Weet jij zo wanneer hij zichzelf precies aangegeven heeft? Ze woonden samen? Mja, ik vraag me dan wel af of ze het niet zelf heeft ontdektquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Feiten van de persconferentie:
Verdachte is agent.
Verdachte is buurman.
Verdachte had een vage buurrelatie met slachtoffer.
Verdachte heeft een vriendin, wonen samen.
Vriendin verdachte is ook werkzaam bij de politie
Verdachte vertelde vriendin erover, vriendin stuurt hem naar de politie.
Verdachte gaat naar de politie en legt een bekentenis af.
Dank je voor de feitenquote:Volgens het telefoongesprek stond er een man voor de deur.
Milly heeft aan de telefoon verteld dat dit een buurman betrof.
17de wordt verdachte voorgeleid ten laste legging is wederzijdse vrijheidsberoving en moord
17de uitslag sectie
Zo dan?
Inderdaad.quote:
Ze hadden dus alle huizen in de buurt moeten doorzoeken wat mij betreft. Want nogmaals: de politie kon dus voor 95% zeker weten dat de dader een van de buren was. Nogmaals: als de man die aanbelde niets had gedaan, had die zich wel gemeld bij de politie. Dat is niet gebeurd.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan nog, zo simpel werkt het niet. Al zouden ze iemand betrappen op die leugen zouden ze zonder lichaam oid nog amper een zaak hebben.
En zoals die OvJ in de persco al zei, er waren zoveel variabelen en zoveel mogelijkheden...
Nou, dat zeg ik, ms heeft ze gedreigd uit de school te klappen oid. Maar iig, volgens mij is er iets Fish er y aan dit verhaal.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tjah, een meid van 12 die al zo gehaaid is? Ik weet 't niet hoor.[quote]Je moet ze de kost geven
[quote]
En waarom nam hij dan nu het initiatief naar haar toe te gaan?
Tjah, het is natuurlijk ook een splitsecond geweest waarschijnlijk.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:17 schreef Re het volgende:
[..]
lijkt me dan ook niet dat je het dan over "de buurman"hebt als hij voor de deur staat maar gewoon zijn naam zou noemen, of dat moet wel heel doortrapt zijn, maar goed
Hoe weten jullie de precieze bewoordingen danquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:17 schreef Re het volgende:
[..]
lijkt me dan ook niet dat je het dan over "de buurman"hebt als hij voor de deur staat maar gewoon zijn naam zou noemen, of dat moet wel heel doortrapt zijn, maar goed
the plot thickens!quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:18 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Tja, zelfs haar moeder maakte zich in eerste instantie geen zorgen.....
[..]
bron
Inderdaad, ik snap ook niet zo goed dat de dader zoveel risico heeft genomen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:21 schreef Loveless85 het volgende:
Vraag me wel af waarom hij in godsnaam zoveel risico neemt door op klaarlichte dag haar zo mee te lokken. Kan me haast niet voorstellen dat dat moord was, dan is het toch semi-voorbedachte rade. En dan plan je zoiets toch beter en ga je niet iemand op zo'n tijd uit haar huis mee lokken/slepen naar het jouwe. Met al het risico dat je gezien word of er iemand bij haar thuis is.
Ja het word nu beetje too much geanalyseerd. Denk dat ze gewoon IETS heeft geroepen, en de precieze bewoordingen niet dusdanig exact genomen kan worden aangezien ze 'haast' had omdat er werd aangebeldquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:21 schreef Vivi het volgende:
[..]
Hoe weten jullie de precieze bewoordingen danWie weet heeft ze gewoon "DE" buurman gezegd maar is dat ook stilgehouden..of heb ik dat gemist?
ik gok dat het is stilgehouden om niet alle buurmannen op het idee te brengen om de skelletten uit de kast te halen en van een bootje in zee te dumpenquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:21 schreef Vivi het volgende:
[..]
Hoe weten jullie de precieze bewoordingen danWie weet heeft ze gewoon "DE" buurman gezegd maar is dat ook stilgehouden..of heb ik dat gemist?
Je kunt natuurlijk ook "de buurman" zeggen voor alle buren in het hofje/straat/clubje huizen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:21 schreef Vivi het volgende:
Met 'de' buurman kan ze ook iedereen bedoelen die rondom haar woont.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:21 schreef Vivi het volgende:
[..]
Of het nou de buurman of een buurman was, in beide gevallen kan het nog iedere buurman betekenen, niet een specifieke.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:21 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou, in de persconferentie hadden ze het er over dat ze meerdere mannen hebben nagetrokken, dan denk ik dat ze niet specifiek is geweest.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:21 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik vind het een sterke argumentatie.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:20 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Ze hadden dus alle huizen in de buurt moeten doorzoeken wat mij betreft. Want nogmaals: de politie kon dus voor 95% zeker weten dat de dader een van de buren was. Nogmaals: als de man die aanbelde niets had gedaan, had die zich wel gemeld bij de politie. Dat is niet gebeurd.
Hij was vast niet van plan haar te vermoordenquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:23 schreef -Strawberry- het volgende:
Inderdaad, ik snap ook niet zo goed dat de dader zoveel risico heeft genomen.
Dat niemand hem heeft gezien met Milly of bij haar huis...moet toch wel iemand zijn opgevallen zal je denken.
helemaal nietquote:
Neuh, maar wat was hij dan WEL van plan en waarom heeft hij haar uiteindelijk vermoordquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij was vast niet van plan haar te vermoorden
Dat zou ook nog kunnen inderdaad. Zou het een stuk logischer maken.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij was vast niet van plan haar te vermoorden
Maakt het eigenlijk veel uit of het een agent was? Dat arme kind is dood, en of het een agent was of iemand met een ander beroep doet weinig af aan dat feit.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
een gozer?
een agent!
van mij mogen ze hem tegen de muur zetten ja
inderdaadquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Of het nou de buurman of een buurman was, in beide gevallen kan het nog iedere buurman betekenen, niet een specifieke.
Dat kan zo zijn, maar er zijn ook scenario's te bedenken waarin zij heeft gelogen tegen haar moeder over wie er voor de deur stond.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:26 schreef scanman1 het volgende:
Als het voorbedachte rade was, dan heeft hij het belachelijk aangepakt. Hij had op heel veel manieren betrapt kunnen worden. Da dat allemaal niet gebeurd is, is puur toeval. En dat Milly niet aan haar moeder zei om welke buurman het ging is puur pech. Dat had misschien het verschil gemaakt tussen leven en dood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |