Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F = Teun / Mr.T / Harry
Assiej = Astrid
bambino = Sjoerd
Bob-B = Bob
Daywalk3r = Jeffrey
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
haaKon = Machiel
Incolumis = Frank
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea
Luiheid = Gerben
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
omearos = Nicole
Panzerknacker666 = Sander
Ratelslangetje = Selma
Redbaron = Bas
ReMcOrE = Remco
Robinhoo = Robin
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
sjoemie1985 = Ivo
STTSJT = Steven
TheGirlNextDoor = Nathalie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er ook Tukker-Regels?
JA!
- Om in de 'Wall Of Fame' te komen is het noodzakelijk 15 delen actief deel te nemen aan deze serie, daarnaast is het een pré om 'af en toe' langs te komen en mee te posten om je plek in de 'WOF' te behouden.
- Ik maakte post 301, wat doe ik nu?
- Open een nieuw deel met de OP die je hier kunt vinden.
- Voeg je nieuwe topic toe in de 'TOF! Topic Lijst' die je hier kunt vinden.
- Gezelligheid staat voorop in deze serie, een beetje medewerking wordt gevraagd.
The Outside Agency
Ontbreekt er nu een gezinslid?quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:10 schreef Samzz het volgende:
Er stond een politie wagen en een ambulance. Geen idee wat er aan de hand is/was
De tijd is nog niet rijp voor slechte Milly grappenquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:13 schreef haakon het volgende:
[..]
ik denk dat er een meisje van 12 bij de buurman in de tuin ligt..
Ach, als dat het geval is, dan kan je geen enkele dag een grap maken over zoiets, omdat het iedere dag wel voorkomt.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
De tijd is nog niet rijp voor slechte Milly grappenErg gevoelloos.
idd, het is dat dit medianieuws is geweest, anders had niemand het geboeidquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:18 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
Ach, als dat het geval is, dan kan je geen enkele dag een grap maken over zoiets, omdat het iedere dag wel voorkomt.
Neemt niet weg dat het uiteraard wel een naar iets is wat gebeurt is.
P2000 meldt een alarm aan de Roskamstraat 3 in Almelo. Geen idee of dat in De Riet is?quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:10 schreef Samzz het volgende:
Er stond een politie wagen en een ambulance. Geen idee wat er aan de hand is/was
Kom op, ze is gisteren dood gevonden. Aan een beetje meer gevoel gaat niemand dood. Ik vind het iig niet gepast om nu van die slechte grappen te maken. Wacht maar tot je zelf zoiets gebeurt, door een agent nog wel. Kijken of het dan nog zo grappig is?quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:18 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
Ach, als dat het geval is, dan kan je geen enkele dag een grap maken over zoiets, omdat het iedere dag wel voorkomt.
Neemt niet weg dat het uiteraard wel een naar iets is wat gebeurt is.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
P2000 meldt een alarm aan de Roskamstraat 3 in Almelo. Geen idee of dat in De Riet is?
Neem t toch niet zo zwaar San.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kom op, ze is gisteren dood gevonden. Aan een beetje meer gevoel gaat niemand dood. Ik vind het iig niet gepast om nu van die slechte grappen te maken. Wacht maar tot je zelf zoiets gebeurt, door een agent nog wel. Kijken of het dan nog zo grappig is?
Doe even normaal zegquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:19 schreef haakon het volgende:
[..]
idd, het is dat dit medianieuws is geweest, anders had niemand het geboeid
En dat mag ook wel een keerquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nou eigenlijk niet veel, werken![]()
doelde meer op het weer...dat het mooie dagen worden
Ik zeg ook niet dat het niet een ernstig delict is.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kom op, ze is gisteren dood gevonden. Aan een beetje meer gevoel gaat niemand dood. Ik vind het iig niet gepast om nu van die slechte grappen te maken. Wacht maar tot je zelf zoiets gebeurt, door een agent nog wel. Kijken of het dan nog zo grappig is?
Ik neem het wel zwaar. Ik vind het namelijk niet normaal dat dit soort dingen gebeuren in een samenleving. Laat staan er meteen grappen over te maken, die bij nader inzien niet eens echt goed zijn.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:27 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Neem t toch niet zo zwaar San.
Het ik kut dat zoiets gebeurd maar er worden nu eenmaal grappen over gemaakt
niet iedere dag, maar vaak genoeg, en lang niet alles komt naar buiten..quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe even normaal zegDat het jou nu niet boeit is geen maatstaaf voor de rest van de maatschappij he. Maar ik was even vergeten dat er in Nederland iedere dag jonge meisjes worden ontvoerd en vermoord. Silly me.
Je kan best een grap maken. Maar zo kort na zoiets? Nee. Ik vind dat getuigen van weinig gevoel en medeleven. Maar dat is mijn mening.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:30 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het niet een ernstig delict is.
Echter is dit nu een breed uitgemeten zaak in de media.
Dit soort delicten vind helaas ook vaak genoeg plaats zonder dat de media er zo'n drukte over maakt.
Op dagelijkse basis vind dit plaats.
Wanneer je bij iedere zaak, zo nadrukkelijk veel aandacht eraan besteed persoonlijk en het zo'n indruk op je laat maken, kan je nooit meer een grap maken.
Daar kan ik me wel in vinden.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan best een grap maken. Maar zo kort na zoiets? Nee. Ik vind dat getuigen van weinig gevoel en medeleven. Maar dat is mijn mening.
Ik ben er behoorlijk van ondersteboven ja. Ik kan er niet bij dat mensen elkaar dit soort dingen aan kunnen doen. En dan is er ook nog eens een agent bij betrokken. Bah.
Wat een geluk voor mij dat het me dan niet kan boeien wat jij wel of niet van mij vindquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:30 schreef haakon het volgende:
[..]
niet iedere dag, maar vaak genoeg, en lang niet alles komt naar buiten..
tuurlijk is het wel erg, maar om nu zielig te gaan doen om een zielig grapje vind ik wel zielig..
Ik zit in de trein, dus die kan ik op het moment niet zien. Kijk vanavond wel.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:36 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
Daar kan ik me wel in vinden.
En dan te bedenken dat de mogelijke dader een collega is van me, dat maakt het ook wel zuur.
Er is trouwens nu een persconferentie op Ned1 hierover.
niet wat ik van JOU vind, maar die reactie op mijn 'grapje'quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat een geluk voor mij dat het me dan niet kan boeien wat jij wel of niet van mij vind
Firefox gebruiken?quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:38 schreef Ballantines het volgende:
Is het mogelijk dat als ik het topic refresh dat ik op het zelfde punt terechtkom waar ik stond? ipv weer bovenaan, zodat ik naar beneden moet scrollen?
Liever lui dan moe
Bij mij werkt dat gewoon, als ik refresh. Moet je de pagina wel uit laten laden, maar dan zakt ie wel in.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:38 schreef Ballantines het volgende:
Is het mogelijk dat als ik het topic refresh dat ik op het zelfde punt terechtkom waar ik stond? ipv weer bovenaan, zodat ik naar beneden moet scrollen?
Liever lui dan moe
Dat is hoe ik ben, dus indirect een reflectie op mij.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:38 schreef haakon het volgende:
[..]
niet wat ik van JOU vind, maar die reactie op mijn 'grapje'
quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is hoe ik ben, dus indirect een reflectie op mij.
grappen zijn een vorm van ermee om gaan.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan best een grap maken. Maar zo kort na zoiets? Nee. Ik vind dat getuigen van weinig gevoel en medeleven. Maar dat is mijn mening.
Ik ben er behoorlijk van ondersteboven ja. Ik kan er niet bij dat mensen elkaar dit soort dingen aan kunnen doen. En dan is er ook nog eens een agent bij betrokken. Bah.
trek je dan ook niks aan van de grapjes, scheelt voor jezelf een hoop frustratiequote:Op woensdag 17 maart 2010 11:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat een geluk voor mij dat het me dan niet kan boeien wat jij wel of niet van mij vind
tja, t is maar hoe je zo'n reactie wilt opvatten.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is hoe ik ben, dus indirect een reflectie op mij.
dankuquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:43 schreef omearos het volgende:
[..]
grappen zijn een vorm van ermee om gaan.
Meteen na de vuurwerkramp stonden wij ook grapjes te maken, ook met mensen die er net vandaan kwamen. We konden er niks meer aan doen, het was gebeurd, maar we konden de geschrokken mensen wel opvangen met een kop koffie. En om zelf door te kunnen gaan moet je relativeren, en grapjes helpen daarbij.
[..]
RTV oostquote:In Hengelo is even na half elf een gewapende overval gepleegd op een woning aan Houtmaatweg.
Bij de overval is er gevochten met de bewoner. De politie heeft een helikopter en een speurhond ingezet. Twente wordt de laatste weken opgeschrikt door een reeks overvallen op huizen en bedrijven. De politie heeft er nu een speciaal team van 15 rechercheurs op gezet.
Ieder zijn ding. Laat me het dan ook ongepast vinden. Beetje lol maken over het verlies van een ander... Knap hoor..quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:43 schreef omearos het volgende:
[..]
grappen zijn een vorm van ermee om gaan.
Meteen na de vuurwerkramp stonden wij ook grapjes te maken, ook met mensen die er net vandaan kwamen. We konden er niks meer aan doen, het was gebeurd, maar we konden de geschrokken mensen wel opvangen met een kop koffie. En om zelf door te kunnen gaan moet je relativeren, en grapjes helpen daarbij.
[..]
trek je dan ook niks aan van de grapjes, scheelt voor jezelf een hoop frustratie
weer zoiets, wat ik wel of niet móet doen ?quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ieder zijn ding. Laat me het dan ook ongepast vinden. Beetje lol maken over het verlies van een ander... Knap hoor..
En vertel me alsjeblieft niet wat ik wel of niet moet doen, tenzij je me echt obstinaat wilt hebben.
Zal ik het speciaal voor jou dan even veranderen in 'kunnen doen'?quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:50 schreef haakon het volgende:
[..]
weer zoiets, wat ik wel of niet móet doen ?
niemand zegt hier wat je móet doen, t is maar hoe je het opvat
Hmmm... Ben benieuwd of ze de daders te pakken krijgenquote:
dat slaat echt he-le-maal nergens op wat je daar zegt ?quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zal ik het speciaal voor jou dan even veranderen in 'kunnen doen'?
Zoals ik al zei, het gaat niet om "knap hoor" en met opzet iemands verlies belachelijk maken. Het gaat om omgaan met de situatie. Zoals de ene in paniek raakt terwijl de ander kalm blijft, zo zal de ene grapjes maken en de ander serieus blijven.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ieder zijn ding. Laat me het dan ook ongepast vinden. Beetje lol maken over het verlies van een ander... Knap hoor..
En vertel me alsjeblieft niet wat ik wel of niet moet doen, tenzij je me echt obstinaat wilt hebben.
Hm, dat idd maar is proberen danquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:39 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
Firefox gebruiken?
Heb er daar namelijk geen last van.
Ik heb hier nog Win98quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:58 schreef Ballantines het volgende:
[..]
Hm, dat idd maar is proberen danWas sinds kort van Firefox naar Chrome gegaan....
quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik heb hier nog Win98
Ben allang blij dat er nog een browser werkt
Ik reageer op wat jij zegt. Ik weet heus wel dat er niks staat over moeten, het is een manier van sprekenquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:56 schreef haakon het volgende:
[..]
dat slaat echt he-le-maal nergens op wat je daar zegt ?
ik geef gewoon normaal antwoord op iets wat jij denkt
mooi, dan houden we nu op met deze discussie, we kijken er allemaal op onze eigen manier naar, of niet..quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik reageer op wat jij zegt. Ik weet heus wel dat er niks staat over moeten, het is een manier van spreken
Maar heb je ook gelezen dat het niet boeit? Als het je niet boeit, waarom zou je het verwerken? Vanuit dat perspectief gezien is grapjes maken dus gewoon om het grappen maken, niks anders.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:56 schreef omearos het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, het gaat niet om "knap hoor" en met opzet iemands verlies belachelijk maken. Het gaat om omgaan met de situatie. Zoals de ene in paniek raakt terwijl de ander kalm blijft, zo zal de ene grapjes maken en de ander serieus blijven.
En je moet lekker doen wat je zelf wilt![]()
Leeft jouw bedrijf in het stenen tijdperk of zo?quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik heb hier nog Win98
Ben allang blij dat er nog een browser werkt
Mijn laatste werkpc was overleden en d'r stond er nog eentje die "het nog deed"quote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
daar waar die rooie voor de deur staat mien jong?
Zit nu loempia's weg te kanen!quote:
ook fijnquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:24 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Zit nu loempia's weg te kanen!
witte broekenquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:33 schreef James-Hetfield het volgende:
Middag allen
Heerlijk in het zonnetje gelopen.
Allemachtig wat een hoop blond schoon gezien weer
Geen ander kleurig schoon gezien?quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:33 schreef James-Hetfield het volgende:
Middag allen
Heerlijk in het zonnetje gelopen.
Allemachtig wat een hoop blond schoon gezien weer
Inderdaad! Heerlijk! Hopen dat het zo blijft! Kan ik eindelijk m'n zomerjurkjes weer uit de kast halenquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:55 schreef Mdrop het volgende:
Joodels, gewoon buiten gegeten, wat een weer!
Morgen nog toch?, daarna weer dikke bende, regen enzoquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Inderdaad! Heerlijk! Hopen dat het zo blijft! Kan ik eindelijk m'n zomerjurkjes weer uit de kast halen
Echt? Dan ga ik morgen m'n nieuwe zomerschoenen inlopenquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:57 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Morgen nog toch?, daarna weer dikke bende, regen enzo.
En heb je nog iets gezegd of hem alleen 'van binnen' uitgelachen? Het was natuurlijk geen negeroide man?quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gister was er een jochie in de bieb met een dikke winterjas aan, muts met van die kleppen op de kop en handschoenen aanHet was fokking lekker weer, man!
Ook dat jaquote:
Nintendoquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:31 schreef haakon het volgende:
ik ben op zoek naar zo'n apparaat:
[ afbeelding ]
iemand nog 1 die hem kan missen ?
In Zwolle? Daar kom ik nooitquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:01 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
Ook dat ja
Wanneer kom jij hier langs wandelen?
Kan ik opscheppen dat ik jou gezien heb
misschien op marktplaats of 2ehands.nl??quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:31 schreef haakon het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeveel geef je er voor, kan hier wel eens navragen of mn broertje hem kwijt wilquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:31 schreef haakon het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
* ReMcOrE gaat daar maar eens kijken, hij wil er best graag weer 1tje hebbenquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:06 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
misschien op marktplaats of 2ehands.nl??
Uitzonderingen kunnen gemaakt wordenquote:
Ben na de afgelopen winter elke beweging die op schaatsen lijkt zatquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:29 schreef omearos het volgende:
net buiten geweest, het is veel te lekker weer om binnen te zittenmss straks maar eens mijn skates uitproberen
Twentuhquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:13 schreef ReMcOrE het volgende:
goedemiddag trouwensde zon laat het nu een beetje afweten hier...
Ratelmilfjequote:
ik kan niet schaatsen, wel skatenquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:32 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ben na de afgelopen winter elke beweging die op schaatsen lijkt zat.
en toch ga ik bij schaatsen steeds door mijn enkel en met skaten nietquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:38 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat is zo goed als het zelfde?, kan het allebei niet zo heel goed maar toch.
Goed bezigquote:
Wat is dat?quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed bezig
Ik overigens ook! Druk SPSS aan het oefenen in m'n vrije tijd
Dat wil je niet weten... Statistical Package for Social Sciencesquote:
rekenpakket voor mensen die niet kunnen rekenenquote:
Rekenpakket? Statistiekpakket maak er maar van!quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:45 schreef omearos het volgende:
[..]
rekenpakket voor mensen die niet kunnen rekenen![]()
Gelukkig zelf nooit mee hoeven werken, hoor mensen er vooral over klagen.
30 tot 40 euro ?quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:08 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Hoeveel geef je er voor, kan hier wel eens navragen of mn broertje hem kwijt wil.
Klinkt als: een stoute zwarte piet die door de schoorsteen kruiptquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:06 schreef Samzz het volgende:
I'm afraid you have seen nothing,
just wait till I get through.
Because I'm bad
=========quote:Let op uw score.
Let op uw score. Om terug te gaan naar uw beginpagina klikt u op 'Beginpagina' op de navigatiebalk.
Score: 37 van 50
Percentage gescoord: 74 %
Minimale score: 60 %
Ga het hem vragen, weet niet of hij hem kwijt wil maar je hoort het welquote:
Michael Jackson - Badquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Klinkt als: een stoute zwarte piet die door de schoorsteen kruipt
weird alquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:11 schreef Kreator het volgende:
Some girls like to buy new shoes
And others like drivin' trucks and wearing tattoos
There's only one thing that they all like a bunch
Oh, girls, they want to have lunch
Oh, girls just want to have lunch
I know how to keep a woman satisfied
When I whip out my Diner's Card their eyes get so wide
They're always in the mood for something to munch
She eats like she got a hole in her neck
And I'm the one that always gets stuck with the check
Can't figure out how come they don't weigh a ton
Oh, girls just want to have
That's all they really want
Is some lunch
Don't know for certain but I've got a hunch
Those girls, they want to have lunch
Oh, girls just want to have lunch
A local boy kicked me in the butt last weekquote:
top, thnxquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:10 schreef Mdrop het volgende:
* Mdrop doet een dansje![]()
![]()
![]()
:
[..]
=========
[..]
Ga het hem vragen, weet niet of hij hem kwijt wil maar je hoort het wel.
Netjes.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:10 schreef Mdrop het volgende:
![]()
![]()
:
[..]
=========
[..]
gefeliciteerdquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:10 schreef Mdrop het volgende:
![]()
![]()
:
[..]
=========
[..]
wel goed... en daar?quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:16 schreef Daywalk3r het volgende:
Hoe is het met jullie tukkers en tukkerinas?
tjooquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:24 schreef haakon het volgende:
ik ga naar huis, ben het zat en heb donderse honger
lekker. daarna zitten toeren door het lekkere weer.quote:
Met de aannemersbus?quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:41 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
lekker. daarna zitten toeren door het lekkere weer.
met het OV ofwat?quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:41 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
lekker. daarna zitten toeren door het lekkere weer.
quote:
raampje open en genieten van het uitzicht?quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:45 schreef Robinhoo het volgende:
[..]Met mijn kameraad in een opel vectra.
Lekkere chickies spotten.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
raampje open en genieten van het uitzicht?
Zeker zeker, eem mee in de auto genomen.quote:
en dan naar een rustig plekje?quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:48 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Zeker zeker, eem mee in de auto genomen.
ja zekerquote:
quote:
Hooi Astrid!quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:24 schreef Assiej het volgende:
Haakon en ik hadden net een mini meet
hij was dan ook heel erg mini met alleen een groet![]()
Halleuu allemaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Schnitzels!, hands down.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik doe zometeen weer eens rijst met kip, maar kan de kip weggooien zie ik netDan maar even wat kip uit de vriezer halen en ontdooien
OF ik ga zometeen eventjes schnitzels halen
quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kut, heel mn bed onder het zaad...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
goedenavond
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Juist gaan trainen, voel je je heerlijk na die tijd!quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hmm, ik zit te twijfelen of ik vanavond ga trainen. Heb er opzich wel zin in, maar ook weer nietBen ook vrij brak vandaag, omdat ik afgelopen nacht steeds wakker werd om niks
Zit hier te geeuwen als een gek.
Team America, dat is toch die film met die poppetjes die aan parachutes landen bij de Eiffeltorenquote:
geniaalquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:01 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Team America, dat is toch die film met die poppetjes die aan parachutes landen bij de Eiffeltoren? Meer heb ik nooit gezien, zo slecht
.
AMERICA, FUCK YEAH!quote:
Verdommequote:Op woensdag 17 maart 2010 19:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hoooiii
Nieuwe kabouter Wesley!
Hoiiiquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hoooiii
Nieuwe kabouter Wesley!
Godverdekutquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hoooiii
Nieuwe kabouter Wesley!
Barcelona is toch een stad?quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Kom er net achter dat barcelona niet uitgezonden wordt.
steden mogen niet naar afghanistan of irak ofzoquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik zat ook al te zappenquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Belgische beker is eropquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik zat ook al te zappenVorige week ook al niet
Losers
Hoi Davidquote:
Frutselquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
RTV oost heeft het over FC T
[..]
Ratelmilfje![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:45 schreef haakon het volgende:
[..]
steden mogen niet naar afghanistan of irak ofzo
Tuurlijk is dat er niet op, er zijn belangrijkere en leukere dingen op de wereldquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik zat ook al te zappenVorige week ook al niet
Losers
Wat dan?quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat er niet op, er zijn belangrijkere en leukere dingen op de wereld
Truequote:Op woensdag 17 maart 2010 20:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat er niet op, er zijn belangrijkere en leukere dingen op de wereld
Het laatste nieuws over wat er in de wereld gebeurt, leuke tv series, seks, eten, drinken, must I go on?quote:
waarom zit jij op fok dan als je al die leuke d ingen kan doen?quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het laatste nieuws over wat er in de wereld gebeurt, leuke tv series, seks, eten, drinken, must I go on?
GMTA.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]
waarom zit jij op fok dan als je al die leuke d ingen kan doen?
Dat is goed om te horen!quote:
Seks heb ik net gehad, eten is op, heb een beker chocomelk in de hand en ik kijk Criminal Mindsquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]
waarom zit jij op fok dan als je al die leuke d ingen kan doen?
quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Seks heb ik net gehad, eten is op, heb een beker chocomelk in de hand en ik kijk Criminal Minds
Ligt aan wat voor doodskop, je heb verschillende stylenquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:19 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Zal ik 'n doodskop op m'n motor schilderen?
Ja, gewoon 'n kleine ofzo van 10 cm, voor op de kuip ofzo, of 'n klein eendje is ook wel gaaf.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:22 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ligt aan wat voor doodskop, je heb verschillende stylen
Nee. Bah.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:19 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Zal ik 'n doodskop op m'n motor schilderen?
Tweetyquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:24 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ja, gewoon 'n kleine ofzo van 10 cm, voor op de kuip ofzo, of 'n klein eendje is ook wel gaaf.
quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:55 schreef ACT-F het volgende:
[..]
![]()
[..]Hoe is het in Goor? ben je morgen nog thuis? rond 10 u kom ik daar weer door!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
Rond dat tijdstip zit ik aan het bierquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:57 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Hoe is het in Goor? ben je morgen nog thuis? rond 10 u kom ik daar weer door!
quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:55 schreef ACT-F het volgende:
[..]
![]()
[..]Dat moet je helemaal zelf wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Waar ben je om 10 u s'ochtends dan? ook bier aan het drinken? of heb je dan de koffie klaarquote:
Werkenquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:06 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Waar ben je om 10 u s'ochtends dan? ook bier aan het drinken? of heb je dan de koffie klaar
Kallum an!quote:
Ik wil jouw wel eens flink laten werken!quote:
Oja? Hoe dan?quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:10 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ik wil jouw wel eens flink laten werken!
quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:10 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Ik wil jouw wel eens flink laten werken!
Dat ga ik hier niet neerzetten want dan is het geen verrassing meer!quote:
Ratel is hot hot hot!quote:
Nou jaaquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:13 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Dat ga ik hier niet neerzetten want dan is het geen verrassing meer!
Oeh spannend. Ik word er al opgewonden van.quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:13 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Dat ga ik hier niet neerzetten want dan is het geen verrassing meer!
Heb je morgenavond iets te doen?, dan maak ik je wel echt moe!quote:
Wanneer jij wiltquote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Oeh spannend. Ik word er al opgewonden van.
Oh, dat moet dan wel wachten tot het voorjaar als Wup naar de nieuwe stal kan verhuizen en ik hem ingereden hebquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wanneer jij wilt![]()
Als het zondag een keer mooi weer is doen we meteen de fotoshoot van het paardrijden, oki?
Ik wilde 'em al inkoppenquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:19 schreef Kreator het volgende:
Lees ik iets over inrijden?
Moet ik jou ook even inrijden? Zweepje, spoortjes... hoppaquote:
Je had t tegen mijquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moet ik jou ook even inrijden? Zweepje, spoortjes... hoppa
quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:33 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Jou Twente Logo Verneuk Aktie was niet grappig.
Geen idee wie hem heeft gemaakt maar die had er wel iets meer aan mogen doen om het wit van het paard rood te makenquote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:37 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Geen idee wie hem heeft gemaakt maar die had er wel iets meer aan mogen doen om het wit van het paard rood te maken.
Ik vroeg me al af wanneer je er nou es echt bij zou zijn.quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo, nu ben ik er echt helemaal bij
Nu dusquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wanneer je er nou es echt bij zou zijn.
ja hoor.quote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja hoor.
nu rick astley opstaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |