abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79881243
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 18:21 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Thanks
Vraag me nu wel af of ik de rest van mijn leven moet blijven hardlopen....na een paar maanden heb ik het meestal wel weer gezien
En zumba + fitness + buikdansen had niet zoveel effect.....
Wat denk je van kickboks training? of waterpolo ? daar verbruik je ook enorm veel energie mee
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
pi_79881316
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 20:21 schreef Circle.Of.Filth het volgende:

[..]

Wat denk je van kickboks training? of waterpolo ? daar verbruik je ook enorm veel energie mee
Waterpolo lijkt me niet zo slim ik verdrink al in het peuterbad
Kickboxen denk ik ook niet echt dat het bij me past....
pi_79882946
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 20:23 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Is maar als voorbeeld he nog sporten zat om tussen te kiezen

* Ik fiets veel en skate af en toe en soms .. tae bo
pi_79885221
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 21:01 schreef Circle.Of.Filth het volgende:

[..]

Is maar als voorbeeld he nog sporten zat om tussen te kiezen

* Ik fiets veel en skate af en toe en soms .. tae bo
Nouja er zijn genoeg dingen die ik echt leuk vind zoals zumba en buikdansen (en gewoon fitness afentoe)
Maar kennelijk werkt dat niet zo goed als hardlopen
  zaterdag 3 april 2010 @ 07:53:46 #255
279894 winka
There is no place like home..
pi_79894048
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 08:07 schreef Sarabi het volgende:
En vanmorgen gewoon 74..........
Zometeen maar weer hardlopen
Goed zeg
pi_79894447
Ik heb me weer even in het lijstje geplaatst
pi_79894629
Wat doen jullie dit weekend?

- Los gaan op het paasvoedsel
- Of Stoer je aan je dieet houden?

Ik ga proberen om me Stoer aan mijn dieet te houden
pi_79894668
ik hou me stoer aan mijn olvarit potjes
pi_79894750
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 09:35 schreef Riann het volgende:
ik hou me stoer aan mijn olvarit potjes
? Wat is dat voor een dieet dan?

Of bedoel j iets anders? (Het is nog vroeg)
pi_79895080
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 09:41 schreef Circle.Of.Filth het volgende:

[..]

? Wat is dat voor een dieet dan?

Of bedoel j iets anders? (Het is nog vroeg)
Ik heb een gastric by pass gehad en zit nog aan de vloeibaar en die olvarit potjes zijn mooi 250 gram en er zitten maar kleine stukjes in. En ook nog lekker ook.
pi_79895190
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 10:06 schreef Riann het volgende:

[..]

Ik heb een gastric by pass gehad en zit nog aan de vloeibaar en die olvarit potjes zijn mooi 250 gram en er zitten maar kleine stukjes in. En ook nog lekker ook.
Zo dat zijn geen halve maatregelen.

Succes !

pi_79895500
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 09:31 schreef Circle.Of.Filth het volgende:

Als ik me bij dit soort dagen stoer aan mijn dieet ga houden dan betaal ik daar de komende dagen de rekening voor (op de een of andere manier ga ik dat daarna uit frustratie dan toch compenseren).

Gisteren heerlijk ongezond uit eten geweest en vanochtend erg blij met de weegschaal die hetzelfde gewicht als gisterochtend weergaf. Vanavond fonduen, dus ben benieuwd of ik morgenochtend dan weer blij kan zijn.
De rest van de dag doe ik overigens wel normaal, dus helemaal los gaan is het ook niet.

Na pasen weer serieus verder!
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
  zaterdag 3 april 2010 @ 10:53:23 #263
279894 winka
pi_79896017
Het is meer dat ik me bij dit soort dagen afvraag waarom ik lekker moet eten. Gister was ik even in de supermarkt en daar werd ik helemaal gek van de gestreste mensen met overvolle karren.

Maar gewoon eten vind ik dan weer saai, dus ik doe net zo mee Maar goed, als ontbijt maak ik mini croissantjes met kaas erin met een eitej. We hebben ook nog een paasbrood gekregen. En 's avonds lekker biefstuk Ik heb ook wat andere lekkere dingetjes in huis gehaald zoals garnaaltjes enzo.

Ik ben wel blij dat ik nu niet overdreven veel haal, dat deed ik vroeger altijd. Dan was ik bang dat ik de dagen niet door zou kunnen komen als ik niet heel veel eten in huis had. Je weet maar nooit dacht ik dan..

Afvallen gaat nog steeds heel erg goed, weeg nu 73.7, nog 0.2 punten en dan heb een gezond bmi En nog 1.7 kilo en dan zit ik op mijn streefgewicht
  zaterdag 3 april 2010 @ 10:54:37 #264
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_79896038
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 09:31 schreef Circle.Of.Filth het volgende:

ik heb geen dieet om me Stoer aan te houden, ik let gewoon op en geniet met mate. ik blijf bijhouden wat ik eet en probeer niet boven de 2000 kcal te komen - dan kom ik in elk geval niet aan dit weekend. afvallen zou helemaal mooi zijn.
Kwak
  zaterdag 3 april 2010 @ 10:57:56 #265
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_79896111
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 10:29 schreef Sometimes het volgende:

[..]

Als ik me bij dit soort dagen stoer aan mijn dieet ga houden dan betaal ik daar de komende dagen de rekening voor (op de een of andere manier ga ik dat daarna uit frustratie dan toch compenseren).

Gisteren heerlijk ongezond uit eten geweest en vanochtend erg blij met de weegschaal die hetzelfde gewicht als gisterochtend weergaf. Vanavond fonduen, dus ben benieuwd of ik morgenochtend dan weer blij kan zijn.
De rest van de dag doe ik overigens wel normaal, dus helemaal los gaan is het ook niet.

Na pasen weer serieus verder!
niet om je te pesten, maar, meestal zie je zoiets pas na een paar dagen op de weegschaal. ik meestal na twee. zeker als je twee dagen achter elkaar "anders" eet dan anders, dan zul je misshcien de komende dagenwel iets zwaarder zijn. t goeie nieuws is dat je van twee keer uit eten niet een kilo echt aan kan komen, maar door het zout en minder vezels kun je wel wat meer vocht/ontlasting vasthouden.

als je je niet aan je dieet houdt kun je toch nog wel proberen een beetje verantwoord te genieten? dus dan kiiezen voor een rijker grecth maar geen toetje nemen, etc?

tip voor fonduen: houd als bordverdeling half bord groente, kwart brood/patat, kwart vlees aan. neem een klein bordje voor jezelf waar je een portie vlees op legt die je die avond mag eten, dan hou je t beter in de hand dan wnneer je maar van de schalen blijft pakken
Kwak
  † In Memoriam † zaterdag 3 april 2010 @ 11:31:34 #266
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_79896874
Nog immer 86,2 maar ik hou moed!
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_79897510
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 10:57 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

tip voor fonduen: houd als bordverdeling half bord groente, kwart brood/patat, kwart vlees aan. neem een klein bordje voor jezelf waar je een portie vlees op legt die je die avond mag eten, dan hou je t beter in de hand dan wnneer je maar van de schalen blijft pakken
Of gewoon boiljon fonduen
pi_79897515
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 10:57 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

niet om je te pesten, maar, meestal zie je zoiets pas na een paar dagen op de weegschaal. ik meestal na twee. zeker als je twee dagen achter elkaar "anders" eet dan anders, dan zul je misshcien de komende dagenwel iets zwaarder zijn. t goeie nieuws is dat je van twee keer uit eten niet een kilo echt aan kan komen, maar door het zout en minder vezels kun je wel wat meer vocht/ontlasting vasthouden.
Ik weet het en vind het eigenlijk wel een voordeel.

Overigens kan ik hier best een kilo van aan komen, het gaat er af en toe ook met een kilo tegelijk vanaf. Ik doe niets geks overigens (maar deed dat voorheen in negatieve zin misschien wel).
quote:
als je je niet aan je dieet houdt kun je toch nog wel proberen een beetje verantwoord te genieten? dus dan kiiezen voor een rijker grecth maar geen toetje nemen, etc?
Nee, dat kan ik niet goed. Beetje beheerst lukt best, maar dingen overslaan niet. Toetje na fondue en zo doen we eigenlijk nooit, dus dat scheelt dan misschien alsnog wel.
quote:
Eh, groente? Dat blijft bij komkommer met saus ben ik bang
It was delicious.
pi_79897540
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 11:58 schreef Riann het volgende:

[..]

Of gewoon boiljon fonduen
Dat hebben wij jarenlang gedaan, maar vind het eigenlijk wel een stuk minder smakelijk.
It was delicious.
pi_79897629
Het is altijd juist wel lekker om salade erbij te hebben, voor de smaakafwisseling, vind ik. En sowieso gaan er bij ons ook altijd reepjes paprika en champignons bij met het gourmetten (al is dat lastiger met fondue misschien). Fondue-en in bouillon is wel een goed idee denk ik al heb ik dat zelf nog nooit gedaan.
pi_79897741
sometimes - Ik vind dat wel lekker eigenlijk. Wij doen dat al vanaf jongs af aan want dan is dit een stuk veiliger als met vet.

mevrouwpuff - gewoon proberen weet je meteen of je het lekker vind.
  zaterdag 3 april 2010 @ 12:07:04 #272
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79897755
Eens met Puff! Bij de ouders van vriendje hebben ze meestal alleen vlees en brood met saus, da's wel heel machtig! En op een gegeven moment heb je een soort meat-overdose Vanavond gaan we gourmetten op verzoek van vriendje en ik heb er salade bij, en komkommertjes en voor op de plaat champignons

Oh en ik hou van bouillon-fondue Vooral gehaktballetjes
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_79897835
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 12:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
Eens met Puff! Bij de ouders van vriendje hebben ze meestal alleen vlees en brood met saus, da's wel heel machtig! En op een gegeven moment heb je een soort meat-overdose Vanavond gaan we gourmetten op verzoek van vriendje en ik heb er salade bij, en komkommertjes en voor op de plaat champignons

Oh en ik hou van bouillon-fondue Vooral gehaktballetjes
wij doen meestal kip - bief - varkenshaas
pi_79897911
quote:

[..]

Perry Ubeda doet in het Gymnasion de kickbokslessen. Het is erg goed voor je coördinatie, conditie en lichaam als je je ook inschrijft, kunnen we elkaar bevechten

Heb de cursus in het verleden gevolgd, en wil 'm nu weer gaan doen, komende periode zolang je tegen de 'grote jongens' zegt: ga maar met 'n ander ruw spelen en je een beetje de goede mensen tegenover je treft, is 't een goede uitlaatklep die ook nog 's goed is voor je
Ja doei.
pi_79898621
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 12:06 schreef Riann het volgende:
sometimes - Ik vind dat wel lekker eigenlijk. Wij doen dat al vanaf jongs af aan want dan is dit een stuk veiliger als met vet.

Mee eens hoor. Ander voordeel is dat je er een heerlijk soepje aan over houdt!

Maar momenteel doen wij het weer met vet. Gaat wel een heel stuk sneller trouwens.
It was delicious.
pi_79900636
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 12:13 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Perry Ubeda doet in het Gymnasion de kickbokslessen. Het is erg goed voor je coördinatie, conditie en lichaam als je je ook inschrijft, kunnen we elkaar bevechten

Heb de cursus in het verleden gevolgd, en wil 'm nu weer gaan doen, komende periode zolang je tegen de 'grote jongens' zegt: ga maar met 'n ander ruw spelen en je een beetje de goede mensen tegenover je treft, is 't een goede uitlaatklep die ook nog 's goed is voor je
Dan zal het wel lukken, maar nee ik ben niet zo van vechtsporten

En Pasen....zondag gourmetten waarbij ik wel een beetje op ga letten
Verder zal het een normaal weekend + maandag zijn...
pi_79901254
Pasen gaat slecht worden, lamsbout, en 2 dagen gourmet :S
pi_79901837
quote:

[..]

Is " http://www.beachbody.com/(...)code=HIPHOPABSDOTCOM "

Niet iets voor je? aangezien je Zuma ook wel leuk vind?

Ik heb me voorgenomen om het " http://www.beachbody.com/(...)e/insanity_deluxe.do "
Progamma te gaan doen lijkt veel op tae bo (Tae bo is wel ok maar het gaat vervelen dus andere oefeningen gezocht).

Ps, Ik ga dus niet de shakes gebruiken ik hou mijn low carb dieet aan

[ Bericht 7% gewijzigd door Circle.Of.Filth op 03-04-2010 14:34:59 (Geen shakes !) ]
pi_79903598
@Circle.Of.Filth

Misschien ben ik semi-blind, maar ik kan niet zien hoe zo'n insanity workout eruit ziet? Of moet je dan gelijk betalen?
pi_79904747
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 15:22 schreef Diabox het volgende:
@Circle.Of.Filth

Misschien ben ik semi-blind, maar ik kan niet zien hoe zo'n insanity workout eruit ziet? Of moet je dan gelijk betalen?

Het komt er eigenlijk op neer om een volle minuut (of meer ligt aan de oefening) zoveel mogelijk herhalingen te doen van een bepaalde oefening waarna je 10 seconde hebt om bij te komen en dan weer vol gaan.

Interval training dus.

[ Bericht 12% gewijzigd door Circle.Of.Filth op 03-04-2010 16:03:54 (Uitleg) ]
pi_79905282
Ik zie dat op hun site ook een film staat;

http://www.beachbody.com/(...)s/cardio/insanity.do

Ik heb vanmorgen de fit test gedaan en was helemaal kapot ...

* Ok mijn basisconditie is niet super dus had ik niet anders verwacht
pi_79906137
Mja, niet mijn ding.

Verwacht trouwens niet zulke resultaten als in dat filmpje, maar volgens mij weet je dat zelf ook al wel.
  zaterdag 3 april 2010 @ 17:41:44 #283
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79907940
Ah das de hip-hop versie van Zumba! Kan je ook wel zien aan de reclame, haha! Mja die Telsell reclames zijn altijd zeer ehh.. apart Maarja Zumba vind ik dan wél weer erg leuk, misschien is dit ook wel geinig. Ik denk alleen dat het niet per se intensiever zal zijn - bij beide worden van die "OMG KIJK MIJN ABS KOOP ONZE DVDS!!1"-reclames gemaakt en daar klopt natuurlijk geen bal van (nouja misschien als je het 2 uur per dag, 7 dagen per week doet ofzo ).

Tanzen tanzen tanzen
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_79908856
Ziet er inderdaad wel lekker fout 'tellsell' uit
Ik heb ook nog ergens bootcamp dvd's liggen, meestal had ik dat wel weer gezien na 10 minuten
pi_79925249
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 16:43 schreef Diabox het volgende:
Mja, niet mijn ding.

Verwacht trouwens niet zulke resultaten als in dat filmpje, maar volgens mij weet je dat zelf ook al wel.

Ik verwacht geen wonderen echter wel verbetering gewoon omdat ik intensiever ga bewegen en dat ongeveer 50 minuten meer per dag.

Ik moet misschien zelfs meer gaan eten om genoeg bouwstoffen voor spiergroei te hebben.

Maar voorlopig kijk ik hoe ik het ervaar daarna beslis ik wat er gaat volgen

BMI 28.2
GW - 9.1 KG
Taille - 8.5 CM

Zie hier hoeveel pakjes boter ik al ben afgevallen

[ Bericht 11% gewijzigd door Circle.Of.Filth op 04-04-2010 11:44:05 (Pakjes boter ) ]
pi_79926685
Andere leuke workouts zijn 30-day Shred en P90 / P90x. Deze workouts leveren wel goede resultaten op. Veel vrienden van mij hebben 30 day shred gedaan en echt al wat kilo's verloren en zijn meer 'getoned'. P90 is te zwaar voor mij, maar ik wil dat toch wel een keertje proberen.
pi_79927682
quote:
Op zondag 4 april 2010 10:54 schreef colorito86 het volgende:
Andere leuke workouts zijn 30-day Shred en P90 / P90x. Deze workouts leveren wel goede resultaten op. Veel vrienden van mij hebben 30 day shred gedaan en echt al wat kilo's verloren en zijn meer 'getoned'. P90 is te zwaar voor mij, maar ik wil dat toch wel een keertje proberen.
Thanks!

Ik heb nu 3 Tae Bo DVD's en 10 stuks Insanity Deluxe.
Ik ga ze door elkaar heen gebruiken zodat het minder snel gaat vervelen misschien koop ik die 30-days er ook nog wel bij

[ Bericht 0% gewijzigd door Circle.Of.Filth op 04-04-2010 11:49:24 ]
  zondag 4 april 2010 @ 11:43:20 #288
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_79927693
Fijne pasen allemaal
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zondag 4 april 2010 @ 16:13:02 #289
146393 Sometimes
Panta Rhei
pi_79936244
De fondue was erg lekker

De weegschaal was vanochtend erg lief

Vandaag een hele nette dag, dus met een beetje mazzel blijft de schade beperkt tot een 4 / 5-tal dagen stilstand...
It was delicious.
  zondag 4 april 2010 @ 20:05:32 #290
279894 winka
pi_79943261
quote:
Op zondag 4 april 2010 09:12 schreef Circle.Of.Filth het volgende:

[..]

Ik verwacht geen wonderen echter wel verbetering gewoon omdat ik intensiever ga bewegen en dat ongeveer 50 minuten meer per dag.

Ik moet misschien zelfs meer gaan eten om genoeg bouwstoffen voor spiergroei te hebben.

BMI 28.2
GW - 9.1 KG
Taille - 8.5 CM

[ afbeelding ]

Waar heb je dat plaatje eigenlijk vandaan?
pi_79943976
quote:
Op zondag 4 april 2010 20:05 schreef winka het volgende:

[..]

Thanks
quote:
Waar heb je dat plaatje eigenlijk vandaan?
Gegoogled en dan 36 keer in paint geplakt
  maandag 5 april 2010 @ 09:59:07 #292
279894 winka
pi_79959677
Creatief!

Ik voel me vandaag beroerd van het eten van gisteravond. Ik heb in geen tijden geen vlees gegeten en gister dus lamsvlees en biefstuk gegeten Maar het is niet goed gevallen, kijken of ik het er zo uit kan lopen
pi_79968354
weer even updaten
pi_79971073
quote:
Op zondag 4 april 2010 09:12 schreef Circle.Of.Filth het volgende:

[..]

BMI 28.2
GW - 9.1 KG
Taille - 8.5 CM

[ afbeelding ]

Goeeeeeeeeeeed!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_79976971
quote:
Op maandag 5 april 2010 16:56 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Goeeeeeeeeeeed!
pi_79977035
quote:
Op maandag 5 april 2010 19:45 schreef Circle.Of.Filth het volgende:

[..]

Geen !! !
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_79977081
quote:
Op maandag 5 april 2010 19:47 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Geen !! !
Ok dan
  dinsdag 6 april 2010 @ 09:38:50 #298
279894 winka
pi_79994521
De dag kan al niet meer stuk, ik weeg nu 72.9 én ik heb een gezond bmi van 24.9. Ik ben zó blij! Laatste tijd viel ik weinig af, maar nu ik langere afstanden kan hardlopen gaan de pondjes er weer wat sneller af

Mijn streefgewicht is 72 kg. Ik heb alweer een nieuw doel in gedachten, 68 kg.
pi_79994563
gefeliciteerd, goed hoor
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 6 april 2010 @ 11:06:51 #300
146393 Sometimes
Panta Rhei
pi_79996809
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 09:38 schreef winka het volgende:
De dag kan al niet meer stuk, ik weeg nu 72.9 én ik heb een gezond bmi van 24.9.
Gefeliciteerd!

Dat (BMI < 25) is zo ongeveer mijn droom.
Geldt waarschijnlijk voor nagenoeg iedereen hier natuurlijk, maar toch.
It was delicious.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')