHT - De ouders van de vermiste Milly Boele uit Dordrecht vragen iedereen die maar iets kan melden over de verdwijning van het meisje, dat te doen, hoe klein de aanwijzing ook lijkt. De 12-jarige is sinds woensdagavond spoorloos.
In een interview in het AD van maandag vertelt Milly's moeder dat zij woensdag om half zes 's middags heeft gebeld met haar dochter.
Die zei op een gegeven moment dat zij moest ophangen, omdat er iemand voor de deur stond.
Milly vroeg haar moeder haar even later terug te bellen op haar mobiele telefoon. Toen de moeder dat deed, nam het meisje niet op.
Toen de moeder thuiskwam, was Milly er niet. In eerste instantie was de vrouw niet ongerust. Pas om acht uur begon zij zich zorgen te maken en ging rondbellen, maar niemand wist waar Milly was. Toen nam de moeder contact op met de politie.
Zowel de ouders als de politie sluiten uit dat Milly is weggelopen. Tot zondagmiddag waren er tachtig tips bij de politie binnengekomen over haar verdwijning
naja of ze kenden elkaar gewoon niet (zo goed) voor mij is ook heel de straat de buurman (of de buurvrouw) tenzij ik weet (me kan herinnerenquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:17 schreef Re het volgende:
[..]
lijkt me dan ook niet dat je het dan over "de buurman"hebt als hij voor de deur staat maar gewoon zijn naam zou noemen, of dat moet wel heel doortrapt zijn, maar goed
Weet jij zo wanneer hij zichzelf precies aangegeven heeft? Ze woonden samen? Mja, ik vraag me dan wel af of ze het niet zelf heeft ontdektquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Feiten van de persconferentie:
Verdachte is agent.
Verdachte is buurman.
Verdachte had een vage buurrelatie met slachtoffer.
Verdachte heeft een vriendin, wonen samen.
Vriendin verdachte is ook werkzaam bij de politie
Verdachte vertelde vriendin erover, vriendin stuurt hem naar de politie.
Verdachte gaat naar de politie en legt een bekentenis af.
Dank je voor de feitenquote:Volgens het telefoongesprek stond er een man voor de deur.
Milly heeft aan de telefoon verteld dat dit een buurman betrof.
17de wordt verdachte voorgeleid ten laste legging is wederzijdse vrijheidsberoving en moord
17de uitslag sectie
Zo dan?
Inderdaad.quote:
Ze hadden dus alle huizen in de buurt moeten doorzoeken wat mij betreft. Want nogmaals: de politie kon dus voor 95% zeker weten dat de dader een van de buren was. Nogmaals: als de man die aanbelde niets had gedaan, had die zich wel gemeld bij de politie. Dat is niet gebeurd.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan nog, zo simpel werkt het niet. Al zouden ze iemand betrappen op die leugen zouden ze zonder lichaam oid nog amper een zaak hebben.
En zoals die OvJ in de persco al zei, er waren zoveel variabelen en zoveel mogelijkheden...
Nou, dat zeg ik, ms heeft ze gedreigd uit de school te klappen oid. Maar iig, volgens mij is er iets Fish er y aan dit verhaal.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tjah, een meid van 12 die al zo gehaaid is? Ik weet 't niet hoor.[quote]Je moet ze de kost geven
[quote]
En waarom nam hij dan nu het initiatief naar haar toe te gaan?
Tjah, het is natuurlijk ook een splitsecond geweest waarschijnlijk.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:17 schreef Re het volgende:
[..]
lijkt me dan ook niet dat je het dan over "de buurman"hebt als hij voor de deur staat maar gewoon zijn naam zou noemen, of dat moet wel heel doortrapt zijn, maar goed
Hoe weten jullie de precieze bewoordingen danquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:17 schreef Re het volgende:
[..]
the plot thickens!quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:18 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Tja, zelfs haar moeder maakte zich in eerste instantie geen zorgen.....
[..]
bron
Inderdaad, ik snap ook niet zo goed dat de dader zoveel risico heeft genomen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:21 schreef Loveless85 het volgende:
Vraag me wel af waarom hij in godsnaam zoveel risico neemt door op klaarlichte dag haar zo mee te lokken. Kan me haast niet voorstellen dat dat moord was, dan is het toch semi-voorbedachte rade. En dan plan je zoiets toch beter en ga je niet iemand op zo'n tijd uit haar huis mee lokken/slepen naar het jouwe. Met al het risico dat je gezien word of er iemand bij haar thuis is.
Ja het word nu beetje too much geanalyseerd. Denk dat ze gewoon IETS heeft geroepen, en de precieze bewoordingen niet dusdanig exact genomen kan worden aangezien ze 'haast' had omdat er werd aangebeldquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:21 schreef Vivi het volgende:
[..]
Hoe weten jullie de precieze bewoordingen danWie weet heeft ze gewoon "DE" buurman gezegd maar is dat ook stilgehouden..of heb ik dat gemist?
ik gok dat het is stilgehouden om niet alle buurmannen op het idee te brengen om de skelletten uit de kast te halen en van een bootje in zee te dumpenquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:21 schreef Vivi het volgende:
[..]
Hoe weten jullie de precieze bewoordingen danWie weet heeft ze gewoon "DE" buurman gezegd maar is dat ook stilgehouden..of heb ik dat gemist?
Je kunt natuurlijk ook "de buurman" zeggen voor alle buren in het hofje/straat/clubje huizen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:21 schreef Vivi het volgende:
Met 'de' buurman kan ze ook iedereen bedoelen die rondom haar woont.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:21 schreef Vivi het volgende:
[..]
Of het nou de buurman of een buurman was, in beide gevallen kan het nog iedere buurman betekenen, niet een specifieke.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:21 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou, in de persconferentie hadden ze het er over dat ze meerdere mannen hebben nagetrokken, dan denk ik dat ze niet specifiek is geweest.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:21 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik vind het een sterke argumentatie.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:20 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Ze hadden dus alle huizen in de buurt moeten doorzoeken wat mij betreft. Want nogmaals: de politie kon dus voor 95% zeker weten dat de dader een van de buren was. Nogmaals: als de man die aanbelde niets had gedaan, had die zich wel gemeld bij de politie. Dat is niet gebeurd.
Hij was vast niet van plan haar te vermoordenquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:23 schreef -Strawberry- het volgende:
Inderdaad, ik snap ook niet zo goed dat de dader zoveel risico heeft genomen.
Dat niemand hem heeft gezien met Milly of bij haar huis...moet toch wel iemand zijn opgevallen zal je denken.
helemaal nietquote:
Neuh, maar wat was hij dan WEL van plan en waarom heeft hij haar uiteindelijk vermoordquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij was vast niet van plan haar te vermoorden
Dat zou ook nog kunnen inderdaad. Zou het een stuk logischer maken.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij was vast niet van plan haar te vermoorden
Maakt het eigenlijk veel uit of het een agent was? Dat arme kind is dood, en of het een agent was of iemand met een ander beroep doet weinig af aan dat feit.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
een gozer?
een agent!
van mij mogen ze hem tegen de muur zetten ja
inderdaadquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Of het nou de buurman of een buurman was, in beide gevallen kan het nog iedere buurman betekenen, niet een specifieke.
Dat kan zo zijn, maar er zijn ook scenario's te bedenken waarin zij heeft gelogen tegen haar moeder over wie er voor de deur stond.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:26 schreef scanman1 het volgende:
Als het voorbedachte rade was, dan heeft hij het belachelijk aangepakt. Hij had op heel veel manieren betrapt kunnen worden. Da dat allemaal niet gebeurd is, is puur toeval. En dat Milly niet aan haar moeder zei om welke buurman het ging is puur pech. Dat had misschien het verschil gemaakt tussen leven en dood.
Misschien zag hij door het raam van de woonkamer? Lijkt mij niet waarschijnlijk dat de gordijnen al dicht waren op dat tijdstip.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:27 schreef Loveless85 het volgende:
Maar wat ik me dan weer afvraag....
Als je die foto's van die huisjes ziet zit er geen glas in of naast de voordeur. Dus hoe wist ze dat het de buurman was. En hoe wist HIJ dat ze alleen thuis was in een gezin van 5 man op een tijd dat half nederland thuis is...
Gebeld eerst?
Inderdaad. Daarom is het ook niet logisch dat hij van te voren al bedacht had haar te vermoorden.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:26 schreef scanman1 het volgende:
Als het voorbedachte rade was, dan heeft hij het belachelijk aangepakt. Hij had op heel veel manieren betrapt kunnen worden. Da dat allemaal niet gebeurd is, is puur toeval. En dat Milly niet aan haar moeder zei om welke buurman het ging is puur pech. Dat had misschien het verschil gemaakt tussen leven en dood.
Ja dan maak je wel zorgen waar ze dan is..quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
8 uur is een vrij normale tijd om je zorgen te maken over je kinders denk ik
Dat is wel veel onwaarschijnlijker. Helemaal als je hoort wat voor meisje Milly was. En als ze dan al zou willen liegen, dan zou ze helemaal niet zeggen dat het om een buurman ging. Of helemaal niet zeggen dat er iemand aan de deur staat.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:27 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Dat kan zo zijn, maar er zijn ook scenario's te bedenken waarin zij heeft gelogen tegen haar moeder over wie er voor de deur stond.
Volgens Yvonne (Die woont in die wijk) kun je vanuit de keuken zien wie er aan de deur is.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:27 schreef Loveless85 het volgende:
Maar wat ik me dan weer afvraag....
Als je die foto's van die huisjes ziet zit er geen glas in of naast de voordeur. Dus hoe wist ze dat het de buurman was. En hoe wist HIJ dat ze alleen thuis was in een gezin van 5 man op een tijd dat half nederland thuis is...
Gebeld eerst?
dat zeg ik tochquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:29 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja dan maak je wel zorgen waar ze dan is..
Ook als hij al van plan was haar te verkrachten heeft hij het belachelijk aangepakt.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Inderdaad. Daarom is het ook niet logisch dat hij van te voren al bedacht had haar te vermoorden.
Misschien wilde hij haar verkrachten, daarna weer vrij laten en dan dwingen haar mond te houden?
Dan zou het niet uitmaken of iemand ze had gezien. In geval van moord en verdwijning wel.
Verschillende media melden dat hij en zijn vriendin net uit elkaar waren en dat hij hier alleen is komen wonen. Hoewel dat geen enkel excuus is, lijkt het me toch net een iets ander plaatje schetsen dan een leven dat 'in orde and ongoing' is.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:49 schreef Demophon het volgende:
Bizar bizar! Zal hier wel vele keren gezegd zijn maar bezielde die politieagent???
Hij heeft alles: 26 jaar oud, interessante baan bij de politie, huisje boompje beestje, en een leuke vriendin. Z'n leven is in orde and ongoing. WFT krijg je dan zo'n gruwelijke kronkel in je hoofd om zo'n daad te plegen??? Hij gooit hiermee alles weg! Gruwelijk voor de nabestaanden, de ouders van Milly, de omgeving en natuurlijk z'n vriendin! Waarom???? Hij zou toch beter moeten weten, hij werkt(e) tenslotte bij de politie!!!
Onbegrijpelijk, en ik snap het gewoon niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |