Het is een eigen maaksel. Niet zo heel moeilijk hoor:quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:05 schreef YPPY het volgende:
BE! Held! Dat ga ik ook doen! Ik wil ook zo'n tas.Linkje?
Oh wat lief zeg dat je dat wil doen!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:16 schreef trui het volgende:
stiemie, hier is een patroon te vinden dat er wel op lijkt. ik zal eens kijken hoe groot die nou uitvallen. en of dat gaatje in 't midden ook kleiner kan.
hier is er ook een (maar daarvoor moet je op ravelry geregistreerd zijn, is zo gedaan hoor!)
welke? Ben nieuwsgierig want ben ook met paasdingen bezig,oa die eggbunny/bunnyboo,maar wil meer paasdingenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:48 schreef _Ophelia_ het volgende:
Wat een tempo
Ik ben al een week paaseieren aan het haken
Die van mij heeft een ronde bodem en is denk ik zo'n 25/30 cm in doorsnee...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:07 schreef trui het volgende:
hoe groot wordt die van jou dan, lijnloos? en BE, hoe groot is de jouwe ongeveer geworden?
Oh wat ontzettend lief zegquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:44 schreef trui het volgende:
stiemie, 't is me gelukt hoor!nou ja, zo'n beetje dan. het is niet moeilijk, en je kunt zelf kiezen welk garen je ervoor wil gebruiken. ik heb haaknaald 4 gebruikt, omdat die goed past bij de dikte van 't garen dat ik heb (softfun van scheepjeswol). maar veel haakkatoen is iets dunner en dan kun je beter 3,5 of 3 gebruiken. even proberen wat je prettig vindt.
ik ben begonnen met een 'magic ring' van 4 steken, om het gaatje in het midden zo klein mogelijk te houden. maar je kunt ook gewoon een ringetje haken van 4 lossen, die je vastzet met 1 halve vaste. vervolgens in de ring de volgende steken haken: 4 lossen, 3 dubbele stokjes, 3 stokjes, 1 dubbel stokje, 1 losse, 1 dubbel stokje, 3 stokjes, 3 dubbele stokjes, 2 lossen, en tot slot een halve vaste, draad afknippen en door 't laatste lusje trekken. klaar is je hartje!
quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:08 schreef kwakz0r het volgende:
ben met konijn nummer twee begonnen, met slaapoogjes en wat losser gehaakt...
[ afbeelding ]
Hijquote:
Plaatst op to hook list!quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:11 schreef Rimketje het volgende:
Direct naar het PDF/Patroon bestandje:
http://www.coatsandclark.(...)CD0/64539/LM0268.pdf
Op Ravelry:
http://www.ravelry.com/patterns/library/baby-hoodie-6
En het is best makkelijk patroon, haakt lekker weg, alleen het in elkaar zetten is een beetje puzzelen
Hij is wel tof geworden _A_quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:29 schreef _Arual_ het volgende:
Ik heb een project helemaal de prullenbak in gedonderd. Viel niets meer aan te redden. Daarna maakte ik Up:
[ afbeelding ]
Stippels zitten scheef. Ik kan echt geen een beestje symmetrisch krijgen.
dat heb ik ook ja!quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:16 schreef NijntjesUk het volgende:
Dat vestje!![]()
Ik heb nog zooooooooooveel dingen die ik wil maken.. een love bunny, een kat, uiltje, hondjes, schildpadjes, cactussen, etc etc..
Hier ookquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:41 schreef Wampi het volgende:
Haha nee, hier ook een oneindig lange verlanglijst.
Die van Attic 24 vind ik leuk en makkelijkquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:09 schreef NijntjesUk het volgende:
Ik wil ook nog GS leren haken trouwens.. wat is een beetje een simpel patroon?
Ik had geen rood!quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:03 schreef Muck het volgende:
[..]
Hij is wel tof geworden _A_
Samen Mario spelen?
[ afbeelding ]
Zou deze graag met Catania willen maken, maar zou dat niet te zwaar worden?quote:[ afbeelding ]
Denk wel dat het wat zwaar wordtquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:31 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Zou deze graag met Catania willen maken, maar zou dat niet te zwaar worden?
En ik geen groen, dus dat komt toevallig uit zoquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:08 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik had geen rood!
Welke kleuren zijn er eigenlijk allemaal, want ik vond het best leuk om 'm te maken.
wat is de love bunny? linkje?quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:33 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben met een love bunny bezig, maar hij wordt echt mega-groot!
Daar kwam Spiegelei mee in het vorige topic:quote:
mini love bunniesquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:53 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind hem lekker makkelijk weghaken.
Magic cirkel om te beginnen en dan meerderen en minderen, daar komt het wel een beetje op neer.
Heb geloof ik een doel gevonden voor het dunne garen waar ik niks mee kan. Als ik daar mee haak krijg ik wat kleinere bunnies.
Ja, en op een gegeven moment heb je ook zat knuffels. Zat een paar jaar terug ook met 100 scoubidousleutelhangers, straks met 34 mariopaddenstoelen, dat loopt uit de hand. (Ten tijde van mijn scoubidouverslaving ben ik gaan borduren, dat ging tenminste niet zo snel.) Dus ik zou ook graag mutsjes/sjalen e.d. willen gaan haken, maar dan moet het er wel goed uitzien natuurlijk.quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:20 schreef Brighteyes het volgende:
Oefenen oefenen! En online is wel heel veel te vinden hoor. Er staan een paar linkjes in de OP waar wel uitleg van de verschillende steken te vinden is.
haha, maar die plaatjes zijn ook weer neit mijn bunnies he, die zijn van ravelry.quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:10 schreef Brighteyes het volgende:
't Zijn niet mijn bunnies hoor! Eerlijk gejat van Spiegelei!
Muck, leuk zo met die GSjes op een rij!![]()
Wat leuk!quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik ben anderhalve week lang op zoek geweest naar het perfecte ei-patroon en na een berg missers (en de per-ongeluk ontdekking "hoe haak ik een eikel") is dit het resultaat:
[ afbeelding ]
(nu moet ik ze nog versieren)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door Spiegelei op 18-03-2010 22:29:50 (duidelijk maken waar spoiler overgaat, sorry :@) ]klerkje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die eitjes zijn ook leuk!! Ik heb 1 eitje gemaakt uit het lieve diertjes haken boek maar dat eitje is 3cm geloof ik.♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |