Je bent niet lekker hoorquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, het is inderdaad een dorp binnen Dordt. Een wijk met een beetje apart cultuurtje. De jeugd doet het daar niet denderend. Zijn vaak kinderen van gescheiden ouders of ouders die af en toe snuiven (accountants e.d.). :{²
Het kuddevolk kan inhaken. Verschrikkelijke beelden en taferelen gaat dit opleveren.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:01 schreef missziggy het volgende:oh nooz, de buurtbewoners willen een stille tocht organiseren
Ouders en vrienden van mij weten dat er nooit een stille tocht moet komen voor mij.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:01 schreef MikeyMo het volgende:
En we hebben waarschijnlijk een stille tocht
Weet je, dit is nu typisch een geval waarin ik het kan begrijpen, omdat er zoveel onnozele stille tochten zijn geweest komt het over als daar heb je er weer eentje maar dit kan ik me voorstellen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:01 schreef missziggy het volgende:oh nooz, de buurtbewoners willen een stille tocht organiseren
Joh!quote:
Ach, het zal zeker niet beperkt blijven tot alleen de buurtbewoners. Gister was er zelfs een dorpsidoot uit Breda naar Dordrecht gereden om voor de deur te gaan staan koekeloeren. Sad.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:03 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Wat kan het jou schelen? Jij woont er toch niet?
Als die mensen die daar wonen en waarvan velen haar konden daar behoefte aan hebben is het toch goed?
Dan had de buurman het gehoord en meteen geweten dat alle pijlen op hem (of in ieder geval een buurman) gericht waren. Lijkt mij niet dat hij dan had toegeslagen, met welke nare bedoeling dan ook.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
1-ze was boven en keek naar beneden
2-ze deed de deur open en zei dat het de buurman was tegen haar moeder.
We zullen het misschien nooit te weten komen.
Zo zie je maar : het ene vertraagd, en het andere selectief. Toch niet een handige achtergrond voor te laat en te weinig. Zou een politieke partij nooit zo doen (voor de verkiezing, daarna wel).quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:47 schreef cptmarco het volgende:
[..]
"waakzaam en dienstbaar" is de kreet van de politie...
Ja, dat dacht ik ook al.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:05 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Dan had de buurman het gehoord en meteen geweten dat alle pijlen op hem (of in ieder geval een buurman) gericht waren. Lijkt mij niet dat hij dan had toegeslagen, met welke nare bedoeling dan ook.
Ik vind stille tochten zooooo nutteloos. Organiseer dan iets waar de buurtbewoners en evt. familie, vrienden, klasgenootjes haar kunnen gedenken en dit gebeuren, buiten de begrafenis om. Een stille tocht is meestal als protest bedoeld, volkomen nutteloos dus. En nee, het gaat mij niet aan en ws. als het hier in de buurt was gebeurd zou ik nog meelopen ook jaquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:03 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Wat kan het jou schelen? Jij woont er toch niet?
Als die mensen die daar wonen en waarvan velen haar konden daar behoefte aan hebben is het toch goed?
Ik heb eigenlijk niet het idee dat hij langsging om haar te vermoorden ofzo. Dan had hij haar wel ergens anders begraven of andere nare dingen met haar lichaam gedaanquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:05 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Dan had de buurman het gehoord en meteen geweten dat alle pijlen op hem (of in ieder geval een buurman) gericht waren. Lijkt mij niet dat hij dan had toegeslagen, met welke nare bedoeling dan ook.
En?quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:01 schreef missziggy het volgende:
oh nooz, de buurtbewoners willen een stille tocht organiseren
vage als in niet bekende, vreemde of als in ze kenden elkaar naauwelijks?quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:46 schreef Harajuku. het volgende:
Feiten van de persconferentie:
Verdachte is agent.
Verdachte is buurman.
Verdachte had een vage buurrelatie met slachtoffer.
Verdachte heeft een vriendin, wonen samen.
Verdachte vertelde vriendin erover, vriendin stuurt hem naar de politie.
Verdachte gaat naar de politie en bekend.
Volgens het telefoongesprek stond er een man voor de deur.
Milly heeft aan de telefoon verteld dat dit een buurman betrof.
Dit is niet naar buiten gebracht tot wo 17 maart.
Er is nog geen motief bekend.
Probleem met een stille tocht is dat het zo gangbaar is geworden dat als je het nu niet doet het lijkt alsof deze zaak het niet 'verdiend'.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:06 schreef missziggy het volgende:
[..]
Ik vind stille tochten zooooo nutteloos. Organiseer dan iets waar de buurtbewoners en evt. familie, vrienden, klasgenootjes haar kunnen gedenken en dit gebeuren, buiten de begrafenis om. Een stille tocht is meestal als protest bedoeld, volkomen nutteloos dus. En nee, het gaat mij niet aan en ws. als het hier in de buurt was gebeurd zou ik nog meelopen ook ja...
DAn moet je hier helemaal je grote mond houden, als je vervolgens wel bij de kudde aansluit als de gelegenheid zich voordoet.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:06 schreef missziggy het volgende:
[..]
Ik vind stille tochten zooooo nutteloos. Organiseer dan iets waar de buurtbewoners en evt. familie, vrienden, klasgenootjes haar kunnen gedenken en dit gebeuren, buiten de begrafenis om. Een stille tocht is meestal als protest bedoeld, volkomen nutteloos dus. En nee, het gaat mij niet aan en ws. als het hier in de buurt was gebeurd zou ik nog meelopen ook ja...
Zou het? scenario:quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:05 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Werd verder niet over uitgewijd. Volgens mij bedoelt als in 'Ze wist dat het de buurman was, maar daar hield het wel mee op'.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:07 schreef Re het volgende:
[..]
vage als in niet bekende, vreemde of als in ze kenden elkaar naauwelijks?
Uit eigen ervaring weet ik ook dat de hele omgeving daarbij stil staat, Met een stille tocht kan medeleven betuigd worden, maar ik zou er zelf nooit voor kiezen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
En?
Laat ze lekker.
Ik had gister avonddienst, in ieder huis waar ik m'n werk kwam doen stond de tv aan.
Toen ik naar huis reed was het een drukte van jewelste in m'n wijk, het leeft hier best wel.
Ze wisten dat ze bijna buren waren denk ik, maar kwamen verder niet bij elkaar over de vloer of zo.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:07 schreef Re het volgende:
[..]
vage als in niet bekende, vreemde of als in ze kenden elkaar naauwelijks?
Ik heb niet het vermoeden dat hij echt met het plan naar haar huis ging om haar te vermoorden. Daarom kan ik mijn bijna niet voorstellen dat er geen (poging tot) misbruik oid heeft plaats gevonden. Maar hoe dan ook, het zal niet zo zijn dat hij haar ophaalde enkel om zijn kanarie te voeren.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:08 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zou het? scenario:
Milly: oh mam, er wordt aangebeld, ff kijken, hallo buurman, mam bel je me zo ff terug, doei!
Het zou kunnen toch? Ik snap iemand die zoiets doet toch al niet dus wie weet wat hij gedacht heeft, het lijkt me logischer dat ze uit een raam keek, dat wel.
Nee, ik hoef mijn mond niet te houden, zeker niet omdat jij het zegt... Dit meisje ken ik niet, ik vind het afschuwelijk dat dit is gebeurt, maar het eerste wat ik dacht vandaag was oh nooz, toch geen stille tocht. Maar tijdens het typen van mijn reactie bedacht ik mij ineens dat ik ws. ook zou meelopen als hier iets dergelijks zou gebeuren, dus tja, excuse me for being honoust...quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:08 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
DAn moet je hier helemaal je grote mond houden, als je vervolgens wel bij de kudde aansluit als de gelegenheid zich voordoet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |