Wat denk je van kickboks training? of waterpolo ? daar verbruik je ook enorm veel energie meequote:Op vrijdag 2 april 2010 18:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Thanks
Vraag me nu wel af of ik de rest van mijn leven moet blijven hardlopen....na een paar maanden heb ik het meestal wel weer gezien
En zumba + fitness + buikdansen had niet zoveel effect.....
Waterpolo lijkt me niet zo slimquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:21 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Wat denk je van kickboks training? of waterpolo ? daar verbruik je ook enorm veel energie mee
Is maar als voorbeeld he nog sporten zat om tussen te kiezenquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Waterpolo lijkt me niet zo slimik verdrink al in het peuterbad
Kickboxen denk ik ook niet echt dat het bij me past....
Nouja er zijn genoeg dingen die ik echt leuk vind zoals zumba en buikdansen (en gewoon fitness afentoe)quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:01 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Is maar als voorbeeld he nog sporten zat om tussen te kiezen![]()
* Ik fiets veel en skate af en toe en soms .. tae bo
Goed zegquote:Op vrijdag 2 april 2010 08:07 schreef Sarabi het volgende:
En vanmorgen gewoon 74..........
Zometeen maar weer hardlopen
? Wat is dat voor een dieet dan?quote:
Ik heb een gastric by pass gehad en zit nog aan de vloeibaar en die olvarit potjes zijn mooi 250 gram en er zitten maar kleine stukjes in. En ook nog lekker ook.quote:Op zaterdag 3 april 2010 09:41 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
? Wat is dat voor een dieet dan?![]()
Of bedoel j iets anders? (Het is nog vroeg)
Zo dat zijn geen halve maatregelen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:06 schreef Riann het volgende:
[..]
Ik heb een gastric by pass gehad en zit nog aan de vloeibaar en die olvarit potjes zijn mooi 250 gram en er zitten maar kleine stukjes in. En ook nog lekker ook.
Als ik me bij dit soort dagen stoer aan mijn dieet ga houden dan betaal ik daar de komende dagen de rekening voor (op de een of andere manier ga ik dat daarna uit frustratie dan toch compenseren).quote:Op zaterdag 3 april 2010 09:31 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Wat doen jullie dit weekend?
- Los gaan op het paasvoedsel![]()
![]()
![]()
- Of Stoer je aan je dieet houden?![]()
![]()
Ik ga proberen om me Stoer aan mijn dieet te houden
ik heb geen dieet om me Stoer aan te houden, ik let gewoon op en geniet met mate. ik blijf bijhouden wat ik eet en probeer niet boven de 2000 kcal te komen - dan kom ik in elk geval niet aan dit weekend. afvallen zou helemaal mooi zijn.quote:Op zaterdag 3 april 2010 09:31 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Wat doen jullie dit weekend?
- Los gaan op het paasvoedsel![]()
![]()
![]()
- Of Stoer je aan je dieet houden?![]()
![]()
Ik ga proberen om me Stoer aan mijn dieet te houden
niet om je te pesten, maar, meestal zie je zoiets pas na een paar dagen op de weegschaal. ik meestal na twee. zeker als je twee dagen achter elkaar "anders" eet dan anders, dan zul je misshcien de komende dagenwel iets zwaarder zijn. t goeie nieuws is dat je van twee keer uit eten niet een kilo echt aan kan komen, maar door het zout en minder vezels kun je wel wat meer vocht/ontlasting vasthouden.quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:29 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Als ik me bij dit soort dagen stoer aan mijn dieet ga houden dan betaal ik daar de komende dagen de rekening voor (op de een of andere manier ga ik dat daarna uit frustratie dan toch compenseren).
Gisteren heerlijk ongezond uit eten geweest en vanochtend erg blij met de weegschaal die hetzelfde gewicht als gisterochtend weergaf. Vanavond fonduen, dus ben benieuwd of ik morgenochtend dan weer blij kan zijn.
De rest van de dag doe ik overigens wel normaal, dus helemaal los gaan is het ook niet.
Na pasen weer serieus verder!
Of gewoon boiljon fonduenquote:Op zaterdag 3 april 2010 10:57 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
tip voor fonduen: houd als bordverdeling half bord groente, kwart brood/patat, kwart vlees aan. neem een klein bordje voor jezelf waar je een portie vlees op legt die je die avond mag eten, dan hou je t beter in de hand dan wnneer je maar van de schalen blijft pakken
Ik weet het en vind het eigenlijk wel een voordeel.quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:57 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
niet om je te pesten, maar, meestal zie je zoiets pas na een paar dagen op de weegschaal. ik meestal na twee. zeker als je twee dagen achter elkaar "anders" eet dan anders, dan zul je misshcien de komende dagenwel iets zwaarder zijn. t goeie nieuws is dat je van twee keer uit eten niet een kilo echt aan kan komen, maar door het zout en minder vezels kun je wel wat meer vocht/ontlasting vasthouden.
Nee, dat kan ik niet goed. Beetje beheerst lukt best, maar dingen overslaan niet. Toetje na fondue en zo doen we eigenlijk nooit, dus dat scheelt dan misschien alsnog wel.quote:als je je niet aan je dieet houdt kun je toch nog wel proberen een beetje verantwoord te genieten? dus dan kiiezen voor een rijker grecth maar geen toetje nemen, etc?
Eh, groente? Dat blijft bij komkommer met saus ben ik bangquote:tip voor fonduen: houd als bordverdeling half bord groente, kwart brood/patat, kwart vlees aan. neem een klein bordje voor jezelf waar je een portie vlees op legt die je die avond mag eten, dan hou je t beter in de hand dan wnneer je maar van de schalen blijft pakken
Dat hebben wij jarenlang gedaan, maar vind het eigenlijk wel een stuk minder smakelijk.quote:
wij doen meestal kip - bief - varkenshaasquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
Eens met Puff! Bij de ouders van vriendje hebben ze meestal alleen vlees en brood met saus, da's wel heel machtig! En op een gegeven moment heb je een soort meat-overdoseVanavond gaan we gourmetten op verzoek van vriendje en ik heb er salade bij, en komkommertjes en voor op de plaat champignons
Oh en ik hou van bouillon-fondueVooral gehaktballetjes
![]()
Perry Ubeda doet in het Gymnasion de kickbokslessen. Het is erg goed voor je coördinatie, conditie en lichaamquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mee eens hoor. Ander voordeel is dat je er een heerlijk soepje aan over houdt!quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:06 schreef Riann het volgende:
sometimes - Ik vind dat wel lekker eigenlijk. Wij doen dat al vanaf jongs af aan want dan is dit een stuk veiliger als met vet.
Dan zal het wel lukken, maar nee ik ben niet zo van vechtsportenquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Perry Ubeda doet in het Gymnasion de kickbokslessen. Het is erg goed voor je coördinatie, conditie en lichaamals je je ook inschrijft, kunnen we elkaar bevechten
![]()
Heb de cursus in het verleden gevolgd, en wil 'm nu weer gaan doen, komende periodezolang je tegen de 'grote jongens' zegt: ga maar met 'n ander ruw spelen en je een beetje de goede mensen tegenover je treft, is 't een goede uitlaatklep die ook nog 's goed is voor je
Is " http://www.beachbody.com/(...)code=HIPHOPABSDOTCOM "quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:22 schreef Diabox het volgende:
@Circle.Of.Filth
Misschien ben ik semi-blind, maar ik kan niet zien hoe zo'n insanity workout eruit ziet? Of moet je dan gelijk betalen?
quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:43 schreef Diabox het volgende:
Mja, niet mijn ding.
Verwacht trouwens niet zulke resultaten als in dat filmpje, maar volgens mij weet je dat zelf ook al wel.
Thanks!quote:Op zondag 4 april 2010 10:54 schreef colorito86 het volgende:
Andere leuke workouts zijn 30-day Shred en P90 / P90x. Deze workouts leveren wel goede resultaten op. Veel vrienden van mij hebben 30 day shred gedaan en echt al wat kilo's verloren en zijn meer 'getoned'. P90 is te zwaar voor mij, maar ik wil dat toch wel een keertje proberen.
quote:Op zondag 4 april 2010 09:12 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Ik verwacht geen wonderen echter wel verbetering gewoon omdat ik intensiever ga bewegen en dat ongeveer 50 minuten meer per dag.
Ik moet misschien zelfs meer gaan eten om genoeg bouwstoffen voor spiergroei te hebben.
Maar voorlopig kijk ik hoe ik het ervaar daarna beslis ik wat er gaat volgen
BMI 28.2
GW - 9.1 KG
Taille - 8.5 CM
[ afbeelding ]
Zie hier hoeveel pakjes boter ik al ben afgevallen![]()
![]()
![]()
Thanksquote:
Gegoogled en dan 36 keer in paint geplaktquote:Waar heb je dat plaatje eigenlijk vandaan?
Goeeeeeeeeeeed!quote:Op zondag 4 april 2010 09:12 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Ik verwacht geen wonderen echter wel verbetering gewoon omdat ik intensiever ga bewegen en dat ongeveer 50 minuten meer per dag.
Ik moet misschien zelfs meer gaan eten om genoeg bouwstoffen voor spiergroei te hebben.
Maar voorlopig kijk ik hoe ik het ervaar daarna beslis ik wat er gaat volgen
BMI 28.2
GW - 9.1 KG
Taille - 8.5 CM
[ afbeelding ]
Zie hier hoeveel pakjes boter ik al ben afgevallen![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:38 schreef winka het volgende:
De dag kan al niet meer stuk, ik weeg nu 72.9 én ik heb een gezond bmi![]()
![]()
![]()
van 24.9.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |