Een tatoeage zit niet op je huid he... Je vergelijkt appels met vrouwen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:29 schreef JDx het volgende:
Zit net te denken dat een tatoeage dan helemaal schadelijk moet zijn, maar goed.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:27 schreef JDx het volgende:
Al jaren schrijf ik dingen die ik niet wil vergeten op mijn hand, brood halen, container buiten zetten, van die kleine dingetjes. Nou zag ik iets op tv over een creme met vitamine, die door de huid trekt en in je bloedbaan komt of op 1 of andere manier wordt opgenomen door je lichaam.
Ik wilde net weer wat op mn hand schrijven, maar het was erg pijnlijk (schrijf altijd op dezelfde plek), nou dacht ik ineens, trekt die inkt ook niet in je lichaam?
Als ik er dieper over nadenk kan het best slecht zijn toch?
Je kent het principe van 'zweten' he?quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:48 schreef Killaht het volgende:
[..]
Nooit opgelet bij natuurkunde of biologie?
Die cremetjes, zijn reclames en natuurlijk bevochtigen ze je huid. Maar van die vitamines komt niks naar binnen hor, dat willen ze je alleen laten geloven, zodat je je goed voelt. Of geloof je ook gelijk in Tell Sell reclames, "Its geweldig Mike!"
Maar nee je hoeft niet bang te zijn, de inkt blijft op je huid zitten, maar niet erin. Tenzij je een tatoo neemt, maar dat is een naald die inkt injecteerd onder je opperhuid.
Leg eens uit.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je kent het principe van 'zweten' he?
Je kent het vetlaagje op de huid of de dikte van de huid in de handpalmen bijvoorbeeld dikker is, waar vaak geschreven wordt? Deze vetlaag voorkomt dat bepaalde stoffen in de poriën komen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je kent het principe van 'zweten' he?
Volgens jouw logica moeten nicotinestickers ook niks afgeven. Da's natuurlijk niet zo. Er zijn genoeg percutane geneesmiddelen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:48 schreef Killaht het volgende:
[..]
Nooit opgelet bij natuurkunde of biologie?
Die cremetjes, zijn reclames en natuurlijk bevochtigen ze je huid. Maar van die vitamines komt niks naar binnen hor, dat willen ze je alleen laten geloven, zodat je je goed voelt. Of geloof je ook gelijk in Tell Sell reclames, "Its geweldig Mike!"
Maar nee je hoeft niet bang te zijn, de inkt blijft op je huid zitten, maar niet erin. Tenzij je een tatoo neemt, maar dat is een naald die inkt injecteerd onder je opperhuid.
Jij loopt overdag in de stad met post-its aan je geplakt als je iets onthouden moetquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:25 schreef cvboer het volgende:
TS heeft een slecht geheugen. En geen post-its.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |