Ik denk dat er iets grandioos uit de klauwen is gelopen daarquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:42 schreef matthijst het volgende:
Zie maar twee mogelijke aanleidingen:
1. ze hadden stiekem een relatie, kregen ruzie waarna hij flipte en haar vermoordde omdat hij bang was dat uit zou komen dat ie een 12-jarige als vriendin had.
2. hij had zin in sex en zijn politievriendin was niet thuis, buurmeisje geregeld en vermoord.
Zei ze nou dat er "een man", of "een buurman" aan de deur stond?
Neem aan dat die knakker niet in uniform aanbelde?
Dit begrijp ik volkomen. Mannen zijn per definitie niet te vertrouwen. Op welke manier dan ook willen ze altijd wel iets van een andere vrouw.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook. Ik ben een schijterd als het aankomt op kerels aan de deur, maar voor politie zou ik dan weer wel opendoen.
Ik quote jou, vergiste me en schreef dat Hara die quote had gemaakt en nu snap ik degene die jou quote niet meer....quote:
Wat heeft vrouwen begluren met sociaal gedrag te maken. Ik ken genoeg gasten die in hun jonge jaren op de sportclub een glimp probeerden op te vangen van de douchende meiden. En de meesten zijn ontzettend sociaal, want ze deden het meestal k in groepsverband.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:34 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Ted Bundy begluurde vrouwen in zijn jeugd, lijkt me niet echt sociaal.
"waakzaam en dienstbaar" is de kreet van de politie...quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:42 schreef quirigua het volgende:
[4] En het decor ? Is het dan niet idioot (nog vriendelijk gezegd) om de persconferentie te houden in het zicht van : nou ja, wat erop stond : politie, waakzaam en zo meer.
Huh?quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:42 schreef quirigua het volgende:
[..]
[1] Als er zoveel mensen op het onderzoek gezet zijn, was het zeker mogelijk om ook de draad v.a.v. de buurmannen snel en simultaan verder te doorzoeken. Zelfs was dat voor de hand liggend (zei ook de officier) ; zeker na drie, vier dagen. Dat had ander onderzoek niet gestoord, integendeel, gesteund.
[2] Er blijft toch wat hangen : de nu-verdachte was (is) politie-agent. Hij stond (volgens wat de officier zei) achterin het rijtje-nog-te-onderzoeken mensen. Kadaver-sympathie is een (misschien te) groot woord, maar een luchtje blijft hangen.
[3] De indruk blijft ook hangen dat het korps (i.c. de korpschef) met minder dan acute voortvarendheid, direct na, en nog een dag na, de verdwijning het onderzoek heeft opgezet. Toen was er nog geen politie-agent (als verdacht) in zicht. Amber waarschuwing, idem. Genoeg reden v.a.v. de korpschef, lijkt me.
[4] En het decor ? Is het dan niet idioot (nog vriendelijk gezegd) om de persconferentie te houden in het zicht van : nou ja, wat erop stond : politie, waakzaam en zo meer.
Notendopquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:46 schreef Harajuku. het volgende:
Feiten van de persconferentie:
Verdachte is agent.
Verdachte is buurman.
Verdachte had een vage buurrelatie met slachtoffer.
Verdachte heeft een vriendin, wonen samen.
Verdachte vertelde vriendin erover, vriendin stuurt hem naar de politie.
Verdachte gaat naar de politie en bekend.
Volgens het telefoongesprek stond er een man voor de deur.
Milly heeft aan de telefoon verteld dat dit een buurman betrof.
Dit is niet naar buiten gebracht tot wo 17 maart.
Er is nog geen motief bekend.
Dank uquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:46 schreef Harajuku. het volgende:
Verdachte is agent.
Verdachte is buurman.
Ik kan me zomaar voorstellen dat ze daar voorlopig -zo niet voor altijd- geen voet binnen wil zetten.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:48 schreef MikeyMo het volgende:
Ik vraag me af waar Linda nou slaapt, dat huis zal voorlopig wel afgesloten zijn
Dit klopt niet helemaal. Hij kwam op de meeste mensen weliswaar charmant etc. over, maar al bij zijn eerste baantjes waren er mensen die hem verdachten van diefstal etc.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:45 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Wat heeft vrouwen begluren met sociaal gedrag te maken. Ik ken genoeg gasten die in hun jonge jaren op de sportclub een glimp probeerden op te vangen van de douchende meiden. En de meesten zijn ontzettend sociaal, want ze deden het meestal k in groepsverband.
Ted Bundy was gewoon erg ziek, maar alle mensen die later ondervraagd zijn over Ted Bundy schetsen hetzelfde beeld. Het was een charmante sociale man, waar nooit iemand iets aan gemerkt heeft.
Goed gezien : die twee woorden zijn in dit geval tweelingen van elkaar (bedoelt ik)quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Huh?
Kadaver-sympathie?
Kader sympathie denk ik dat je bedoeld.
Welke Lindaquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kan me zomaar voorstellen dat ze daar voorlopig -zo niet voor altijd- geen voet binnen wil zetten.
Ik hoop dat ze goed wordt opgevangen. Ook voor haar moet dit een ware nachtmerrie zijn.
Vriendin verdachte.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Welke Linda
Serieus, ik mis alles
Okay maar als je die mensen wegplakt dan is het dus geen probleem neem ik aanquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Op die persoonlijke hyves foto's uit de tuin die gepost werden staan meerdere mensen op, waaronder de vriendin van de verdachte herkenbaar in beeld. Dat is iets heel anders als luchtfoto's of ANP foto's dus.
Hoe kun je bij zulke huizen nu iemand voor de deur zien staan?quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:53 schreef Adolecens het volgende:
Hier zie je de voorkant en het hofje van het huis.
[ afbeelding ]
De rode deur is nummer 66, het huis er tussenin in dus en de blauwe deur waar rechts een stukje van te zien is, is nummer 67. Het huis van de verdachte.
Dat zal ook ongetwijfeld gebeurd zijn, ik vind dat ze heel snel de kant van de buurmannen op zijn gegaan, logischerwijze moet er onderzoek gedaan worden en dat kost tijd. (niet iedereen is thuis als men aan de deur komt, verklaringen moeten nagetrokken worden e.d.)quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:42 schreef quirigua het volgende:
[..]
[1] Als er zoveel mensen op het onderzoek gezet zijn, was het zeker mogelijk om ook de draad v.a.v. de buurmannen snel en simultaan verder te doorzoeken. Zelfs was dat voor de hand liggend (zei ook de officier) ; zeker na drie, vier dagen. Dat had ander onderzoek niet gestoord, integendeel, gesteund.
Ja, wellicht was er onder de verdachten iemand die al eerder met de politie in aanraking was geweest, die zou ik ook meer voorin het rijtje zetten. Belangrijk vind ik dat hij op het lijstje stond en niet bij voorbaat was uitgesloten.quote:[2] Er blijft toch wat hangen : de nu-verdachte was (is) politie-agent. Hij stond (volgens wat de officier zei) achterin het rijtje-nog-te-onderzoeken mensen. Kadaver-sympathie is een (misschien te) groot woord, maar een luchtje blijft hangen.
Er is idd toegegeven dat het amberalert eerder had gekund, het zij zo, wel werd er in de persconferentie gesproken over een SMS-alert dat diezelfde avond er nog uit was gegaan, het is niet zo dat ze op hun handen hebben gezeten totdat Sander V. zich aangaf. Ik zie geen reden voor de corpschef om ontslag te nemen.quote:[3] De indruk blijft ook hangen dat het korps (i.c. de korpschef) met minder dan acute voortvarendheid, direct na, en nog een dag na, de verdwijning het onderzoek heeft opgezet. Toen was er nog geen politie-agent (als verdacht) in zicht. Amber waarschuwing, idem. Genoeg reden v.a.v. de korpschef, lijkt me.
Om eerlijk te zijn heb ik helemaal niet op het decor gelet, ik vond de verklaringen veel interessanter, wie weet is dit een zaal waar normaliter les wordt gegeven aan toekomstige agenten, dan is het decor ineens niet meer zo raar.quote:[4] En het decor ? Is het dan niet idioot (nog vriendelijk gezegd) om de persconferentie te houden in het zicht van : nou ja, wat erop stond : politie, waakzaam en zo meer.
Dat is de achterkant die je hier ziet.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hoe kun je bij zulke huizen nu iemand voor de deur zien staan?
Ik zie voordeuren.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:55 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Dat is de achterkant die je hier ziet.
Nee, de voorkant. Dit zijn de voordeuren.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:55 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Dat is de achterkant die je hier ziet.
Oke, maar de meesten hadden echt niet verwacht dat hij bekend zou raken als een van de grootste seriemoordenaars in de VSquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:51 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Dit klopt niet helemaal. Hij kwam op de meeste mensen weliswaar charmant etc. over, maar al bij zijn eerste baantjes waren er mensen die hem verdachten van diefstal etc.
Misschien zag ze hem door een raam, boven bijvoorbeeld, toen ze aan de telefoon hing.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik wou zeggen dat ik die huizen zo lelijk vind, en dat ik er nog niet dood gevonden zou willen worden..quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:53 schreef Adolecens het volgende:
Hier zie je de voorkant en het hofje van het huis.
[ afbeelding ]
De rode deur is nummer 66, het huis er tussenin in dus en de blauwe deur waar rechts een stukje van te zien is, is nummer 67. Het huis van de verdachte.
Nee, dat zeg ik ook niet van veel mensen, hoe raar ze ook zijn.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:56 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Oke, maar de meesten hadden echt niet verwacht dat hij bekend zou raken als een van de grootste seriemoordenaars in de VS
Dat kun je ook niet.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Misschien is ze even naar een raampje gelopen om te kijken wie het was.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, dat zeker niet.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:56 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Oke, maar de meesten hadden echt niet verwacht dat hij bekend zou raken als een van de grootste seriemoordenaars in de VS
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat kun je ook niet.
Bel?
Dan zeg je: er staat iemand voor de deur.
Maar ze had gezegd dat de buurman voor de deur stondquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat kun je ook niet.
Bel?
Huh?quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Hé Yvonne, jij woont in die wijk hé? Kun je beamen dat er voornl. vaag volk woont?
Voornamelijk leraren en hockeygepeupel die zich verheven voelen boven de rest van Dordt. Het gelaat van de dader lijkt in de lijn van mijn betoog te zitten.²
Lopend met je mobiel naar de deur lopen, of al open gedaan hebben, of door het raam ernaast gekeken hebben, of door het keukenraam die naar ik meen daar vlak naast zit?quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar ze had gezegd dat de buurman voor de deur stond
Probleem is dus dat het vaak niet de rare mensen zijn die tot zulk soort daden overgaan. Het zijn juist de mensen waarvan het meestal niet verwacht word.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik ook niet van veel mensen, hoe raar ze ook zijn.
Ja, het is inderdaad een dorp binnen Dordt. Een wijk met een beetje apart cultuurtje. De jeugd doet het daar niet denderend. Zijn vaak kinderen van gescheiden ouders of ouders die af en toe snuiven (accountants e.d.).quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:59 schreef yvonne het volgende:
Welnee, het is een slaapwijk, maar wel een soort dorp binnen Dordt, het ligt helemaal aan de buitenkant zoals je wel weet.
Ik zie jou nu al dagen alleen maar van dit soort vage bevindingen posten... kap daar eens meequote:Op woensdag 17 maart 2010 15:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Hé Yvonne, jij woont in die wijk hé? Kun je beamen dat er voornl. vaag volk woont?
Voornamelijk leraren en hockeygepeupel die zich verheven voelen boven de rest van Dordt. Het gelaat van de dader lijkt in de lijn van mijn betoog te zitten.²
1-ze was boven en keek naar benedenquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar ze had gezegd dat de buurman voor de deur stond
Ze had gezien dat het een buurman was.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat kun je ook niet.
Bel?
quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, het is inderdaad een dorp binnen Dordt. Een wijk met een beetje apart cultuurtje. De jeugd doet het daar niet denderend. Zijn vaak kinderen van gescheiden ouders of ouders die af en toe snuiven (accountants e.d.).²
Ja, maar omdat ze haar moeder vertelde dat het een buurman was.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat kun je ook niet.
Bel?
ik zou er een essay over schrijvenquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, het is inderdaad een dorp binnen Dordt. Een wijk met een beetje apart cultuurtje. De jeugd doet het daar niet denderend. Zijn vaak kinderen van gescheiden ouders of ouders die af en toe snuiven (accountants e.d.).²
Dat zal dan wel ja.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lopend met je mobiel naar de deur lopen, of al open gedaan hebben, of door het raam ernaast gekeken hebben, of door het keukenraam die naar ik meen daar vlak naast zit?
Wat kan het jou schelen? Jij woont er toch niet?quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:01 schreef missziggy het volgende:oh nooz, de buurtbewoners willen een stille tocht organiseren
Je bent niet lekker hoorquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, het is inderdaad een dorp binnen Dordt. Een wijk met een beetje apart cultuurtje. De jeugd doet het daar niet denderend. Zijn vaak kinderen van gescheiden ouders of ouders die af en toe snuiven (accountants e.d.). :{²
Het kuddevolk kan inhaken. Verschrikkelijke beelden en taferelen gaat dit opleveren.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:01 schreef missziggy het volgende:oh nooz, de buurtbewoners willen een stille tocht organiseren
Ouders en vrienden van mij weten dat er nooit een stille tocht moet komen voor mij.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:01 schreef MikeyMo het volgende:
En we hebben waarschijnlijk een stille tocht
Weet je, dit is nu typisch een geval waarin ik het kan begrijpen, omdat er zoveel onnozele stille tochten zijn geweest komt het over als daar heb je er weer eentje maar dit kan ik me voorstellen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:01 schreef missziggy het volgende:oh nooz, de buurtbewoners willen een stille tocht organiseren
Joh!quote:
Ach, het zal zeker niet beperkt blijven tot alleen de buurtbewoners. Gister was er zelfs een dorpsidoot uit Breda naar Dordrecht gereden om voor de deur te gaan staan koekeloeren. Sad.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:03 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Wat kan het jou schelen? Jij woont er toch niet?
Als die mensen die daar wonen en waarvan velen haar konden daar behoefte aan hebben is het toch goed?
Dan had de buurman het gehoord en meteen geweten dat alle pijlen op hem (of in ieder geval een buurman) gericht waren. Lijkt mij niet dat hij dan had toegeslagen, met welke nare bedoeling dan ook.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
1-ze was boven en keek naar beneden
2-ze deed de deur open en zei dat het de buurman was tegen haar moeder.
We zullen het misschien nooit te weten komen.
Zo zie je maar : het ene vertraagd, en het andere selectief. Toch niet een handige achtergrond voor te laat en te weinig. Zou een politieke partij nooit zo doen (voor de verkiezing, daarna wel).quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:47 schreef cptmarco het volgende:
[..]
"waakzaam en dienstbaar" is de kreet van de politie...
Ja, dat dacht ik ook al.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:05 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Dan had de buurman het gehoord en meteen geweten dat alle pijlen op hem (of in ieder geval een buurman) gericht waren. Lijkt mij niet dat hij dan had toegeslagen, met welke nare bedoeling dan ook.
Ik vind stille tochten zooooo nutteloos. Organiseer dan iets waar de buurtbewoners en evt. familie, vrienden, klasgenootjes haar kunnen gedenken en dit gebeuren, buiten de begrafenis om. Een stille tocht is meestal als protest bedoeld, volkomen nutteloos dus. En nee, het gaat mij niet aan en ws. als het hier in de buurt was gebeurd zou ik nog meelopen ook jaquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:03 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Wat kan het jou schelen? Jij woont er toch niet?
Als die mensen die daar wonen en waarvan velen haar konden daar behoefte aan hebben is het toch goed?
Ik heb eigenlijk niet het idee dat hij langsging om haar te vermoorden ofzo. Dan had hij haar wel ergens anders begraven of andere nare dingen met haar lichaam gedaanquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:05 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Dan had de buurman het gehoord en meteen geweten dat alle pijlen op hem (of in ieder geval een buurman) gericht waren. Lijkt mij niet dat hij dan had toegeslagen, met welke nare bedoeling dan ook.
En?quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:01 schreef missziggy het volgende:
oh nooz, de buurtbewoners willen een stille tocht organiseren
vage als in niet bekende, vreemde of als in ze kenden elkaar naauwelijks?quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:46 schreef Harajuku. het volgende:
Verdachte is agent.
Verdachte is buurman.
Probleem met een stille tocht is dat het zo gangbaar is geworden dat als je het nu niet doet het lijkt alsof deze zaak het niet 'verdiend'.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:06 schreef missziggy het volgende:
[..]
Ik vind stille tochten zooooo nutteloos. Organiseer dan iets waar de buurtbewoners en evt. familie, vrienden, klasgenootjes haar kunnen gedenken en dit gebeuren, buiten de begrafenis om. Een stille tocht is meestal als protest bedoeld, volkomen nutteloos dus. En nee, het gaat mij niet aan en ws. als het hier in de buurt was gebeurd zou ik nog meelopen ook ja...
DAn moet je hier helemaal je grote mond houden, als je vervolgens wel bij de kudde aansluit als de gelegenheid zich voordoet.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:06 schreef missziggy het volgende:
[..]
Ik vind stille tochten zooooo nutteloos. Organiseer dan iets waar de buurtbewoners en evt. familie, vrienden, klasgenootjes haar kunnen gedenken en dit gebeuren, buiten de begrafenis om. Een stille tocht is meestal als protest bedoeld, volkomen nutteloos dus. En nee, het gaat mij niet aan en ws. als het hier in de buurt was gebeurd zou ik nog meelopen ook ja...
Zou het? scenario:quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:05 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Werd verder niet over uitgewijd. Volgens mij bedoelt als in 'Ze wist dat het de buurman was, maar daar hield het wel mee op'.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:07 schreef Re het volgende:
[..]
vage als in niet bekende, vreemde of als in ze kenden elkaar naauwelijks?
Uit eigen ervaring weet ik ook dat de hele omgeving daarbij stil staat, Met een stille tocht kan medeleven betuigd worden, maar ik zou er zelf nooit voor kiezen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
En?
Laat ze lekker.
Ik had gister avonddienst, in ieder huis waar ik m'n werk kwam doen stond de tv aan.
Toen ik naar huis reed was het een drukte van jewelste in m'n wijk, het leeft hier best wel.
Ze wisten dat ze bijna buren waren denk ik, maar kwamen verder niet bij elkaar over de vloer of zo.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:07 schreef Re het volgende:
[..]
vage als in niet bekende, vreemde of als in ze kenden elkaar naauwelijks?
Ik heb niet het vermoeden dat hij echt met het plan naar haar huis ging om haar te vermoorden. Daarom kan ik mijn bijna niet voorstellen dat er geen (poging tot) misbruik oid heeft plaats gevonden. Maar hoe dan ook, het zal niet zo zijn dat hij haar ophaalde enkel om zijn kanarie te voeren.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:08 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zou het? scenario:
Milly: oh mam, er wordt aangebeld, ff kijken, hallo buurman, mam bel je me zo ff terug, doei!
Het zou kunnen toch? Ik snap iemand die zoiets doet toch al niet dus wie weet wat hij gedacht heeft, het lijkt me logischer dat ze uit een raam keek, dat wel.
Nee, ik hoef mijn mond niet te houden, zeker niet omdat jij het zegt... Dit meisje ken ik niet, ik vind het afschuwelijk dat dit is gebeurt, maar het eerste wat ik dacht vandaag was oh nooz, toch geen stille tocht. Maar tijdens het typen van mijn reactie bedacht ik mij ineens dat ik ws. ook zou meelopen als hier iets dergelijks zou gebeuren, dus tja, excuse me for being honoust...quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:08 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
DAn moet je hier helemaal je grote mond houden, als je vervolgens wel bij de kudde aansluit als de gelegenheid zich voordoet.
Fred Teeven heeft dinsdag al kamervragen gesteld. Denk je dat Fredje die kans laat schieten? Kom nou!quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:10 schreef Adolecens het volgende:
Ik heb zo'n idee dat Fred Teeven met vakantie is, die staat sinds ie in de politiek zit ook altijd vooraan met een wijzend vingertje over wat er mis is gegaan en welke kamervragen hij nu weer gaat stellen...
Denk dat een meisje van 12 het sowieso wel met een vriendin gedeeld zou hebben. Zoiets wil je gewoon met iemand delen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:11 schreef Bellatrix het volgende:
Als het een vage buurrelatie was, dan lijkt het me niet dat er een relatie tussen die twee zat. Ik denk dat een 12 jarig meisje en een 26 jarige man zoiets niet stiekem kunnen doen in een buurt waar alles zo dicht op elkaar zat, en de ouders of vriendinnen zouden ook echt wel iets gemerkt hebben, dat ze vaak weg was naar een onverklaarde plek ofzo.
Excuse you for being a hypocritequote:Op woensdag 17 maart 2010 16:11 schreef missziggy het volgende:
[..]
Nee, ik hoef mijn mond niet te houden, zeker niet omdat jij het zegt... Dit meisje ken ik niet, ik vind het afschuwelijk dat dit is gebeurt, maar het eerste wat ik dacht vandaag was oh nooz, toch geen stille tocht. Maar tijdens het typen van mijn reactie bedacht ik mij ineens dat ik ws. ook zou meelopen als hier iets dergelijks zou gebeuren, dus tja, excuse me for being honoust...
quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:10 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Ik heb niet het vermoeden dat hij echt met het plan naar haar huis ging om haar te vermoorden. Daarom kan ik mijn bijna niet voorstellen dat er geen (poging tot) misbruik oid heeft plaats gevonden. Maar hoe dan ook, het zal niet zo zijn dat hij haar ophaalde om zijn kanarie te voeren.
Als ik me goed herinner kun je vanuit je keukenraam zien wie er aan de deur staat. Dus het zou goed kunnen dat ze het zo zag.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:08 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zou het? scenario:
Milly: oh mam, er wordt aangebeld, ff kijken, hallo buurman, mam bel je me zo ff terug, doei!
Het zou kunnen toch? Ik snap iemand die zoiets doet toch al niet dus wie weet wat hij gedacht heeft, het lijkt me logischer dat ze uit een raam keek, dat wel.
Dat ging over het Amber Alert wat ie nu naar eigen zeggen gered heeft van de ondergang en dankzij hem blijft voort bestaanquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:11 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Fred Teeven heeft dinsdag al kamervragen gesteld. Denk je dat Fredje die kans laat schieten? Kom nou!
Zeker als twaalfjarig bakvisje. Ik heb eerder het gevoel dat de evt seksuele aantrekkingskracht eenzijdig was. En hoop met heel mijn hart dat ze niet lang heeft geleden.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:12 schreef Harajuku. het volgende:
Denk dat een meisje van 12 het sowieso wel met een vriendin gedeeld zou hebben. Zoiets wil je gewoon met iemand delen.
Laat ik dan zeggen dat ik een afkeer heb van mensen die zo hypocriet lopen te blaten.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:11 schreef missziggy het volgende:
[..]
Nee, ik hoef mijn mond niet te houden, zeker niet omdat jij het zegt... Dit meisje ken ik niet, ik vind het afschuwelijk dat dit is gebeurt, maar het eerste wat ik dacht vandaag was oh nooz, toch geen stille tocht. Maar tijdens het typen van mijn reactie bedacht ik mij ineens dat ik ws. ook zou meelopen als hier iets dergelijks zou gebeuren, dus tja, excuse me for being honoust...
Teeven, is dat pluralis majestatis van Teef ?quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:11 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Fred Teeven heeft dinsdag al kamervragen gesteld. Denk je dat Fredje die kans laat schieten? Kom nou!
Voor de ouders lijkt me het erg belangrijk om duidelijk te krijgen over de toedracht en de laatste momenten die ze meegemaakt heeft in haar leven.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zeker als twaalfjarig bakvisje. Ik heb eerder het gevoel dat de evt seksuele aantrekkingskracht eenzijdig was. En hoop met heel mijn hart dat ze niet lang heeft geleden.
Ah okay, thnx. Dat lijkt me ook het meest logisch.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als ik me goed herinner kun je vanuit je keukenraam zien wie er aan de deur staat. Dus het zou goed kunnen dat ze het zo zag.
Dat sowieso.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor de ouders lijkt me het erg belangrijk om duidelijk te krijgen over de toedracht en de laatste momenten die ze meegemaakt heeft in haar leven.
Ik ken persoonlijk ouders die dat niet weten en dat gaat echt aan je knagen.
Dat lijkt me ook. Ook voor hun hoop ik dat er geen lange lijdensweg aan haar dood is voorafgegaan.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Voor de ouders lijkt me het erg belangrijk om duidelijk te krijgen over de toedracht en de laatste momenten die ze meegemaakt heeft in haar leven.
Ik ken persoonlijk ouders die dat niet weten en dat gaat echt aan je knagen.
Zeker, ik kan niet genoeg benadrukken hoeveel medelijden ik heb met de ouders. Alleen durf ik wel degelijk een correlatie te schetsen aangaande het gebeurde en de wijk in kwestie.quote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zeker, ik kan niet genoeg benadrukken hoeveel medelijden ik heb met de ouders. Alleen durf ik wel degelijk een correlatie te schetsen aangaande het gebeurde en de wijk in kwestie.
Vergeet niet dat ze maar 12 jaar was.²
Inderdaad, we weten nog niet wat er met haar is gebeurd, wie weet is Sander V. in paniek geraakt nadat er een ongeluk is gebeurd. Dat moet nog blijken, wel ben ik bang dat hij haar idd niet heeft opgehaald om de kanarie te voeren.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook. Ook voor hun hoop ik dat er geen lange lijdensweg aan haar dood is voorafgegaan.
Ja, hier is echt over nagedacht.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zeker, ik kan niet genoeg benadrukken hoeveel medelijden ik heb met de ouders. Alleen durf ik wel degelijk een correlatie te schetsen aangaande het gebeurde en de wijk in kwestie.
Vergeet niet dat ze maar 12 jaar was.²
op de foto in de op ookquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:17 schreef nummer_zoveel het volgende:
Op nu.nl staat nog steeds dat hij tegenover Milly woonde.
Dure wijk? Waar heb jij het over man.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zou trouwens ook niet in de schoenen van Linda willen staan. Haar leventje stort nu ook in. Het was een jong stel in een dure wijk, ze hebben dus beiden een aardige baan. Huisje, boompje, vestje, beestje, zou je zeggen. Maar het meisje ziet alles voor haar verfijnde ogen instorten. Echt zielig.²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |