Dan zal het wel lukken, maar nee ik ben niet zo van vechtsportenquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Perry Ubeda doet in het Gymnasion de kickbokslessen. Het is erg goed voor je coördinatie, conditie en lichaamals je je ook inschrijft, kunnen we elkaar bevechten
![]()
Heb de cursus in het verleden gevolgd, en wil 'm nu weer gaan doen, komende periodezolang je tegen de 'grote jongens' zegt: ga maar met 'n ander ruw spelen en je een beetje de goede mensen tegenover je treft, is 't een goede uitlaatklep die ook nog 's goed is voor je
Is " http://www.beachbody.com/(...)code=HIPHOPABSDOTCOM "quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Waterpolo lijkt me niet zo slimik verdrink al in het peuterbad
Kickboxen denk ik ook niet echt dat het bij me past....
quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:22 schreef Diabox het volgende:
@Circle.Of.Filth
Misschien ben ik semi-blind, maar ik kan niet zien hoe zo'n insanity workout eruit ziet? Of moet je dan gelijk betalen?
quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:43 schreef Diabox het volgende:
Mja, niet mijn ding.
Verwacht trouwens niet zulke resultaten als in dat filmpje, maar volgens mij weet je dat zelf ook al wel.
Thanks!quote:Op zondag 4 april 2010 10:54 schreef colorito86 het volgende:
Andere leuke workouts zijn 30-day Shred en P90 / P90x. Deze workouts leveren wel goede resultaten op. Veel vrienden van mij hebben 30 day shred gedaan en echt al wat kilo's verloren en zijn meer 'getoned'. P90 is te zwaar voor mij, maar ik wil dat toch wel een keertje proberen.
quote:Op zondag 4 april 2010 09:12 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Ik verwacht geen wonderen echter wel verbetering gewoon omdat ik intensiever ga bewegen en dat ongeveer 50 minuten meer per dag.
Ik moet misschien zelfs meer gaan eten om genoeg bouwstoffen voor spiergroei te hebben.
Maar voorlopig kijk ik hoe ik het ervaar daarna beslis ik wat er gaat volgen
BMI 28.2
GW - 9.1 KG
Taille - 8.5 CM
[ afbeelding ]
Zie hier hoeveel pakjes boter ik al ben afgevallen![]()
![]()
![]()
Thanksquote:
Gegoogled en dan 36 keer in paint geplaktquote:Waar heb je dat plaatje eigenlijk vandaan?
Goeeeeeeeeeeed!quote:Op zondag 4 april 2010 09:12 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Ik verwacht geen wonderen echter wel verbetering gewoon omdat ik intensiever ga bewegen en dat ongeveer 50 minuten meer per dag.
Ik moet misschien zelfs meer gaan eten om genoeg bouwstoffen voor spiergroei te hebben.
Maar voorlopig kijk ik hoe ik het ervaar daarna beslis ik wat er gaat volgen
BMI 28.2
GW - 9.1 KG
Taille - 8.5 CM
[ afbeelding ]
Zie hier hoeveel pakjes boter ik al ben afgevallen![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:38 schreef winka het volgende:
De dag kan al niet meer stuk, ik weeg nu 72.9 én ik heb een gezond bmi![]()
![]()
![]()
van 24.9.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |