quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zo lang ik er geen last van heb vind ik het best, maar zodra die hoerige kutbeesten van een ander mijn erf onderschijten en mijn huis binnen wandelen, dan mogen ze gerust dood. Langzaam en pijnlijk
QFT!quote:Stage SC #1336: Katten, zum kotsen!
Als katten merken dat het daar ligt blijven ze ook echt wel een tijdje weg.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:28 schreef The_Dean het volgende:
Ja, ik ga het ook doen, maar zoals ik daar zei, het lijkt me geen blijvende oplossing. Moet ik elke keer na een pot koffie het uitstrooien over mijn erf/heggen.
En als ik het een paar dagen niet doe? Of het regent weg? Ik heb niet iedere dag genoeg voor mijn hele erfquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:30 schreef jna het volgende:
[..]
Als katten merken dat het daar ligt blijven ze ook echt wel een tijdje weg.
Hoe kom ik er achter van wie ze zijn? En waar laat ik die stinkbeesten zolang? Niet in huisquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:33 schreef jna het volgende:
Dean, je hebt toch geld nodig. Kidnap (catnap) die katten en laat de baasjes betalen!
ik denk dat dan Dean gelyncht wordt door Marianne Thieme en Coquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hoe kom ik er achter van wie ze zijn? En waar laat ik die stinkbeesten zolang? Niet in huis
Met hun kop op een spies in het midden van het tuintje voor huis, als waarschuwing voor de andere katten en buurtbewoners![]()
zet ik alvast een twitteraccount op voor poekiequote:Op woensdag 17 maart 2010 11:33 schreef jna het volgende:
Dean, je hebt toch geld nodig. Kidnap (catnap) die katten en laat de baasjes betalen!
Laat ze maar komenquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:37 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ik denk dat dan Dean gelyncht wordt door Marianne Thieme en Co
Ja alleen denk ik niet dat mensen dan nog gaan betalen voor hun kat.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hoe kom ik er achter van wie ze zijn? En waar laat ik die stinkbeesten zolang? Niet in huis
Met hun kop op een spies in het midden van het tuintje voor huis, als waarschuwing voor de andere katten en buurtbewoners![]()
Gewoon zo'n kat ontvoeren en wachten tot een buurtbewoner van die flyers gaat ophangenquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
en zeggen dat je dan bij de dierenpolitie werktquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:39 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Gewoon zo'n kat ontvoeren en wachten tot een buurtbewoner van die flyers gaat ophangen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Maar dan houden ze ze misschien voortaan wel binnenquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:39 schreef jna het volgende:
[..]
Ja alleen denk ik niet dat mensen dan nog gaan betalen voor hun kat.
Als ze hier komt dan zeg ik het wel evenquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:43 schreef jna het volgende:
[..]
Marianne Thieme mag ook wel bij mij langskomen
Ik wil graag 2 minuten twitterstilte voor poekie inroosteren. Elke dag van 18.36 tot 18.38.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:38 schreef PieterBas het volgende:
[..]
zet ik alvast een twitteraccount op voor poekie
quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:39 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Gewoon zo'n kat ontvoeren en wachten tot een buurtbewoner van die flyers gaat ophangen
Je hebt m'n adresquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als ze hier komt dan zeg ik het wel even
Ik zet er geld op dat je huis binnen 48 uur in vlammen opgaat.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:35 schreef The_Dean het volgende:
Zoals het hoort bedoel je.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar dan houden ze ze misschien voortaan wel binnen
Mijn buren zijn helemaal weg van onze kattenquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:45 schreef controlaltdelete het volgende:
blij dat ik in de randstad woon en geen azijnpissers als buren om me heen want mijn katten komen ook buiten. Verder maak ik me niet zo druk als andere katten in mijn tuin komen.
Bovendien als je in staat bent om een dier wreed af te maken vanwege frustratie om je tuintje dan ben je een psycho billy in mijn ogen
Oké.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zoals het hoort bedoel je.
Die beesten moet je gewoon binnen (of tenminste op eigen terrein) houden. Vind je dat zielig of kan dat niet? Nou, dan neem je geen kat.
consider it donequote:Op woensdag 17 maart 2010 11:45 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Ik wil graag 2 minuten twitterstilte voor poekie inroosteren. Elke dag van 18.36 tot 18.38.
Ik kom graag op voor de randstad, maar in dit geval slaat het echt nergens op. Dit heeft niks met Friesland te maken.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:45 schreef controlaltdelete het volgende:
blij dat ik in de randstad woon en geen azijnpissers als buren om me heen want mijn katten komen ook buiten. Verder maak ik me niet zo druk als andere katten in mijn tuin komen.
Bovendien als je in staat bent om een dier wreed af te maken vanwege frustratie om je tuintje dan ben je een psycho billy in mijn ogen
Ja, dat gebruikten wij vroeger altijdquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:46 schreef Kn0x het volgende:
Waterpistool is ook een goed idee trouwens. De hele dag met je matties beetje op katten jagen met je Supersoaker 3001.
Ze mogen best over mijn erf wandelen, maar zodra ze gaan lopen schijten en denken dat mijn huis hun huis is, dan word ik boosquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:45 schreef controlaltdelete het volgende:
Katteneigenarenquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:46 schreef Northside het volgende:
[..]
Ik zet er geld op dat je huis binnen 48 uur in vlammen opgaat.
Met jou kan ik pratenquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zoals het hoort bedoel je.
Die beesten moet je gewoon binnen (of tenminste op eigen terrein) houden. Vind je dat zielig of kan dat niet? Nou, dan neem je geen kat.
Je kan ze ook gewoon binnen houdenquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Oké.Ik zal vanmiddag hun kopjes omdraaien.
Ik zit dan in de WW en heb niks te doen, maar daar heb ik ook geen zin in. En mijn vrienden ook niet.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:46 schreef Kn0x het volgende:
Waterpistool is ook een goed idee trouwens. De hele dag met je matties beetje op katten jagen met je Supersoaker 3001.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Oké.Ik zal vanmiddag hun kopjes omdraaien.
Juist. Ben totaal geen azijnpisser, verre van, maar dit slaat toch nergens op?quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:49 schreef jna het volgende:
[..]
Ik kom graag op voor de randstad, maar in dit geval slaat het echt nergens op. Dit heeft niks met Friesland te maken.
Trust me.. hondeneigenaren zijn erger.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:50 schreef The_Dean het volgende:
Katteneigenaren
Misschien nog wel erger dan die rotbeesten zelf.
[..]
Nee, katteneigenaren zijn ergerquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:55 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Trust me.. hondeneigenaren zijn erger.
Verdomme bijna weer door zo'n sjonnie hond gebeten, dan zeg ik er rustig wat van.. krijg ik bijna klappen en wat ziektes gewenst![]()
Nou ja, ik was ook in Den Haag.
In het verkeerde deel danquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:55 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Verdomme bijna weer door zo'n sjonnie hond gebeten, dan zeg ik er rustig wat van.. krijg ik bijna klappen en wat ziektes gewenst![]()
Dat dus. Rotvolk is hetquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:55 schreef Isdatzo het volgende:
Sowieso valt met mensen die hun kat buiten laten lopen niet te praten. Volgens hun redenatie is het jouw taak om HUN beest uit jouw tuin te houden. NEE KUT, het is jouw beest dat overlast veroorzaakt. Niet mijn tuin.
Als je de eigenaar al kan vinden, that is.
Ja precies.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, dat gebruikten wij vroeger altijdOf de plantenspuit voor de small range targets
Ja!quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:55 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik moet hier de tuin gaan omheinen om dat beest buiten te houden? Da's toch de omgekeerde wereldquote:
En alle honden die betrapt worden op schijten op openbare plekken ook gelijk aan het spit? En vogels die boven mijn grondgebied poepen ook gelijk met de buks uit de lucht halen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:55 schreef Isdatzo het volgende:
Sowieso valt met mensen die hun kat buiten laten lopen niet te praten. Volgens hun redenatie is het jouw taak om HUN beest uit jouw tuin te houden. NEE KUT, het is jouw beest dat overlast veroorzaakt. Niet mijn tuin.
Met mij valt prima te praten.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:55 schreef Isdatzo het volgende:
Als je de eigenaar al kan vinden, that is.
Die sjonnies moesten zo'n nodig weer naar Ockenburgh.. Wie noemt zijn honden nou Ado en Disneyquote:
In A'dam zie je vaker rommelige tuintjes waardoor mensen zich niet zo druk maken als er katten in hun tuin komen. Maar in mijn vorige woning (ook A'dam) had ik buren die wel een enigzins nette tuin hadden maar die maakten zich er niet zo druk om. Heb ik destijds nog gevraagd want ik was anders bereid om een oplossing te zoeken als ze zich er aan stoorden. Verder zie ik trouwens vaak mijn katten in mijn eigen tuin hun behoefte doen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:49 schreef jna het volgende:
[..]
Ik kom graag op voor de randstad, maar in dit geval slaat het echt nergens op. Dit heeft niks met Friesland te maken.
Ja, dat ga ik dus ook echt niet doen!quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik moet hier de tuin gaan omheinen om dat beest buiten te houden? Da's toch de omgekeerde wereld![]()
![]()
!!!!!
Hondeneigenaren ruimen ondertussen wél braaf de stront van hun beest op. En als ze dat niet doen lopen ze het risico een boete te krijgen. Gelijk invoeren voor kattenquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:01 schreef Northside het volgende:
[..]
En alle honden die betrapt worden op schijten op openbare plekken ook gelijk aan het spit?
Ah ja, goede vergelijking knulquote:En vogels die boven mijn grondgebied poepen ook gelijk met de buks uit de lucht halen.
Nee, maar 't scheelt niet veel. Ze jagen wel de vogels weg en maken krassen op m'n autoquote:Wat is er mis met een beetje verdraagzaamheid, het is niet alsof je tuin gelijk een chemische dump wordt als er eens een kat schijt.
Als ik zodra ik over mijn gras loop bij elke stap uit moet kijken om niet in een drol te gaan staan, dan gaat me dat echt te ver. Kan je zeggen wat je wil, maar ik vind het asociaal. En elke katteneigenaar die dat goedkeurd is net zo asociaal als die rotbeesten van hem.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:01 schreef Northside het volgende:
[..]
En alle honden die betrapt worden op schijten op openbare plekken ook gelijk aan het spit? En vogels die boven mijn grondgebied poepen ook gelijk met de buks uit de lucht halen.
Wat is er mis met een beetje verdraagzaamheid, het is niet alsof je tuin gelijk een chemische dump wordt als er eens een kat schijt.
Het is goed met je, dat geld kan ik een paar weken boodschappen voor halen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:11 schreef jna het volgende:
Zet een kattenbak in je tuin. Misschien trappen ze erin
Ik zag gewoon voor me hoe iemand een fiets stond te krabben voordattie weg kon. Ben visueel ingesteld, dan heb je datquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Of ik snap 'm niet of hij is gewoon niet grappig.
Je moet ook een schoteltje voor die bak zetten.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:12 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Het is goed met je, dat geld kan ik een paar weken boodschappen voor halen.
Ik vond hem wel leukquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zag gewoon voor me hoe iemand een fiets stond te krabben voordattie weg kon. Ben visueel ingesteld, dan heb je dat
Schoteltje waterstofbomquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:14 schreef jna het volgende:
[..]
Je moet ook een schoteltje voor die bak zetten.
Leg eens uit?quote:
Ik meen hetquote:
Denk aan: ruit krabben.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik meen hetIk wil hem ook snappen
quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zag gewoon voor me hoe iemand een fiets stond te krabben voordattie weg kon. Ben visueel ingesteld, dan heb je dat
90% van de hondeneigenaren ruimt helemaal niets op. En het handhaven van de boetes daarop is ook vrij lastig. Dus dan vind ik dat ook honden in openbare gebieden verboden moeten worden. Als je per se een hond wil hou je dat beest dan ook maar in de tuin. En voor vogels zou hetzelfde moeten gelden, alleen hebben die geen eigenaar en kan er dus niemand op aangesproken worden.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:09 schreef Isdatzo het volgende:
Hondeneigenaren ruimen ondertussen wél braaf de stront van hun beest op. En als ze dat niet doen lopen ze het risico een boete te krijgen. Gelijk invoeren voor katten.
Handhaving lijkt me wel lastig dus dan maar het loslopen van katten verbieden.
Ja, als jij er niets beters tegenin te brengen hebt blijkbaar wel ja.quote:Ah ja, goede vergelijking knul.
Hey, maar vogelpoep verneukt de lak van je auto ook hoor!quote:Nee, maar 't scheelt niet veel. Ze jagen wel de vogels weg en maken krassen op m'n auto.
Ik constateer dat katteneigenaren niet alleen asociaal zijn maar hebben ook geen gevoel voor humor hebben.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik kan er nog steeds niet om lachen.
Ohooohhh hahahaha.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Denk aan: ruit krabben.
En for the record, ik hap nog steeds niet.
Kras*quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik constateer dat katteneigenaren niet alleen asociaal zijn maar hebben ook geen gevoel voor humor hebben.
Vind ik ook prima. Aantal plekken inrichten bestemd voor 't onaangelijnd uitlaten van de hond en verder aanlijnverplichting. Zelfde invoeren voor kattenquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:27 schreef Northside het volgende:
[..]
90% van de hondeneigenaren ruimt helemaal niets op. En het handhaven van de boetes daarop is ook vrij lastig. Dus dan vind ik dat ook honden in openbare gebieden verboden moeten worden. Als je per se een hond wil hou je dat beest dan ook maar in de tuin.
Tuurlijk wel. Vogels horen erbij en ik ervaar de vogels in mijn tuin niet als overlastgevend. Of katten er ook bij horen kan je over twisten, ik vind van niet.quote:[..]
Ja, als jij er niets beters tegenin te brengen hebt blijkbaar wel ja.
Ja, dat is van het kaliber: omdat de kindjes in afrika honger hebben moeten we hier niks doen aan armoedebestrijding?quote:[..]
Hey, maar vogelpoep verneukt de lak van je auto ook hoor!
Stage?quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:53 schreef Kn0x het volgende:
Dus....hoe loopt ieders stage...
TOPICCHANGE BITSJES!
quote:
Heyquote:
Dat lijkt me aannemelijkerquote:
Eens. En vogens zijn niet iemands huisdieren. En klaag ik over vogelpoep? Nee. Geen last van.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:31 schreef Isdatzo het volgende:
En zoals ik zei, vogels horen erbij. Maar als m'n buurman duivenmelker was en mijn auto iedere keer onder de stront zat ging ik hem er ook op aanspreken ja.
Subway broodjes zijn overrated.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:53 schreef Kn0x het volgende:
Dus....hoe loopt ieders stage...
TOPICCHANGE BITSJES!
Nondejuquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:22 schreef jna het volgende:
Holy fuck. Wisten jullie dat vliegende vissen wel 200 meter kunnen halen
Ah, jij kijkt 't dumpertfilmpje van 2 maanden geledenquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:22 schreef jna het volgende:
Holy fuck. Wisten jullie dat vliegende vissen wel 200 meter kunnen halen
Uh nee. Ik zit een blueray te kijken.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ah, jij kijkt 't dumpertfilmpje van 2 maanden geleden?
Mooie opnames hè?
quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:32 schreef jna het volgende:
[..]
Ik zit net de life blue ray van de BBC te kijken
die beelden
Fanmail.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:38 schreef Isdatzo het volgende:
En ik heb m'n fanmail uit Duitsland binnen. Staat alleen geen bedrag bij en de foto is niet heel duidelijk.. denk dat ik 't probeer te negeren
.
Werkte vorige keer ook.. na 2 aanmaningen gaven ze 't op.
Aber das is nicht schonn.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, ze maken ook de hele tijd foto's van me enzo. Snie leuk. Stomme Duitsers
.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:52 schreef Dzjenn. het volgende:
Stom schoonmaakrooster. Ik moet zo de keuken doen.![]()
ik voorzie enige voorspelbare reacties maar heb maar gewoon wat medelijden oké!
Ja je mag ook mijn keuken doen!quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:52 schreef Dzjenn. het volgende:
Was de voorspelbare reactie niet: "Een vrouw hoort in de keuken"?quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja je mag ook mijn keuken doen!
</voorspelbare reactie>
Misschien Fok!t ze wel vanuit de kuikenquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Was de voorspelbare reactie niet: "Een vrouw hoort in de keuken"?
Glaasje roosvicee?quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:52 schreef Dzjenn. het volgende:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Misschien Fok!t ze wel vanuit de kuiken?
Zoals 't hoort!
Subtiel. Mooi. *Stil is*quote:
Komt wel goed schatjequote:Op woensdag 17 maart 2010 14:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik was net af van het "Komt wel goed schatje"
Ik huur geen kamer maar een keuken.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Misschien Fok!t ze wel vanuit de kuiken?
Zoals 't hoort!
quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:13 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Ik huur geen kamer maar een keuken.
Je had het moeten zienquote:
Ik gooi jou toch ook geen tak richting je bek als je iets doet wat me niet aanstaat.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:14 schreef The_Dean het volgende:
Net takken aan het afzagen en had nog een stukje stam in de hand. Toen zag ik dat een kat een drol wou draaien en gooide hem precies die stam voor zijn bek
Na een vette miauw! en een hoge sprong maakte hij dat hij weg kwam want stammetje twee was ook al onderweg
Die komt voorlopig vast niet weer!
Tuurlijk wel, anders helpt het toch niet? Gericht mikkenquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ok, volgende keer bel me ff.
Als je maar niet raak gaat gooien hè.
Sommige katten kijken je aan en gaan gewoon door met dat wat ze aan het doen zijnquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:18 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Ik gooi jou toch ook geen tak richting je bek als je iets doet wat me niet aanstaat.Stem verheffen werkt ook joh, katten schrikken heel snel.
![]()
* Dzjenn. is kattengek ja![]()
Moet je takken tegen de eigenaar gooien, daar heb ik niet zo'n probleem mee. Die kat kan er ook niks aan doenquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, anders helpt het toch niet? Gericht mikken
Wie niet horen wil moet maar voelen.
Ja, dan kan ik een beetje de hele dag stemverheffend achter huis staan naar die kutbeesten te schreeuwen. Daar reageren ze allang niet meer op. Al geprobeerdquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:18 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Ik gooi jou toch ook geen tak richting je bek als je iets doet wat me niet aanstaat.Stem verheffen werkt ook joh, katten schrikken heel snel.
![]()
* Dzjenn. is kattengek ja![]()
Heb ze vaak genoeg gewaarschuwdquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Moet je takken tegen de eigenaar gooien, daar heb ik niet zo'n probleem mee. Die kat kan er ook niks aan doen.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Sommige katten kijken je aan en gaan gewoon door met dat wat ze aan het doen zijnArrogante kutbeesten
![]()
Heb niks om water mee te spuitenquote:
Die kunnen ook buiten slapen / wonenquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:19 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Ik woon al samen met anderen, als dat geen probleem is hebben we een deal.
quote:
Oké. Dan mag jij in de tuin.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Die kunnen ook buiten slapen / wonen. Werkt in afrika ook prima
.
Pwnquote:
Doen ze alquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:23 schreef The_Dean het volgende:
Wacht maar tot ze jullie tuin volschijten
Doen ze.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:23 schreef The_Dean het volgende:
Lijk je op een kat dan? Zo ja, dan mag je wel in huis.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dan gaat dean takken naar me gooien.
Een degelijke schutting helpt best aardig.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:23 schreef The_Dean het volgende:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:32 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Dan heb je pas écht een tijger in bed!
Katten horen niet in bedquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:32 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Dan heb je pas écht een tijger in bed!
Zeg dat maar eens tegen een katquote:
Ik mauw niet zoveelquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:27 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Lijk je op een kat dan? Zo ja, dan mag je wel in huis.
Ik vind van wel. Mijn kat komt dan altijd in m'n nek liggen en dan voel ik me helemaal gelukkig hoor.quote:
Mijne komen dan altijd kroelen, dat is zooooo super prrrrr.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:37 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Mijn kat komt dan altijd in m'n nek liggen en dan voel ik me helemaal gelukkig hoor.
Zit wel goed denk ikquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:38 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
En hoe zit het met de aaibaarheidsfactor?
En dan dat ruwe tongetjequote:Op woensdag 17 maart 2010 14:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mijne komen dan altijd kroelen, dat is zooooo super prrrrr.![]()
Uhu. Stiekem kan ik dan helemaal niet slapen vanwege al dat gespin, maar dat is bijzaak.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mijne komen dan altijd kroelen, dat is zooooo super prrrrr.![]()
Ik vind het onhygienischquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:37 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Mijn kat komt dan altijd in m'n nek liggen en dan voel ik me helemaal gelukkig hoor.
Ik word altijd heel vrolijk als ze spinnen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:40 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Uhu. Stiekem kan ik dan helemaal niet slapen vanwege al dat gespin, maar dat is bijzaak.
Oooh pervers!quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zit wel goed denk ik.
Hangt er wel vanaf wát je aait.
Je hoort 't dean, je moet ze eerst aaien zodat ze slapen. Dan kan je er tenminste makkelijk takken naar gooien!quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik word altijd heel vrolijk als ze spinnen.![]()
M'n ene kat spint al als je langs 'm loopt en m'n andere doet het echt alleen met aandacht.
![]()
Maar dat spinnen stopt altijd heel snel want ze vallen snel in slaap.![]()
Ooh de mijne niet. Ik woon niet meer thuis dus ze slaapt nooit meer met iemand in bed, behalve als ik er ben. En dan is ze helemaal overenthousiast en gaat ze niet slapen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik word altijd heel vrolijk als ze spinnen.![]()
M'n ene kat spint al als je langs 'm loopt en m'n andere doet het echt alleen met aandacht.
![]()
Maar dat spinnen stopt altijd heel snel want ze vallen snel in slaap.![]()
quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je hoort 't dean, je moet ze eerst aaien zodat ze slapen. Dan kan je er tenminste makkelijk takken naar gooien!
Ok, maar dan moet je het niet aan je ouders vertellen hoor!quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:45 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Zeg, ik moet toch eerst checken wat voor vlees ik in de kuip heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ok, maar dan moet je het niet aan je ouders vertellen hoor!Oooh spannend!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Noooh lekker trillen!quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:54 schreef Isdatzo het volgende:
Ja ik zit hier te shaken man.
't Is nu wachten tot joran met patrick en z'n bootje komt.
Grote meisjes, kleine meisjes, gooi maar in die, wasmachien!quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Deze meisje is viessssssss, conjo!!
Basisschoolnostalgiequote:Op woensdag 17 maart 2010 14:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Grote meisjes, kleine meisjes, gooi maar in die, wasmachien!
Je doet het helemaal fout joh! Het is FIEEEEEESSZ!quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Deze meisje is viessssssss, conjo!!
Excuseer, 't is alweer zo lang geledenquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:09 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Je doet het helemaal fout joh! Het is FIEEEEEESSZ!
Ik deed m'n best maar soms vang je toch wat opquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:13 schreef Etcetera het volgende:
Ik ontwijk stelselmatig alles wat met Joran/Peter R. de Vries te maken heeft
Daten in Friesland bannerquote:
Graag gedaanquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Daten in Friesland bannerThanks man
of je het nu wil of niet.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik deed m'n best maar soms vang je toch wat op.
Ja, koffiedik werkte niet meer zei 'ie, nu gooit 'ie koffiedun.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:23 schreef jna het volgende:
[..]
Smijt je nu de koffiedik richting kat in plaats van een tak
Gooi het gewoon met pot en alquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, koffiedik werkte niet meer zei 'ie, nu gooit 'ie koffiedun.
Dan verwijten ze ketelquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Trio met die pot, jou en L.no is niks?
Ik ook bij het zien van je foto in je fotoboekquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:39 schreef Milou__ het volgende:
die stakers in utrecht doen een dansje
Melbourne shuffle....quote:
Die doe ik alleen op aanvraagquote:
Ja maar dat andere dansje is veulll hipperquote:
Dan vraag ik ze beide aan..quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:54 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja maar dat andere dansje is veulll hipper
Nicequote:
Okee dan! Film je het ook?quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:59 schreef jackson het volgende:
[..]
Nicemaar die shuffle deed ik toch al bij het zien van die foto
Even een collega vragen maar ik gok van nietquote:
Jammer hoor!quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:02 schreef jackson het volgende:
[..]
Even een collega vragen maar ik gok van niet
Ja, gemiste kansen hier.... ze mompelen iets over "iets beters te doen". Onzinquote:
Nou, dat valt erg tegen maar we doen ons best ')quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:13 schreef Bravebart het volgende:
Jackson kan wel een puicke shuffle doen trouwens
Los gaat het iig welquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:14 schreef jackson het volgende:
[..]
Nou, dat valt erg tegen maar we doen ons best ')
Move like mjquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:26 schreef jna het volgende:
Er vallen doden, als ik mn dansjes doe
Mijn laatste 2 ook!quote:
Dat zegt dan alleen wat over de laatste letterquote:
Blabla, brother from another motherquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat zegt dan alleen wat over de laatste letter
Dan ga je dáár toch als eerste informeren/zoeken lijkt mequote:Milly was bijna een week eerder spoorloos verdwenen toen zij alleen thuis was. In een telefoongesprek met haar moeder zou Milly hebben gezegd de deur te moeten openen voor een buurman.
quote:
Omdat Nederlandse politiequote:Op woensdag 17 maart 2010 17:44 schreef Bravebart het volgende:
Ik snap trouwens geen fuck van dat Milly verhaal. Er staat (in het topic):
[..]
Dan ga je dáár toch als eerste informeren/zoeken lijkt meWaarom duurt dat een week
Enorme noobsquote:
Jonge, dat levert toch geen geld op dus dan doen ze het ook nietquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Enorme noobsZelfde verhaal met die gestolen laptop van mn huisgenoot, ze hebben het onderzoek gestaakt omdat ze te weinig aanknopingspunten hebben
Ze kunnen heel simpel bij T-Mobile het nummer opvragen door wie hij gebeld is, maar nee hoor, dat doen ze niet
Of homo ontmoetingsplekken bespiedenquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:49 schreef jna het volgende:
[..]
Jonge, dat levert toch geen geld op dus dan doen ze het ook nietDie tijd kunnen ze toch veel beter besteden door achter een boom op een parkeerplaats te gaan staan en vervolgens kijken of je je riem wel om hebt. Echt gebeurd trouwens
Ja daar zie ik ze ook elke week staan inderdaad!quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Of homo ontmoetingsplekken bespieden
Ik laat altijd mn kont zien als ze weer eens langsrijdenquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:51 schreef jna het volgende:
[..]
Ja daar zie ik ze ook elke week staan inderdaad!
Dat dansje dat jump moest vervangen en het einde van hardstyle zou betekenenquote:
Ja, dan geven ze wel extra gas!quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik laat altijd mn kont zien als ze weer eens langsrijden
Gas met die zooi!quote:
Dat je dit zo snel klaar hebt staan zegt weer genoegquote:
3 minuten doen over 4 woorden intypen bij youtube vind je snel?quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:02 schreef jna het volgende:
[..]
Dat je dit zo snel klaar hebt staan zegt weer genoeg
Kenkers.quote:
Bartcore will never die!quote:
Meer het feit dat je het kentquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
3 minuten doen over 4 woorden intypen bij youtube vind je snel?
quote:
quote:
Pak je kans ouwe!quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:32 schreef Bravebart het volgende:
Heeeeheeeeeee, Lucia de B, komt eindelijk vrij
Je weet toch Jennquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:28 schreef Dzjenn. het volgende:
Jozef!
quote:
Tuurlijk, niet gelijk alles op tafel gooien.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:34 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Niet, volgens mij ging je keihard liegen over je naam.
ff kaput machen dat mannetje, doe je mee?quote:
Oooh mysterieus!quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:36 schreef Houniet het volgende:
[..]
Tuurlijk, niet gelijk alles op tafel gooien.
Nieuwe Dada Life mix ouwe, knetter knetterquote:
quote:
Ik sta al dik 2 weken droog qua opzoeken van nieuwe muziek.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nieuwe Dada Life mix ouwe, knetter knetter
Wat is er met je aan de hand ouwe?quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:44 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik sta al dik 2 weken droog qua opzoeken van nieuwe muziek.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat is er met je aan de hand ouwe?Ik was je ook al tijden kwijt op Fok
Je bent toch niet aan de vrouw?
!
Noooooohquote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:52 schreef Dzjenn. het volgende:
Bah zeg, iedereen is hier ineens aan de man/vrouw.
Ja, verschrikkelijkquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:52 schreef Dzjenn. het volgende:
Bah zeg, iedereen is hier ineens aan de man/vrouw.
Wie nietquote:
Kom maar jonge, dan vechten we het uitquote:
HIPPEEEEH!quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:55 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Ik heb ook een nieuwe liefde ontdekt.
Wtf, is hij dat? Ik had een iets ander beeldquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:55 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
HOU ME TEGEN JONGE, HOU ME TEGEN!quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kom maar jonge, dan vechten we het uit
Ik vind 'm toch zo leuk.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Wtf, is hij dat? Ik had een iets ander beeld
Ik.quote:
* wegrentquote:
Ah, dat verklaartquote:
Caroline Liarquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:55 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Fuck yeahquote:
JIj bent gewoon oneerlijk.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Jij hebt L.no, dus jouw mening telt niet
Hoi mama.quote:
quote:
Jij bent gewoon jaloersquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Jij hebt L.no, dus jouw mening telt niet
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |