Sonnetje wat relaxed dat je zoveel krijgt!
Mijn ouders willen een aandeel leveren in de kinderwagen, ik heb alleen nog steeds niet gehoord wat voor aandeel. Schoonouders beginnen nu eindelijk een beetje te wennen dus die zijn nog lang niet toe aan het "wat voor cadeau geven wij"- gebeuren.
Verder krijg ik wel veel 2de hands spullen aangeboden. Alleen een autostoel groep 1 van 10 jaar oud wil ik liever niet, maar ik zeur een beetje. Wel de box aangenomen waar mn man nog in heeft gelegen, die mag hij zelf gaan verven

(Ik houd van verf op terpentine basis omdat dat er in mijn ogen mooier uitziet, en tsja, dat mag ik op het moment zelf niet doen). Mn schoonmoeder vond het ook stom dat we een nieuwe maxi cosi hadden gekocht "terwijl in de familie iedereen nog 1 heeft staan". Maar ik wilde een Cabrio-Fix en niet een maxi-cosi van 10 jaar oud...
En ik mag de kruiken lenen van ten minste 2 moeders!
Oh ja, iemand had geen autostoel gekocht. Als je uiteindelijk wel in het ziekenhuis moet bevallen moet je je kind in een autostoel naar huis vervoeren. Wel handig om er vantevoren dus even ergens een te lenen. Ik heb zelfs wel eens gehoord dat mensen terug waren gefloten en hun kind niet meekregen zonder autostoel.
En ik heb zelf het idee dat de lijst van mn kraambureau best compleet is. Alleen het aantal rompers e.d. dat erop staat is volgens de ervaringsdeskundigen in mijn omgeving wat weinig.
lijstjeEr staat ook heel duidelijk op wat je nodig hebt in geval van borstvoeding en wat in geval van flesvoeding.