Politie is je beste vriend.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:23 schreef Strolie75 het volgende:
Milly uit Dordrecht waarschijnlijk vermoord door politie agent #3![]()
Wat B. zei Gijs! Wanneer je maar wilt.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:29 schreef Strolie75 het volgende:
Heb al een week niet gespeeld. Andere shit even aan mijn hoofd.
Gisteren… gisteren!quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:11 schreef Chocobo het volgende:
Cocoon ook weer overigens,... ... ... ...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat spel,...
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat spel,...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:34 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Vergeet niet te genieten van de omgevingquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben inmiddels verder dan jij Sjo, ongeveer even veel uur gespeeld, maar blijkbaar ga ik net ff wat sneller
Ik ga toch niet met een bril op gamenquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:46 schreef Chocobo het volgende:
GOTY editie binnenkort B,... met 3D bril![]()
![]()
Anyway,... als dit voor een mooie prijs uitkomt is het echt een aanrader Gijs. Erg cool spel!
[ afbeelding ]
Wut?quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:28 schreef Koko_Banana het volgende:
Echt belachelijk hoeveel sterker de monsters worden in chapter 11![]()
Wie ben jij en geen spoilers, cunt.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:28 schreef Koko_Banana het volgende:
Echt belachelijk hoeveel sterker de monsters worden in chapter 11![]()
Men wil hier NIETS wetenquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:41 schreef Koko_Banana het volgende:
Hoe zijn dit nou spoilers?![]()
Ik heb niets verklapt over het verhaal. Ik zeg alleen iets over de moeilijkheidsgraad in een chapter.
Ik geniet van de omgeving Gijs. Plus ik ren nooit in Final games,.... vraagt veel van mijn analoge stickquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben inmiddels verder dan jij Sjo, ongeveer even veel uur gespeeld, maar blijkbaar ga ik net ff wat sneller
Is ook maar een optie natuurlijk Gijs! Je hoeft niet 3D te gamenquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ga toch niet met een bril op gamen
quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Men wil hier NIETS wetenDus. STFU.
En toch praten jullie erover.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Men wil hier NIETS wetenDus. STFU.
Ja Gijs, ik ook. Ik volg elk pad, moet alle vertakkingen onderzoeken naar itemsquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik geniet van de omgeving Gijs. Plus ik ren nooit in Final games,.... vraagt veel van mijn analoge stickSoms moet ik even stilstaan,...pannen en draaien,... genieten,.... Final,....
[Final Fantasy #LXII] "No daydreaming now"quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:48 schreef Koko_Banana het volgende:
[..]
En toch praten jullie erover.
Tja moest je maar vroeger gezegd hebben, no big deal toch?
Er is een significant verschil tussen 'zo gister iets gaafs meegemaakt' (en verder niets) en 'onwijs sterke monsters in chapter 11'quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:48 schreef Koko_Banana het volgende:
[..]
En toch praten jullie erover.
Tja moest je maar vroeger gezegd hebben, no big deal toch?
Ik denk het ook,... ik haal echter 80% vijf sterren,.... 10% vier sterren,..... de rest 0 sterren,... nog nooit 1, 2 of 3 sterren gehadquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja Gijs, ik ook. Ik volg elk pad, moet alle vertakkingen onderzoeken naar itemsDraai op hoge punten een keer rond om te kijken naar het uitzicht. Langzamer kan ik niet.
Misschien ben ik gewoon kei goed en heb ik de battles sneller klaar
Hoe weten jullie dan hoe ver dat jullie zitten?quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er is een significant verschil tussen 'zo gister iets gaafs meegemaakt' (en verder niets) en 'onwijs sterke monsters in chapter 11'
Snap je dat?
Haha, ik haalde gisteravond ineens allemaal battles met 2 sterren. Snapte er niets vanquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik denk het ook,... ik haal echter 80% vijf sterren,.... 10% vier sterren,..... de rest 0 sterren,... nog nooit 1, 2 of 3 sterren gehadHet is of heel goed, of echt heel slecht! Maar ik geloof je opzekers,... jij ben kei goed
Ker loopt ver voor, Sjo en ik ongeveer gelijk en Strol in Chapter 1.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:52 schreef Koko_Banana het volgende:
[..]
Hoe weten jullie dan hoe ver dat jullie zitten?
Bij deze dan mijn excuses.
Inderdaad ik krijg ook nooit shrouds. En gil precies ook niet.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Haha, ik haalde gisteravond ineens allemaal battles met 2 sterren. Snapte er niets vanVerder ook gewoon 5 sterren over het algemeen. Snap alleen niet zoveel van die items, en ik krijg nooit nieuwe shrouds
Shrouds zijn zeldzaam,... gebruik ze echter wel eens. Vooral in [Strol] PolumPolum [/Strol]. Spoils gebruik ik voor het upgraden van wapens uiteraard, maar ik heb moeite over te stappen. Upgraded wapens zijn sterker dan nieuwe wapens. Ik weet dat je toch moet investeren in de nieuwe wapens, maar dat is moeilijk om te doen. Blijft een gevoel van dat je even minder sterk bent.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Haha, ik haalde gisteravond ineens allemaal battles met 2 sterren. Snapte er niets vanVerder ook gewoon 5 sterren over het algemeen. Snap alleen niet zoveel van die items, en ik krijg nooit nieuwe shrouds
Nou, om 12u dus even lekker twitteren. Wat een onzinquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:54 schreef Chocobo het volgende:
Deze wereld,<.........................................................> Ik
Twitter-stilte van een uur om Milly Boele. Beetje overdreven
Hoe ver is "ver voor"?quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ker loopt ver voor, Sjo en ik ongeveer gelijk en Strol in Chapter 1.
Ja dat weten we dus niet,... heeft hij zijn trophies wel gesynchedquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ker loopt ver voor, Sjo en ik ongeveer gelijk en Strol in Chapter 1.
Dat bespreken we dus niet. Ongeveer 51 bloemen verder!quote:
Tot nu toe heb ik ook nog geen echt nieuwe wapens gevonden die de moeite zijn. Alleen een staf voor Vanillequote:Op woensdag 17 maart 2010 10:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Shrouds zijn zeldzaam,... gebruik ze echter wel eens. Vooral in [Strol] PolumPolum [/Strol]. Spoils gebruik ik voor het upgraden van wapens uiteraard, maar ik heb moeite over te stappen. Upgraded wapens zijn sterker dan nieuwe wapens. Ik weet dat je toch moet investeren in de nieuwe wapens, maar dat is moeilijk om te doen. Blijft een gevoel van dat je even minder sterk bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en die is misschien wel de moeite waard. Ik ga echter eerst alles afmaken tot MAX en dan zie ik wel weer verder.
Verhaalspoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Haha, nee, maar ik bedoel meer omdat Strol zo stil is. Ik mis 'mquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja dat weten we dus niet,... heeft hij zijn trophies wel gesynched
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Ben al jaren gedistancieerd van deze realiteitquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:54 schreef Chocobo het volgende:
Deze wereld,<.........................................................> Ik
Twitter-stilte van een uur om Milly Boele. Beetje overdreven
Me saber van Lightning al helemaal maxed, durf niet meer over te stappenquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Shrouds zijn zeldzaam,... gebruik ze echter wel eens. Vooral in [Strol] PolumPolum [/Strol]. Spoils gebruik ik voor het upgraden van wapens uiteraard, maar ik heb moeite over te stappen. Upgraded wapens zijn sterker dan nieuwe wapens. Ik weet dat je toch moet investeren in de nieuwe wapens, maar dat is moeilijk om te doen. Blijft een gevoel van dat je even minder sterk bent.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
@ Ker, spoiler voor Sjo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van Vanille
α & Ω
Aah nice ook al een paar uurtjes versletenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:15 schreef Koko_Banana het volgende:
[..]
Aah nice ook al een paar uurtjes versleten![]()
Over chapter 9SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarja, ik ben dan ook een FF expert,… en gewoon heel goed
α & Ω
quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:17 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarja, ik ben dan ook een FF expert,… en gewoon heel goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is 11:30quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ho, chapter 9 spoilers. Tijd om te gaan lunchen
quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:24 schreef Koko_Banana het volgende:
Hoe ver zit je al in chapter 10 Plunk (vergeet je spoilertags niet)?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.α & Ω
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat vinden jullie eigenlijk van deze FF tot nu toe, in vergelijking met de voorgangers?
Ik vind hem verrassend leuk, niet de beste maar nog steeds heel leuk.
Ik moet om 13:00u beginnen met werken, dus vroeg lunchen.quote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:33 schreef Koko_Banana het volgende:
Dat weet ik pas als ik 'm uit heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat vinden jullie eigenlijk van deze FF tot nu toe, in vergelijking met de voorgangers?
Ik vind hem verrassend leuk, niet de beste maar nog steeds heel leuk.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:33 schreef Koko_Banana het volgende:Beter als FFX,... en die vond ik al episch! VII blijft mijn held!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat vinden jullie eigenlijk van deze FF tot nu toe, in vergelijking met de voorgangers?
Ik vind hem verrassend leuk, niet de beste maar nog steeds heel leuk.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:15 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van Vanille
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Mijne ookquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Beter als FFX,... en die vond ik al episch! VII blijft mijn held!
quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.α & Ω
quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:51 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.α & Ω
RDR lijkt me echt geweldig. Echter,... Rock Star San Diego heeft nooit wat leuks of goeds uitgebracht. Hun games deden me tot nu toe nog niks. Midnight Racing ofzoquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:50 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Mijne ook![]()
Square's buitenbeentjes zijn ook geniaal, Vagrant Story, Xenogears…
FFVI heeft ook een heerlijk sfeertje… denk dat ik na XIII die even oppik voor RDR
Misschien… heel misschien I,II, IV & V nog eensI&II ligt nog geseald thuis
quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:57 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Voor dat soort games is het eigenlijk geen vraag. Gewoon 360. RPG's en God of War-klonen zijn voor de PS3.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:59 schreef Chocobo het volgende:
Je kan hem nu weer bij FRS bestellen. Net als Final,... de LE voor de prijs van de normale! Maar ook hier weer welke console etc. etc. De 360 lijkt de betere keus,... helemaal als ik naar GTA4 kijk.
GTA4, wat was daarmeequote:Op woensdag 17 maart 2010 11:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
RDR lijkt me echt geweldig. Echter,... Rock Star San Diego heeft nooit wat leuks of goeds uitgebracht. Hun games deden me tot nu toe nog niks. Midnight Racing ofzo,... Red Dead Revolver,.... Dat pingpong tennis gedoe. Hopelijk hebben ze veeeeeel hulp gehad van het GTA team. Dat is het enige wat ik vrees,....
Je kan hem nu weer bij FRS bestellen. Net als Final,... de LE voor de prijs van de normale! Maar ook hier weer welke console etc. etc. De 360 lijkt de betere keus,... helemaal als ik naar GTA4 kijk.
Nou,... De 360 versie was toch wel de betere keus wat GTA betreft. Niks mis met het spel,... vond het geweldig, maar ga inderdaad maar voor de 360 versie. Dat is,... als het spel episch is. Ik durf mijn kortingscodes nog niet allemaal in te zettenquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:08 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
GTA4, wat was daarmee
Tja, Ps3 versie… heb ik meer friends tussen staanIk verwacht verder geen verschil
Misschien vreselijke baard, maar bij de oudere PS3's zoals de 60GB die ik heb, als je deze staand zet maakt hij helemaal géén geluid meer… niet dat ie dat al veel deed
Weet ik toch Gijsjes.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wat B. zei Gijs! Wanneer je maar wilt.
Nogmaals, want?quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nou,... De 360 versie was toch wel de betere keus wat GTA betreft. Niks mis met het spel,... vond het geweldig, maar ga inderdaad maar voor de 360 versie. Dat is,... als het spel episch is. Ik durf mijn kortingscodes nog niet allemaal in te zettenWil die voor Alan Wake gebruiken, maar dat kaksakker spel heeft nog geen LE bij FRS
Grapje toch?quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:31 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Nogmaals, want?Het waren toch identieke versie's?
RDR heb ik wel vertrouwen inMaar stiekem wacht ik heel even de reviews af, je weet maar nooit
Nooit iets van meegekregenquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Grapje toch?PS3 versie zoog!
After almost two thousands words of technical discussion, the bottom line is that it's clear that Rockstar had some issues matching the basic performance of the Xbox 360 game on the PS3 hardware. Lower resolution, zero anti-aliasing support and a more variable frame-rate are the bottom line.
[ afbeelding ]
Soms baal ik dat ik twee consoles heb. Een voor alles zou echt heerlijk zijn!quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:42 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Nooit iets van meegekregen![]()
Stoorde me niet aan de ps3 versieMaar toch, op een gegeven moment wel de missie's zat.
Ja, als FF alleen voor xbox zou uitkomen moest ik er een bijkopenquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Soms baal ik dat ik twee consoles heb. Een voor alles zou echt heerlijk zijn!
Maar ja,... als Final maar uitkomt
SotCquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:48 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Ja, als FF alleen voor xbox zou uitkomen moest ik er een bijkopen
Verder, zó benieuwd naar Last GuardianZal wel weer een zeer aparte prachtige sfeer hebben
Paardrijden door The Forbidden Lands bij SotC was heeeerrrlijk
Ik kijk al sinds vorige week niet meer. Teveel ezels die fouten maken. Wil het niet voor me spoilen!quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:33 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ok, in het FF topic kijk ik niet meer
Veel n00bs ook (ze moeten ook ergens beginnen)… Praat liever met experts en Strol hier eroverquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik kijk al sinds vorige week niet meer. Teveel ezels die fouten maken. Wil het niet voor me spoilen!
Het is experts of Espers, maar je grap is heerlijkquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:05 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Veel n00bs ook (ze moeten ook ergens beginnen)… Praat liever met expers en Strol hier erover
Wist dat er ergens een foutje zat… maar niet waarquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het is experts of Espers, maar je grap is heerlijk
Ik suck weer in dt's!quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:25 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Wist dat er ergens een foutje zat… maar niet waar
Er is allang een Ps3 slimquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:26 schreef kepler het volgende:
hmmm
http://www.eurogamer.net/(...)-360-slim-blog-entry
Een 360-slim?? Het is dat het nog te lang duurt, anders had ik zekers gewacht
Lelijk.quote:
Het ziet eruit als een inboorling die een stijve heeft en een kwakje naar de overkant stuurt!quote:
Klopt, maar ik had gister ook een stuk waar ik minder over te spreken was. Hoort er ook bij helaasquote:Op donderdag 18 maart 2010 10:59 schreef Chocobo het volgende:
Final trouwens,... gisteren serieus onder de indruk geraakt van wat cut-scenes en de voice-acting daarin. Mijn hemel,... serieus veel emoties. Was echt even sprakeloos,... WAT een game!
Waar zit je, jij kant?quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:59 schreef Chocobo het volgende:
Final trouwens,... gisteren serieus onder de indruk geraakt van wat cut-scenes en de voice-acting daarin. Mijn hemel,... serieus veel emoties. Was echt even sprakeloos,... WAT een game!
Welke? Chapter? Spoilertagsquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Klopt, maar ik had gister ook een stuk waar ik minder over te spreken was. Hoort er ook bij helaas
Chapter 8 of 9quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
quote:Beste klant,
Enige tijd geleden heb je via onze website God of War 3 besteld.
De eerste klanten die van onze preorderactie gebruik gemaakt hebben, zouden de Special Edition ontvangen.
Helaas heeft vandaag ons het nieuws bereikt dat onze leverancier Sony de Free Record Shop zending met Special Editions is kwijtgeraakt.
Omdat dit een gelimiteerde versie betreft kunnen we geen extra exemplaren bestellen.
We zijn daardoor genoodzaakt om je de normale versie te sturen.
We doen ons uiterste best om je bestelling morgen op het door jou aangegeven afleveradres te bezorgen.
We betreuren dit voorval ten zeerste.
Wel kunnen we je melden dat je volgende week ter compensatie een voucher voor extra downloadable content ontvangt.
Mocht je je bestelling niet willen behouden, dan kun je je order geheel kostenloos naar ons retourneren.
We bieden je onze oprechte excuses aan voor dit ongemak.
Met vriendelijke groet,
Free Record Shop
www.FreeRecordShop.nl
Kwijt geraakt ookquote:
Misschien is het een teken inderdaad. Kan 'm gewoon terugsturen kosteloos en 'm een andere keer kopen nu... Ben nog laaang bezig met Final en heb een Xbox backlog van 5 titelsquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Kwijt geraakt ook![]()
Episch! Ben zo blij dat ik deze niet besteld heb. Komt nog wel een keertje.
Ik zou het echt doen Gijs! Straks wordt die ook nog eens een stuk goedkoper. Ben nog laaaaang niet klaar met Final. 60 euro voor de normale versie is niet grappig Gijs!quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Misschien is het een teken inderdaad. Kan 'm gewoon terugsturen kosteloos en 'm een andere keer kopen nu... Ben nog laaang bezig met Final en heb een Xbox backlog van 5 titels
Nee, ik ga ze nu ook wel even mailen. Vind dit toch wel heel erg karigquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:17 schreef Chocobo het volgende:
Echter,... gebruikte coupons krijg je niet terug geloof ik Gijs!
Volgens mij is dat US die bovenste?quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:20 schreef Chocobo het volgende:
Noot,... na Final wil ik Splinter Cell gaan gamen! Echter,... ik kan nergens die oorspronkelijke steelbook release vinden. Die zilveren met drie kogelgaten.
Dit is hem zeker niet meer geworden?
[ afbeelding ]
Vind deze CE zoooo matig! Sam ziet er niet uit!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb de FRS gebeld trouwens, filiaal hier heeft 'm inderdaad niet binnen gekregen. Dus dat klopt redelijk. Het call center zegt dat ze nog wel bezig zijn om de levering te zoeken en dat ze het misschien (yeah right) op kunnen lossen volgende week.
Ik krijg nu een gewone versie opgestuurd en kan die altijd binnen twee weken terugsturen. Gebruikte kortingscode maken ze opnieuw. Dus dat is ook niet echt een probleem. Ik had alleen liever gewild dat ze die SE gewoon zouden uitleveren
Was de CE speciaal? Naar mijn idee was het niks bijzonders toch?quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Even een cross-post uit het PS3 topic:
[..]
Steelcase... Plus wat DLC meuk ofzo.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Was de CE speciaal? Naar mijn idee was het niks bijzonders toch?
Klinkt als een lokkertje van Sony,... er is echt heel weinig over te vinden! Echt matige PR ook. De steelcase is nergens echt goed te vinden.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Steelcase... Plus wat DLC meuk ofzo.
Ja, ik kan het ook niet vinden eigenlijk... Lijkt op de standaard Sony SE: een kartonnen hoesje! Nou. Ik ga even douchen en vergaderen wat ik met mijn GoW3 bestelling doe. Tot over een half uur.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Klinkt als een lokkertje van Sony,... er is echt heel weinig over te vinden! Echt matige PR ook. De steelcase is nergens echt goed te vinden.
http://images.google.nl/images?q=god%20of%20war%203%20steelcase&oe=utf-8&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&sa=N&hl=nl&tab=wi
Who Kers Gijs. Mijn GoW3 SE wordt niet uitgeleverdquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:37 schreef Bastard het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)meurd-met-bloed.html
Durf te wedden dat het varkensbloed is
Meteen dat ding ontheiligd, kunnen ze afbreken
hetw as toch ook niet de gevangenis zelf maar een bijgebouwtje waarinz e moest werken ofzo? tenminste zoiets meen ik gelzen te hebben.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:40 schreef Chocobo het volgende:
Ik blijf hier vragen over stellen! Een tunnel mensen! Een tunnel
De vrouw wist in de nacht van zaterdag 20 op zondag 21 februari te onsnappen uit de gevangenis van Breda. Ze had met een lepel een tunnel gegraven en kwam aan de buitenkant van de gevangenis via de stoeptegels naar boven.
Dit kan toch niet![]()
![]()
Korte straf,.... je hebt toch minimaal een paar jaar nodig om dit voor elkaar te krijgen
Wist niet eens dat het al tijd was voor Gears of Warquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Who Kers Gijs. Mijn GoW3 SE wordt niet uitgeleverd
Dit is de CE die Noot nu krijgtquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wist niet eens dat het al tijd was voor Gears of War
Dat lijkt me niet nee,... dat probeer ik ook te achterhalen. Maar ja,.. als ik in een bouwkeet zit opgesloten kom ik er ook niet uit met een lepel hoorquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:44 schreef Magneet het volgende:
[..]
hetw as toch ook niet de gevangenis zelf maar een bijgebouwtje waarinz e moest werken ofzo? tenminste zoiets meen ik gelzen te hebben.
Hey, het is weer 11 maart. Verjaardagen gaan hard zoquote:
Downen maarquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:27 schreef Chocobo het volgende:
Artbook FFXIII komt naar iPhone, inclusief clock en calendar!
[ afbeelding ]
http://itunes.apple.com/u(...)ger/id361637135?mt=8
Nee,... ik heb nog geen smartphone, maar dit soort dingen vind ik wel vreselijk coolquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:53 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Downen maar
Had jij er eentje gehaald nou?
Lekker boeiend nieuws ook.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:37 schreef Ker_Plunk het volgende:
Playstation 3 zwaarste console ooit
Zo (z)waar
nee?quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:48 schreef Wessiej het volgende:
Geen God of War 3 liefde hier nog, of pas na FFXIII?
Lijkt me geweldig, maar het heeft geen haast. Nog lang met FFXIII bezig en daarna wil ik aan Splinter Cell beginnen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:48 schreef Wessiej het volgende:
Geen God of War 3 liefde hier nog, of pas na FFXIII?
quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:54 schreef Bastard het volgende:
EN VOORDAT WE HET VERGETEN EN ZEGGEN "IK WIST DAT DUS NIET"
MORGEN IS SJOTIME JARIG
quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:54 schreef Bastard het volgende:
EN VOORDAT WE HET VERGETEN EN ZEGGEN "IK WIST DAT DUS NIET"
MORGEN IS SJOTIME JARIG
quote:
Hadden we het van de week nog over hierquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]!
11 maart was Noot jarig,... zie het nu net pas!
Topje van de ijsbergquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:09 schreef Chocobo het volgende:
Ondertussen,... in Veenendaal
http://www.gelderlander.n(...)leen-over-straat.ece
http://www.geenstijl.nl/m(...)aal_wat_nou_mij.html
Eerst batman, daarna Sam fisher, DAARNA RDR klaar dan even.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:06 schreef Chocobo het volgende:
Tering
http://www.gamersyde.com/(...)_images-9080_en.html
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik begrijp het niet sjo… simpelweg niet begrijpen waarom er niks aan gedaan wordt, desnoods met zwaar geweld. Overheidquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:09 schreef Chocobo het volgende:
Ondertussen,... in Veenendaal
http://www.gelderlander.n(...)leen-over-straat.ece
http://www.geenstijl.nl/m(...)aal_wat_nou_mij.html
Ah, even in de AT zoeken en ja, meer veenendalers met meer verhalen..quote:
Ik haat die films... ik zou zoiets zeggen als "why the fuck are you there in the first place? Turn on the lights.quote:
Waarom zou ze ontslagen moeten worden?quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:49 schreef Magneet het volgende:
Leerling vindt seksfoto's docente op internet
ieder ander land zou ze ontslagen zijn, hier mag ze lekker door blijven werken ( en als het een lekker wijf is ben ik het daar mee eens)
nee juist niet behalve als ze zo lelijk is dat ze een burka aan zou moeten dan zou het me niet uitmaken.quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:57 schreef kepler het volgende:
[..]
Waarom zou ze ontslagen moeten worden?
quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:49 schreef Magneet het volgende:
Leerling vindt seksfoto's docente op internet
ieder ander land zou ze ontslagen zijn, hier mag ze lekker door blijven werken ( en als het een lekker wijf is ben ik het daar mee eens)
mjah, lekker laten werken zou ik zeggen. Niet bijzonder maar ze mag van mij wel burkaloos door het levenquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
http://www.totallynsfw.co(...)ked_on_the_internet/
8,99 , laat maarquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:27 schreef Chocobo het volgende:
Artbook FFXIII komt naar iPhone, inclusief clock en calendar!
[ afbeelding ]
http://itunes.apple.com/u(...)ger/id361637135?mt=8
Ik zou er ook nooit voor betalen, maar verdikkie,... die FF calendar is coolquote:
Slet, echtquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Yo W to tha Essie-J! Metro gekocht. 23 euro ex BTW.
Whahaha. Té mooi. Respect voor Rita!quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:38 schreef Bastard het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)rt_op_Twitter__.html
Zij is echt koningin onhandig gewoon
Laatst al met gemeenteraadsverkiezingen toen ze geinterviewd werd.. en zo wel vaker
Ik hoop voor je dat die prijs hetzelfde blijft nog. Onze multimedia afdeling weet er nu wel vanaf namelijk. Ze hebben PC en Xbox prijzen omgedraaid. Xbox 23 ex BTW, PC 41 ex BTWquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:38 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Slet, echt. En die van mij is nu onderweg vanuit Canada. Ik ga hem proberen te verkopen en dan maak ik een ritje naar de Makro om jou te slaan en Metro te kopen voor de ex btw prijs
Hmm dan ga ik gewoon spelen en doe ik de vingers in de oren, ik hoor nietsquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat die prijs hetzelfde blijft nog. Onze multimedia afdeling weet er nu wel vanaf namelijk. Ze hebben PC en Xbox prijzen omgedraaid. Xbox 23 ex BTW, PC 41 ex BTW
Ik zag die GoW PM van jou ook niet inderdaadquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:40 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Hmm dan ga ik gewoon spelen en doe ik de vingers in de oren, ik hoor niets
quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zag die GoW PM van jou ook niet inderdaad
Wat is een collector's editie? Tering,... 95 Euro. Die zou jij sowieso niet krijgen hoor Gijs,... toch? Volgens mij zou jij de special edition krijgen i.p.v. de normale. Geen hoes, geen specs niks,... en dan 95 Euro neerleggen?quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kijk eens wat er sinds vanavond op de FRS staat![]()
Morgen weer ff bellen...
http://www.freerecordshop.nl/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/FreeRecordShop-FRS_B2C_NL-Site/nl_NL/-/EUR/ViewFas-Detail;pgid=onaqQ4dq05pSR0E3eLwNeEix0000x4AbYP3B?fh_Params=query_origin%3Dhost_frs-app03.frs.local_code_FasSearchAll%26method%3DgetAll%26omitxmldecl%3Dyes%26fh_secondid%3D13331703%26fh_lister_pos%3D1%26fh_location%3D%252f%252ffrs%252fnl_NL%252fsite%253e%257bfreerecordshop%257d&SubCat=03
Dit heeft dezelfde EAN als op Budgetgaming vermeld staat. Dit is de versie die mij beloofd is.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wat is een collector's editie? Tering,... 95 Euro. Die zou jij sowieso niet krijgen hoor Gijs,... toch? Volgens mij zou jij de special edition krijgen i.p.v. de normale. Geen hoes, geen specs niks,... en dan 95 Euro neerleggen?
Meer is niet waard vlgs mijquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Yo W to tha Essie-J! Metro gekocht. 23 euro ex BTW.
Je gaat genieten Gijs! Serieuze GOTY-contender van afgelopen jaarquote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:08 schreef Bastard het volgende:
Zelf gisteren Batman gekocht... alleen intro gespeeld wilde op tijd naar bed, sjezus wat ziet dat spel er goed uit zeg!
? Speel je geen FF?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je gaat genieten Gijs! Serieuze GOTY-contender van afgelopen jaar
Ben zelf zwaar onder de indruk van Metro 2033. Soort volwassen Fallout 3/survival horror mix.
http://www.gametrailers.com/video/review-hd-metro-2033/63406
Speel even niks op dit moment. Niet in de stemming. Maar pak morgen de draad weer op.quote:
Ik vermoedde al zoiets.. sterkte manquote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Speel even niks op dit moment. Niet in de stemming. Maar pak morgen de draad weer op.
Zal het jullie vanavond via de PM wel. Afgelopen weken relatiecrisis gehad. Maar heb er nu weer vertrouwen in dat er een goeie kans is dat we eruit komen.
Thanks.quote:
Precies, dat soort zaken kan je je pas druk om maken als je lekker in je vel zitquote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Thanks.
Dat soort shit brengt al dat politieke geneuzel wel weer in perspectief. Totaal niet druk gemaakt om gemeenteraadsverkiezingen, Bos, Cohen, marocs. Ze doen maar.
O...M....F....G......quote:
Battles lijken me iets te chaotisch, dat heen en weer springen en schieten... Zie soms gewoon niet wat er gebeurt. Nu kan ik me voorstellen dat mensen dit bij FFXIII ook hebben, maar toch komt dat op mij anders over. Ik laat RoF iig liggen. Ik ga Vesperia nog gamen dit jaar als tweede RPG.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:59 schreef Strolie75 het volgende:
Resonance of Fate ziet er wel uit als een coole JRPG voor na FFXIII. Mooie graphics, coole worldmap, diepgaand vechtsysteem. Doet me denken aan Persona. Verhaal is wat minder, dat is jammer.
http://www.gametrailers.com/video/review-hd-resonance-of/63361
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:19 schreef Strolie75 het volgende:
Was Sjo vandaag niet jarig?Gefeliciteerd Gijs!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:
Thanks Gijsjes!!quote:
Die vind ik gewoon leukquote:
Gijs,... totale begrip, maar je hoeft niks te PM'en hoor. Wat jij wilt, wanneer jij wilt. Ben blij dat je er uit begint te komen!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Speel even niks op dit moment. Niet in de stemming. Maar pak morgen de draad weer op.
Zal het jullie vanavond via de PM wel. Afgelopen weken relatiecrisis gehad. Maar heb er nu weer vertrouwen in dat er een goeie kans is dat we eruit komen.
Dat ie toch uit de kast komt he.. ja erg moedigquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ben blij dat je er uit begint te komen!
Serieus,............... hier en daar geshopped, maar GODVER Gijsquote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat ie toch uit de kast komt he.. ja erg moedig
Klinkt allemaal cool Gijs. Metro,... Resonance of Fate ofzo,... maar ja. Geen tijd voor al die games. Er zijn echt betere. Kan niet alles spelen. Op mijn lijst staan:quote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je gaat genieten Gijs! Serieuze GOTY-contender van afgelopen jaar
Ben zelf zwaar onder de indruk van Metro 2033. Soort volwassen Fallout 3/survival horror mix.
http://www.gametrailers.com/video/review-hd-metro-2033/63406
Ziek he,... serieus cool!quote:
Vriend van mij vond hem matig, heel makkelijk en domme A.I.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Die vind ik gewoon leuk! Demo schijnt vreselijk goed te zijn!
Tja,... er moet wel uitdaging zijn. Speel ik op realistic ofzo. Maar ja,... ben weer een jaartje ouder en de reflexen worden toch minderquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:52 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Vriend van mij vond hem matig, heel makkelijk en domme A.I.
Maar goed hij koopt hem nog steeds en ik raak die demo niet aan, zin in 13 april
Uitdaging is zooooo 1985quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:52 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Vriend van mij vond hem matig, heel makkelijk en domme A.I.
Maar goed hij koopt hem nog steeds en ik raak die demo niet aan, zin in 13 april
Gijs,... er staan duizenden fietsen in Delft. Je weet toch hoe het in Nederland werkt. Pak er gewoon een!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zit trouwens te kijken voor een nieuwe fiets, maar tering, wat zijn die kregen duurJe legt zo 600 euro neer voor een beetje fiets
Gijs, ik ben toe aan een goede fiets. Fiets al 15 jaar op afgetrapte stukken metaal. Slag in m'n wiel. Ratelende ketting. Geen verlichting. Het is mooi geweestquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs,... er staan duizenden fietsen in Delft. Je weet toch hoe het in Nederland werkt. Pak er gewoon een!
Demo schijnt op realistic goed door te lopen zijn.. moet m nog spelen vanavond denkquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Tja,... er moet wel uitdaging zijn. Speel ik op realistic ofzo. Maar ja,... ben weer een jaartje ouder en de reflexen worden toch minder
en binnen 2 maanden is die ook al van eigenaar gewisseld.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijs, ik ben toe aan een goede fiets. Fiets al 15 jaar op afgetrapte stukken metaal. Slag in m'n wiel. Ratelende ketting. Geen verlichting. Het is mooi geweest
ja ben lezer maar dan wel goede boekenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ziek he,... serieus cool!Bij de CE krijg je een boek van Alan Wake Gijs. Jij bent toch een lezer?
Gratis 3 jaar diefstal verzekeringquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:08 schreef Magneet het volgende:
[..]
en binnen 2 maanden is die ook al van eigenaar gewisseld.
Snap ik ook niks van.. vroeger had ik om de haverklap een andere fiets, meestal gratis of voor een tientje... n zat ik laatst voor een fiets te kijken... 5 of 600 euro is dan normaal.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zit trouwens te kijken voor een nieuwe fiets, maar tering, wat zijn die kregen duurJe legt zo 600 euro neer voor een beetje fiets
Vanavond weer afspreken op de P&R parkeerplaats langs de A44 Gijs?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:47 schreef Bastard het volgende:
Dat ie toch uit de kast komt he.. ja erg moedig
Ik ben ook aan het kijken. Je moeten even kijken wanneer er nieuwe modellen uitkomen. Gaat er vaak zo 30% van de oude modellen af. Oude stationfiets voor erbij is wel een must ja.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn fiets is nog nooit gejat, woon altijd in Den Haag en zet hem overal neer.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:08 schreef Magneet het volgende:
[..]
en binnen 2 maanden is die ook al van eigenaar gewisseld.
Zelf Hagenezen jatten geen driewielers van geestelijk gehandicapten Gijs.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:16 schreef Wessiej het volgende:
Mijn fiets is nog nooit gejat, woon altijd in Den Haag en zet hem overal neer.
Wie is die dude met die neus ook alweer? Hij ziet er bekend uit, maar ik weet het zo even nietquote:
Adriaan Brody. Speelde o.a. in The Pianist.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wie is die dude met die neus ook alweer? Hij ziet er bekend uit, maar ik weet het zo even nietWel een toffe cast verder!
Oh ja! The Pianist was wel een goeie film ookquote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Adriaan Brody. Speelde o.a. in The Pianist.
Beetje bling velgen er onder is een mustquote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oh ja! The Pianist was wel een goeie film ook![]()
Zo. En dan ga ik nu richting fietsenwinkel. Even oriënteren...
Hee Shaun ookquote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Beetje bling velgen er onder is een must
Oooo... een fietsplanquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is 'm geworden. Hopelijk is de betaling een beetje snel rond (fietsplan via werk) en dan heb ik een nieuwe fiets
Nou Gijs, kost me toch 40 per maand ofzo? Das best veel voor mijquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oooo... een fietsplanMan waar maak je je dan druk om
Wel dikke velgen inderdaad
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is 'm geworden.
Moest ineens denken aan rollin, hatin...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Moest dat nou werkelijk een half uur duren B? Werkelijk?
Ik moest proesten!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Moest ineens denken aan rollin, hatin...![]()
Heb totaal 20 euro staan nuquote:Beste klant,
U heeft onlangs de game God of War 3 op onze website www.FreeRecordShop.nl gepreorderd.
Echter is onze verkoopprijs inmiddels met 5 euro verlaagd.
Om u als klant tegemoet te komen en de teleurstelling van het niet ontvangen van de Special Edition te compenseren, ontvangt u bij deze een digitale coupon ter waarde van 10 euro!
Deze is vrij te besteden op www.FreeRecordShop.nl.
Ja een week, miste wat nuance over marokkanen in veenendaalquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:00 schreef Chocobo het volgende:
Ker kan niet posten ofzoIs die gebanned! Anyway,... moest dit posten van hem
======================
Vanavond FF![]()
En schiet op, kan je met me meepraten
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja een week, miste wat nuance over marokkanen in veenendaal
[..]
[..]
Dat weet ik Kerquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]!
Maar hij heeft toch ook 101 klonen?
Wat zou je DOEN dan,... als dat zo zou zijnquote:
Ik zou m'n raam uitspringen als ik Ker blijk te zijnquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wat zou je DOEN dan,... als dat zo zou zijn
Had je wel een iPhonequote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zou m'n raam uitspringen als ik Ker blijk te zijn
Ik zou naar mijn bovenbuurvrouw gaan, en DAAR uit het raam springenquote:
Softporno teaser?quote:
Gijs ik heb ze toch beide IRL gezienquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wat zou je DOEN dan,... als dat zo zou zijn
En dan nog is het meer kwaliteit dan sommige andere users op FOK! Weet niet of datquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:53 schreef Wessiej het volgende:
Ik vind het wel mooi dat hij alleen even wilde melden van FF.
Zoals elke dag
Je zit er nog steeds dus het isquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En dan nog is het meer kwaliteit dan sommige andere users op FOK! Weet niet of datof
of
is...
Die hoer begint iedereen te PM'enquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:48 schreef Bastard het volgende:
Ker:
Moet lachen om jullie reacties… maar ja dan kan ik niet posten
Kaksakkers!
Hij weet niet eens wat notes zijn![]()
Dat idee had ik al inderdaadquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:10 schreef Wessiej het volgende:
B.
Just Cause 2 is gaaf, maar het verhaal en de voice acting zijn echt zo slecht. Als ik hem zelf zou kopen zou ik er wel blij mee zijn omdat de wereld gaaf is, maar of die 60 euro waard is? 20 is een mooie prijs.
Ja ben nu klaar met de review, conclusie is ook dat het veel plezier met zich mee brengt, maar steken laat vallen op het verhaal enz. Maar ik duik nu gelukkig snel weer verder met God of War 3, is zo gaafquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat idee had ik al inderdaadthanks.
Lijkt me een mooie wereld, waarin je grappige dingen kan doen.
Maar ik wil meer dan grappig, meer diepgang. Trouwens.. ben batman aan het spelen, in zijn geheel nu al beter geloof ik
Ben net klaar met weer een geweldige sessie. Spel wordt beter en beter. Kan het soms niet geloven. Vind het verplichtte character spelen ook vreselijk cool. Je leert de mensen echt kennen en het battle systeem onder de knie te krijgen. Ook de verschillende rollen maak je je snel eigen. Serieus,... WAT een spelquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:41 schreef Strolie75 het volgende:
Weer verder met FFXIII...godver wat een spel
Lineaire levels boeit me niet eens. Geniet zelfs veel meer van de omgeving omdat ik niet continu heen en weer zwaai met de camera omdat ik bang ben dat ik een schatkist mis.
Gek genoeg ben ik nu alweer jaloers op je. De shit die jij gaat meemakenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 08:34 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ga zo ook weer verder.
Chapter 4...7 uur zit ik nu.
Met neger en Vanille.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |