Oke, maar de meesten hadden echt niet verwacht dat hij bekend zou raken als een van de grootste seriemoordenaars in de VSquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:51 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Dit klopt niet helemaal. Hij kwam op de meeste mensen weliswaar charmant etc. over, maar al bij zijn eerste baantjes waren er mensen die hem verdachten van diefstal etc.
Misschien zag ze hem door een raam, boven bijvoorbeeld, toen ze aan de telefoon hing.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hoe kun je bij zulke huizen nu iemand voor de deur zien staan?
Ik wou zeggen dat ik die huizen zo lelijk vind, en dat ik er nog niet dood gevonden zou willen worden..quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:53 schreef Adolecens het volgende:
Hier zie je de voorkant en het hofje van het huis.
[ afbeelding ]
De rode deur is nummer 66, het huis er tussenin in dus en de blauwe deur waar rechts een stukje van te zien is, is nummer 67. Het huis van de verdachte.
Nee, dat zeg ik ook niet van veel mensen, hoe raar ze ook zijn.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:56 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Oke, maar de meesten hadden echt niet verwacht dat hij bekend zou raken als een van de grootste seriemoordenaars in de VS
Dat kun je ook niet.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Misschien is ze even naar een raampje gelopen om te kijken wie het was.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, dat zeker niet.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:56 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Oke, maar de meesten hadden echt niet verwacht dat hij bekend zou raken als een van de grootste seriemoordenaars in de VS
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat kun je ook niet.
Bel?
Dan zeg je: er staat iemand voor de deur.
Maar ze had gezegd dat de buurman voor de deur stondquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat kun je ook niet.
Bel?
Huh?quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Hé Yvonne, jij woont in die wijk hé? Kun je beamen dat er voornl. vaag volk woont?
Voornamelijk leraren en hockeygepeupel die zich verheven voelen boven de rest van Dordt. Het gelaat van de dader lijkt in de lijn van mijn betoog te zitten.²
Lopend met je mobiel naar de deur lopen, of al open gedaan hebben, of door het raam ernaast gekeken hebben, of door het keukenraam die naar ik meen daar vlak naast zit?quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar ze had gezegd dat de buurman voor de deur stond
Probleem is dus dat het vaak niet de rare mensen zijn die tot zulk soort daden overgaan. Het zijn juist de mensen waarvan het meestal niet verwacht word.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik ook niet van veel mensen, hoe raar ze ook zijn.
Ja, het is inderdaad een dorp binnen Dordt. Een wijk met een beetje apart cultuurtje. De jeugd doet het daar niet denderend. Zijn vaak kinderen van gescheiden ouders of ouders die af en toe snuiven (accountants e.d.).quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:59 schreef yvonne het volgende:
Welnee, het is een slaapwijk, maar wel een soort dorp binnen Dordt, het ligt helemaal aan de buitenkant zoals je wel weet.
Ik zie jou nu al dagen alleen maar van dit soort vage bevindingen posten... kap daar eens meequote:Op woensdag 17 maart 2010 15:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Hé Yvonne, jij woont in die wijk hé? Kun je beamen dat er voornl. vaag volk woont?
Voornamelijk leraren en hockeygepeupel die zich verheven voelen boven de rest van Dordt. Het gelaat van de dader lijkt in de lijn van mijn betoog te zitten.²
1-ze was boven en keek naar benedenquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar ze had gezegd dat de buurman voor de deur stond
Ze had gezien dat het een buurman was.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat kun je ook niet.
Bel?
quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, het is inderdaad een dorp binnen Dordt. Een wijk met een beetje apart cultuurtje. De jeugd doet het daar niet denderend. Zijn vaak kinderen van gescheiden ouders of ouders die af en toe snuiven (accountants e.d.).²
Ja, maar omdat ze haar moeder vertelde dat het een buurman was.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat kun je ook niet.
Bel?
ik zou er een essay over schrijvenquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, het is inderdaad een dorp binnen Dordt. Een wijk met een beetje apart cultuurtje. De jeugd doet het daar niet denderend. Zijn vaak kinderen van gescheiden ouders of ouders die af en toe snuiven (accountants e.d.).²
Dat zal dan wel ja.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lopend met je mobiel naar de deur lopen, of al open gedaan hebben, of door het raam ernaast gekeken hebben, of door het keukenraam die naar ik meen daar vlak naast zit?
Wat kan het jou schelen? Jij woont er toch niet?quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:01 schreef missziggy het volgende:oh nooz, de buurtbewoners willen een stille tocht organiseren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |