Neem t toch niet zo zwaar San.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kom op, ze is gisteren dood gevonden. Aan een beetje meer gevoel gaat niemand dood. Ik vind het iig niet gepast om nu van die slechte grappen te maken. Wacht maar tot je zelf zoiets gebeurt, door een agent nog wel. Kijken of het dan nog zo grappig is?
Doe even normaal zegquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:19 schreef haakon het volgende:
[..]
idd, het is dat dit medianieuws is geweest, anders had niemand het geboeid
En dat mag ook wel een keerquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nou eigenlijk niet veel, werken![]()
doelde meer op het weer...dat het mooie dagen worden
Ik zeg ook niet dat het niet een ernstig delict is.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kom op, ze is gisteren dood gevonden. Aan een beetje meer gevoel gaat niemand dood. Ik vind het iig niet gepast om nu van die slechte grappen te maken. Wacht maar tot je zelf zoiets gebeurt, door een agent nog wel. Kijken of het dan nog zo grappig is?
Ik neem het wel zwaar. Ik vind het namelijk niet normaal dat dit soort dingen gebeuren in een samenleving. Laat staan er meteen grappen over te maken, die bij nader inzien niet eens echt goed zijn.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:27 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Neem t toch niet zo zwaar San.
Het ik kut dat zoiets gebeurd maar er worden nu eenmaal grappen over gemaakt
niet iedere dag, maar vaak genoeg, en lang niet alles komt naar buiten..quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe even normaal zegDat het jou nu niet boeit is geen maatstaaf voor de rest van de maatschappij he. Maar ik was even vergeten dat er in Nederland iedere dag jonge meisjes worden ontvoerd en vermoord. Silly me.
Je kan best een grap maken. Maar zo kort na zoiets? Nee. Ik vind dat getuigen van weinig gevoel en medeleven. Maar dat is mijn mening.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:30 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het niet een ernstig delict is.
Echter is dit nu een breed uitgemeten zaak in de media.
Dit soort delicten vind helaas ook vaak genoeg plaats zonder dat de media er zo'n drukte over maakt.
Op dagelijkse basis vind dit plaats.
Wanneer je bij iedere zaak, zo nadrukkelijk veel aandacht eraan besteed persoonlijk en het zo'n indruk op je laat maken, kan je nooit meer een grap maken.
Daar kan ik me wel in vinden.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan best een grap maken. Maar zo kort na zoiets? Nee. Ik vind dat getuigen van weinig gevoel en medeleven. Maar dat is mijn mening.
Ik ben er behoorlijk van ondersteboven ja. Ik kan er niet bij dat mensen elkaar dit soort dingen aan kunnen doen. En dan is er ook nog eens een agent bij betrokken. Bah.
Wat een geluk voor mij dat het me dan niet kan boeien wat jij wel of niet van mij vindquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:30 schreef haakon het volgende:
[..]
niet iedere dag, maar vaak genoeg, en lang niet alles komt naar buiten..
tuurlijk is het wel erg, maar om nu zielig te gaan doen om een zielig grapje vind ik wel zielig..
Ik zit in de trein, dus die kan ik op het moment niet zien. Kijk vanavond wel.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:36 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
Daar kan ik me wel in vinden.
En dan te bedenken dat de mogelijke dader een collega is van me, dat maakt het ook wel zuur.
Er is trouwens nu een persconferentie op Ned1 hierover.
niet wat ik van JOU vind, maar die reactie op mijn 'grapje'quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat een geluk voor mij dat het me dan niet kan boeien wat jij wel of niet van mij vind
Firefox gebruiken?quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:38 schreef Ballantines het volgende:
Is het mogelijk dat als ik het topic refresh dat ik op het zelfde punt terechtkom waar ik stond? ipv weer bovenaan, zodat ik naar beneden moet scrollen?
Liever lui dan moe
Bij mij werkt dat gewoon, als ik refresh. Moet je de pagina wel uit laten laden, maar dan zakt ie wel in.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:38 schreef Ballantines het volgende:
Is het mogelijk dat als ik het topic refresh dat ik op het zelfde punt terechtkom waar ik stond? ipv weer bovenaan, zodat ik naar beneden moet scrollen?
Liever lui dan moe
Dat is hoe ik ben, dus indirect een reflectie op mij.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:38 schreef haakon het volgende:
[..]
niet wat ik van JOU vind, maar die reactie op mijn 'grapje'
quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is hoe ik ben, dus indirect een reflectie op mij.
grappen zijn een vorm van ermee om gaan.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan best een grap maken. Maar zo kort na zoiets? Nee. Ik vind dat getuigen van weinig gevoel en medeleven. Maar dat is mijn mening.
Ik ben er behoorlijk van ondersteboven ja. Ik kan er niet bij dat mensen elkaar dit soort dingen aan kunnen doen. En dan is er ook nog eens een agent bij betrokken. Bah.
trek je dan ook niks aan van de grapjes, scheelt voor jezelf een hoop frustratiequote:Op woensdag 17 maart 2010 11:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat een geluk voor mij dat het me dan niet kan boeien wat jij wel of niet van mij vind
tja, t is maar hoe je zo'n reactie wilt opvatten.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is hoe ik ben, dus indirect een reflectie op mij.
dankuquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:43 schreef omearos het volgende:
[..]
grappen zijn een vorm van ermee om gaan.
Meteen na de vuurwerkramp stonden wij ook grapjes te maken, ook met mensen die er net vandaan kwamen. We konden er niks meer aan doen, het was gebeurd, maar we konden de geschrokken mensen wel opvangen met een kop koffie. En om zelf door te kunnen gaan moet je relativeren, en grapjes helpen daarbij.
[..]
RTV oostquote:In Hengelo is even na half elf een gewapende overval gepleegd op een woning aan Houtmaatweg.
Bij de overval is er gevochten met de bewoner. De politie heeft een helikopter en een speurhond ingezet. Twente wordt de laatste weken opgeschrikt door een reeks overvallen op huizen en bedrijven. De politie heeft er nu een speciaal team van 15 rechercheurs op gezet.
Ieder zijn ding. Laat me het dan ook ongepast vinden. Beetje lol maken over het verlies van een ander... Knap hoor..quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:43 schreef omearos het volgende:
[..]
grappen zijn een vorm van ermee om gaan.
Meteen na de vuurwerkramp stonden wij ook grapjes te maken, ook met mensen die er net vandaan kwamen. We konden er niks meer aan doen, het was gebeurd, maar we konden de geschrokken mensen wel opvangen met een kop koffie. En om zelf door te kunnen gaan moet je relativeren, en grapjes helpen daarbij.
[..]
trek je dan ook niks aan van de grapjes, scheelt voor jezelf een hoop frustratie
weer zoiets, wat ik wel of niet móet doen ?quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ieder zijn ding. Laat me het dan ook ongepast vinden. Beetje lol maken over het verlies van een ander... Knap hoor..
En vertel me alsjeblieft niet wat ik wel of niet moet doen, tenzij je me echt obstinaat wilt hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |