Politie is je beste vriend.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:23 schreef Strolie75 het volgende:
Milly uit Dordrecht waarschijnlijk vermoord door politie agent #3![]()
Wat B. zei Gijs! Wanneer je maar wilt.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:29 schreef Strolie75 het volgende:
Heb al een week niet gespeeld. Andere shit even aan mijn hoofd.
Gisteren… gisteren!quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:11 schreef Chocobo het volgende:
Cocoon ook weer overigens,... ... ... ...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat spel,...
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat spel,...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:34 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Vergeet niet te genieten van de omgevingquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben inmiddels verder dan jij Sjo, ongeveer even veel uur gespeeld, maar blijkbaar ga ik net ff wat sneller
Ik ga toch niet met een bril op gamenquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:46 schreef Chocobo het volgende:
GOTY editie binnenkort B,... met 3D bril![]()
![]()
Anyway,... als dit voor een mooie prijs uitkomt is het echt een aanrader Gijs. Erg cool spel!
[ afbeelding ]
Wut?quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:28 schreef Koko_Banana het volgende:
Echt belachelijk hoeveel sterker de monsters worden in chapter 11![]()
Wie ben jij en geen spoilers, cunt.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:28 schreef Koko_Banana het volgende:
Echt belachelijk hoeveel sterker de monsters worden in chapter 11![]()
Men wil hier NIETS wetenquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:41 schreef Koko_Banana het volgende:
Hoe zijn dit nou spoilers?![]()
Ik heb niets verklapt over het verhaal. Ik zeg alleen iets over de moeilijkheidsgraad in een chapter.
Ik geniet van de omgeving Gijs. Plus ik ren nooit in Final games,.... vraagt veel van mijn analoge stickquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben inmiddels verder dan jij Sjo, ongeveer even veel uur gespeeld, maar blijkbaar ga ik net ff wat sneller
Is ook maar een optie natuurlijk Gijs! Je hoeft niet 3D te gamenquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ga toch niet met een bril op gamen
quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Men wil hier NIETS wetenDus. STFU.
En toch praten jullie erover.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Men wil hier NIETS wetenDus. STFU.
Ja Gijs, ik ook. Ik volg elk pad, moet alle vertakkingen onderzoeken naar itemsquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik geniet van de omgeving Gijs. Plus ik ren nooit in Final games,.... vraagt veel van mijn analoge stickSoms moet ik even stilstaan,...pannen en draaien,... genieten,.... Final,....
[Final Fantasy #LXII] "No daydreaming now"quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:48 schreef Koko_Banana het volgende:
[..]
En toch praten jullie erover.
Tja moest je maar vroeger gezegd hebben, no big deal toch?
Er is een significant verschil tussen 'zo gister iets gaafs meegemaakt' (en verder niets) en 'onwijs sterke monsters in chapter 11'quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:48 schreef Koko_Banana het volgende:
[..]
En toch praten jullie erover.
Tja moest je maar vroeger gezegd hebben, no big deal toch?
Ik denk het ook,... ik haal echter 80% vijf sterren,.... 10% vier sterren,..... de rest 0 sterren,... nog nooit 1, 2 of 3 sterren gehadquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja Gijs, ik ook. Ik volg elk pad, moet alle vertakkingen onderzoeken naar itemsDraai op hoge punten een keer rond om te kijken naar het uitzicht. Langzamer kan ik niet.
Misschien ben ik gewoon kei goed en heb ik de battles sneller klaar
Hoe weten jullie dan hoe ver dat jullie zitten?quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er is een significant verschil tussen 'zo gister iets gaafs meegemaakt' (en verder niets) en 'onwijs sterke monsters in chapter 11'
Snap je dat?
Haha, ik haalde gisteravond ineens allemaal battles met 2 sterren. Snapte er niets vanquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik denk het ook,... ik haal echter 80% vijf sterren,.... 10% vier sterren,..... de rest 0 sterren,... nog nooit 1, 2 of 3 sterren gehadHet is of heel goed, of echt heel slecht! Maar ik geloof je opzekers,... jij ben kei goed
Ker loopt ver voor, Sjo en ik ongeveer gelijk en Strol in Chapter 1.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:52 schreef Koko_Banana het volgende:
[..]
Hoe weten jullie dan hoe ver dat jullie zitten?
Bij deze dan mijn excuses.
Inderdaad ik krijg ook nooit shrouds. En gil precies ook niet.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Haha, ik haalde gisteravond ineens allemaal battles met 2 sterren. Snapte er niets vanVerder ook gewoon 5 sterren over het algemeen. Snap alleen niet zoveel van die items, en ik krijg nooit nieuwe shrouds
Shrouds zijn zeldzaam,... gebruik ze echter wel eens. Vooral in [Strol] PolumPolum [/Strol]. Spoils gebruik ik voor het upgraden van wapens uiteraard, maar ik heb moeite over te stappen. Upgraded wapens zijn sterker dan nieuwe wapens. Ik weet dat je toch moet investeren in de nieuwe wapens, maar dat is moeilijk om te doen. Blijft een gevoel van dat je even minder sterk bent.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Haha, ik haalde gisteravond ineens allemaal battles met 2 sterren. Snapte er niets vanVerder ook gewoon 5 sterren over het algemeen. Snap alleen niet zoveel van die items, en ik krijg nooit nieuwe shrouds
Nou, om 12u dus even lekker twitteren. Wat een onzinquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:54 schreef Chocobo het volgende:
Deze wereld,<.........................................................> Ik
Twitter-stilte van een uur om Milly Boele. Beetje overdreven
Hoe ver is "ver voor"?quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ker loopt ver voor, Sjo en ik ongeveer gelijk en Strol in Chapter 1.
Ja dat weten we dus niet,... heeft hij zijn trophies wel gesynchedquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ker loopt ver voor, Sjo en ik ongeveer gelijk en Strol in Chapter 1.
Dat bespreken we dus niet. Ongeveer 51 bloemen verder!quote:
Tot nu toe heb ik ook nog geen echt nieuwe wapens gevonden die de moeite zijn. Alleen een staf voor Vanillequote:Op woensdag 17 maart 2010 10:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Shrouds zijn zeldzaam,... gebruik ze echter wel eens. Vooral in [Strol] PolumPolum [/Strol]. Spoils gebruik ik voor het upgraden van wapens uiteraard, maar ik heb moeite over te stappen. Upgraded wapens zijn sterker dan nieuwe wapens. Ik weet dat je toch moet investeren in de nieuwe wapens, maar dat is moeilijk om te doen. Blijft een gevoel van dat je even minder sterk bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en die is misschien wel de moeite waard. Ik ga echter eerst alles afmaken tot MAX en dan zie ik wel weer verder.
Verhaalspoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Haha, nee, maar ik bedoel meer omdat Strol zo stil is. Ik mis 'mquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja dat weten we dus niet,... heeft hij zijn trophies wel gesynched
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Ben al jaren gedistancieerd van deze realiteitquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:54 schreef Chocobo het volgende:
Deze wereld,<.........................................................> Ik
Twitter-stilte van een uur om Milly Boele. Beetje overdreven
Me saber van Lightning al helemaal maxed, durf niet meer over te stappenquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Shrouds zijn zeldzaam,... gebruik ze echter wel eens. Vooral in [Strol] PolumPolum [/Strol]. Spoils gebruik ik voor het upgraden van wapens uiteraard, maar ik heb moeite over te stappen. Upgraded wapens zijn sterker dan nieuwe wapens. Ik weet dat je toch moet investeren in de nieuwe wapens, maar dat is moeilijk om te doen. Blijft een gevoel van dat je even minder sterk bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |