Zal ik het speciaal voor jou dan even veranderen in 'kunnen doen'?quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:50 schreef haakon het volgende:
[..]
weer zoiets, wat ik wel of niet móet doen ?
niemand zegt hier wat je móet doen, t is maar hoe je het opvat
Hmmm... Ben benieuwd of ze de daders te pakken krijgenquote:
dat slaat echt he-le-maal nergens op wat je daar zegt ?quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zal ik het speciaal voor jou dan even veranderen in 'kunnen doen'?
Zoals ik al zei, het gaat niet om "knap hoor" en met opzet iemands verlies belachelijk maken. Het gaat om omgaan met de situatie. Zoals de ene in paniek raakt terwijl de ander kalm blijft, zo zal de ene grapjes maken en de ander serieus blijven.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ieder zijn ding. Laat me het dan ook ongepast vinden. Beetje lol maken over het verlies van een ander... Knap hoor..
En vertel me alsjeblieft niet wat ik wel of niet moet doen, tenzij je me echt obstinaat wilt hebben.
Hm, dat idd maar is proberen danquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:39 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
Firefox gebruiken?
Heb er daar namelijk geen last van.
Ik heb hier nog Win98quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:58 schreef Ballantines het volgende:
[..]
Hm, dat idd maar is proberen danWas sinds kort van Firefox naar Chrome gegaan....
quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik heb hier nog Win98
Ben allang blij dat er nog een browser werkt
Ik reageer op wat jij zegt. Ik weet heus wel dat er niks staat over moeten, het is een manier van sprekenquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:56 schreef haakon het volgende:
[..]
dat slaat echt he-le-maal nergens op wat je daar zegt ?
ik geef gewoon normaal antwoord op iets wat jij denkt
mooi, dan houden we nu op met deze discussie, we kijken er allemaal op onze eigen manier naar, of niet..quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik reageer op wat jij zegt. Ik weet heus wel dat er niks staat over moeten, het is een manier van spreken
Maar heb je ook gelezen dat het niet boeit? Als het je niet boeit, waarom zou je het verwerken? Vanuit dat perspectief gezien is grapjes maken dus gewoon om het grappen maken, niks anders.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:56 schreef omearos het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, het gaat niet om "knap hoor" en met opzet iemands verlies belachelijk maken. Het gaat om omgaan met de situatie. Zoals de ene in paniek raakt terwijl de ander kalm blijft, zo zal de ene grapjes maken en de ander serieus blijven.
En je moet lekker doen wat je zelf wilt![]()
Leeft jouw bedrijf in het stenen tijdperk of zo?quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik heb hier nog Win98
Ben allang blij dat er nog een browser werkt
Mijn laatste werkpc was overleden en d'r stond er nog eentje die "het nog deed"quote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
daar waar die rooie voor de deur staat mien jong?
Zit nu loempia's weg te kanen!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |