Oh wat ontzettend lief zegquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:44 schreef trui het volgende:
stiemie, 't is me gelukt hoor!nou ja, zo'n beetje dan. het is niet moeilijk, en je kunt zelf kiezen welk garen je ervoor wil gebruiken. ik heb haaknaald 4 gebruikt, omdat die goed past bij de dikte van 't garen dat ik heb (softfun van scheepjeswol). maar veel haakkatoen is iets dunner en dan kun je beter 3,5 of 3 gebruiken. even proberen wat je prettig vindt.
ik ben begonnen met een 'magic ring' van 4 steken, om het gaatje in het midden zo klein mogelijk te houden. maar je kunt ook gewoon een ringetje haken van 4 lossen, die je vastzet met 1 halve vaste. vervolgens in de ring de volgende steken haken: 4 lossen, 3 dubbele stokjes, 3 stokjes, 1 dubbel stokje, 1 losse, 1 dubbel stokje, 3 stokjes, 3 dubbele stokjes, 2 lossen, en tot slot een halve vaste, draad afknippen en door 't laatste lusje trekken. klaar is je hartje!
quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:08 schreef kwakz0r het volgende:
ben met konijn nummer twee begonnen, met slaapoogjes en wat losser gehaakt...
[ afbeelding ]
Hijquote:
Plaatst op to hook list!quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:11 schreef Rimketje het volgende:
Direct naar het PDF/Patroon bestandje:
http://www.coatsandclark.(...)CD0/64539/LM0268.pdf
Op Ravelry:
http://www.ravelry.com/patterns/library/baby-hoodie-6
En het is best makkelijk patroon, haakt lekker weg, alleen het in elkaar zetten is een beetje puzzelen
Hij is wel tof geworden _A_quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:29 schreef _Arual_ het volgende:
Ik heb een project helemaal de prullenbak in gedonderd. Viel niets meer aan te redden. Daarna maakte ik Up:
[ afbeelding ]
Stippels zitten scheef. Ik kan echt geen een beestje symmetrisch krijgen.
dat heb ik ook ja!quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:16 schreef NijntjesUk het volgende:
Dat vestje!![]()
Ik heb nog zooooooooooveel dingen die ik wil maken.. een love bunny, een kat, uiltje, hondjes, schildpadjes, cactussen, etc etc..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |