Tong80 zal uit respect in plaats van zijn gebruikelijke 115 posts per dag maar 99x posten?quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:27 schreef sinadO het volgende:
Kunnen sommige fokkers niet een poststilte van een jaar houden vanwege Millie?
Hét woord van 2010?quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:34 schreef Pieter-utd het volgende:
Twitterstilte... Dat is echt het meest trieste wat ik in weken heb gehoord
Mwa, vind het ook een beetje kort door de bocht om mensen nu meteen maar als labiel te bestempelen. Misschien is die Fokker wel familie of zo ? Dan zou ik persoonlijk ook niet zo lekker slapen denk ik.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:41 schreef controlaltdelete het volgende:
tjezus das toch niet serieus hoop ik? Ik vind het erg wat het meisje is overkomen maar sommige reacties van mensen op deze zaak wil ik toch enigzins labiel noemen. Las zelfs dat één of andere Fokker al dagen niet meer slaapt van deze zaak.
nee hoor, geen familie, ze was in shock omdat ze ook kinderen had,quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:43 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Mwa, vind het ook een beetje kort door de bocht om mensen nu meteen maar als labiel te bestempelen. Misschien is die Fokker wel familie of zo ? Dan zou ik persoonlijk ook niet zo lekker slapen denk ik.
In OUD dusquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:44 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
nee hoor, geen familie, ze was in shock omdat ze ook kinderen had,
gedaan, mijn msn naam is nu.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:21 schreef luckass het volgende:
ZET ALLEMAAL EEN X VOOR JE MSN NAAM UIT RESPECT VOOR MILLY
Hoe moet je je dan wel niet voelen bij zo n ramp als in Haiti, waarbij er duizenden kinderen sterven ?quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:44 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
nee hoor, geen familie, ze was in shock omdat ze ook kinderen had,
Dat dus, het is erg voor de directe familie maar ik zal er zelf niet wakker van liggen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:41 schreef controlaltdelete het volgende:
tjezus das toch niet serieus hoop ik? Ik vind het erg wat het meisje is overkomen maar sommige reacties van mensen op deze zaak wil ik toch enigzins labiel noemen. Las zelfs dat één of andere Fokker al dagen niet meer slaapt van deze zaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |