Dat is met alle overtredingen zo: de politie kán je bekeuren, het gebeurt niet altijd.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:43 schreef Light het volgende:
[..]
Er staat dat de politie de auto in beslag kan nemen, niet dat het altijd gebeurt.
Het gebeurt in de regel alleen als je het echt idioot bont hebt gemaakt; je moet wel flink gek doen dan. Over het algemeen is een invordering rijbewijs voor de meeste mensen voldoende. Wanneer je geen rijbewijs bij je hebt of de agenten hebben het zeer sterke vermoeden dat je weer verder wil rijden, zullen ze tot inbeslagname overgaan, maar dat gebeurt slechts sporadisch.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:43 schreef Light het volgende:
[..]
Er staat dat de politie de auto in beslag kan nemen, niet dat het altijd gebeurt.
Toen dat stuk over AED's voorbij was dacht ik letterlijk "Oh ja, ik was BODW aan het kijken".quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:13 schreef Jac0bus het volgende:
Matig, ging het nou over het verkeer of hartreanimatie vandaag?
Op dezelfde manier als met een onopvallende auto?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:07 schreef fespo het volgende:
vraag mij of hoe ze zichzelf kenbaar maken als politie met zo'n kamper.
En een eventuele achtervolgingquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:13 schreef Omniej het volgende:
[..]
Op dezelfde manier als met een onopvallende auto?
een camper die een stopteken geeft, lijkt mij niet echt veilig/geloofwaardig voor een chauffeur.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:13 schreef Omniej het volgende:
[..]
Op dezelfde manier als met een onopvallende auto?
De opbouw waait eraf bij 150+ en dan jakkeren ze lekker door tot ie bij 250 de begrenzer in looptquote:
't Lijkt me een wat bizar gezicht inderdaad, maar zou ook niet weten hoe ze het anders moeten doen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:35 schreef fespo het volgende:
[..]
een camper die een stopteken geeft, lijkt mij niet echt veilig/geloofwaardig voor een chauffeur.
Motor agent die meerijdt. Net als vaak gebeurd met de onopvallende politiewagens.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:25 schreef Omniej het volgende:
[..]
't Lijkt me een wat bizar gezicht inderdaad, maar zou ook niet weten hoe ze het anders moeten doen.
Even op dequote:Op dinsdag 9 november 2010 20:47 schreef k_man het volgende:
Fuck, waar is in de nieuwe lay-out de lijst smilies gebleven?
Thanks.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Even op deklikken (naast Invoeren)
Je kunt ze ook vastzetten, dan staan ze meteen in beeld. Bij voorkeuren (rechtsboven), tabblad overig, dan onderaan.quote:
Mja, ik ben ook wel eens geneigd om donkeroranje mee te nemen hoorquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:50 schreef Piles het volgende:
Een rood licht niet zien
Waarom rijden nog zoveel mensen door rood eigenlijk? Te hard rijden ok, maar door rood snap ik niet echt
Gisteren ging het een paar keer meer richting donkerrood dan donkeroranje.quote:Op woensdag 10 november 2010 12:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja, ik ben ook wel eens geneigd om donkeroranje mee te nemen hoor. Heb de aflevering gisteravond niet gezien, maar als ik al lang sta te wachten of haast heb, dan is een rood lichtje meepakken soms effectiever voor de tijdwinst dan te snel rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |