abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79260774
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 17:06 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

En daar hadden ze een goede reden voor. Daarnaast wisten de ouders helemaal niet dat het een buur was, alleen dat er een aan de deur stond. Verdacht dat ze daarna niets meer van zich liet horen, ja, maar hoefde niets te betekenen.
Je kunt wel nagaan dat de persoon aan de deur de dader was natuurlijk. De moeder belde 10 minuten later weer terug en kreeg al geen gehoor meer.
My soul is painted like the wings of butterflies
  woensdag 17 maart 2010 @ 17:08:51 #152
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_79260795
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 17:07 schreef scanman1 het volgende:

[..]

'Een' ja... Ik snap niet dat de politie dan de dader niet zelf heeft kunnen vinden.
En zoals gezegd: wat verschrikkelijk voor die ouders om te weten dat een van je buren je kind heeft. Jammer dat Milly 'een buurman' zei en niet welke buurman. Dan waren ze misschien nog op tijd geweest.
Een buurman aan de deur, dat wil nog niet zeggen dat de buurman het heeft gedaan toch?
be nice or go away
pi_79260805
En ik kan me er ook wel wat bij voorstellen dat de politie niet meteen ergens binnenvalt met als enige clou dat ze 'de buurman' of 'een buurman' had gezegd
  woensdag 17 maart 2010 @ 17:09:12 #154
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_79260811
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 17:07 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Is inderdaad ook een scenario wat al vaker voorbij is gekomen.

Maar of dat in die buurt zo ongezien kan? Zo even binnenwippen en beetje rommelen met de samenwonende buurman
is nu ook ongezien gebeurd.
pi_79260822
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 17:09 schreef inZanity het volgende:

[..]

is nu ook ongezien gebeurd.
ja eenmalig, maar als er wat speelde tussen die twee hebben we het over de langere termijn neem ik aan
pi_79260843
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 17:03 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Je zou het hem bijna gunnen.
Ik zou niet weten waarom we deze in leven zouden moeten houden. Vertrouw jij ooit nog zo iemand terug in de maatschappij.
Drugscriminelen die elkaar doodschieten, of mensen die een crime passionel plegen, daar kan ik me nog enigzins in verplaatsen. Maar een gozer die een 12 jarige dood, daar kan ik me helemaal niets bij voorstellen
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_79260864
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 17:00 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het was gewoon verkrachting en moord. Lijkt me genoeg van een label.

Althans, ik ga ervan uit dat ze verkracht is en toen vermoord, ik weet niet of dat al bekend is?
En daar ga je dus de mist in.
The time you enjoy wasting is not wasted time.
pi_79260865
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 17:08 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Een buurman aan de deur, dat wil nog niet zeggen dat de buurman het heeft gedaan toch?
Lijkt me wel voor 95% zeker ja. Je belt je dochter, die zegt dat ze moet ophangen omdat een buurman aan de deur staat, je bent 10 minuten later weeren krijgt geen gehoor meer en als je thuis komt blijkt je dochter weg. Dat is wel een erg sterke aanwijzing dat de persoon die aanbelde er iets mee te maken heeft.
  woensdag 17 maart 2010 @ 17:10:55 #159
145755 kahaarin
pi_79260868
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 17:09 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

ja eenmalig, maar als er wat speelde tussen die twee hebben we het over de langere termijn neem ik aan
Zou ze dat dan niet aan een vriendinnetje hebben verteld oid?
be nice or go away
pi_79260895
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 17:10 schreef Theoria_Colorum het volgende:

[..]

En daar ga je dus de mist in.
We zullen zien. Je hoort vaker dat een jong meisje verkracht en vermoord is, dan enkel vermoord.
  woensdag 17 maart 2010 @ 17:12:21 #161
145755 kahaarin
pi_79260914
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 17:10 schreef scanman1 het volgende:

[..]

Lijkt me wel voor 95% zeker ja. Je belt je dochter, die zegt dat ze moet ophangen omdat een buurman aan de deur staat, je bent 10 minuten later weeren krijgt geen gehoor meer en als je thuis komt blijkt je dochter weg. Dat is wel een erg sterke aanwijzing dat de persoon die aanbelde er iets mee te maken heeft.
Hij was er dus hij heeft het gedaan? Nee, ik denk niet dat je dat zomaar kunt stellen. Het is verdacht maar niet meer dan dat.
be nice or go away
pi_79260919
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 17:10 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Zou ze dat dan niet aan een vriendinnetje hebben verteld oid?
Ja of toch ooit opgemerkt zijn door ouders of buurtbewoners dat die 2 elkaar zagen oid.

Ze is 12, die vertelt dat toch tegen een vriendinnetje of wat dan ook?
pi_79260937
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 17:11 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

We zullen zien. Je hoort vaker dat een jong meisje verkracht en vermoord is, dan enkel vermoord.
Dat zeker, maar dat zegt bitterweinig over wat er vorige week in Dordrecht is voorgevallen.
The time you enjoy wasting is not wasted time.
  woensdag 17 maart 2010 @ 17:12:58 #164
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_79260946
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 17:09 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Nou ja, dat hoeft niet perse natuurlijk, kan best dat zij een major crush had op hem, zichzelf op heeft gedrongen je weet niet hoe lang, hij 1 keer bezweken is en ze hem chanteerde. En dat hij daardoor totaal in paniek raakte.

Excuus, ik heb de vorige topics niet meegekregen dus wellicht mosterd.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_79260977
En als de buurman het NIET gedaan heeft, dan was de bewuste buurman wel naar de politie gegaan met de melding dat hij daar om half 6 nog heeft aangebeld. Aangezien dat niet is gebeurd, kon de politie wel voor 95% zeker weten dat die buurman de dader was.
  woensdag 17 maart 2010 @ 17:14:44 #166
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_79261034
Wanneer werd bekend dat iemand "de ontvoering" met een webcam gefilmd had dan?
Haters everywhere but I don't really care.
pi_79261038
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 17:12 schreef Theoria_Colorum het volgende:

[..]

Dat zeker, maar dat zegt bitterweinig over wat er vorige week in Dordrecht is voorgevallen.
Het was ook iets te voorbarig van mij, daar heb je gelijk in.
Maar ik verwacht wel dat het zo'n soort scenario gaat worden....

Hem pedofiel noemen is dan helemaal voorbarig.
pi_79261048
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 17:12 schreef Vivi het volgende:

[..]

Nou ja, dat hoeft niet perse natuurlijk, kan best dat zij een major crush had op hem, zichzelf op heeft gedrongen je weet niet hoe lang, hij 1 keer bezweken is en ze hem chanteerde. En dat hij daardoor totaal in paniek raakte.

Excuus, ik heb de vorige topics niet meegekregen dus wellicht mosterd.
Tjah, een meid van 12 die al zo gehaaid is? Ik weet 't niet hoor.

En waarom nam hij dan nu het initiatief naar haar toe te gaan?

Het zou kunnen hoor, daar niet van.

Ben zeeeer benieuwd naar zijn verklaring / motief. Het wijkt toch flink af van andere verdwijningszaken imho.

Je verwacht altijd een naar, vies, raar oud mannetje. En als je die foto's ziet is het gewoon een hele normale joviale gozer.
En tis ook nog eens in mn geboortestad waar ik 21 jaar naast heb gewoond en nog veel kwam
pi_79261057
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 17:13 schreef scanman1 het volgende:
En als de buurman het NIET gedaan heeft, dan was de bewuste buurman wel naar de politie gegaan met de melding dat hij daar om half 6 nog heeft aangebeld. Aangezien dat niet is gebeurd, kon de politie wel voor 95% zeker weten dat die buurman de dader was.
Dat dus
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_79261059
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 17:12 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Hij was er dus hij heeft het gedaan? Nee, ik denk niet dat je dat zomaar kunt stellen. Het is verdacht maar niet meer dan dat.
Zie mijn vorige post. Er is geen buurman geweest die de politie gemeld heeft dat hij nog heeft aangebeld, waardoor de politie dus kon weten dat de persoon die aanbelde ook de dader was.
pi_79261084
quote:
Dan nog, zo simpel werkt het niet. Al zouden ze iemand betrappen op die leugen zouden ze zonder lichaam oid nog amper een zaak hebben.

En zoals die OvJ in de persco al zei, er waren zoveel variabelen en zoveel mogelijkheden...
  Moderator woensdag 17 maart 2010 @ 17:17:00 #172
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_79261109
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 17:10 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Ik zou niet weten waarom we deze in leven zouden moeten houden. Vertrouw jij ooit nog zo iemand terug in de maatschappij.
Drugscriminelen die elkaar doodschieten, of mensen die een crime passionel plegen, daar kan ik me nog enigzins in verplaatsen. Maar een gozer die een 12 jarige dood, daar kan ik me helemaal niets bij voorstellen
een gozer?
een agent!

van mij mogen ze hem tegen de muur zetten ja
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 17 maart 2010 @ 17:17:31 #173
262 Re
Kiss & Swallow
pi_79261131
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 17:12 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ja of toch ooit opgemerkt zijn door ouders of buurtbewoners dat die 2 elkaar zagen oid.

Ze is 12, die vertelt dat toch tegen een vriendinnetje of wat dan ook?
lijkt me dan ook niet dat je het dan over "de buurman"hebt als hij voor de deur staat maar gewoon zijn naam zou noemen, of dat moet wel heel doortrapt zijn, maar goed
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 17 maart 2010 @ 17:18:13 #174
145755 kahaarin
pi_79261154
quote:
Tja, zelfs haar moeder maakte zich in eerste instantie geen zorgen.....
quote:
Ouders vermiste Milly vragen om hulp
Uitgegeven: 15 maart 2010 08:26
Laatst gewijzigd: 16 maart 2010 12:51
DORDRECHT - De ouders van de vermiste Milly Boele uit Dordrecht vragen iedereen die maar iets kan melden over de verdwijning van het meisje, dat te doen, hoe klein de aanwijzing ook lijkt. De 12-jarige is sinds woensdagavond spoorloos.

In een interview in het AD van maandag vertelt Milly's moeder dat zij woensdag om half zes 's middags heeft gebeld met haar dochter.
Die zei op een gegeven moment dat zij moest ophangen, omdat er iemand voor de deur stond.

Milly vroeg haar moeder haar even later terug te bellen op haar mobiele telefoon. Toen de moeder dat deed, nam het meisje niet op.
Toen de moeder thuiskwam, was Milly er niet. In eerste instantie was de vrouw niet ongerust. Pas om acht uur begon zij zich zorgen te maken en ging rondbellen, maar niemand wist waar Milly was. Toen nam de moeder contact op met de politie.
Zowel de ouders als de politie sluiten uit dat Milly is weggelopen. Tot zondagmiddag waren er tachtig tips bij de politie binnengekomen over haar verdwijning
bron
be nice or go away
  Moderator woensdag 17 maart 2010 @ 17:19:07 #175
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_79261183
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 17:17 schreef Re het volgende:

[..]

lijkt me dan ook niet dat je het dan over "de buurman"hebt als hij voor de deur staat maar gewoon zijn naam zou noemen, of dat moet wel heel doortrapt zijn, maar goed
naja of ze kenden elkaar gewoon niet (zo goed) voor mij is ook heel de straat de buurman (of de buurvrouw) tenzij ik weet (me kan herinneren ) hoe ze heten
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')