Ik denk dat ik maar weer es wat rebelser ga worden!
Wat moet jij hiermee, denk je nu, denk ik?
Dunno, mate...dunno...
Internet reflecteerd het echte leven, ook hierin!
Ook af en toe dat gezwets over niets Smaken verschillen..
Greetz,
SnuggLe
quote:Meer blauw op Fok
Op zondag 12 mei 2002 20:26 schreef Reintje het volgende:
en er zal harder moeten worden opgetreden.
quote:verwatert! Sociale controle!
Op zondag 12 mei 2002 20:26 schreef Reintje het volgende:
Fok! Is geen kleine internetcommunity meer, het is langzamerhand aan het uitgroeien naar een grote stad. De sociale controle verwaterd en er zal harder moeten worden opgetreden. Er komen meer wensen en deze zullen vervuld moeten worden...Internet reflecteerd het echte leven, ook hierin!
iedere vrije minuut achter de computer om te fokken... en als er nix nieuws es begin je je enorm te vervelen..
ken et gevoel... vin trouwens nie dat et opgelost moet worden met een weblog, datingbox of shop...
quote:*meldt*
Op zondag 12 mei 2002 20:28 schreef Myster_E het volgende:[..]
Meer blauw op Fok
quote:pcies...dat gevoel....en al helemaal het "saamhorigheidsgevoel" is erg!
Op zondag 12 mei 2002 20:29 schreef mabit het volgende:
et wordt een beetje standaard dat fokken...iedere vrije minuut achter de computer om te fokken... en als er nix nieuws es begin je je enorm te vervelen..
ken et gevoel... vin trouwens nie dat et opgelost moet worden met een weblog, datingbox of shop...
quote:Ich bin schon Present!
Op zondag 12 mei 2002 20:30 schreef Oom_Agent het volgende:[..]
*meldt*
begin me nl weer te vervelen in de fok speeltuin
quote:Waarom denk je dan dat ik mod ben geworden?
Op zondag 12 mei 2002 20:21 schreef Kreator het volgende:
...als je hier zo een tijdje rondwaart op het forum, de f1 page, het fotoboek en andere plekjes en je hebt je stekkie gevonden zeg maar (voor mij toch wel ONZ en KLB), heb je dan ook niet het gevoel dat je een beetje verzadigd begint te raken? Ik bedoel, in het begin zou ik nooit een n00b uitkafferen of een slotje vragen, maar er begint zo langzamerhand toch zo'n akelig Fok gevoel over je heen te vallen, waardoor je toch steeds meer de nijging krijgt om over te komen als een irritante fokker die alles wel weet...Ik denk dat ik maar weer es wat rebelser ga worden!
Wat moet jij hiermee, denk je nu, denk ik?
Dunno, mate...dunno...
quote:maar zoveel vrije tijd hebben we nu oooook weer niet
Op zondag 12 mei 2002 20:55 schreef Raven het volgende:
Waarom denk je dan dat ik mod ben geworden?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |