hahahahahahahahahHAHAHAHAHAH!!!!1111!!1!!!111111111111quote:
Idd. Tijdens het uitgaan moet je losgaan op de beat en keihard bier tanken! Flirten doe je maar op fok.quote:
Nee dat doe je thuis maarquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:34 schreef Houniet het volgende:
Tijdens uitgaan moet je niet flirten.
Op school of in de trein.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd. Tijdens het uitgaan moet je losgaan op de beat en keihard bier tanken! Flirten doe je maar op fok.
Mag ook! Of op een lanparty!quote:
quote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:39 schreef Opkloter het volgende:
[..]
hahahahahahahahahHAHAHAHAHAH!!!!1111!!1!!!111111111111![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IK GELOOF JE NIET%^t$@$#@%^![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jekentmenie
Afgezien van het keihard bier tanken want dan kan ik niet dansen, QFT.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd. Tijdens het uitgaan moet je losgaan op de beat en keihard bier tanken! Flirten doe je maar op fok.
Dat leer ik je nog welquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Afgezien van het keihard bier tanken want dan kan ik niet dansen, QFT.
Nee superirritant is dat, dan word ik duizelig en ik beweeg altijd heel heftig met mijn hoofd ofzo dus dat gaat niet samen. En ik heb altijd het gevoel dat mensen denken dat ik dronken ben en da's niet erg als ik het niet ben, maar als ik het wel ben hebben ze gelijk en da's ook niet cool.quote:
Al te veel cola lijkt me ook niet al te best voor jequote:Op woensdag 17 maart 2010 20:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee superirritant is dat, dan word ik duizelig en ik beweeg altijd heel heftig met mijn hoofd ofzo dus dat gaat niet samen. En ik heb altijd het gevoel dat mensen denken dat ik dronken ben en da's niet erg als ik het niet ben, maar als ik het wel ben hebben ze gelijk en da's ook niet cool.
Water ftw.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Al te veel cola lijkt me ook niet al te best voor je
Ik spreek je over een jaar nog welquote:
Denk je?quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik spreek je over een jaar nog wel
Ja!quote:
Vrouwen?quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:33 schreef Opkloter het volgende:
In mijn optiek doen veel vrouwen het zo: tegen je aan rijen, in je kruis pakken
, in kont knijpen ( deze maak ik meestal mee, of dat positief is...ik hoop t wel
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |