Om nou care te zeggen vind ik wel weer te ver gaanquote:Op woensdag 17 maart 2010 08:42 schreef SkereBoy het volgende:
Hoe hard dit ook klinkt, ik heb niks met heel die Milly/familie.. Dus: care
Zeer spijtig voor de nabestaande, maar care, echt care.
Nou dat vind ik niet, ik kan me best voorstellen, zo denk ik namelijk ook.... Mja ik ken ze niet..... dus.. mja... boeiend...quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:46 schreef Paul het volgende:
[..]
Om nou care te zeggen vind ik wel weer te ver gaan
Om nou boeiend te zeggen vind ik ook te ver gaan, het boeit wel want een meisje is uit dr huis gehaald en vermoordquote:Op woensdag 17 maart 2010 08:50 schreef NBT het volgende:
[..]
Nou dat vind ik niet, ik kan me best voorstellen, zo denk ik namelijk ook.... Mja ik ken ze niet..... dus.. mja... boeiend...
het is wel erg dat zoiets gebeurt, maar ik ga er neit om zitten treuren ofzo... mja....
quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:52 schreef Paul het volgende:
[..]
Om nou boeiend te zeggen vind ik ook te ver gaan, het boeit wel want een meisje is uit dr huis gehaald en vermoord. Heb je dan geen hart
Het had je zusje/dochter kunnen zijn jaquote:Op woensdag 17 maart 2010 08:54 schreef NBT het volgende:
[..]
lol, dat jij echt geeft om alles wat een gat heeft is niet mijn probleem
ja het is erg dat zoiets gebeurt, dat zeg ik toch ook, maar net als die tsunami en andere wereld rampen, dan ik heb ik zoiets, ja lekker interessant... heb ik geen last van.....
Nouja, jij denkt dat ik het erg vind, omdat het een meisje was, doe ff normaalquote:Op woensdag 17 maart 2010 08:54 schreef NBT het volgende:
[..]
lol, dat jij echt geeft om alles wat een gat heeft is niet mijn probleem
Als dat het geval is, dan zou het me wel boeien, nu niet zo. Het is allemaal heel erg, maar ik ga dalijk vrolijk weer op pad hoorquote:Op woensdag 17 maart 2010 08:56 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Het had je zusje/dochter kunnen zijn ja![]()
Dat dus!quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:05 schreef SkereBoy het volgende:
[..]
Als dat het geval is, dan zou het me wel boeien, nu niet zo. Het is allemaal heel erg, maar ik ga dalijk vrolijk weer op pad hoor
oh wacht, ik heb geen zusje/dochter, dus kan sowieso niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |