Barcelona is toch een stad?quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Kom er net achter dat barcelona niet uitgezonden wordt.
steden mogen niet naar afghanistan of irak ofzoquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik zat ook al te zappenquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Belgische beker is eropquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik zat ook al te zappenVorige week ook al niet
Losers
Hoi Davidquote:
Frutselquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
RTV oost heeft het over FC T
[..]
Ratelmilfje![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:45 schreef haakon het volgende:
[..]
steden mogen niet naar afghanistan of irak ofzo
Tuurlijk is dat er niet op, er zijn belangrijkere en leukere dingen op de wereldquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik zat ook al te zappenVorige week ook al niet
Losers
Wat dan?quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat er niet op, er zijn belangrijkere en leukere dingen op de wereld
Truequote:Op woensdag 17 maart 2010 20:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat er niet op, er zijn belangrijkere en leukere dingen op de wereld
Het laatste nieuws over wat er in de wereld gebeurt, leuke tv series, seks, eten, drinken, must I go on?quote:
waarom zit jij op fok dan als je al die leuke d ingen kan doen?quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het laatste nieuws over wat er in de wereld gebeurt, leuke tv series, seks, eten, drinken, must I go on?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |