quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:55 schreef ACT-F het volgende:
[..]
![]()
[..]Dat moet je helemaal zelf wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Waar ben je om 10 u s'ochtends dan? ook bier aan het drinken? of heb je dan de koffie klaarquote:
Werkenquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:06 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Waar ben je om 10 u s'ochtends dan? ook bier aan het drinken? of heb je dan de koffie klaar
Kallum an!quote:
Ik wil jouw wel eens flink laten werken!quote:
Oja? Hoe dan?quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:10 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ik wil jouw wel eens flink laten werken!
quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:10 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Ik wil jouw wel eens flink laten werken!
Dat ga ik hier niet neerzetten want dan is het geen verrassing meer!quote:
Ratel is hot hot hot!quote:
Nou jaaquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:13 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Dat ga ik hier niet neerzetten want dan is het geen verrassing meer!
Oeh spannend. Ik word er al opgewonden van.quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:13 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Dat ga ik hier niet neerzetten want dan is het geen verrassing meer!
Heb je morgenavond iets te doen?, dan maak ik je wel echt moe!quote:
Wanneer jij wiltquote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Oeh spannend. Ik word er al opgewonden van.
Oh, dat moet dan wel wachten tot het voorjaar als Wup naar de nieuwe stal kan verhuizen en ik hem ingereden hebquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wanneer jij wilt![]()
Als het zondag een keer mooi weer is doen we meteen de fotoshoot van het paardrijden, oki?
Ik wilde 'em al inkoppenquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:19 schreef Kreator het volgende:
Lees ik iets over inrijden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |