Die gameplay features lijken me ook echt geweldig. Het hele spel lijkt me echt geweldig. Geen vreemde geadvanceerde gadgets meer, maar echt op geïmproviseerd op zichzelf.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:48 schreef SkyChat het volgende:
Last Known Position™
Mark and Execute™
Ze zijn er nu al van overtuigt dat deze systemen een success zal gaan worden in toekomstige games van andere developers dus hebben ze er maar meteen een trademark van gemaakt.
Laat je niet ophypen en denk na. Geweldige games komen naar mijn inziens niet meer uit, ze doen nooit wat ze beloven.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Die gameplay features lijken me ook echt geweldig. Het hele spel lijkt me echt geweldig. Geen vreemde geadvanceerde gadgets meer, maar echt op geïmproviseerd op zichzelf.
Ben ik helemaal met je eens, de trailers zien er goed uit qua gameplay en het is ook nog eens een verrassend nieuw concept voor de franchise, geen verkeerde beslissing lijkt me.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Die gameplay features lijken me ook echt geweldig. Het hele spel lijkt me echt geweldig. Geen vreemde geadvanceerde gadgets meer, maar echt op geïmproviseerd op zichzelf.
Ah,... dus we kunnen allemaal stoppen met het kopen van games. Jammer,... ik dacht dat er nog wel wat goede games zouden komenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:16 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Laat je niet ophypen en denk na. Geweldige games komen naar mijn inziens niet meer uit, ze doen nooit wat ze beloven.
Ja later ook op PC,... PS3 niet meerquote:
Hmmn da's minder... ok, desalniettemin wordt ie vet denk ikquote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja later ook op PC,... PS3 niet meer
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ah,... dus we kunnen allemaal stoppen met het kopen van games. Jammer,... ik dacht dat er nog wel wat goede games zouden komen
Ik denk dat jij ook even moet gaan nadenken wat je precies zegt. Ik kan genoeg games opnoemen die geweldig worden
Ohhh ik schrok al. Had dat niet verwacht van jouquote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:24 schreef RickoKun het volgende:
[..]![]()
![]()
ik denk dat ik het een beetje verkeerd heb geformuleerd. Ik bedoel eigenlijk te zeggen dat die features die altijd worden aangegeven beter klinken dan ze zijn
PS3 versie zal later vast ook gaan komen! Althans,... dat lijkt me wel. Release is Q4 volgens mij.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:24 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Hmmn da's minder... ok, desalniettemin wordt ie vet denk ik
Al iets meer bekend over een release?
Inmiddels wel! Volgens Gamestop. Misschien vernomen via Comic-con?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:24 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Al iets meer bekend over een release?
Shit,.........................quote:Op maandag 27 juli 2009 20:00 schreef ROFLOL het volgende:
Splinter Cell, Red Steel, Ghost Recon slip
Ubisoft has revealed that both Splinter Cell: Conviction and Red Steel 2 have been delayed until the first three calendar months of 2010.
Aldus Eurogamer
Gewoon lekkere brute shit zoals in Wolverine (maar dan zonder klauwen natuurlijk)! 18+ FTWquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:59 schreef Chocobo het volgende:
http://www.eurogamer.net/(...)-conviction-hands-on
Sam may be older, then, but Conviction is younger, steeped in the modern Hollywood fascination with super-speed takedowns, brutal hand-to-hand combat and gritty verisimilitude - and for all the game's difficulties since its announcement, it's no surprise to be playing a characteristically adroit first demo from Ubisoft Montreal in 2009. Since I originally wrote this hands-on, Ubisoft has delayed the game in order to ensure that the rest of the game lives up to the E3 snapshot, so my original concluding line still seems apt: As long as it keeps this up across the campaign, Sam Fisher's coming out of the shadows and back into the limelight.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En wat zit er in?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:11 schreef Chocobo het volgende:
Er komt een collector's edition
[ afbeelding ]
Werkende nightvision goggles.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |