quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:20 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ik ben al bijna 7 maanden niet meer zwanger maar ik nies nog steeds met gekruiste benen.![]()
M'n illusies... wat doen jullie?quote:
die geven geen garantie, dat had ik al gevraagd toen ik met Jen aankwam.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:24 schreef Orea het volgende:
Dames Dames![]()
Idd, mijn illusies*zoekt naar bonnetje van de ivf, om te kijken of ze nog terug kan*
Dat ze standaard zonder gebruiksaanwijzing worden geleverd.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:32 schreef CrazyPrincess het volgende:
Die heb ik ook niet gelezen
Wat staat er nog meer in?
Nu moeten jullie echt ophouden me al m'n illusies te ontnemen hoorquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:38 schreef Orea het volgende:
Oh en wisten jullie al dat de Babydump geen plek is om je baby te dumpen?
Een paar jaar geleden was er een serie op televisie over mensen die graag zwanger wilden raken, Babyboom, daarin zat toen een stel waarvan er iets mis was gegaan met het sperma in het ziekenhuis en ze het verkeerde zaad in haar eicel hadden gestopt...quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:51 schreef Orea het volgende:
Als ze bij de geboorte zeggen: ik zie kroeshaar!!, en jij of je partner hebben dat niet....... dan heb je geen DNA check meer nodig hoor![]()
Ik ga een neuscheck doen. Als het niet een van onze typische neuzen heeft dien ik een klacht inquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:51 schreef Orea het volgende:
Als ze bij de geboorte zeggen: ik zie kroeshaar!!, en jij of je partner hebben dat niet....... dan heb je geen DNA check meer nodig hoor![]()
*barst* daar ging mn lekkere gezicht maskerquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:38 schreef Orea het volgende:
Oh en wisten jullie al dat de Babydump geen plek is om je baby te dumpen?
Dan zou ik een fleecetrui moeten aantrekken, en dat komt ook al zo raar over met dit weer.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:00 schreef maffemuts het volgende:
[..]
*barst* daar ging mn lekkere gezicht masker
Nee idd, dat vertelden ze me gister in de vestiging Roelofarendsveen ook toen ik er was om ideeën op te doen en ik me hardop afvroeg waar dan het "dumpluikje" was(Dit was dus voor een peutertje die niet meer uit de speelhoek te krijgen was hoor
)
Anyhow, zometeen sollicitatiegesprek, maar kleding aangetrokken waar het niet zo in opvalt dat ik 17weken zwanger ben, lijkt me niet handig om dat al op het 2e gesprek te melden, 1e was telefonisch..
Verder super moe, vandaar dus maar even een energiemaskertje op gedaan
Achteraf gezien heb ik dat ook gedaan, niets engs aan hoor.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:13 schreef CrazyPrincess het volgende:
Spannend maffemuts. Ik zou niet durven hoor, zwanger solliciteren
Heeft niks met durf te maken eerlijk gezegd, meer met verplichtingen om te solliciterenquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:13 schreef CrazyPrincess het volgende:
Spannend maffemuts. Ik zou niet durven hoor, zwanger solliciteren
Ik kan me daar ook wel iets bij voorstellen. Hangt natuurlijk ook van de functie en de kandidaten af.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:28 schreef Orea het volgende:
Maarja, tis wel een beetje de cultuur die nederlandse bedrijven zelf afroepen... Als je vooraf meld dat je zwanger bent, melden ze je dat ze een betere kandidaat hebben
Oke, mooi!quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:48 schreef tessie het volgende:
Ik heb nog nooit van overslaghemdjes en luiertruitjes gehoord![]()
Volgens mij vinden pasgeboren baby's het heel vervelend als je dingen over hun hoofd trekt. Je hebt ook van die overslagrompers namelijk, en die truitjes zijn bij de prenatal wel te krijgen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:50 schreef Cantare het volgende:
[..]
Oke, mooi!Op m'n andere lijst (van trotsemoeders.nl ofzo) stond het ook niet, dus het zal wel niet noodzakelijk zijn, maar ik kan me ineens druk maken om dat soort dingen.
Ik denk dat jij een vreemde lijst hebtquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:54 schreef Cantare het volgende:
Overslagrompers lijken mij ook fijner dan over-hoofd-trek-rompers
Maar het ging me vooral om die overslaghemdjes en luiertruitjes. Of dat nou iets anders is dan "gewone" overslagtruitjes.
's ochtendsquote:
Ok, nu snap ik het allemaal ook een stuk beter! Dank voor de vraag Cantare, je hebt bij mij ook weer een mysterie opgelost!quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:59 schreef huuphuup het volgende:
hiero, Hema heeft luiertruitjes
en een actiefoto
t is gewoon een soort vestje zeg maar dat op de rug sluit (althans, zo deed mijn vk het). Achteraf vond ik het fijn om te hebben, ondanks dat ze in augustus geboren is was het precies die paar dagen ineens best fris.
Overslagrompers vond ik zelf superfijn, hebben ze bij Hema en H&M ook. En een overslagtruitje kan handig zijn ja.
Oh, ik zie dat er ook een lijst in m'n kraamdagboek staatquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:00 schreef pessie het volgende:
lijst van mijn kraambureau
Ik heb al zo'n last van mn banden....quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:05 schreef Cantare het volgende:
[..]
Oh, ik zie dat er ook een lijst in m'n kraamdagboek staatStaan geen gekke dingen op, dus ik ga die aanhouden. :p
Ik begrijp het ding nog steeds niet helemaalquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:01 schreef tessie het volgende:
Een rugsluiting lijkt me nou juist helemaal niet zo handig voor bij een pasgeboren kindjeWel een super lieve foto trouwens Huup
Haha, ik had echt veeeeeel te veel bij me...quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:07 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ik begrijp het ding nog steeds niet helemaal
ik had hem gekocht gevraagd en gekregen omdat Kleurdoos hem bij Elin als gewoon vestje aandeed en dat stond zo poepig. Had hem in de ziekenhuistas gegooid voor het geval ze ons uitgekozen setje misschien te koud zouden vinden ofzo of ze alles onder zou poepen of weet ik veel.
Maarja, dan gaat iemand dus je kind aankleden en die trekt gewoon alles uit de tas dat erin zitGelukkig begreep ze nog wel dat mn kind geen 3 rompertjes aan hoefde
ik ookquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:03 schreef Orea het volgende:
Oh ik word helemaal emo van die foto Huup
Komt het overslaghemdje niet in plaats van het rompertje?quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:00 schreef pessie het volgende:
[..]
Ik denk dat jij een vreemde lijst hebt![]()
En ik denk dat overslaghemdjes overbodig zijn, het kind heeft al een romper en een trui aan, een hemd lijkt me dan erg overbodig. En luiertruitjes, als ik in mijn verbeelding ga zoeken naar wat het zou kunnen zijn dan denk ik aan een truitje bovenop een luier. Wat onzinnig is want daar heb je een romper voor en een overslagtruitje...
Misschien toch even naar haar bellen? Je zukt vast de eerste niet zijn.
En ik keek net weer eens op de lijst van mijn kraambureau en daar staat helemaal niets aan overslag op. Was wel van plan voor de eerste paar dagen overslag spullen te gebruiken...
Maar een romper is toch veel warmer dan een truitje? Als ik kijk op de foto wat het is dan lijkt het me behoorlijk tochten terwijl een romper toch heel mooi aansluit (mits je een goede maat hebt natuurlijk).quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:12 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Komt het overslaghemdje niet in plaats van het rompertje?
Nou ja, in ieder geval iets dat je je kindje makkelijker aan kunt trekken dan een rompertje. Ik weet het ook niet
Grote hoeveelheden klaarmaken en dan in de vriezer?quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:08 schreef Suzanna het volgende:
Haha Orea... jij bent je echt suf aan het kopen he?
Wie heeft er een parttime kok in de aanbieding, die hier even rond vier uur eten komt koken en dan weer ophoepelt? Of eigenlijk, misschien maar tafeltje-dekje![]()
...
(ik word zó misselijk van eten koken... echt heel erg naar! Helaas is mijn man ook veel te laat thuis om dat voor me te kunnen doen... en 'makkelijk' eten kan ik niet klaarmaken want daar zit vaak knoflook in, en dat kan ik nu echt niet hebben (het idee alleen maakt me vaak al misselijk...) dus... tips gezocht)
Of je man grote hoeveelheden laten makenquote:Op donderdag 18 maart 2010 18:26 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Grote hoeveelheden klaarmaken en dan in de vriezer?
Word je wel misselijk van, maar niet elke avond.
Ik zag net je pm.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:28 schreef Cantare het volgende:
Ik heb 'm in het lichtblauw. Heb je daar wat aan?
Meen je dat nou van die vaatwasser? Dan heb ik m'n magnetronsterelisator dus voor niets gekocht...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:38 schreef Lieszdraaijer het volgende:
@ rarekwast, ik ben altijd erg tevreden over de Difrax flessen geweest... Hebben jullie een vaatwasser? dan is namelijk een flessensteralisator niet nodig! In de vaatwasser zetten is namelijk voldoende.. Dus bespaar je weer geld.. Wij hebben m nooit gehad en ze altijd in de vaatwasser gedaan!!
mijn zus zegt altijd dat als de verloskundige vraagt of ik een slaaptablet wil dat ik dat moet doen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:37 schreef pessie het volgende:
Ik had het gisteren met mn schoonzus over de TENS. Toen zei mn schoonzus dat ik volgens haar het ook echt wel zonder pijnbestrijding kan. Ze bedoelde het heel lief en zo heb ik het ook opgevat hoor, ze is ten slotte al 3/4 keer bevallen (met een tweeling telt dat als 1 of als 2 keer?). Alleen nu weet ik niet zo goed wat ik er van moet denken... Hebben jullie ook mensen in jullie omgeving die het heel goed bedoelen maar waardoor jullie in de war raken? Ze zei dat ik het beste kon wachten tot we de cursus gedaan hebben voordat ik een TENS bestel, maar tegen de tijd dat de cursus afgelopen is, is het te laat om er een te bestellen.
En alsjeblieft geen grappen over pijngrenzen, ik weet niet eens of ik er een heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |