Ok, nu snap ik het allemaal ook een stuk beter! Dank voor de vraag Cantare, je hebt bij mij ook weer een mysterie opgelost!quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:59 schreef huuphuup het volgende:
hiero, Hema heeft luiertruitjes
en een actiefoto
t is gewoon een soort vestje zeg maar dat op de rug sluit (althans, zo deed mijn vk het). Achteraf vond ik het fijn om te hebben, ondanks dat ze in augustus geboren is was het precies die paar dagen ineens best fris.
Overslagrompers vond ik zelf superfijn, hebben ze bij Hema en H&M ook. En een overslagtruitje kan handig zijn ja.
Oh, ik zie dat er ook een lijst in m'n kraamdagboek staatquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:00 schreef pessie het volgende:
lijst van mijn kraambureau
Ik heb al zo'n last van mn banden....quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:05 schreef Cantare het volgende:
[..]
Oh, ik zie dat er ook een lijst in m'n kraamdagboek staatStaan geen gekke dingen op, dus ik ga die aanhouden. :p
Ik begrijp het ding nog steeds niet helemaalquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:01 schreef tessie het volgende:
Een rugsluiting lijkt me nou juist helemaal niet zo handig voor bij een pasgeboren kindjeWel een super lieve foto trouwens Huup
Haha, ik had echt veeeeeel te veel bij me...quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:07 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ik begrijp het ding nog steeds niet helemaal
ik had hem gekocht gevraagd en gekregen omdat Kleurdoos hem bij Elin als gewoon vestje aandeed en dat stond zo poepig. Had hem in de ziekenhuistas gegooid voor het geval ze ons uitgekozen setje misschien te koud zouden vinden ofzo of ze alles onder zou poepen of weet ik veel.
Maarja, dan gaat iemand dus je kind aankleden en die trekt gewoon alles uit de tas dat erin zitGelukkig begreep ze nog wel dat mn kind geen 3 rompertjes aan hoefde
ik ookquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:03 schreef Orea het volgende:
Oh ik word helemaal emo van die foto Huup
Komt het overslaghemdje niet in plaats van het rompertje?quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:00 schreef pessie het volgende:
[..]
Ik denk dat jij een vreemde lijst hebt![]()
En ik denk dat overslaghemdjes overbodig zijn, het kind heeft al een romper en een trui aan, een hemd lijkt me dan erg overbodig. En luiertruitjes, als ik in mijn verbeelding ga zoeken naar wat het zou kunnen zijn dan denk ik aan een truitje bovenop een luier. Wat onzinnig is want daar heb je een romper voor en een overslagtruitje...
Misschien toch even naar haar bellen? Je zukt vast de eerste niet zijn.
En ik keek net weer eens op de lijst van mijn kraambureau en daar staat helemaal niets aan overslag op. Was wel van plan voor de eerste paar dagen overslag spullen te gebruiken...
Maar een romper is toch veel warmer dan een truitje? Als ik kijk op de foto wat het is dan lijkt het me behoorlijk tochten terwijl een romper toch heel mooi aansluit (mits je een goede maat hebt natuurlijk).quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:12 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Komt het overslaghemdje niet in plaats van het rompertje?
Nou ja, in ieder geval iets dat je je kindje makkelijker aan kunt trekken dan een rompertje. Ik weet het ook niet
Grote hoeveelheden klaarmaken en dan in de vriezer?quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:08 schreef Suzanna het volgende:
Haha Orea... jij bent je echt suf aan het kopen he?
Wie heeft er een parttime kok in de aanbieding, die hier even rond vier uur eten komt koken en dan weer ophoepelt? Of eigenlijk, misschien maar tafeltje-dekje![]()
...
(ik word zó misselijk van eten koken... echt heel erg naar! Helaas is mijn man ook veel te laat thuis om dat voor me te kunnen doen... en 'makkelijk' eten kan ik niet klaarmaken want daar zit vaak knoflook in, en dat kan ik nu echt niet hebben (het idee alleen maakt me vaak al misselijk...) dus... tips gezocht)
Of je man grote hoeveelheden laten makenquote:Op donderdag 18 maart 2010 18:26 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Grote hoeveelheden klaarmaken en dan in de vriezer?
Word je wel misselijk van, maar niet elke avond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |