ook fijnquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:24 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Zit nu loempia's weg te kanen!
witte broekenquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:33 schreef James-Hetfield het volgende:
Middag allen
Heerlijk in het zonnetje gelopen.
Allemachtig wat een hoop blond schoon gezien weer
Geen ander kleurig schoon gezien?quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:33 schreef James-Hetfield het volgende:
Middag allen
Heerlijk in het zonnetje gelopen.
Allemachtig wat een hoop blond schoon gezien weer
Inderdaad! Heerlijk! Hopen dat het zo blijft! Kan ik eindelijk m'n zomerjurkjes weer uit de kast halenquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:55 schreef Mdrop het volgende:
Joodels, gewoon buiten gegeten, wat een weer!
Morgen nog toch?, daarna weer dikke bende, regen enzoquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Inderdaad! Heerlijk! Hopen dat het zo blijft! Kan ik eindelijk m'n zomerjurkjes weer uit de kast halen
Echt? Dan ga ik morgen m'n nieuwe zomerschoenen inlopenquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:57 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Morgen nog toch?, daarna weer dikke bende, regen enzo.
En heb je nog iets gezegd of hem alleen 'van binnen' uitgelachen? Het was natuurlijk geen negeroide man?quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gister was er een jochie in de bieb met een dikke winterjas aan, muts met van die kleppen op de kop en handschoenen aanHet was fokking lekker weer, man!
Ook dat jaquote:
Nintendoquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:31 schreef haakon het volgende:
ik ben op zoek naar zo'n apparaat:
[ afbeelding ]
iemand nog 1 die hem kan missen ?
In Zwolle? Daar kom ik nooitquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:01 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
Ook dat ja
Wanneer kom jij hier langs wandelen?
Kan ik opscheppen dat ik jou gezien heb
misschien op marktplaats of 2ehands.nl??quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:31 schreef haakon het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeveel geef je er voor, kan hier wel eens navragen of mn broertje hem kwijt wilquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:31 schreef haakon het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
* ReMcOrE gaat daar maar eens kijken, hij wil er best graag weer 1tje hebbenquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:06 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
misschien op marktplaats of 2ehands.nl??
Uitzonderingen kunnen gemaakt wordenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |