quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:20 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ik ben al bijna 7 maanden niet meer zwanger maar ik nies nog steeds met gekruiste benen.![]()
M'n illusies... wat doen jullie?quote:
die geven geen garantie, dat had ik al gevraagd toen ik met Jen aankwam.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:24 schreef Orea het volgende:
Dames Dames![]()
Idd, mijn illusies*zoekt naar bonnetje van de ivf, om te kijken of ze nog terug kan*
Dat ze standaard zonder gebruiksaanwijzing worden geleverd.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:32 schreef CrazyPrincess het volgende:
Die heb ik ook niet gelezen
Wat staat er nog meer in?
Nu moeten jullie echt ophouden me al m'n illusies te ontnemen hoorquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:38 schreef Orea het volgende:
Oh en wisten jullie al dat de Babydump geen plek is om je baby te dumpen?
Een paar jaar geleden was er een serie op televisie over mensen die graag zwanger wilden raken, Babyboom, daarin zat toen een stel waarvan er iets mis was gegaan met het sperma in het ziekenhuis en ze het verkeerde zaad in haar eicel hadden gestopt...quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:51 schreef Orea het volgende:
Als ze bij de geboorte zeggen: ik zie kroeshaar!!, en jij of je partner hebben dat niet....... dan heb je geen DNA check meer nodig hoor![]()
Ik ga een neuscheck doen. Als het niet een van onze typische neuzen heeft dien ik een klacht inquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:51 schreef Orea het volgende:
Als ze bij de geboorte zeggen: ik zie kroeshaar!!, en jij of je partner hebben dat niet....... dan heb je geen DNA check meer nodig hoor![]()
*barst* daar ging mn lekkere gezicht maskerquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:38 schreef Orea het volgende:
Oh en wisten jullie al dat de Babydump geen plek is om je baby te dumpen?
Dan zou ik een fleecetrui moeten aantrekken, en dat komt ook al zo raar over met dit weer.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:00 schreef maffemuts het volgende:
[..]
*barst* daar ging mn lekkere gezicht masker
Nee idd, dat vertelden ze me gister in de vestiging Roelofarendsveen ook toen ik er was om ideeën op te doen en ik me hardop afvroeg waar dan het "dumpluikje" was(Dit was dus voor een peutertje die niet meer uit de speelhoek te krijgen was hoor
)
Anyhow, zometeen sollicitatiegesprek, maar kleding aangetrokken waar het niet zo in opvalt dat ik 17weken zwanger ben, lijkt me niet handig om dat al op het 2e gesprek te melden, 1e was telefonisch..
Verder super moe, vandaar dus maar even een energiemaskertje op gedaan
Achteraf gezien heb ik dat ook gedaan, niets engs aan hoor.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:13 schreef CrazyPrincess het volgende:
Spannend maffemuts. Ik zou niet durven hoor, zwanger solliciteren
Heeft niks met durf te maken eerlijk gezegd, meer met verplichtingen om te solliciterenquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:13 schreef CrazyPrincess het volgende:
Spannend maffemuts. Ik zou niet durven hoor, zwanger solliciteren
Ik kan me daar ook wel iets bij voorstellen. Hangt natuurlijk ook van de functie en de kandidaten af.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:28 schreef Orea het volgende:
Maarja, tis wel een beetje de cultuur die nederlandse bedrijven zelf afroepen... Als je vooraf meld dat je zwanger bent, melden ze je dat ze een betere kandidaat hebben
Oke, mooi!quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:48 schreef tessie het volgende:
Ik heb nog nooit van overslaghemdjes en luiertruitjes gehoord![]()
Volgens mij vinden pasgeboren baby's het heel vervelend als je dingen over hun hoofd trekt. Je hebt ook van die overslagrompers namelijk, en die truitjes zijn bij de prenatal wel te krijgen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:50 schreef Cantare het volgende:
[..]
Oke, mooi!Op m'n andere lijst (van trotsemoeders.nl ofzo) stond het ook niet, dus het zal wel niet noodzakelijk zijn, maar ik kan me ineens druk maken om dat soort dingen.
Ik denk dat jij een vreemde lijst hebtquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:54 schreef Cantare het volgende:
Overslagrompers lijken mij ook fijner dan over-hoofd-trek-rompers
Maar het ging me vooral om die overslaghemdjes en luiertruitjes. Of dat nou iets anders is dan "gewone" overslagtruitjes.
's ochtendsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |