abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79257219
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 15:42 schreef matthijst het volgende:
Zie maar twee mogelijke aanleidingen:
1. ze hadden stiekem een relatie, kregen ruzie waarna hij flipte en haar vermoordde omdat hij bang was dat uit zou komen dat ie een 12-jarige als vriendin had.
2. hij had zin in sex en zijn politievriendin was niet thuis, buurmeisje geregeld en vermoord.

Zei ze nou dat er "een man", of "een buurman" aan de deur stond?
Neem aan dat die knakker niet in uniform aanbelde?
Ik denk dat er iets grandioos uit de klauwen is gelopen daar .
Tap tap tap
  woensdag 17 maart 2010 @ 15:45:20 #202
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_79257229
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 15:39 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik ook. Ik ben een schijterd als het aankomt op kerels aan de deur, maar voor politie zou ik dan weer wel opendoen.
Dit begrijp ik volkomen. Mannen zijn per definitie niet te vertrouwen. Op welke manier dan ook willen ze altijd wel iets van een andere vrouw.

Echt minder voor Milly.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  woensdag 17 maart 2010 @ 15:45:23 #203
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_79257231
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 15:41 schreef Copycat het volgende:
Hè wat?
Ik quote jou, vergiste me en schreef dat Hara die quote had gemaakt en nu snap ik degene die jou quote niet meer....

snappie?
be nice or go away
pi_79257256
Ik snap dat gezeik niet waarom het in het nieuws is. Als je daar eventjes logisch over nadenkt kun je dat zelf toch ook wel invullen.

- Het is nieuws omdat het in Nederland gebeurd. Hoe dichterbij het nieuws is, des te groter is het nieuws. Er is zelfs een model over te vinden, waarbij het aantal slachtoffers van een natuurramp wordt uitgezet tegenover de afstand en de nieuwswaarde. Ook speelt het mee hoe makkelijk het is om er beelden bij te krijgen. Een natuurramp in Indonesië heeft nu eenmaal meer nieuwswaarde dan een plek waar niet zoveel ooggetuigen en camera's zijn. Is vast wel ergens iets over te vinden.

- De doelgroep. Nieuws wordt nu eenmaal ook gemaakt voor de mensen die het bekijken.
Er is bijvoorbeeld een hele grote groep in Nederland die kinderen heeft of die kinderen in die leeftijdscategorie hebben gehad. Ook is er een grote groep kinderen, die, als je naar de kenmerken van het slachtoffer kijkt, hetzelfde kan kunnen zijn overkomen.

- De leeftijd van een slachtoffer. Een jong persoon die door zo'n gebeurtenis om het leven komt, dat is qua gevoel nou eenmaal slechter dan een oud persoon.

- De maatschappelijke discussie die ontstaat vanuit het nieuwsbericht.

- De normen en waarden die in een land heersen.

- Het unieke aan de gebeurtenis.

Nu heb je bijvoorbeeld ook nog eens dat de dader een agent is. Het Amber Alert wat volgens velen beter had moeten gebruikt. Het gemak waarmee het is gebeurd. Etc.

Kortom, voor veel mensen is het een verschrikkelijke gebeurtenis, erg dichtbij, had het iemand anders ook kunnen overkomen, maar nog belangrijker:
Iedereen heeft er wel een mening over. Dat is misschien nog wel het aller belangrijkste.

Beetje autistische benadering om zogenaamd niet in te kunnen waarom iets nieuws is. Als het voor jezelf niet echt nieuws is, dan kun je toch nog wel inzien waarom het voor andere mensen wel nieuws is?
pi_79257258
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 15:34 schreef RedGuy het volgende:

[..]

Ted Bundy begluurde vrouwen in zijn jeugd, lijkt me niet echt sociaal.
Wat heeft vrouwen begluren met sociaal gedrag te maken. Ik ken genoeg gasten die in hun jonge jaren op de sportclub een glimp probeerden op te vangen van de douchende meiden. En de meesten zijn ontzettend sociaal, want ze deden het meestal k in groepsverband.
Ted Bundy was gewoon erg ziek, maar alle mensen die later ondervraagd zijn over Ted Bundy schetsen hetzelfde beeld. Het was een charmante sociale man, waar nooit iemand iets aan gemerkt heeft.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  woensdag 17 maart 2010 @ 15:46:31 #206
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79257280
Feiten van de persconferentie:

Verdachte is agent.
Verdachte is buurman.
Verdachte had een vage buurrelatie met slachtoffer.
Verdachte heeft een vriendin, wonen samen.
Verdachte vertelde vriendin erover, vriendin stuurt hem naar de politie.
Verdachte gaat naar de politie en bekend.

Volgens het telefoongesprek stond er een man voor de deur.
Milly heeft aan de telefoon verteld dat dit een buurman betrof.
Dit is niet naar buiten gebracht tot wo 17 maart.

Er is nog geen motief bekend.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  FOK!fossiel woensdag 17 maart 2010 @ 15:47:41 #207
8443 cptmarco
it's captain...
pi_79257336
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 15:42 schreef quirigua het volgende:
[4] En het decor ? Is het dan niet idioot (nog vriendelijk gezegd) om de persconferentie te houden in het zicht van : nou ja, wat erop stond : politie, waakzaam en zo meer.
"waakzaam en dienstbaar" is de kreet van de politie...
  Admin woensdag 17 maart 2010 @ 15:47:47 #208
2589 crew  yvonne
Adminion.
pi_79257338
quote:

[..]

[1] Als er zoveel mensen op het onderzoek gezet zijn, was het zeker mogelijk om ook de draad v.a.v. de buurmannen snel en simultaan verder te doorzoeken. Zelfs was dat voor de hand liggend (zei ook de officier) ; zeker na drie, vier dagen. Dat had ander onderzoek niet gestoord, integendeel, gesteund.
[2] Er blijft toch wat hangen : de nu-verdachte was (is) politie-agent. Hij stond (volgens wat de officier zei) achterin het rijtje-nog-te-onderzoeken mensen. Kadaver-sympathie is een (misschien te) groot woord, maar een luchtje blijft hangen.
[3] De indruk blijft ook hangen dat het korps (i.c. de korpschef) met minder dan acute voortvarendheid, direct na, en nog een dag na, de verdwijning het onderzoek heeft opgezet. Toen was er nog geen politie-agent (als verdacht) in zicht. Amber waarschuwing, idem. Genoeg reden v.a.v. de korpschef, lijkt me.

[4] En het decor ? Is het dan niet idioot (nog vriendelijk gezegd) om de persconferentie te houden in het zicht van : nou ja, wat erop stond : politie, waakzaam en zo meer.
Huh?
Kadaver-sympathie?
Kader sympathie denk ik dat je bedoeld.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  woensdag 17 maart 2010 @ 15:47:54 #209
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_79257344

Look mom, it's the boogeyman ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 17 maart 2010 @ 15:48:14 #210
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_79257355
Ik vraag me af waar Linda nou slaapt, dat huis zal voorlopig wel afgesloten zijn
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  Admin woensdag 17 maart 2010 @ 15:48:47 #211
2589 crew  yvonne
Adminion.
pi_79257378
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 15:46 schreef Harajuku. het volgende:

Verdachte is agent.
Verdachte is buurman.

Notendop
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

pi_79257417
quote:

Verdachte is agent.
Verdachte is buurman.

Dank u
Tap tap tap
  woensdag 17 maart 2010 @ 15:50:04 #213
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_79257434
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 15:48 schreef MikeyMo het volgende:
Ik vraag me af waar Linda nou slaapt, dat huis zal voorlopig wel afgesloten zijn
Ik kan me zomaar voorstellen dat ze daar voorlopig -zo niet voor altijd- geen voet binnen wil zetten.
Ik hoop dat ze goed wordt opgevangen. Ook voor haar moet dit een ware nachtmerrie zijn.
pi_79257484
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 15:45 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Wat heeft vrouwen begluren met sociaal gedrag te maken. Ik ken genoeg gasten die in hun jonge jaren op de sportclub een glimp probeerden op te vangen van de douchende meiden. En de meesten zijn ontzettend sociaal, want ze deden het meestal k in groepsverband.
Ted Bundy was gewoon erg ziek, maar alle mensen die later ondervraagd zijn over Ted Bundy schetsen hetzelfde beeld. Het was een charmante sociale man, waar nooit iemand iets aan gemerkt heeft.
Dit klopt niet helemaal. Hij kwam op de meeste mensen weliswaar charmant etc. over, maar al bij zijn eerste baantjes waren er mensen die hem verdachten van diefstal etc.
The time you enjoy wasting is not wasted time.
pi_79257491
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 15:47 schreef yvonne het volgende:

[..]

Huh?
Kadaver-sympathie?
Kader sympathie denk ik dat je bedoeld.
Goed gezien : die twee woorden zijn in dit geval tweelingen van elkaar (bedoelt ik)
pi_79257585
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 15:50 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik kan me zomaar voorstellen dat ze daar voorlopig -zo niet voor altijd- geen voet binnen wil zetten.
Ik hoop dat ze goed wordt opgevangen. Ook voor haar moet dit een ware nachtmerrie zijn.
Welke Linda

Serieus, ik mis alles
Tap tap tap
pi_79257594
Hier zie je de voorkant en het hofje van het huis.

De rode deur is nummer 66, het huis er tussenin in dus en de blauwe deur waar rechts een stukje van te zien is, is nummer 67. Het huis van de verdachte.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
  woensdag 17 maart 2010 @ 15:53:41 #218
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79257596
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 15:53 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Welke Linda

Serieus, ik mis alles
Vriendin verdachte.
  woensdag 17 maart 2010 @ 15:53:46 #219
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_79257601
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 15:26 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Op die persoonlijke hyves foto's uit de tuin die gepost werden staan meerdere mensen op, waaronder de vriendin van de verdachte herkenbaar in beeld. Dat is iets heel anders als luchtfoto's of ANP foto's dus.
Okay maar als je die mensen wegplakt dan is het dus geen probleem neem ik aan .
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 17 maart 2010 @ 15:54:19 #220
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79257625
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 15:53 schreef Adolecens het volgende:

[ afbeelding ]

De rode deur is nummer 66, het huis er tussenin in dus en de blauwe deur waar rechts een stukje van te zien is, is nummer 67. Het huis van de verdachte.
Hoe kun je bij zulke huizen nu iemand voor de deur zien staan?
  woensdag 17 maart 2010 @ 15:54:49 #221
145755 kahaarin
pi_79257646
quote:

[..]

[1] Als er zoveel mensen op het onderzoek gezet zijn, was het zeker mogelijk om ook de draad v.a.v. de buurmannen snel en simultaan verder te doorzoeken. Zelfs was dat voor de hand liggend (zei ook de officier) ; zeker na drie, vier dagen. Dat had ander onderzoek niet gestoord, integendeel, gesteund.
Dat zal ook ongetwijfeld gebeurd zijn, ik vind dat ze heel snel de kant van de buurmannen op zijn gegaan, logischerwijze moet er onderzoek gedaan worden en dat kost tijd. (niet iedereen is thuis als men aan de deur komt, verklaringen moeten nagetrokken worden e.d.)
quote:
[2] Er blijft toch wat hangen : de nu-verdachte was (is) politie-agent. Hij stond (volgens wat de officier zei) achterin het rijtje-nog-te-onderzoeken mensen. Kadaver-sympathie is een (misschien te) groot woord, maar een luchtje blijft hangen.
Ja, wellicht was er onder de verdachten iemand die al eerder met de politie in aanraking was geweest, die zou ik ook meer voorin het rijtje zetten. Belangrijk vind ik dat hij op het lijstje stond en niet bij voorbaat was uitgesloten.
quote:
[3] De indruk blijft ook hangen dat het korps (i.c. de korpschef) met minder dan acute voortvarendheid, direct na, en nog een dag na, de verdwijning het onderzoek heeft opgezet. Toen was er nog geen politie-agent (als verdacht) in zicht. Amber waarschuwing, idem. Genoeg reden v.a.v. de korpschef, lijkt me.
Er is idd toegegeven dat het amberalert eerder had gekund, het zij zo, wel werd er in de persconferentie gesproken over een SMS-alert dat diezelfde avond er nog uit was gegaan, het is niet zo dat ze op hun handen hebben gezeten totdat Sander V. zich aangaf. Ik zie geen reden voor de corpschef om ontslag te nemen.
quote:
Om eerlijk te zijn heb ik helemaal niet op het decor gelet, ik vond de verklaringen veel interessanter, wie weet is dit een zaal waar normaliter les wordt gegeven aan toekomstige agenten, dan is het decor ineens niet meer zo raar.
be nice or go away
pi_79257672
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 15:54 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Dat is de achterkant die je hier ziet.
  woensdag 17 maart 2010 @ 15:55:48 #223
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79257690
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 15:55 schreef Theoria_Colorum het volgende:

[..]

Ik zie voordeuren.
pi_79257691
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 15:55 schreef Theoria_Colorum het volgende:

[..]

Nee, de voorkant. Dit zijn de voordeuren.
  woensdag 17 maart 2010 @ 15:56:19 #225
13462 BansheeBoy
pi_79257713
Hé Yvonne, jij woont in die wijk hé? Kun je beamen dat er voornl. vaag volk woont?

Voornamelijk leraren en hockeygepeupel die zich verheven voelen boven de rest van Dordt. Het gelaat van de dader lijkt in de lijn van mijn betoog te zitten.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_79257729
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 15:51 schreef Theoria_Colorum het volgende:

[..]

Dit klopt niet helemaal. Hij kwam op de meeste mensen weliswaar charmant etc. over, maar al bij zijn eerste baantjes waren er mensen die hem verdachten van diefstal etc.

Oke, maar de meesten hadden echt niet verwacht dat hij bekend zou raken als een van de grootste seriemoordenaars in de VS
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  woensdag 17 maart 2010 @ 15:56:58 #227
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_79257742
quote:

[..]

Misschien zag ze hem door een raam, boven bijvoorbeeld, toen ze aan de telefoon hing.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_79257757
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 15:53 schreef Adolecens het volgende:

[ afbeelding ]

Ik wou zeggen dat ik die huizen zo lelijk vind, en dat ik er nog niet dood gevonden zou willen worden.. Maar dat is nogal ongepast nu
pi_79257776
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 15:56 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Oke, maar de meesten hadden echt niet verwacht dat hij bekend zou raken als een van de grootste seriemoordenaars in de VS
Nee, dat zeg ik ook niet van veel mensen, hoe raar ze ook zijn.
Tap tap tap
  Admin woensdag 17 maart 2010 @ 15:58:08 #230
2589 crew  yvonne
Adminion.
pi_79257791
quote:

[..]

Dat kun je ook niet.
Bel?
Dan zeg je: er staat iemand voor de deur.

pi_79257810
quote:

[..]

Misschien is ze even naar een raampje gelopen om te kijken wie het was.
Tap tap tap
  woensdag 17 maart 2010 @ 15:58:33 #232
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_79257813
Zonder het telefoontje was het misschien wel een cold case geworden. Zou wat zijn dat jaren gewoon je dochter 2 tuinen verderop begraven ligt.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_79257816
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 15:56 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Nee, dat zeker niet.
  woensdag 17 maart 2010 @ 15:59:01 #234
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_79257836
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 15:58 schreef yvonne het volgende:

[..]

Dat kun je ook niet.
Bel?
Ik moest lachen.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  Moderator woensdag 17 maart 2010 @ 15:59:18 #235
184769 crew  Deisyy
pi_79257854
quote:

[..]

Dat kun je ook niet.
Bel?
Maar ze had gezegd dat de buurman voor de deur stond
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Admin woensdag 17 maart 2010 @ 15:59:25 #236
2589 crew  yvonne
Adminion.
pi_79257863
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 15:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Hé Yvonne, jij woont in die wijk hé? Kun je beamen dat er voornl. vaag volk woont?

Voornamelijk leraren en hockeygepeupel die zich verheven voelen boven de rest van Dordt. Het gelaat van de dader lijkt in de lijn van mijn betoog te zitten.

²
Huh?
Welnee, het is een slaapwijk, maar wel een soort dorp binnen Dordt, het ligt helemaal aan de buitenkant zoals je wel weet.
Niks van verheven volk gemerkt.

Admin woensdag 17 maart 2010 @ 16:00:42 #237
2589 crew  yvonne
Adminion.
pi_79257920
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 15:59 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Lopend met je mobiel naar de deur lopen, of al open gedaan hebben, of door het raam ernaast gekeken hebben, of door het keukenraam die naar ik meen daar vlak naast zit?

pi_79257926
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 15:57 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Nee, dat zeg ik ook niet van veel mensen, hoe raar ze ook zijn.
Probleem is dus dat het vaak niet de rare mensen zijn die tot zulk soort daden overgaan. Het zijn juist de mensen waarvan het meestal niet verwacht word.
  woensdag 17 maart 2010 @ 16:00:58 #239
13462 BansheeBoy
pi_79257932
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 15:59 schreef yvonne het volgende:
Welnee, het is een slaapwijk, maar wel een soort dorp binnen Dordt, het ligt helemaal aan de buitenkant zoals je wel weet.
Ja, het is inderdaad een dorp binnen Dordt. Een wijk met een beetje apart cultuurtje. De jeugd doet het daar niet denderend. Zijn vaak kinderen van gescheiden ouders of ouders die af en toe snuiven (accountants e.d.).

²
pi_79257942
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 15:56 schreef BansheeBoy het volgende:

²
Ik zie jou nu al dagen alleen maar van dit soort vage bevindingen posten... kap daar eens mee
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 17 maart 2010 @ 16:01:18 #241
145755 kahaarin
pi_79257945
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 15:59 schreef Deisyy het volgende:

[..]

1-ze was boven en keek naar beneden

2-ze deed de deur open en zei dat het de buurman was tegen haar moeder.

We zullen het misschien nooit te weten komen.
be nice or go away
pi_79257949
quote:

[..]

Dat kun je ook niet.
Bel?
Ze had gezien dat het een buurman was.

Maar misschien stond ze boven op de kamer. Of is die uitbouw naar voren een keuken, met raam. Of liep ze naar de deur. Of is de situatie bij haar huis anders dat ze het vanuit de woonkamer kon zien.
Leaf
pi_79257966
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 16:00 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja, het is inderdaad een dorp binnen Dordt. Een wijk met een beetje apart cultuurtje. De jeugd doet het daar niet denderend. Zijn vaak kinderen van gescheiden ouders of ouders die af en toe snuiven (accountants e.d.).

²

Dat geldt zo'n beetje voor iedere wijk in elke willekeurige stad in Nederland.
  woensdag 17 maart 2010 @ 16:01:49 #244
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_79257967
En we hebben waarschijnlijk een stille tocht
[..]
  woensdag 17 maart 2010 @ 16:01:53 #245
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79257973
quote:

[..]

Dat kun je ook niet.
Bel?
Ja, maar omdat ze haar moeder vertelde dat het een buurman was.
pi_79257976
oh nooz, de buurtbewoners willen een stille tocht organiseren
  woensdag 17 maart 2010 @ 16:02:20 #247
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_79257997
quote:

[..]

²
ik zou er een essay over schrijven
[..]
  woensdag 17 maart 2010 @ 16:02:47 #248
43642 Bayswater
pi_79258016
Had ze nu maar gezegd dat die kale neet van hiernaast voor de deur stond.
Life lies a slow suicide
  woensdag 17 maart 2010 @ 16:02:48 #249
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79258017
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 16:00 schreef yvonne het volgende:

[..]

Lopend met je mobiel naar de deur lopen, of al open gedaan hebben, of door het raam ernaast gekeken hebben, of door het keukenraam die naar ik meen daar vlak naast zit?
Dat zal dan wel ja.
pi_79258030
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 16:01 schreef missziggy het volgende:
Wat kan het jou schelen? Jij woont er toch niet?
Als die mensen die daar wonen en waarvan velen haar konden daar behoefte aan hebben is het toch goed?
  Admin woensdag 17 maart 2010 @ 16:03:22 #251
2589 crew  yvonne
Adminion.
pi_79258046
quote:

[..]

Ja, het is inderdaad een dorp binnen Dordt. Een wijk met een beetje apart cultuurtje. De jeugd doet het daar niet denderend. Zijn vaak kinderen van gescheiden ouders of ouders die af en toe snuiven (accountants e.d.). :{

²
Je bent niet lekker hoor

pi_79258060
quote:
Het kuddevolk kan inhaken. Verschrikkelijke beelden en taferelen gaat dit opleveren.
pi_79258062
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 16:01 schreef MikeyMo het volgende:
En we hebben waarschijnlijk een stille tocht
Ouders en vrienden van mij weten dat er nooit een stille tocht moet komen voor mij.
  woensdag 17 maart 2010 @ 16:04:07 #254
145755 kahaarin
pi_79258073
quote:
Weet je, dit is nu typisch een geval waarin ik het kan begrijpen, omdat er zoveel onnozele stille tochten zijn geweest komt het over als daar heb je er weer eentje maar dit kan ik me voorstellen.
be nice or go away
  woensdag 17 maart 2010 @ 16:04:16 #255
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_79258078
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 16:03 schreef yvonne het volgende:

Je bent niet lekker hoor
Joh!
pi_79258105
quote:

[..]

Je bent niet lekker hoor
Zo ging het gister dus ook de hele tijd. Zie NWS FB
pi_79258116
tvp
8 Makes 1 Team
pi_79258117
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 16:03 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Als die mensen die daar wonen en waarvan velen haar konden daar behoefte aan hebben is het toch goed?
Ach, het zal zeker niet beperkt blijven tot alleen de buurtbewoners. Gister was er zelfs een dorpsidoot uit Breda naar Dordrecht gereden om voor de deur te gaan staan koekeloeren. Sad.
pi_79258124
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 16:01 schreef kahaarin het volgende:

[..]

1-ze was boven en keek naar beneden

2-ze deed de deur open en zei dat het de buurman was tegen haar moeder.

We zullen het misschien nooit te weten komen.
Dan had de buurman het gehoord en meteen geweten dat alle pijlen op hem (of in ieder geval een buurman) gericht waren. Lijkt mij niet dat hij dan had toegeslagen, met welke nare bedoeling dan ook.
pi_79258132
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 15:47 schreef cptmarco het volgende:

[..]

"waakzaam en dienstbaar" is de kreet van de politie...
Zo zie je maar : het ene vertraagd, en het andere selectief. Toch niet een handige achtergrond voor te laat en te weinig. Zou een politieke partij nooit zo doen (voor de verkiezing, daarna wel).
pi_79258148
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 16:05 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Dan had de buurman het gehoord en meteen geweten dat alle pijlen op hem (of in ieder geval een buurman) gericht waren. Lijkt mij niet dat hij dan had toegeslagen, met welke nare bedoeling dan ook.
Ja, dat dacht ik ook al.
pi_79258167
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 16:03 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ik vind stille tochten zooooo nutteloos. Organiseer dan iets waar de buurtbewoners en evt. familie, vrienden, klasgenootjes haar kunnen gedenken en dit gebeuren, buiten de begrafenis om. Een stille tocht is meestal als protest bedoeld, volkomen nutteloos dus. En nee, het gaat mij niet aan en ws. als het hier in de buurt was gebeurd zou ik nog meelopen ook ja ...
pi_79258184
quote:

[..]

Ik heb eigenlijk niet het idee dat hij langsging om haar te vermoorden ofzo. Dan had hij haar wel ergens anders begraven of andere nare dingen met haar lichaam gedaan .
Ik moet stoppen met horrorfilms kijken.
Tap tap tap
  Admin woensdag 17 maart 2010 @ 16:07:20 #264
2589 crew  yvonne
Adminion.
pi_79258193
quote:
En?
Laat ze lekker.

Ik had gister avonddienst, in ieder huis waar ik m'n werk kwam doen stond de tv aan.
Toen ik naar huis reed was het een drukte van jewelste in m'n wijk, het leeft hier best wel.

woensdag 17 maart 2010 @ 16:07:33 #265
262 Re
Kiss & Swallow
pi_79258198
quote:

Verdachte is agent.
Verdachte is buurman.

vage als in niet bekende, vreemde of als in ze kenden elkaar naauwelijks?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_79258212
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 16:06 schreef missziggy het volgende:

[..]

Ik vind stille tochten zooooo nutteloos. Organiseer dan iets waar de buurtbewoners en evt. familie, vrienden, klasgenootjes haar kunnen gedenken en dit gebeuren, buiten de begrafenis om. Een stille tocht is meestal als protest bedoeld, volkomen nutteloos dus. En nee, het gaat mij niet aan en ws. als het hier in de buurt was gebeurd zou ik nog meelopen ook ja ...
Probleem met een stille tocht is dat het zo gangbaar is geworden dat als je het nu niet doet het lijkt alsof deze zaak het niet 'verdiend'.
pi_79258235
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 16:06 schreef missziggy het volgende:

[..]

DAn moet je hier helemaal je grote mond houden, als je vervolgens wel bij de kudde aansluit als de gelegenheid zich voordoet.
  woensdag 17 maart 2010 @ 16:08:32 #268
145755 kahaarin
pi_79258237
quote:

[..]

Zou het? scenario:
Milly: oh mam, er wordt aangebeld, ff kijken, hallo buurman, mam bel je me zo ff terug, doei!

Het zou kunnen toch? Ik snap iemand die zoiets doet toch al niet dus wie weet wat hij gedacht heeft, het lijkt me logischer dat ze uit een raam keek, dat wel.
be nice or go away
pi_79258258
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 16:07 schreef Re het volgende:

[..]

Werd verder niet over uitgewijd. Volgens mij bedoelt als in 'Ze wist dat het de buurman was, maar daar hield het wel mee op'.

Voor zover ze nu weten dan. Vraag me echt af wat die kerel bezielde

T gaat iig stukker dieper dan een vieze oude vent die een lustmoord pleegt
pi_79258271
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 16:07 schreef yvonne het volgende:

[..]

En?
Laat ze lekker.

Ik had gister avonddienst, in ieder huis waar ik m'n werk kwam doen stond de tv aan.
Toen ik naar huis reed was het een drukte van jewelste in m'n wijk, het leeft hier best wel.
Uit eigen ervaring weet ik ook dat de hele omgeving daarbij stil staat, Met een stille tocht kan medeleven betuigd worden, maar ik zou er zelf nooit voor kiezen.
  woensdag 17 maart 2010 @ 16:10:13 #271
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79258279
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 16:07 schreef Re het volgende:

[..]

Ze wisten dat ze bijna buren waren denk ik, maar kwamen verder niet bij elkaar over de vloer of zo.
pi_79258293
Ik heb zo'n idee dat Fred Teeven met vakantie is, die staat sinds ie in de politiek zit ook altijd vooraan met een wijzend vingertje over wat er mis is gegaan en welke kamervragen hij nu weer gaat stellen...
pi_79258297
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 16:08 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Zou het? scenario:
Milly: oh mam, er wordt aangebeld, ff kijken, hallo buurman, mam bel je me zo ff terug, doei!

Het zou kunnen toch? Ik snap iemand die zoiets doet toch al niet dus wie weet wat hij gedacht heeft, het lijkt me logischer dat ze uit een raam keek, dat wel.
Ik heb niet het vermoeden dat hij echt met het plan naar haar huis ging om haar te vermoorden. Daarom kan ik mijn bijna niet voorstellen dat er geen (poging tot) misbruik oid heeft plaats gevonden. Maar hoe dan ook, het zal niet zo zijn dat hij haar ophaalde enkel om zijn kanarie te voeren.
  woensdag 17 maart 2010 @ 16:11:19 #274
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_79258328
Als het een vage buurrelatie was, dan lijkt het me niet dat er een relatie tussen die twee zat. Ik denk dat een 12 jarig meisje en een 26 jarige man zoiets niet stiekem kunnen doen in een buurt waar alles zo dicht op elkaar zat, en de ouders of vriendinnen zouden ook echt wel iets gemerkt hebben, dat ze vaak weg was naar een onverklaarde plek ofzo.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_79258332
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 16:08 schreef Theoria_Colorum het volgende:

[..]

DAn moet je hier helemaal je grote mond houden, als je vervolgens wel bij de kudde aansluit als de gelegenheid zich voordoet.
Nee, ik hoef mijn mond niet te houden, zeker niet omdat jij het zegt... Dit meisje ken ik niet, ik vind het afschuwelijk dat dit is gebeurt, maar het eerste wat ik dacht vandaag was oh nooz, toch geen stille tocht. Maar tijdens het typen van mijn reactie bedacht ik mij ineens dat ik ws. ook zou meelopen als hier iets dergelijks zou gebeuren, dus tja, excuse me for being honoust...
pi_79258346
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 16:10 schreef Adolecens het volgende:
Ik heb zo'n idee dat Fred Teeven met vakantie is, die staat sinds ie in de politiek zit ook altijd vooraan met een wijzend vingertje over wat er mis is gegaan en welke kamervragen hij nu weer gaat stellen...
Fred Teeven heeft dinsdag al kamervragen gesteld. Denk je dat Fredje die kans laat schieten? Kom nou!
  woensdag 17 maart 2010 @ 16:12:02 #277
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79258351
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 16:11 schreef Bellatrix het volgende:
Als het een vage buurrelatie was, dan lijkt het me niet dat er een relatie tussen die twee zat. Ik denk dat een 12 jarig meisje en een 26 jarige man zoiets niet stiekem kunnen doen in een buurt waar alles zo dicht op elkaar zat, en de ouders of vriendinnen zouden ook echt wel iets gemerkt hebben, dat ze vaak weg was naar een onverklaarde plek ofzo.
Denk dat een meisje van 12 het sowieso wel met een vriendin gedeeld zou hebben. Zoiets wil je gewoon met iemand delen.
  woensdag 17 maart 2010 @ 16:12:39 #278
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79258384
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 16:11 schreef missziggy het volgende:

[..]

Nee, ik hoef mijn mond niet te houden, zeker niet omdat jij het zegt... Dit meisje ken ik niet, ik vind het afschuwelijk dat dit is gebeurt, maar het eerste wat ik dacht vandaag was oh nooz, toch geen stille tocht. Maar tijdens het typen van mijn reactie bedacht ik mij ineens dat ik ws. ook zou meelopen als hier iets dergelijks zou gebeuren, dus tja, excuse me for being honoust...
Excuse you for being a hypocrite
  woensdag 17 maart 2010 @ 16:12:55 #279
145755 kahaarin
pi_79258392
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 16:10 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Ik heb niet het vermoeden dat hij echt met het plan naar haar huis ging om haar te vermoorden. Daarom kan ik mijn bijna niet voorstellen dat er geen (poging tot) misbruik oid heeft plaats gevonden. Maar hoe dan ook, het zal niet zo zijn dat hij haar ophaalde om zijn kanarie te voeren.
Idd, wat wel dat zullen we nog wel horen denk ik. Vermoedelijk komt er nog wel een verklaring als het onderzoek klaar is.
be nice or go away
  Admin woensdag 17 maart 2010 @ 16:12:55 #280
2589 crew  yvonne
Adminion.
pi_79258394
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 16:08 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Zou het? scenario:

Als ik me goed herinner kun je vanuit je keukenraam zien wie er aan de deur staat. Dus het zou goed kunnen dat ze het zo zag.

pi_79258397
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 16:11 schreef Theoria_Colorum het volgende:

[..]

Fred Teeven heeft dinsdag al kamervragen gesteld. Denk je dat Fredje die kans laat schieten? Kom nou!
Dat ging over het Amber Alert wat ie nu naar eigen zeggen gered heeft van de ondergang en dankzij hem blijft voort bestaan
  woensdag 17 maart 2010 @ 16:13:20 #282
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_79258413
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 16:12 schreef Harajuku. het volgende:

Denk dat een meisje van 12 het sowieso wel met een vriendin gedeeld zou hebben. Zoiets wil je gewoon met iemand delen.
Zeker als twaalfjarig bakvisje. Ik heb eerder het gevoel dat de evt seksuele aantrekkingskracht eenzijdig was. En hoop met heel mijn hart dat ze niet lang heeft geleden.
pi_79258421
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 16:11 schreef missziggy het volgende:

[..]

Laat ik dan zeggen dat ik een afkeer heb van mensen die zo hypocriet lopen te blaten.

Precies mensen zoals jij doen nog een schepje bovenop de alledaagse ellende.
pi_79258432
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 16:11 schreef Theoria_Colorum het volgende:

[..]

Teeven, is dat pluralis majestatis van Teef ? Kan het niet vinden in van Dale GW.
pi_79258435
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 16:12 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Excuse you for being a hypocrite
zucht...
pi_79258450
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 16:13 schreef Copycat het volgende:

[..]

Zeker als twaalfjarig bakvisje. Ik heb eerder het gevoel dat de evt seksuele aantrekkingskracht eenzijdig was. En hoop met heel mijn hart dat ze niet lang heeft geleden.
Voor de ouders lijkt me het erg belangrijk om duidelijk te krijgen over de toedracht en de laatste momenten die ze meegemaakt heeft in haar leven.
Ik ken persoonlijk ouders die dat niet weten en dat gaat echt aan je knagen.
  woensdag 17 maart 2010 @ 16:14:43 #287
145755 kahaarin
pi_79258462
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 16:12 schreef yvonne het volgende:

[..]

Als ik me goed herinner kun je vanuit je keukenraam zien wie er aan de deur staat. Dus het zou goed kunnen dat ze het zo zag.
Ah okay, thnx. Dat lijkt me ook het meest logisch.
be nice or go away
  woensdag 17 maart 2010 @ 16:15:07 #288
43642 Bayswater
pi_79258483
Een stille tocht en een nationaal condoleanceregister is tegenwoordig een onderdeel van een rouwproces waar mensen vooral door de media zijn ingeholpen. Begon ooit met Pim Fortuijn.
Life lies a slow suicide
  woensdag 17 maart 2010 @ 16:15:29 #289
145755 kahaarin
pi_79258501
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 16:13 schreef missziggy het volgende:

[..]

zucht...
Kijk even naar de PI, ze meent het niet.
be nice or go away
  woensdag 17 maart 2010 @ 16:15:43 #290
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79258508
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 16:14 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Voor de ouders lijkt me het erg belangrijk om duidelijk te krijgen over de toedracht en de laatste momenten die ze meegemaakt heeft in haar leven.
Dat sowieso.
  woensdag 17 maart 2010 @ 16:16:29 #291
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_79258539
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 16:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dat lijkt me ook. Ook voor hun hoop ik dat er geen lange lijdensweg aan haar dood is voorafgegaan.
  woensdag 17 maart 2010 @ 16:16:55 #292
262 Re
Kiss & Swallow
pi_79258551
andere feiten?

Doodsoorzaak nog niet bekend
17de wordt hij voorgeleid ten laste legging is wederzijdse vrijheidsberoving en moord
17de wordt bekend gemaakt of slachtoffer seksueel is misbruikt
Verdachte is surveillant bij de politie Rijnmond
Vriendin werkt ook bij de politie

nog meer?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 17 maart 2010 @ 16:17:26 #293
13462 BansheeBoy
pi_79258577
quote:
Je bent niet lekker hoor
Zeker, ik kan niet genoeg benadrukken hoeveel medelijden ik heb met de ouders. Alleen durf ik wel degelijk een correlatie te schetsen aangaande het gebeurde en de wijk in kwestie.

Vergeet niet dat ze maar 12 jaar was.

²
pi_79258604
Op nu.nl staat nog steeds dat hij tegenover Milly woonde.
  woensdag 17 maart 2010 @ 16:18:26 #295
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_79258620
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 16:17 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Zeker, ik kan niet genoeg benadrukken hoeveel medelijden ik heb met de ouders. Alleen durf ik wel degelijk een correlatie te schetsen aangaande het gebeurde en de wijk in kwestie.

²
  woensdag 17 maart 2010 @ 16:18:50 #296
145755 kahaarin
pi_79258641
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 16:16 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat lijkt me ook. Ook voor hun hoop ik dat er geen lange lijdensweg aan haar dood is voorafgegaan.
Inderdaad, we weten nog niet wat er met haar is gebeurd, wie weet is Sander V. in paniek geraakt nadat er een ongeluk is gebeurd. Dat moet nog blijken, wel ben ik bang dat hij haar idd niet heeft opgehaald om de kanarie te voeren.
be nice or go away
pi_79258665
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 16:17 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
Ja, hier is echt over nagedacht.
  woensdag 17 maart 2010 @ 16:20:50 #298
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_79258744
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 16:17 schreef nummer_zoveel het volgende:
Op nu.nl staat nog steeds dat hij tegenover Milly woonde.
op de foto in de op ook
[..]
  woensdag 17 maart 2010 @ 16:20:54 #299
13462 BansheeBoy
pi_79258746
Ik zou trouwens ook niet in de schoenen van Linda willen staan. Haar leventje stort nu ook in. Het was een jong stel in een dure wijk, ze hebben dus beiden een aardige baan. Huisje, boompje, vestje, beestje, zou je zeggen. Maar het meisje ziet alles voor haar verfijnde ogen instorten. Echt zielig.

²
pi_79258786
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 16:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zou trouwens ook niet in de schoenen van Linda willen staan. Haar leventje stort nu ook in. Het was een jong stel in een dure wijk, ze hebben dus beiden een aardige baan. Huisje, boompje, vestje, beestje, zou je zeggen. Maar het meisje ziet alles voor haar verfijnde ogen instorten. Echt zielig.

²
Dure wijk? Waar heb jij het over man.

Verder komt jouw gespeelde emotie totaal niet over.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')