abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 maart 2010 @ 20:09:45 #1
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_79224019
Aangezien de laatste post
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 20:06 schreef Barca het volgende:
El Hamwie?! Hm ... maakt wel veel doelpunten maar zie 'm toch liever niet naar Ajax komen. Maar goed, ik sta nu niet bepaald bekend als een kenner.

Dembélé? Hm ... goed meevoetballende spits, maar beschikt hij over voldoende scorendvermogen voor een Ajax-spits?

Arnautovic? Mogen we die vergelijken met Zlatan? Die bleek toch een topspits!

Lens, ja ... hem zie ik graag komen! Dan is het jammer dat we op de linkerflank niet Elia hebben.

Siempie zou ik niet op de vleugel zetten, maar juist centraal. Niet dat je De Zeeuw & Enoh wel aan de zijlijnen moet houden. Die zet je, mijns inziens, in de rug van De Jong.

Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen en Blind vind ik wel een goede achterhoede. Qua geld zou het verkopen van Van der Wiel en Vertonghen misschien niet verkeerd zijn. Anita zie ik als een potentiële opvolger van Vertonghen. Een rechtsback hebben we volgens mij ook al. Maar ik kan even niet op zijn naam komen. Wie helpt?

Bodul zou ik zeker terughalen. Castillion zou ik behouden. Over Suk durf ik niks te zeggen.
van de reeks AFC Ajax # 1445: bevrijd ons van de lasten! van mij is, behoud ik me het recht voor een nieuw topic te openen.

Bring it on!
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  dinsdag 16 maart 2010 @ 20:27:27 #2
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_79225029
Silva is die rechtsback. Verhuurd, maar kan volgend seizoen de plek van v/d Wiel invullen.

Als Suarez gaat is het misschien slim om Dost te halen, jong, talentvol en vast niet al te duur.
Op zich denk ik ook dat Dembele wel een versterking kan zijn, probleem bij hem is zijn rendement.
  dinsdag 16 maart 2010 @ 20:31:54 #3
30220 Barca
pi_79225288
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 20:27 schreef peaceman het volgende:
Silva is die rechtsback. Verhuurd, maar kan volgend seizoen de plek van v/d Wiel invullen.

Als Suarez gaat is het misschien slim om Dost te halen, jong, talentvol en vast niet al te duur.
Op zich denk ik ook dat Dembele wel een versterking kan zijn, probleem bij hem is zijn rendement.
Nee, ik bedoel Silva niet. Ik denk aan een jonge speler.
  dinsdag 16 maart 2010 @ 20:34:15 #4
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_79225415
Hoe dan ook, Silva zou een prima vervanger zijn.
pi_79225461
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 20:34 schreef peaceman het volgende:
Eens.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
  dinsdag 16 maart 2010 @ 20:38:20 #6
30220 Barca
pi_79225615
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 20:34 schreef peaceman het volgende:
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 20:35 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Eens.
Niet mee eens!
  dinsdag 16 maart 2010 @ 20:38:54 #7
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_79225640
Alsof we anders verwacht hadden Barca...
pi_79225645
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 20:38 schreef Barca het volgende:

Niet mee eens!
Aan welke jonge speler dacht je dan zoal?
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
  dinsdag 16 maart 2010 @ 20:42:15 #9
30220 Barca
pi_79225783
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 20:38 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Aan welke jonge speler dacht je dan zoal?
Dat zeg ik: ik kan niet op zijn naam komen. Zijn naam is hier al wel eens genoemd.
  dinsdag 16 maart 2010 @ 20:49:48 #10
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_79226170
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
  dinsdag 16 maart 2010 @ 20:50:30 #11
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_79226214
ik denk dat suarez en pantelic weg gaan, en dan eriksen blijft. alleen wie er dan nog meer in de spits terecht komt, ik heb geen idee. misschien word suk een nieuwe honda.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  dinsdag 16 maart 2010 @ 20:50:47 #12
189963 nubreektmijnklomp
pi_79226228
quote:
hah had ik toch gelijk, mooizo.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  dinsdag 16 maart 2010 @ 20:52:25 #13
30220 Barca
pi_79226316
quote:
Nog niet zeker begrijp ik uit het bericht. "Zou graag ..." Dat is geen definitieve 'Ja!'.
  dinsdag 16 maart 2010 @ 20:52:42 #14
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_79226329
Vandaar ook de single quotes
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
  dinsdag 16 maart 2010 @ 20:58:31 #15
30220 Barca
pi_79226679
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 20:52 schreef Sj0rSz het volgende:
Vandaar ook de single quotes
Maar je ziet aan de reactie van nubreektmijnklomp dat men het al als waarheid aanneemt.
  dinsdag 16 maart 2010 @ 21:00:58 #16
189963 nubreektmijnklomp
pi_79226825
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 20:58 schreef Barca het volgende:

[..]

Maar je ziet aan de reactie van nubreektmijnklomp dat men het al als waarheid aanneemt.
ik was te lui om het artikel door te lezen chelsea - inter hé
als je het artikel leest komt het idd niet heel erg overtuigend over
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  dinsdag 16 maart 2010 @ 21:06:33 #17
30220 Barca
pi_79227176
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 21:00 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

ik was te lui om het artikel door te lezen chelsea - inter hé
als je het artikel leest komt het idd niet heel erg overtuigend over
Hoe lang hij blijft, áls hij het contract verlengt, weet je nooit. Maar dat een transfer dan meer oplevert, dat lijkt me duidelijk. Dus hopen op een verlenging.
  dinsdag 16 maart 2010 @ 21:23:47 #18
189963 nubreektmijnklomp
pi_79228268
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 21:06 schreef Barca het volgende:

[..]

Hoe lang hij blijft, áls hij het contract verlengt, weet je nooit. Maar dat een transfer dan meer oplevert, dat lijkt me duidelijk. Dus hopen op een verlenging.
daar gaat het juist om volgens mij. hij staat in de belangstelling van arsenal. daarom hopen ze nu een goed contract af te sluiten met hem zodat ze straks meer kunnen vragen als (wanneer) hij weg gaat.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  dinsdag 16 maart 2010 @ 21:24:57 #19
30220 Barca
pi_79228339
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 21:23 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

daar gaat het juist om volgens mij. hij staat in de belangstelling van arsenal. daarom hopen ze nu een goed contract af te sluiten met hem zodat ze straks meer kunnen vragen als (wanneer) hij weg gaat.
Ja, dat begrijp ik. Maar voorlopig is er nog geen handtekening gezet. Eriksen wil geld zien, maar dat is er niet!
  dinsdag 16 maart 2010 @ 22:24:44 #20
189963 nubreektmijnklomp
pi_79232076
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 21:24 schreef Barca het volgende:

[..]

Ja, dat begrijp ik. Maar voorlopig is er nog geen handtekening gezet. Eriksen wil geld zien, maar dat is er niet!
nouja eriksen niet zo erg, vooral die klootzak van een manager van 'm.
van die kutmanagers die denken oh jong talent, laten we het voetbal naar de kanker helpen door prijzen te vragen die eigenlijk onmogenlijk te betalen zijn voor clubs.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  dinsdag 16 maart 2010 @ 23:10:11 #21
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_79234753
Eriksen is 18 man, die blijft minimaal 2 jaar als hij verstandig is.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_79234790
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 23:10 schreef Catch22- het volgende:
Eriksen is 18 man, die blijft minimaal 2 jaar als hij verstandig is.
Ja, maar de verschrikkelijke zaakwaarnemers die achter hun staan. Je weet toch.
  dinsdag 16 maart 2010 @ 23:33:05 #23
73209 dnzl
Minimalist.
pi_79235964
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 20:31 schreef Barca het volgende:

[..]

Nee, ik bedoel Silva niet. Ik denk aan een jonge speler.
Boilesen. Verder graag Lens en Dost.
  woensdag 17 maart 2010 @ 00:00:26 #24
30220 Barca
pi_79237145
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 23:33 schreef dnzl het volgende:

[..]

Boilesen. Verder graag Lens en Dost.
Boilesen is een rechtsback? Ik dacht een middenvelder. Hij is niet de speler die ik bedoel. Begrijp uit artikelen dat hij wel een talent is, overigens.
pi_79238614
Boilesen is een 4/cv, of een linksback. Bedoel je Nathaniel Will, Kappelhof of Aslan ?

Je laatste post van het vorige topic kan ik me trouwens wel in vinden, al denk ik dat El Hamdaoui het ook zeker kan. Hij is namelijk heel beweeglijk en zo kun je eindeloos combineren voorin. Ook wat betreft het terughalen van Silva ben ik het met je eens... Zo'n kerel moet je juist verkopen. Goeie prof, maar helpt Ajax totaal niet verder en is te duur om in het 2e te laten ballen. Die vlieger gaat voor wel meer mensen op.
  woensdag 17 maart 2010 @ 08:35:37 #26
30220 Barca
pi_79241562
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 00:45 schreef Notyouraverage het volgende:
Boilesen is een 4/cv, of een linksback. Bedoel je Nathaniel Will, Kappelhof of Aslan ?

Je laatste post van het vorige topic kan ik me trouwens wel in vinden, al denk ik dat El Hamdaoui het ook zeker kan. Hij is namelijk heel beweeglijk en zo kun je eindeloos combineren voorin. Ook wat betreft het terughalen van Silva ben ik het met je eens... Zo'n kerel moet je juist verkopen. Goeie prof, maar helpt Ajax totaal niet verder en is te duur om in het 2e te laten ballen. Die vlieger gaat voor wel meer mensen op.
Nathaniel WIll bedoel ik geloof ik. Dat doet me een belletje rinkelen. Hij is een rechtsback?

El Varkensham kan het qua voetbaltechniek wel aan, maar is in mijn ogen mentaal niet geschikt. Egoïstisch, snel gefrustreerd. Ideale speler voor PSV. Mooie combi met Afellay!

Ik vind Silva nou juist geen goede prof. Irritante stoorzender als het gaat een teamproces. Althans, zo komt hij op mij over. Daarbij vind ik zijn voetbalkwaliteiten niet dusdanig dat ik hem zou houden. (Lees: geen basisspeler en volgens mij ook niet zo jong dat er hoop is op een enorme ontwikkeling.)

En ja, overbetaalde spelers in het 2e hebben we meer dan genoeg.
pi_79246655
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 08:35 schreef Barca het volgende:

[..]

Nathaniel WIll bedoel ik geloof ik. Dat doet me een belletje rinkelen. Hij is een rechtsback?
Ja, al speelt hij veel op linksback.
quote:
El Varkensham kan het qua voetbaltechniek wel aan, maar is in mijn ogen mentaal niet geschikt. Egoïstisch, snel gefrustreerd. Ideale speler voor PSV. Mooie combi met Afellay!
Akkoord.
quote:
Ik vind Silva nou juist geen goede prof. Irritante stoorzender als het gaat een teamproces. Althans, zo komt hij op mij over. Daarbij vind ik zijn voetbalkwaliteiten niet dusdanig dat ik hem zou houden. (Lees: geen basisspeler en volgens mij ook niet zo jong dat er hoop is op een enorme ontwikkeling.)
Hier sla je de plank mis. Je komt waarschijnlijk nooit bij Ajax, en al helemaal niet op trainingen of wedstrijden van Jong Ajax. Maar Silva traint áltijd hard, gaat voorop in de strijd en nam gewoon op de bank plaats als hem dat gevraagd werd. Wielaert, dát is nu een stoorzender. Of Perez als ie niet speelde (helaas).
pi_79247187
Sportweek
quote:
'Eriksen houdt Arsenal af en gaat bijtekenen'

Christian Eriksen zal zijn toekomst verbinden aan Ajax. De Deen ziet een langer verblijf in Amsterdam als het beste voor zijn ontwikkeling, meldt Sportweek.

Ajax liet kortgeleden al weten met Eriksen door te willen en de aanvaller zal zijn contract tot 2014 of 2015 verlengen. Er was ook belangstelling van Arsenal, maar Eriksen besloot die interesse nog even te negeren.

Eriksen kwam bij Arsenal in beeld na een tip van Ajax-jeugdcoach Dennis Bergkamp. De oud-spits lichtte Arsène Wenger in over de stormachtige doorbraak van Eriksen en de Franse manager is naar verluidt zeer gecharmeerd van het talent.

De achttienjarige Eriksen kende de afgelopen maanden zijn doorbraak bij Ajax en maakte ook al zijn debuut in het Deense elftal.
Eriksen
  woensdag 17 maart 2010 @ 11:52:52 #29
30220 Barca
pi_79248296
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 11:13 schreef Notyouraverage het volgende:

[..]

Ja, al speelt hij veel op linksback.
[..]

Akkoord.
[..]

Hier sla je de plank mis. Je komt waarschijnlijk nooit bij Ajax, en al helemaal niet op trainingen of wedstrijden van Jong Ajax. Maar Silva traint áltijd hard, gaat voorop in de strijd en nam gewoon op de bank plaats als hem dat gevraagd werd. Wielaert, dát is nu een stoorzender. Of Perez als ie niet speelde (helaas).
Is op basis van zijn overgang van Groningen naar Ajax en tv beelden. Maar, dat kan inderdaad vertekenen.

Bljft de "kwestie" kwaliteit - leeftijd - prijs. In mijn ogen spreekt dat niet uit dat hij een speler is die we moeten behouden. (En niet omdat we Ogararu hebben. Die moet mijns inziens namelijk ook opzouten!)
pi_79250250
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 11:27 schreef TIM-846 het volgende:
Sportweek
[..]

Eriksen
Is nog niet zeker he. maar zou welbeter zijn
tevens een tvp
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 17 maart 2010 @ 14:01:04 #31
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_79253134
Mooie opbrengst van de collecte voor dat standbeeld voor Haarms. Maar waarom lapt de selectie niet het resterende bedrag bij, dat zou toch een mooi gebaar zijn.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_79253898
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 14:01 schreef rubbereend het volgende:
Mooie opbrengst van de collecte voor dat standbeeld voor Haarms. Maar waarom lapt de selectie niet het resterende bedrag bij, dat zou toch een mooi gebaar zijn.
Dat begrijp ik ook niet helemaal.
pi_79255797
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 11:27 schreef TIM-846 het volgende:
Sportweek
[..]

Eriksen
Zou mooi zijn als er definitief wat getekend is. Sowieso natuurlijk een speler waar veel plezier aan te beleven valt, maar kan daarnaast ook nog wel een leuk zakcentje opleveren wanneer hij voor een langere periode wordt vastgelegd.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_79258296
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 20:06 schreef Barca het volgende:
El Hamwie?! Hm ... maakt wel veel doelpunten maar zie 'm toch liever niet naar Ajax komen. Maar goed, ik sta nu niet bepaald bekend als een kenner.

Dembélé? Hm ... goed meevoetballende spits, maar beschikt hij over voldoende scorendvermogen voor een Ajax-spits?

Arnautovic? Mogen we die vergelijken met Zlatan? Die bleek toch een topspits!
Met El Hamwie haal je een zekerheid in huis die zeker veel zal scoren in de eredivisie. Daarbij denk ik dat hij nog beter bij Ajax past vanwege de manier van aanvallend voetbal dat wij spelen. Hij scoorde al veel in een counterploeg zoals AZ vorig jaar, laat staan in een aanvallend Ajax. Je zegt zelf dat hij veel scoort wat is dat het probleem?

Met Dembele stel je zelf al het tegen argument hij scoort te weinig en is denk ik zeker niet een spits die Ajax nodig heeft. Arnautovic is inderdaad heel leuk maar kan mij niet voorstellen dat hij het enthousiasme terug kan vinden om bij Ajax te willen spelen.

Ach ja, het is allemaal heel leuk speculeren maar we zullen wel zien hoe Jol het gaat doen volgend jaar.

Lens ---- Suarez --- Eriksen , zou toch wel een droom aanval kunnen zijn .
  woensdag 17 maart 2010 @ 16:20:20 #35
30220 Barca
pi_79258714
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 16:10 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Met El Hamwie haal je een zekerheid in huis die zeker veel zal scoren in de eredivisie. Daarbij denk ik dat hij nog beter bij Ajax past vanwege de manier van aanvallend voetbal dat wij spelen. Hij scoorde al veel in een counterploeg zoals AZ vorig jaar, laat staan in een aanvallend Ajax. Je zegt zelf dat hij veel scoort wat is dat het probleem?

Met Dembele stel je zelf al het tegen argument hij scoort te weinig en is denk ik zeker niet een spits die Ajax nodig heeft. Arnautovic is inderdaad heel leuk maar kan mij niet voorstellen dat hij het enthousiasme terug kan vinden om bij Ajax te willen spelen.

Ach ja, het is allemaal heel leuk speculeren maar we zullen wel zien hoe Jol het gaat doen volgend jaar.

Dat Mounir in mijn ogen een egoïstische sfeerverzieker is. Maar, hij mag natuurlijk het tegendeel bewijzen.
pi_79259229
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 16:10 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Ik denk dat je Suarez kan vergeten, want zijn mooie woorden zijn volgens mij vooral loze woorden.

Zonder Suarez zal Ajax alleen maar beter worden, mark my words.
  woensdag 17 maart 2010 @ 17:15:43 #37
189963 nubreektmijnklomp
pi_79261065
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 16:31 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Ik denk dat je Suarez kan vergeten, want zijn mooie woorden zijn volgens mij vooral loze woorden.

Zonder Suarez zal Ajax alleen maar beter worden, mark my words.
suarez is afentoe iets te veel ego en schwalbe, en speelt de laatste tijd niet echt goed inderdaad. maar hij heeft ajax wel gemaakt dit jaar.

ik heb zo'n gevoel dat er weer een generatie met wereldtalenten aankomen goed gevoel over dit WK ook.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  woensdag 17 maart 2010 @ 17:21:16 #38
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_79261263
quote:
Eriksen kwam bij Arsenal in beeld na een tip van Ajax-jeugdcoach Dennis Bergkamp. De oud-spits lichtte Arsène Wenger in over de stormachtige doorbraak van Eriksen en de Franse manager is naar verluidt zeer gecharmeerd van het talent.
W-w-wat?!?!
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_79263404
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 17:21 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

W-w-wat?!?!
Over een jaar of 5/6 mag hij naar Arsenal tot die tijd lekker bij Ajax blijven. Hij krijgt toch geen basisplaats in Engeland.
  woensdag 17 maart 2010 @ 21:38:32 #40
30220 Barca
pi_79272806
Bron: Sportweek . NL
quote:
Jol (Ajax): 'Vertonghen en Van der Wiel 20 miljoen waard'
--------------------------------------------------------------------------------
17-mrt-2010 20:16

Volgens Martin Jol kan Ajax behoorlijk wat verdienen aan de verkoop van Jan Vertonghen, Gregory van der Wiel en Luis Suarez. De oefenmeester wil het trio ondanks de financiële situatie waarin de Amsterdamse club momenteel verkeert, echter liever behouden.

'In het laatste persbericht over de halfjaarcijfers stond dat Ajax er naar streeft de beste spelers te behouden. Dat hoop ik dan maar,' vertelt Jol deze week in een interview met Voetbal International. 'En als een topper dan écht niet meer te houden is, mag hij niet voor een paar dropstuivers de deur uit.'

'Het moet om forse bedragen gaan, zodat we gelijkwaardige vervangers kunnen halen,' vervolgt de trainer van Ajax. 'Ik ken de Engelse markt een beetje en jongens als Jan Vertonghen en Gregory van der Wiel zijn daar minimaal twintig miljoen euro waard.'

'En zo kan ik er nog wel een aantal noemen,' aldus Jol. 'Om over Luis Suarez nog maar te zwijgen. Maar ik houd ze liever bij me. Stel je toch eens voor dat ik deze ploeg vijf jaar bij elkaar kan houden. Dan kunnen er leuke dingen gebeuren.' (YK)
Nou, ik zou toch zeggen: VERKOPEN!!
  woensdag 17 maart 2010 @ 21:44:25 #41
47190 MassimO
æ³o & h³æ
pi_79273103
Van PN geplukt:

Ik las net bij een bericht van Joosjemierlo dat Vertonghen Toivonen 2x trapte terwijl er geen bal in de buurt was.
Ik heb de beelden even teruggekeken(74e minuut) en volgens mij is het gewoon een rode kaart.
Ik heb dus ook even naar de KNVB gemaild of er nog wat meegedaan word.
Ben benieuwd of ik nog iets terugkrijg

wat een droeftoeters zeg..
Face, please don't hate me for this palm I am about to bestow upon thee.
AFCA
  woensdag 17 maart 2010 @ 22:46:35 #42
30220 Barca
pi_79276567
FEIT: Benschop van RKC naar AZ.
WENS: Lens van AZ naar Ajax Maar dan moeten we wel Stekelenburg/Vermeer; Van der Wiel, Vertonghen, Emanuelson én Suarez verkopen!
pi_79277883
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 21:38 schreef Barca het volgende:
[..]

Ik mag hopen dat hij samen 20 miljoen bedoelt. 20 miljoen per speler lijkt me voor van der Wiel en Vertonghen op dít moment wat veel.
  woensdag 17 maart 2010 @ 23:20:20 #44
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_79278108
20 miljoen
Lekker leip die Jol
LUHG
pi_79278112
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 17:15 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

suarez is afentoe iets te veel ego en schwalbe, en speelt de laatste tijd niet echt goed inderdaad. maar hij heeft ajax wel gemaakt dit jaar.

ik heb zo'n gevoel dat er weer een generatie met wereldtalenten aankomen goed gevoel over dit WK ook.
Hij Ajax gemaakt dit jaar? Als Suarez nu eens ogen heeft voor zijn teamgenoten, zou dat handig zijn.
Ja, hij heeft veel assists gemaakt, maar hij had er veel meer kunnen maken als hij niet zo egoïstisch was geweest. Dan had hij allicht minder doelpunten gemaakt, maar dan stonden we wel bovenaan.
pi_79278133
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 23:20 schreef Cantona_No.7 het volgende:
20 miljoen
Lekker leip die Jol
Die bedragen voor een Van der Wiel en een Vertonghen slaan idd nergens op. Zowiezo al die bedragen in het voetbal zijn veel te hoog.
  woensdag 17 maart 2010 @ 23:37:07 #47
189963 nubreektmijnklomp
pi_79278733
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 23:20 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Hij Ajax gemaakt dit jaar? Als Suarez nu eens ogen heeft voor zijn teamgenoten, zou dat handig zijn.
Ja, hij heeft veel assists gemaakt, maar hij had er veel meer kunnen maken als hij niet zo egoïstisch was geweest. Dan had hij allicht minder doelpunten gemaakt, maar dan stonden we wel bovenaan.
ik weet het, maar je hebt het gezien eerder dit seizoen. nu minder, maar als suarez uit vorm was, speelde ajax kut.

overigens over die 20 miljoen, die is vd wiel eerder waard dan vertonghen (eigenlijk allebei niet) maar van der wiel vind ik de laatste tijd wel zeer goed!
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_79278899
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 23:37 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

ik weet het, maar je hebt het gezien eerder dit seizoen. nu minder, maar als suarez uit vorm was, speelde ajax kut.

overigens over die 20 miljoen, die is vd wiel eerder waard dan vertonghen (eigenlijk allebei niet) maar van der wiel vind ik de laatste tijd wel zeer goed!
Eerder dit seizoen was het idd een opvallend verschil zonder Suarez in vorm als met Suarez in vorm.
Maar het lijkt erop of de Ajacieden zich meer en meer thuis gaan voelen op het veld wegens Pantelic.
Een échte teamspeler natuurlijk. ( die handjes zijn soms wat overdreven, maar toch, hij scheldt niet zomaar iemand uit. )

Van der Wiel speelt idd heel goed, alleen stel ik me zowiezo vraagtekens bij bedragen van miljoenen in de voetballerij. Maar als je de bedragen van tegenwoordig bekijkt, dan is het idd zo dat Van der Wiel wel 20 miljoen waard is.
pi_79278937
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 23:41 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Eerder dit seizoen was het idd een opvallend verschil zonder Suarez in vorm als met Suarez in vorm.
Maar het lijkt erop of de Ajacieden zich meer en meer thuis gaan voelen op het veld wegens Pantelic.
Een échte teamspeler natuurlijk. ( die handjes zijn soms wat overdreven, maar toch, hij scheldt niet zomaar iemand uit. )

Van der Wiel speelt idd heel goed, alleen stel ik me zowiezo vraagtekens bij bedragen van miljoenen in de voetballerij. Maar als je de bedragen van tegenwoordig bekijkt, dan is het idd zo dat Van der Wiel wel 20 miljoen waard is.
Zelfs met 'de bedragen in de voetballerij van tegenwoordig' zie ik v/d Wiel toch echt niet weggaan voor 20 miljoen hoor.
pi_79278996
quote:
Masterlijk nieuws, die jongen gaat Ajax echt veel geld opleveren.
pi_79279124
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 23:43 schreef Monolith het volgende:

[..]

Zelfs met 'de bedragen in de voetballerij van tegenwoordig' zie ik v/d Wiel toch echt niet weggaan voor 20 miljoen hoor.
Omdat hij verdediger is en waar clubs doorgaans minder voor moeten betalen?
pi_79279328
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 23:49 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld. Daarnaast is de eredivisie ook aardig gedevalueerd natuurlijk. Dat zien buitenlandse clubs ook en heeft zijn weerslag op transfersommen.
pi_79279348
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 23:56 schreef Monolith het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld. Daarnaast is de eredivisie ook aardig gedevalueerd natuurlijk. Dat zien buitenlandse clubs ook en heeft zijn weerslag op transfersommen.
Eens.
  donderdag 18 maart 2010 @ 00:10:03 #54
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_79279700
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 23:49 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Plus dat hij niet zo geweldig is
LUHG
pi_79279900
Zoveel betere rechtsbacks van zijn leeftijd zijn er niet hoor...
  donderdag 18 maart 2010 @ 02:35:34 #56
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_79281759
Wat het niet Jol die zei dat geen enkele speler in de Eredivisie meer dan 8 miljoen waard was? Een spits misschien nog, maar een rechtsback en middenvelder lijkt me toch niet...
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  donderdag 18 maart 2010 @ 04:57:17 #57
30220 Barca
pi_79282287
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 02:35 schreef Elvislives het volgende:
Wat het niet Jol die zei dat geen enkele speler in de Eredivisie meer dan 8 miljoen waard was? Een spits misschien nog, maar een rechtsback en middenvelder lijkt me toch niet...
Daarmee bedoelde hij dat bijv. Afellay niet voor meer dan 8 miljoen van PSV naar Ajax zou mogen of Ruiz van Twente naar Ajax. Of Suarez van Ajax naar Twente.
  donderdag 18 maart 2010 @ 05:39:56 #58
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_79282336
Okee snap m
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  donderdag 18 maart 2010 @ 13:10:37 #59
47190 MassimO
æ³o & h³æ
pi_79292159
Gefeliciteerd Ajax met je 110e Dat er nog vele mooie jaren mogen volgen
Face, please don't hate me for this palm I am about to bestow upon thee.
AFCA
  donderdag 18 maart 2010 @ 14:17:34 #60
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_79294695
Kom eigenlijk nooit meer in dit topic, maar toch even feliciteren
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 18 maart 2010 @ 14:51:09 #61
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_79295943
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 21:38 schreef Barca het volgende:
[..]

Is Jol dronken ofzo?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 18 maart 2010 @ 15:47:21 #62
30220 Barca
pi_79298241
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 14:51 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Is Jol dronken ofzo?
Het is Jol over wie je het hebt! Wat verwacht je anders van hem?
  donderdag 18 maart 2010 @ 17:35:49 #63
189963 nubreektmijnklomp
pi_79303342
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 14:51 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Is Jol dronken ofzo?
dat is gewoon propoganda, zo hoopt hij vastberaden over te komen zodat andere clubs meer bieden
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_79303397
Ajax! Al 110 jaar een koningsclub.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 13:03:57 #65
269412 Frederick_Blah
I vant to suck ur blaath!
pi_79333415
http://www.ajax.nl/Nieuws(...)jax-110-20002010.htm
quote:
25 april 2004: De Amsterdammers vieren bij NEC na de 0-0 het 29ste kampioenschap van Nederland.
Klopt niet hé...

http://www.ajax.nl/Ajax-1(...)ich-tot-kampioen.htm
pi_79333711
Denk dat Engelse clubs wel eager zijn op Ajax-verdedigers op dit moment. Een en al opportunisme, en Vermaelen doet het fantastisch. Dat nemen ze als voorbeeld.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 14:31:51 #67
269412 Frederick_Blah
pi_79336840
quote:
"We onderschatten onze tegenstander niet," aldus Jol, die RKC tussen 1998 en 2004 trainde, tijdens de persconferentie. "Het wordt geen walk-over, want RKC presteert in eigen huis best goed tegen de toppers. Vrijwel alle wedstrijden gingen slechts met 0-1 verloren, dus we zijn gewaarschuwd."
Hij heeft nog gelijk ook. 7 van de 14 wedstrijden in Waalwijk eindigden in 0-1. Tegen Heerenveen werd het 1-2. Twee keer werd het 0-2. AZ vertrok er als enige met een grote overwinning: 0-6. Groningen, Sparta en Roda werden met 3-1 en twee keer 4-1 verslagen.

Dit lijkt geen walk-over te gaan worden.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 15:03:05 #68
189963 nubreektmijnklomp
pi_79338061
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 14:31 schreef Frederick_Blah het volgende:

[..]

Hij heeft nog gelijk ook. 7 van de 14 wedstrijden in Waalwijk eindigden in 0-1. Tegen Heerenveen werd het 1-2. Twee keer werd het 0-2. AZ vertrok er als enige met een grote overwinning: 0-6. Groningen, Sparta en Roda werden met 3-1 en twee keer 4-1 verslagen.

Dit lijkt geen walk-over te gaan worden.
nouja feit is, ze verliezen wel alles.dat het weinig met grote cijfers verliest betekend niet dat het in theorie iniedergeval geen makkelijke wedstrijd zal worden. maar Ajaz zal RKC wel weer onderschatten en het overbodig moeilijk maken.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  vrijdag 19 maart 2010 @ 15:37:10 #69
269412 Frederick_Blah
pi_79339552
Toont alleen aan dat het niet makkelijk scoren is daar, en met een achterhoede die op z'n gat ligt verwacht ik dat we wel meer dan één goaltje nodig zullen hebben.
quote:
Andy van der Meyde is zaterdagavond wellicht van de partij in de topper tegen FC Twente. Coach Fred Rutten van PSV liet vrijdag weten dat de oud-speler van de Tukkers, onlangs aangetrokken als vervanger van de vertrokken Danko Lazovic, mogelijk bij de selectie zit.
Poepon... Schilder...
pi_79341377
In De Pers stond laatst wel een grappig stukje over de scheidsrechters en de KNVB.
Rutten had dus gezegd dat een grensrechter uit de buurt van Enschede had gezegd dat ze voor Twente waren. Braamhaar komt ook uit de buurt van Enschede. Vervolgens kwam Kessler met kritiek op Rutten en Jol van Ajax. Maar waar komt Kessler vandaan (inderdaad FC Twente / Enschede). Vervolgens kwam er kritiek naar voren op Bas Nijhuis. Hij komt ook uit de buurt van Enschede en schrijft voor RTV Oost analyses over Twente, bekritiseert Ajax en PSV, en is vol lof over de plaatselijke FC. De KNVB heeft het vevolgens goed proberen te praten maar ik vind het allemaal wel zeer dubieus.
Totale zuivering binnen de KNVB en snel een beetje.
  zaterdag 20 maart 2010 @ 08:35:01 #71
30220 Barca
pi_79364998
quote:
Eredivisie: Ajax-trainer Jol heeft legpuzzel af
--------------------------------------------------------------------------------
19-mrt-2010 15:15

Martin Jolweet met welke defensie hij zondag aan de uitwedstrijd bij RKC Waalwijk begint. De oefenmeester moest de afgelopen week flink puzzelen op zijn verdediging.

Hij kan in het uitduel met de hekkensluiter van de eredivisie geen beroep doen op geschorste Jan Vertonghen en Toby Alderweireld. Ook Demy de Zeeuw is geschorst. Rasmus Lindgren is nog altijd niet inzetbaar wegens een knieblessure.

Jol wilde vrijdag na de training nog niet zeggen met welke centrale verdedigers hij start. De kans is levensgroot dat Oleguer terugkeert in de basis. De Spanjaard maakte vorige maand een goede indruk als vervanger van de geblesseerde Alderweireld en geschorste Vertonghen.

Kappelhof
Jol kan Vurnon Anita of Gregory van der Wiel naast Oleguer in het centrum van de defensie posteren. Hij heeft mogelijk ook plannen met Johan Kappelhof. De negentienjarige verdediger van Jong Ajax trainde vrijdag mee met de hoofdmacht. Rob Wielaert keert vermoedelijk niet terug in het eerste elftal. Hij voetbalde donderdag nog met Jong Ajax tegen Jong Feyenoord.
  zaterdag 20 maart 2010 @ 13:16:41 #72
189963 nubreektmijnklomp
pi_79370380
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 08:35 schreef Barca het volgende:
[..]

we shall see.
hopen dat het goed gaat
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_79373184
quote:
[..]
Iemand bekend met Kappelhof?
pi_79373312
quote:
[..]
Wielaert z'n carrière is ook totaal verneukt he.
  zaterdag 20 maart 2010 @ 15:30:03 #75
30220 Barca
pi_79374195
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 14:59 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

Wielaert z'n carrière is ook totaal verneukt he.
Volgend seizoen Heerenveen of Heracles? Niet dat dat (veel) geld oplevert. Maar goed ... scheelt wel weer salaris.
  zaterdag 20 maart 2010 @ 15:30:46 #76
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_79374215
Ajax stevent dit seizoen af op een verlies van 25 miljoen euro

De Amsterdamse voetbalclub moet flink saneren om niet in gevaar te komen . Dit meldt financieel directeur Jeroen Slop zaterdag in Het Parool
In tien jaar is het eigen vermogen van de huidige nummer drie uit de Eredivisie gehalveerd. Om het hoofd boven water te houden gaat de club snijden in de wedstrijdpremies en salarissen van de spelers.

De traditionele betaling per gelijkspel of overwinning wordt geschrapt. Slop benadrukt wel dat het nog geen noodzaak is om spelers te verkopen.

"We kunnen het veroorloven een bod van vijftien miljoen euro op Luis Suarez naast ons neer te leggen."

http://www.nu.nl/sport/22(...)25-miljoen-euro.html
  zaterdag 20 maart 2010 @ 15:33:17 #77
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_79374297
Ik heb de VIP-box maar besteld via VI.nl

Mooie box, en genummerd. Ik heb nr 619 (van 2500)
  zaterdag 20 maart 2010 @ 15:36:13 #78
189963 nubreektmijnklomp
pi_79374379
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 15:33 schreef DeTolk het volgende:
Ik heb de VIP-box maar besteld via VI.nl

Mooie box, en genummerd. Ik heb nr 619 (van 2500)
verkeerde topic?
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  zaterdag 20 maart 2010 @ 15:52:21 #79
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_79374893
quote:
"We kunnen het veroorloven een bod van vijftien miljoen euro op Luis Suarez naast ons neer te leggen."
Poll van www.hetparool.nl

Moet Ajax spelers verkopen om uit de financiële problemen te komen?

Ja 210 (72%)

Nee 82 (28%)

Totaal: 292

Jeroen Slop
  zaterdag 20 maart 2010 @ 15:59:46 #80
30220 Barca
pi_79375128
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 15:52 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Ja 210 (72%)

Nee 82 (28%)

Jeroen Slop
Zo'n poll zegt geen fuck! Het huishoudboekje wel.
  zaterdag 20 maart 2010 @ 16:14:23 #81
30220 Barca
pi_79375558
Een bod van ¤ 15 miljoen op Suarez? Van wie? Nou, ik zeg: aannemen! Het idee dat hij meer waard is én dat Van der Wiel en Vertonghen ¤ 20 miljoen waard zijn ...
pi_79375679
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 16:14 schreef Barca het volgende:
Een bod van ¤ 15 miljoen op Suarez? Van wie? Nou, ik zeg: aannemen! Het idee dat hij meer waard is én dat Van der Wiel en Vertonghen ¤ 20 miljoen waard zijn ...
Barca Barca Barca Barca Barca
  zaterdag 20 maart 2010 @ 17:10:03 #83
269412 Frederick_Blah
pi_79377321
quote:

[..]

Ja 210 (72%)

Nee 82 (28%)

Jeroen Slop
De bezoekers van hetparool.nl hebben immers allemaal meer verstand van de financiën van Ajax dan de financieel directeur.
  zaterdag 20 maart 2010 @ 18:16:55 #84
189963 nubreektmijnklomp
pi_79379701
quote:

[..]

Ja 210 (72%)

Nee 82 (28%)

Jeroen Slop
een poll onder 300 mensen van hetparool.nl ja die hebben er vast verstand van.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  zaterdag 20 maart 2010 @ 20:57:44 #85
198365 Morendo
The Real Deal
pi_79385935
Kampioen worden en Champions League halen, dan hoeven we ook niet zo veel te bezuinigen. Verder natuurlijk de contracten van brandhout als Wielaert en Kennedy niet verlengen, en dan zijn we al een heel eind. Een club als Bordeaux heeft toch niet een veel hoger budget dan Ajax?
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_79385985
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 16:14 schreef Barca het volgende:
Barca is de beste troll van fok
  zaterdag 20 maart 2010 @ 21:12:22 #87
189963 nubreektmijnklomp
pi_79386390
wat is eigenlijk beter, gelijkspel of winst voor psv?
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_79386683
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 21:12 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
wat is eigenlijk beter, gelijkspel of winst voor psv?
winst psv, die laten nog meer punten liggen in het restant van het seizoen
pi_79387427
Morgen 2e plek dan maar.
pi_79387756
1-1 morgen 2e plek en duurt niet lang voor de 1e .

Moet raar lopen als Ajax nu niet meer 1e word
  zaterdag 20 maart 2010 @ 21:48:22 #91
198365 Morendo
The Real Deal
pi_79387811
We hebben nu nog maar een club boven ons, qua minste verliespunten, dus wat dat betreft is het gelijke spel wel prima. Moet Twente nog wel minimaal twee keer gelijkspelen en wij alles winnen natuurlijk......
pi_79388050
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 21:48 schreef Morendo het volgende:
We hebben nu nog maar een club boven ons, qua minste verliespunten, dus wat dat betreft is het gelijke spel wel prima. Moet Twente nog wel minimaal twee keer gelijkspelen en wij alles winnen natuurlijk......
Ik had ook liever gezien dat PSV gewonnen had en qua spelbeeld zou dat ook wel terecht zijn geweest.
  zaterdag 20 maart 2010 @ 22:12:52 #93
269412 Frederick_Blah
pi_79388791
Sparta gaat over 'n weekje weer twee puntjes pakken voor ons
pi_79388802
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 21:47 schreef Flashbag het volgende:

Je bent alleen wel erg afhankelijk van de Feyenoorders en de Alkmaarders. Ik zie Twente bij beide wedstrijden punten verliezen en mits Ajax dus alles wint kunnen ze dan nog kampioen worden.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_79389696
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 22:13 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Je bent alleen wel erg afhankelijk van de Feyenoorders en de Alkmaarders. Ik zie Twente bij beide wedstrijden punten verliezen en mits Ajax dus alles wint kunnen ze dan nog kampioen worden.
Ja klopt maar dat ben je ook als psv had gewonnen
Maarja we blijven hopen
pi_79390946
2e is ook goed Dan kunnen we weer eens de CL proberen te gaan halen
  zaterdag 20 maart 2010 @ 23:22:54 #97
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_79391149
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 21:47 schreef Flashbag het volgende:

Zo zeker zie ik het nog lang niet maar de droom is weer een stukje levendiger. Als Ajax de schaal nu nog pakt is dat het meest dwaze kampioenschap dat ik me kan herinneren. Statistisch gezien is het de winterkampioen die ook aan het einde met de eer strijkt.
Life is what you make it.
pi_79391727
Normaliter mag je verwachten met de behoorlijke rij wedstrijden die Ajax achter de rug heeft dat ze RKC voetbal les geven en 10-0 winnen. Maar ik vrees dat het een billenknijper gaat worden. Wel bende dat hij hier (woon in de uk) een uur eerder begint. 11.30 al, pfft
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_79391875
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 23:16 schreef mash_ het volgende:
2e is ook goed Dan kunnen we weer eens de CL proberen te gaan halen
Ik heb wel weer zin in een groot feest en dus is 1e zowiezo beter. ( wat natuurlijk vanzelfsprekend is ) In de voorronde van de CL hebben we niet zulke goede ervaringen mee dit decennia.
pi_79391922
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 22:12 schreef Frederick_Blah het volgende:
Sparta gaat over 'n weekje weer twee puntjes pakken voor ons
Fout, ze gaan in de 93e minuut de 0-1 maken, door Poepon.

[ Bericht 1% gewijzigd door Kluivert_Vandervaart op 20-03-2010 23:50:45 ]
pi_79392222
Haha met alle Ajax Fok!ers naar leidse plein Ajax huldigen als ze 1e worden
  zondag 21 maart 2010 @ 00:10:38 #102
30220 Barca
pi_79392648
Winst voor PSV was beter geweest? Waarom? Dan zouden we 3e worden. Nu is de kans op de 2e plaats groter.
pi_79392787
quote:
Op zondag 21 maart 2010 00:10 schreef Barca het volgende:
Winst voor PSV was beter geweest? Waarom? Dan zouden we 3e worden. Nu is de kans op de 2e plaats groter.
Ajax 3e worden? Niet mee eens. Het geluk van Twente houdt een keer op en zij krijgen nog een aantal zeer lastige wedstrijden.
En Psv is zonder Afellay toch een stuk minder en die zie ik ook nog punten morsen.
Ajax wordt gewoon kampioen. Ik ben er heilig van overtuigd.

Ajax kampioen
  zondag 21 maart 2010 @ 00:48:51 #104
189963 nubreektmijnklomp
pi_79393652
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 23:54 schreef Flashbag het volgende:
Haha met alle Ajax Fok!ers naar leidse plein Ajax huldigen als ze 1e worden
dat sowieso overigens boeit het niet echt of psv punten verspeeld, daar zijn we morgen al voorbij.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  zondag 21 maart 2010 @ 09:29:27 #105
80382 manny
30 is best veel
pi_79396937
mmm.. gelijkspel. Okay, op zich niet eens echt verkeerd. PSV snapt nu wel dat dit niet meer goed komt, maar ook twente heeft toch ook wel een tikkie gekregen. Die zaten uiteraard wel te hopen om de defintieve slag te slaan en afstand te nemen, maar zien na vanmiddag Ajax toch echt in de buurt komen. Ben benieuwd of ze de zenuwen onder controle houden.

mwa... maar weer een paar potjes winnen en hopen op puntverlies van onze vrienden uit het oosten.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_79400211
kampioenschap.....

rustig blijven en eerst maar eens van RKC winnen.
pi_79400442
quote:
Op zondag 21 maart 2010 00:16 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Ajax 3e worden? Niet mee eens. Het geluk van Twente houdt een keer op en zij krijgen nog een aantal zeer lastige wedstrijden.
En Psv is zonder Afellay toch een stuk minder en die zie ik ook nog punten morsen.Ajax wordt gewoon kampioen. Ik ben er heilig van overtuigd.

Ajax kampioen
Zo'n groot stempel drukt Afellay niet meer op het elftal van PSV. Ik vond ze gisteren zelfs beter, georganiseerder en dominanter spelen dan in de duels tegen NAC en Ajax. Nee hoor, deze uitslag is prima voor Ajax. Bij winst voor PSV was je afhankelijk geweest van twee ploegen die nog punten moesten morsen. Nu is dat beperkt gebleven tot een ploeg, mits Ajax natuurlijk wint van RKC vanmiddag.
pi_79401085
Teletekst meldt 0-1.
  zondag 21 maart 2010 @ 13:18:28 #109
30220 Barca
pi_79402243
Pantelic scoort
  zondag 21 maart 2010 @ 13:18:57 #110
189963 nubreektmijnklomp
pi_79402263
quote:
Op zondag 21 maart 2010 13:18 schreef Barca het volgende:
Pantelic scoort
jammergenoeg niet in het goede goal, wat een idioot
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  zondag 21 maart 2010 @ 13:44:24 #111
291740 Flashbag
A.F.C.A. !
pi_79403201
1-2
1-3

[ Bericht 36% gewijzigd door Flashbag op 21-03-2010 13:55:28 ]
pi_79404446
5-1! Goed resultaat.. Volgende week weer op volle sterkte!
  zondag 21 maart 2010 @ 14:23:36 #113
189963 nubreektmijnklomp
pi_79404581
ajax 2e nu!
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_79404621
quote:
Op zondag 21 maart 2010 14:22 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

jammer van suk
Ja Jol is wel een beetje dom geweest vandaag
Met Suk hadden ze nog beter aan hun doelsaldo kunnen werken want dan was het 1-8 geworden
Iedereen zegt: kwark kwark kwark mattieeeee
pi_79404662
We moeten gewoon plastische chirugie op Sulejmani toepassen en hem verkopen als Suarez.
pi_79404676
quote:
Op zondag 21 maart 2010 14:25 schreef NoahsKwark het volgende:

[..]

Met Suk hadden ze nog beter aan hun doelsaldo kunnen werken want dan was het 1-8 geworden
Suk heeft misschien 3x een bal gehad OOIT in Ajax 1
  zondag 21 maart 2010 @ 14:27:34 #117
290562 RSXX
DELETED ACCOUNT
pi_79404678
quote:
Op zondag 21 maart 2010 14:26 schreef ujjain het volgende:
We moeten gewoon plastische chirugie op Sulejmani toepassen en hem verkopen als Suarez.
ik gebruik dit account niet meer :)
  zondag 21 maart 2010 @ 14:28:09 #118
189963 nubreektmijnklomp
pi_79404693
quote:
Op zondag 21 maart 2010 14:26 schreef ujjain het volgende:
en dan die andere clubs zich ineens afvragen waarom wij een suarez lookalike hebben terwijl hij net is verkocht.
of perongeluk de verkeerde verkopen
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  zondag 21 maart 2010 @ 14:29:14 #119
189963 nubreektmijnklomp
pi_79404726
quote:
Op zondag 21 maart 2010 14:27 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

die gast heeft volgens mij nog niet eens 3 minuten gespeeld bij ajax 1
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_79404737
Wij staan tweede, ja wij staan tweede .
pi_79404743
quote:
Op zondag 21 maart 2010 14:27 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Zlatan deed het in zijn 1e jaar ook niet geweldig
  zondag 21 maart 2010 @ 14:31:29 #122
189963 nubreektmijnklomp
pi_79404787
quote:
Op zondag 21 maart 2010 14:29 schreef NoahsKwark het volgende:

[..]

Zlatan deed het in zijn 1e jaar ook niet geweldig
die werd WEL gescout en kwam niet zichzelf zomaar even inchecken
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  zondag 21 maart 2010 @ 14:36:08 #123
30220 Barca
pi_79404907
En ja hoor ... daar is de arrogantie weer!
  zondag 21 maart 2010 @ 14:38:06 #124
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_79404967
quote:
Op zondag 21 maart 2010 14:36 schreef Barca het volgende:
En ja hoor ... daar is de arrogantie weer!
Hoogmoed komt voor de val
pi_79404979
Slechte wedstrijd hoor, maar het resultaat telt. Nu hopen dat Twente punten laat liggen en wij doen wat we moeten doen.
In ieder geval wel CL volgend seizoen!

Ik hoop trouwens dat Pantelic niet wordt verlengd en dan Suk (bijvoorbeeld) zijn plek kan innemen.
Voor Pantelic vind je genoeg jonge spelers die hetzelfde kunnen brengen.
pi_79405006
Goed resultaat vandaag.
  zondag 21 maart 2010 @ 14:40:29 #127
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_79405030
quote:
Op zondag 21 maart 2010 14:38 schreef LostnFound het volgende:
Slechte wedstrijd hoor, maar het resultaat telt. Nu hopen dat Twente punten laat liggen en wij doen wat we moeten doen.
In ieder geval wel CL volgend seizoen!

Ik hoop trouwens dat Pantelic niet wordt verlengd en dan Suk (bijvoorbeeld) zijn plek kan innemen.
Voor Pantelic vind je genoeg jonge spelers die hetzelfde kunnen brengen.
Volgens mij is het seizoen nog niet afgelopen?
  zondag 21 maart 2010 @ 14:46:57 #128
189963 nubreektmijnklomp
pi_79405247
quote:
Op zondag 21 maart 2010 14:40 schreef Blinker het volgende:

[..]

maar we hebben het nu iniedergeval zelf in de hand (voorronde CL dan)
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_79405296
quote:
Op zondag 21 maart 2010 14:40 schreef Blinker het volgende:

[..]

Voor PSV wel
  zondag 21 maart 2010 @ 14:52:01 #130
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_79405416
quote:
Op zondag 21 maart 2010 14:46 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

maar we hebben het nu iniedergeval zelf in de hand (voorronde CL dan)
Dat dan weer wel
  zondag 21 maart 2010 @ 15:10:56 #131
269412 Frederick_Blah
pi_79406060
quote:
Op zondag 21 maart 2010 14:25 schreef NoahsKwark het volgende:

[..]

Wil dat we die 100 treffers halen. Als ze het huidige gemiddelde vasthouden lukt dat ook.
pi_79406135
Laat die Schaal maar komen!
pi_79406524
http://psv.netwerk.to/nieuws/artikel/22234_Koevermans:%20Ajax%20gun%20ik%20helemaal%20niets.php
  zondag 21 maart 2010 @ 15:29:50 #134
189963 nubreektmijnklomp
pi_79406694
quote:
Op zondag 21 maart 2010 15:24 schreef BluesRebel het volgende:
http://psv.netwerk.to/nieuws/artikel/22234_Koevermans:%20Ajax%20gun%20ik%20helemaal%20niets.php
die arrogante reacties daar ook. en dan zeggen dat ajax arrogant is en psv niet
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  zondag 21 maart 2010 @ 15:32:52 #135
57586 Bananenman
-----------
pi_79406790
Snap niet dat Pantelic nog steeds een basisplek heeft. Het spel werd zoveel beter toen Rommedahl erin kwam, en dat is niet de eerste keer. De snelheid en de goede voorzetten die Rommedahl brengt zijn gewoon nuttig. Basis imo

[ Bericht 1% gewijzigd door Bananenman op 21-03-2010 15:39:51 ]
pi_79406950
quote:
Op zondag 21 maart 2010 15:32 schreef Bananenman het volgende:
Snap niet dat Pantelic nog steeds een basisplek heeft. Het spel werd zoveel beter toen Rommedahl erin kwam, en dat is niet de eerste keer. Gewoon de snelheid en de goede voorzetten die Rommedahl brengt zijn gewoon nuttig. Basis imo
Rommedahl is typisch zo'n speler die je kan gebruiken als de tegenstander vermoeid is, zoals Leonardo vorig seizoen geen basisspeler in mijn ogen
Volgende keer Suk in de basis

En bolle Koevermans kan de k... krijgen
  zondag 21 maart 2010 @ 15:45:18 #137
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_79407257
quote:
Op zondag 21 maart 2010 15:37 schreef NoahsKwark het volgende:

Koevermans.... kale bolle neet.
  zondag 21 maart 2010 @ 15:57:03 #138
30220 Barca
pi_79407748
Rommedahl
  zondag 21 maart 2010 @ 15:58:00 #139
189963 nubreektmijnklomp
pi_79407785
quote:
Op zondag 21 maart 2010 15:37 schreef NoahsKwark het volgende:

[..]

Rommedahl is typisch zo'n speler die je kan gebruiken als de tegenstander vermoeid is, zoals Leonardo vorig seizoen geen basisspeler in mijn ogen
Volgende keer Suk in de basis

als we nou suk 11 keer klonen ofzo, en dan alle 11 in de basis. winnen we zo de CL!
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  zondag 21 maart 2010 @ 16:02:05 #140
57586 Bananenman
-----------
pi_79407946
Suk

Ik heb me elk van de tien minuten dat die gast in het eerste heeft gespeeld lopen irriteren aan die gozer. Wat een dweil. Toen 'ie bij de training langs het veld stond dachten ze zeker dat het Park van ManU was, kan me niet voorstelllen dat hij zo'n indruk heeft gemaakt
pi_79408490
quote:
Op zondag 21 maart 2010 16:02 schreef Bananenman het volgende:
Suk

Ik heb me elk van de tien minuten dat die gast in het eerste heeft gespeeld lopen irriteren aan die gozer. Wat een dweil. Toen 'ie bij de training langs het veld stond dachten ze zeker dat het Park van ManU was, kan me niet voorstelllen dat hij zo'n indruk heeft gemaakt
Hij moet zich toch nog aanpassen en ontwikkelen
Over een jaar of 5 zit ie op het niveau van Zlatan
  zondag 21 maart 2010 @ 16:18:21 #142
111172 Noax
Helping small minds grow.
pi_79408543
quote:
Op zondag 21 maart 2010 15:29 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

die arrogante reacties daar ook. en dan zeggen dat ajax arrogant is en psv niet
Die lampen laten wekelijks punten liggen, ja dan mag je arrogant zijn.
Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
  zondag 21 maart 2010 @ 16:28:01 #143
198365 Morendo
The Real Deal
pi_79408875
Ik denk dat je aan Pantelic meer hebt in thuis- dan in uitwedstrijden. In uitwedstrijden gewoon Rommedahl basis, met Suarez centraal.
  zondag 21 maart 2010 @ 16:29:34 #144
30220 Barca
pi_79408949
Rommedahl buiten het stadion!
pi_79409655
85 doelpunten. Nog 15 te gaan met 6 wedstrijden.. 2,5 per wedstrijd. Het kan
  zondag 21 maart 2010 @ 16:52:54 #146
189963 nubreektmijnklomp
pi_79409734
quote:
Op zondag 21 maart 2010 16:50 schreef BluesRebel het volgende:
85 doelpunten. Nog 15 te gaan met 6 wedstrijden.. 2,5 per wedstrijd. Het kan
het zou wel tof zijn is dat ook gelijk een record of wat?
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  zondag 21 maart 2010 @ 16:53:29 #147
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_79409752
quote:
Op zondag 21 maart 2010 16:52 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Ik dacht dat Ajax ook een keer 118 keer gescoord heeft in een seizoen, zal het even opzoeken.
  zondag 21 maart 2010 @ 16:55:01 #148
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_79409789
quote:
Op zondag 21 maart 2010 16:53 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Ik dacht dat Ajax ook een keer 118 keer gescoord heeft in een seizoen, zal het even opzoeken.
Volgens mij is 122 het all-time record, maar of dat van Ajax of PSV is?

http://nl.wikipedia.org/w(...)escoord_in_1_seizoen

66/67 dus, Ajax.
pi_79409838
quote:
Op zondag 21 maart 2010 16:52 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Ajax is al vaker over de 100 gegaan.
pi_79409897
quote:
Meeste doelpunten van een ploeg in een seizoen - 122 - Ajax (1966/1967)
quote:
Hoogste doelsaldo in een seizoen - +90 (112-22) - Ajax (1997/1998)
pi_79409976
Hier staan de records: http://nl.wikipedia.org/w(...)Eredivisie_(voetbal)

Minste nederlagen in een seizoen - 0 - Ajax (1994/1995)

Jongste scorende debutant: Marco van Basten (AFC Ajax): 17 jaar en 154 dagen. (1981/82)

Snelste rode kaart in de Eredivisie vanaf invalbeurt - 19 sec - Márcio Santos (Ajax) (1996/1997)

Duurste binnenlandse transfer - Miralem Sulejmani, van sc Heerenveen naar Ajax voor ¤ 16,25 miljoen (2008)

Tot wanneer heeft hij nog een contract?

[ Bericht 1% gewijzigd door BluesRebel op 21-03-2010 17:16:52 ]
  zondag 21 maart 2010 @ 17:44:43 #152
189963 nubreektmijnklomp
pi_79411486
quote:
Op zondag 21 maart 2010 17:01 schreef BluesRebel het volgende:

Jongste scorende debutant: Marco van Basten (AFC Ajax): 17 jaar en 154 dagen. (1981/82)

Snelste rode kaart in de Eredivisie vanaf invalbeurt - 19 sec - Márcio Santos (Ajax) (1996/1997)

grootste miskoop - Miralem Sulejmani, van sc Heerenveen naar Ajax voor ¤ 16,25 miljoen (2008)

mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_79411877
quote:
Op zondag 21 maart 2010 17:01 schreef BluesRebel het volgende:

Duurste binnenlandse transfer - Miralem Sulejmani, van sc Heerenveen naar Ajax voor ¤ 16,25 miljoen (2008)

- laat maar
pi_79417583
quote:
Op zondag 21 maart 2010 16:17 schreef NoahsKwark het volgende:

[..]

Over een jaar of 5 zit ie op het niveau van Zlatan
Gevaarlijke uitspraak. Ibrahimovic liet in zijn eerste jaar al meer zien dan Suk nu. Daar doet de veel meer speeltijd van Ibrahimovic niets aan af, want bij hem zag je meteen dat het een goede speler was.
  zondag 21 maart 2010 @ 22:05:50 #155
189963 nubreektmijnklomp
pi_79426551
quote:
Op zondag 21 maart 2010 20:11 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Gevaarlijke uitspraak. Ibrahimovic liet in zijn eerste jaar al meer zien dan Suk nu. Daar doet de veel meer speeltijd van Ibrahimovic niets aan af, want bij hem zag je meteen dat het een goede speler was.
je hebt suk nog uberhaupt zien spelen overigens is die gast gewoon sarcastisch bezig volgens mij .

alhoewel als je zo aangenomen word bij ajax moet je toch iets kunnen denk ik dan.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_79427171
quote:
Op zondag 21 maart 2010 22:05 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

je hebt suk nog uberhaupt zien spelen overigens is die gast gewoon sarcastisch bezig volgens mij .

alhoewel als je zo aangenomen word bij ajax moet je toch iets kunnen denk ik dan.
Die gozer geniet van iedere minuut dat hij bij Ajax mag zijn. Nu mag dat natuurlijk geen verwondering wekken, maar puur voetballend is het er natuurlijk nog niet uitgekomen.
In het eerste elftal althans, in het tweede blijkt hij aardig te kunnen ballen. Ik heb in het tweede acties van hem gezien die getuigen dat hij toch moet kunnen voetballen, maar de vraag is waarom al het voetbal bij hem eraf lijkt te gaan zodra hij speeltijd krijgt in het eerste van Ajax.
Misschien de spanning, maar dat zal zo langzamerhand toch wel weg moeten zijn. Of zal het gewoonweg het niveauverschil zijn? Ik denk het niet, want dan moet je toch iig wat kunnen laten zien, al was het maar een vloeiende voetbeweging waarmee iemand in scoringspositie komt.
Ik hoop dat Suk er komt, maar ik moet het nog zien.
  zondag 21 maart 2010 @ 22:15:20 #157
189963 nubreektmijnklomp
pi_79427420
quote:
Op zondag 21 maart 2010 22:11 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Die gozer geniet van iedere minuut dat hij bij Ajax mag zijn. Nu mag dat natuurlijk geen verwondering wekken, maar puur voetballend is het er natuurlijk nog niet uitgekomen.
In het eerste elftal althans, in het tweede blijkt hij aardig te kunnen ballen. Ik heb in het tweede acties van hem gezien die getuigen dat hij toch moet kunnen voetballen, maar de vraag is waarom al het voetbal bij hem eraf lijkt te gaan zodra hij speeltijd krijgt in het eerste van Ajax.
Misschien de spanning, maar dat zal zo langzamerhand toch wel weg moeten zijn. Of zal het gewoonweg het niveauverschil zijn? Ik denk het niet, want dan moet je toch iig wat kunnen laten zien, al was het maar een vloeiende voetbeweging waarmee iemand in scoringspositie komt.
Ik hoop dat Suk er komt, maar ik moet het nog zien.
ik denk dat het eerder komt doordat hij meestal echt maar 1 a 2 minuten speelt. dan heb je niet echt tijd om in de wedstrijd te komen/net die goede bal te passen of krijgen.
maar misschien is hij niet stressbestendig genoeg voor zo'n groot publiek.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_79427778
quote:
Op zondag 21 maart 2010 22:15 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

ik denk dat het eerder komt doordat hij meestal echt maar 1 a 2 minuten speelt. dan heb je niet echt tijd om in de wedstrijd te komen/net die goede bal te passen of krijgen.
maar misschien is hij niet stressbestendig genoeg voor zo'n groot publiek.
Dat zou idd ook nog kunnen. Of hij stressbestendig is, zullen we pas weten als hij komende wedstrijden elke keer een helft mag spelen. Dan weten we al veel meer over Suk.
Het is afwachten geblazen. Hopelijk zet Jol hem er volgende week tegen Groningen in de tweede helft erin.
pi_79428066
Tijdens Ajax - Juve had volgens mij VAK410 een tifosi met een spandok met daaronder lampen die aan en uit flikkerden?!
En wat doet VakP (Twente) tijdens PSV - Twente zaterdag jongsleden?
Juist
Ik zit helemaal niet in m'n ontkenningsfase
pi_79428654
quote:
Op zondag 21 maart 2010 22:19 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Dat zou idd ook nog kunnen. Of hij stressbestendig is, zullen we pas weten als hij komende wedstrijden elke keer een helft mag spelen. Dan weten we al veel meer over Suk.
Het is afwachten geblazen. Hopelijk zet Jol hem er volgende week tegen Groningen in de tweede helft erin.
Toch vraag ik me af of dit wel het juiste moment is om te gaan experimenteren. Vandaag was het met name verdedigend niet denderend, hoewel daar natuurlijk aanwijsbare redenen voor waren, maar verder draait de ploeg prima de laatste tijd. Als je dan met 3-1 voorstaat o.i.d. kun je Suk best spelminuten gaan geven, maar als er veel op het spel staat weet ik niet of dat een goed idee is.
  zondag 21 maart 2010 @ 22:33:01 #161
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_79429082
Ik ben ook erg benieuwd naar Suk, Ajax kampioen
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_79429565
quote:
Op zondag 21 maart 2010 22:28 schreef Monolith het volgende:

[..]

Toch vraag ik me af of dit wel het juiste moment is om te gaan experimenteren. Vandaag was het met name verdedigend niet denderend, hoewel daar natuurlijk aanwijsbare redenen voor waren, maar verder draait de ploeg prima de laatste tijd. Als je dan met 3-1 voorstaat o.i.d. kun je Suk best spelminuten gaan geven, maar als er veel op het spel staat weet ik niet of dat een goed idee is.
Daar heb je wel een punt. Maar ja, bv. Suk in de tweede helft brengen tegen Groningen ( hele helft ) en als er dan écht als team wordt gespeeld, dan kan dat volgens mij wel.
Mocht Suk het dan slecht doen, dan zou de rest van de aanvallers + De Jong hem ondersteuning kunnen geven en hem de bal regelmatig geven en vragen of hij de bal komt halen. Dat kan hem dan het laatste zetje geven wat nodig is. Of zou dat juist averechts werken?
  zondag 21 maart 2010 @ 22:54:26 #163
189963 nubreektmijnklomp
pi_79430299
quote:
Op zondag 21 maart 2010 22:41 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Daar heb je wel een punt. Maar ja, bv. Suk in de tweede helft brengen tegen Groningen ( hele helft ) en als er dan écht als team wordt gespeeld, dan kan dat volgens mij wel.
Mocht Suk het dan slecht doen, dan zou de rest van de aanvallers + De Jong hem ondersteuning kunnen geven en hem de bal regelmatig geven en vragen of hij de bal komt halen. Dat kan hem dan het laatste zetje geven wat nodig is. Of zou dat juist averechts werken?
als hij nerveus is , begint dat kut maar word het later steeds beter (tenzij hij een hele erge blunder maakt)
en als hij niet nerveus is werkt dat sowieso goed, tenzij heel slecht overigens vind ik dat hij er pas in mag als we met 3 a 4-0 voorstaan. niet bij 2-1 oid
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_79432400
waar ik veel meer benieuwd naar ben is naar lodeiro. hij krijgt bijna nooit speel min. waarom hebben ze hem dan gekocht vraag ik me af.
  zondag 21 maart 2010 @ 23:36:32 #165
206322 Seam
Pillz-E
pi_79432556
quote:
Op zondag 21 maart 2010 23:32 schreef mash_ het volgende:
waar ik veel meer benieuwd naar ben is naar lodeiro. hij krijgt bijna nooit speel min. waarom hebben ze hem dan gekocht vraag ik me af.
Meen je dit nu serieus ?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_79432642
Loderio is een groot talent die gewoon nog eventjes moet wennen aan Ajax en Nederland.
En hij heeft Enoh,de Zeeuw en de Jong voor zich.

de Jong op dit moment
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_79433150
quote:
Op zondag 21 maart 2010 23:36 schreef Seam het volgende:

[..]

Meen je dit nu serieus ?
Ja, we hebben al meer dan genoeg middenvelders. We hadden dat geld veel beter kunnen gebruiken voor een verdediger
pi_79433293
quote:
Lodeiro ben ik ook enorm benieuwd naar. Het zal toch niet zo zijn dat Suarez zo énorm veel macht heeft gekregen binnen Ajax ( zoals bij Studio Voetbal werd beweerd en wat wel eens waar zou kunnen zijn ) dat Lodeiro op zijn verzoek is gekomen en voor de rest niets?
Echt maar vreemd dat hij telkens zo weinig speeltijd krijgt. Voor 4 miljoen ( ! ) is hij gehaald. En ik hoorde dat hij ook dacht dat hij bij Ajax veel kans op speeltijd maakte en dus ook mee zou kunnen naar het WK.
Hopelijk gaat hij alsnog mee naar het WK.
Ik heb hem in de oefeninterland tegen Zwitserland gezien en daar was opnieuw zichtbaar dat hij een werkelijk waar fenomenaal talent is dat o.a. veel gogme heeft.
pi_79433415
quote:
Bij Studio Voetbal werd net weer beweerd dat hij puur gehaald was om Suarez te paaien. Hoe zit het trouwens met die andere aankopen, Kerlon en Ze Eduardo geloof ik?
  maandag 22 maart 2010 @ 01:17:05 #170
198365 Morendo
The Real Deal
pi_79435579
quote:
Op zondag 21 maart 2010 23:55 schreef Monolith het volgende:

[..]

Bij Studio Voetbal werd net weer beweerd dat hij puur gehaald was om Suarez te paaien. Hoe zit het trouwens met die andere aankopen, Kerlon en Ze Eduardo geloof ik?
De 1 is een jaar geblesseerd en de ander zuigt, ze zijn beiden gehuurd overigens. Mbt Lodeiro, hij kostte wel zo'n 4 miljoen toch? Als hij echt alleen gehaald is om Suarez te paaien dan vind ik dat wel vreemd, en ook niet verenigbaar met het nieuwe beleid.
  maandag 22 maart 2010 @ 08:22:00 #171
291740 Flashbag
A.F.C.A. !
pi_79437128
quote:
Op zondag 21 maart 2010 23:50 schreef mash_ het volgende:

[..]

Ja, we hebben al meer dan genoeg middenvelders. We hadden dat geld veel beter kunnen gebruiken voor een verdediger
Idd en weg met vertongen vind hem echt slecht.
pi_79438070
quote:
Op zondag 21 maart 2010 23:36 schreef Seam het volgende:

[..]

Meen je dit nu serieus ?
Lees de reacties hier onder eens. ben toch wel benieuwd waarom je het nodig vind om er om te reageren met .
  maandag 22 maart 2010 @ 09:28:49 #173
189963 nubreektmijnklomp
pi_79438141
ik denk niet dat hij alleen gekocht is om suarez te paaien, daar is hij volgens mij te goed voor. alleen moet hij eerst waarschijnlijk nog even meetrainen voordat hij echt in de selectie past. aangezien we nu al een best goede selectie hebben. en het is misschien niet zo handig om daar heel veel in te gaan aanpassen in zo'n laatste titelstrijd als je net zo goed draait. te veel risico
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_79438195
quote:
Op maandag 22 maart 2010 01:17 schreef Morendo het volgende:

[..]

De 1 is een jaar geblesseerd en de ander zuigt, ze zijn beiden gehuurd overigens. Mbt Lodeiro, hij kostte wel zo'n 4 miljoen toch? Als hij echt alleen gehaald is om Suarez te paaien dan vind ik dat wel vreemd, en ook niet verenigbaar met het nieuwe beleid.
Oh ja,ze waren gehuurd inderdaad. Of Lodeiro puur gehaald is om Suarez te paaien is lastig te beoordelen natuurlijk. Het kan best een rol spelen, maar het is natuurlijk ook geen compleet waardeloze voetballer.
  maandag 22 maart 2010 @ 10:03:10 #175
206322 Seam
Pillz-E
pi_79438937
quote:
Op maandag 22 maart 2010 09:25 schreef mash_ het volgende:

[..]

Lees de reacties hier onder eens. ben toch wel benieuwd waarom je het nodig vind om er om te reageren met .
Ok ik zal er even op ingaan. Lodeiro is een speler die zowel links op de vleugel en als tien kan spelen. Jol heeft even tijd nodig om uit te vogelen waar Lodeiro het beste kan functioneren. Daarnaast komt hij net uit een totaal andere club en voetbalcultuur, dat heeft ook even tijd nodig om te wennen. Verder ontwikkelt Siem de Jong zich (in de ogen van Jol) onverwacht goed. Bovendien hebben we een elftal wat erg goed op elkaar is ingespeeld, dus als er plotseling een nieuwe sleutelspeler staat kan dat voor problemen zorgen. De concurrentie is dus groot aangezien Eriksen ook op de linkervleugel overweg kan (en die heeft zich al bewezen in de A1 en Jong Ajax). Lodeiro speelt overigens best goed bij Jong Ajax dus ik verwacht dat hij nog wel minuten gaat maken, maar volgend seizoen (als er spelers vertrekken) springt hij in de plannen van Jol. Dat hij gekocht is puur om Suarez te halen is erg naief en zulke berichten kun je toch gewoon niet serieus nemen
  maandag 22 maart 2010 @ 10:03:41 #176
206322 Seam
Pillz-E
pi_79438949
quote:
Op maandag 22 maart 2010 08:22 schreef Flashbag het volgende:

[..]

Idd en weg met vertongen vind hem echt slecht.
  maandag 22 maart 2010 @ 10:04:44 #177
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_79438968
Of ie goed is of niet boeit me niet, we hadden/hebben verdedigers nodig, middenvelders komen we in om .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_79440444
quote:
Op maandag 22 maart 2010 10:04 schreef HeatWave het volgende:
Of ie goed is of niet boeit me niet, we hadden/hebben verdedigers nodig, middenvelders komen we in om .
Boilesen misschien een kans geven?
AFC Ajax
pi_79440458
Ik sta al op het Leidse.
pi_79440659
quote:
Op maandag 22 maart 2010 11:00 schreef Socios het volgende:
Ik sta al op het Leidse.
4 punten in 6 wedstrijden,ik kan me niet indenken dat Twente dat gaat weggeven,als je kijkt naar de rest van het seizoen.
AFC Ajax
pi_79440969
quote:
Op maandag 22 maart 2010 10:04 schreef HeatWave het volgende:
Inderdaad. Nu krijg je Anita in het centrum. Een centrale verdediger van krap 1 meter 50 is nou niet echt ideaal.
quote:
Op maandag 22 maart 2010 11:07 schreef Joel-Smeets het volgende:

[..]

4 punten in 6 wedstrijden,ik kan me niet indenken dat Twente dat gaat weggeven,als je kijkt naar de rest van het seizoen.
Hier op m'n werk in het hol van de leeuw (metertje of 300 van de Grolsch Veste) zijn ze er nog niet bepaald gerust op.
pi_79440978
quote:
Op maandag 22 maart 2010 11:00 schreef Socios het volgende:
Ik sta al op het Leidse.
Al de datum laten tatoeëren van het kampioenschap?
  maandag 22 maart 2010 @ 12:03:13 #183
291740 Flashbag
A.F.C.A. !
pi_79442397
quote:
Op maandag 22 maart 2010 11:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

!!! dat komt later pas eerst kampioen worden

( domme AZ supporter wat een sukkel ben je dan )
pi_79444463
quote:
Op maandag 22 maart 2010 11:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

pi_79444515
Sowieso tattoos _!
  maandag 22 maart 2010 @ 13:18:53 #186
189963 nubreektmijnklomp
pi_79444832
quote:
Op maandag 22 maart 2010 10:03 schreef Seam het volgende:

[..]

Verder ontwikkelt Siem de Jong zich (in de ogen van Jol) onverwacht goed.
niet alleen in de ogen van jol. de Jong ontwikkeld zich sowieso erg goed, dat kan je niet ontkennen. hij is de laatste tijd wel redelijk belangrijk geweest voor ajax. bijna elke wedstrijd waarin hij speelde gescoord
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  maandag 22 maart 2010 @ 13:19:52 #187
291740 Flashbag
A.F.C.A. !
pi_79444874
quote:
Op maandag 22 maart 2010 13:18 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

niet alleen in de ogen van jol. de Jong ontwikkeld zich sowieso erg goed, dat kan je niet ontkennen. hij is de laatste tijd wel redelijk belangrijk geweest voor ajax. bijna elke wedstrijd waarin hij speelde gescoord
True !
pi_79445045
Nooit geweten dat hij en Luuk de Jong van Twente broers waren trouwens.
pi_79445191
Ik ben er eigenlijk wel benieuwd naar wat Ajax volgend seizoen met Sulejmani gaat doen.
pi_79445369
quote:
Op zondag 21 maart 2010 23:55 schreef Monolith het volgende:

[..]

Kerlon is gehuurd van Inter met optie tot koop maar is al snel geblesseerd geraakt.
Zé Eduardo is eveneens gehuurd voor een jaar, dat huurt contract loopt op 30 juni dit jaar af.

Geef het een kleine kans dat ze behouden worden.
pi_79445413
quote:
Op maandag 22 maart 2010 13:35 schreef spiderweb1 het volgende:

[..]

Kerlon is gehuurd van Inter met optie tot koop maar is al snel geblesseerd geraakt.
Zé Eduardo is eveneens gehuurd voor een jaar, dat huurt contract loopt op 30 juni dit jaar af.

Geef het een kleine kans dat ze behouden worden.
Eduardo was toch zo'n enorm talent?
pi_79445459
quote:
Op maandag 22 maart 2010 13:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik ben er eigenlijk wel benieuwd naar wat Ajax volgend seizoen met Sulejmani gaat doen.
Waarschijnlijk behouden.
Wanneer ze hem weg doen, wordt Miralem de miskoop van Ajax van 16 miljoen. Imago schade telt dan zwaarder dan die 16 mlj.
pi_79445606
quote:
Op maandag 22 maart 2010 13:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Eduardo was toch zo'n enorm talent?
Ja, snap ook niet waarom hij geen kans heeft gekregen bij Jol.
Maar goed, eerst moet er flink gesneden worden op het middenveld, want die stroomt over.
pi_79445635
quote:
Op maandag 22 maart 2010 13:37 schreef spiderweb1 het volgende:

[..]

Waarschijnlijk behouden.
Wanneer ze hem weg doen, wordt Miralem de miskoop van Ajax van 16 miljoen. Imago schade telt dan zwaarder dan die 16 mlj.
Die imagoschade is nu toch al geleden. Betaalt Ajax Heerenveen nu nog steeds elk jaar een bepaald bedrag af is Sulejmani in 1 keer afbetaald?
pi_79445778
quote:
Op maandag 22 maart 2010 13:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Die imagoschade is nu toch al geleden. Betaalt Ajax Heerenveen nu nog steeds elk jaar een bepaald bedrag af is Sulejmani in 1 keer afbetaald?
Weet ik eerlijk gezegd niet.
pi_79446754
quote:
Op maandag 22 maart 2010 13:46 schreef spiderweb1 het volgende:

[..]

Weet ik eerlijk gezegd niet.
Volgens mij is dat geld gelijk in ene overgemaakt...
Daar hoorden zij engelen zingen... AJAX! ***
pi_79448629
quote:
Op maandag 22 maart 2010 10:03 schreef Seam het volgende:

[..]

Ok ik zal er even op ingaan. Lodeiro is een speler die zowel links op de vleugel en als tien kan spelen. Jol heeft even tijd nodig om uit te vogelen waar Lodeiro het beste kan functioneren. Daarnaast komt hij net uit een totaal andere club en voetbalcultuur, dat heeft ook even tijd nodig om te wennen. Verder ontwikkelt Siem de Jong zich (in de ogen van Jol) onverwacht goed. Bovendien hebben we een elftal wat erg goed op elkaar is ingespeeld, dus als er plotseling een nieuwe sleutelspeler staat kan dat voor problemen zorgen. De concurrentie is dus groot aangezien Eriksen ook op de linkervleugel overweg kan (en die heeft zich al bewezen in de A1 en Jong Ajax). Lodeiro speelt overigens best goed bij Jong Ajax dus ik verwacht dat hij nog wel minuten gaat maken, maar volgend seizoen (als er spelers vertrekken) springt hij in de plannen van Jol. Dat hij gekocht is puur om Suarez te halen is erg naief en zulke berichten kun je toch gewoon niet serieus nemen
Dat hij alleen gekocht is door suarez heb ik nooit gezegd en lijkt me ook erg sterk. vraag me alleen af of we dat geld gewoon niet beter hadden kunnen besteden
  maandag 22 maart 2010 @ 15:52:11 #198
269412 Frederick_Blah
pi_79450466
Het is wel fijn dat nieuwe aankopen als Lodeiro nu rustig gebracht kunnen worden, moet 'ie alleen gebracht worden. Begrijp werkelijk niet waarom Jol geen gebruik van zijn wissels maakt. Als je met 3-1 voor staat tegen 10 RKC'ers is dat toch het ideale moment om mannen als Lodeiro en Suk speeltijd te geven? Niet 5 min. voor 't einde.
pi_79451010
quote:
Op maandag 22 maart 2010 15:52 schreef Frederick_Blah het volgende:
Het is wel fijn dat nieuwe aankopen als Lodeiro nu rustig gebracht kunnen worden, moet 'ie alleen gebracht worden. Begrijp werkelijk niet waarom Jol geen gebruik van zijn wissels maakt. Als je met 3-1 voor staat tegen 10 RKC'ers is dat toch het ideale moment om mannen als Lodeiro en Suk speeltijd te geven? Niet 5 min. voor 't einde.
Ik was er tot de 4-1 nog niet echt gerust op moet ik zeggen. Die 10 RKC'ers kregen nog aardige kansen.
pi_79451290
quote:
Op maandag 22 maart 2010 16:03 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik was er tot de 4-1 nog niet echt gerust op moet ik zeggen. Die 10 RKC'ers kregen nog aardige kansen.
Kwam meer door de luiheid van Ajax. "Ach we winnen nu toch wel, laat ze maar lopen".
pi_79451477
quote:
Op maandag 22 maart 2010 16:03 schreef Monolith het volgende:

[..]

Net of we zouden verliezen als we 2 spelers zouden wisselen
pi_79451569
quote:
Op maandag 22 maart 2010 16:12 schreef mash_ het volgende:

[..]

Net of we zouden verliezen als we 2 spelers zouden wisselen
Je hebt gezien wat het ontbreken van 2 spelers in de verdediging deed?
pi_79452113
quote:
Op maandag 22 maart 2010 16:14 schreef Monolith het volgende:

[..]

Je hebt gezien wat het ontbreken van 2 spelers in de verdediging deed?
Ja, maar dat is anders. 1-4 staat tegen rkc. dan kan het echt niet uitmaken als je lodeiro er inzet. en/of suk. Suk had je voor pantelic kunnen doen. die speelde toch al een hele slechte wedstrijd. en lodeiro had je voor 1 van de 3 middenvelders kunnen doen had niet echt uitgemaakt wie. en waren er dan echt niet slechter op geworden
pi_79453874
Duitse interesse voor Stekelenburg:
quote:
AMSTERDAM - De Duitse topclub Hamburger SV houdt nadrukkelijk de verrichtingen van Maarten Stekelenburg in de gaten. Rob Jansen, de zaakwaarnemer van de doelman, is inmiddels informeel van de belangstelling op de hoogte gebracht.

“Ik weet alleen dat de huidige eerste keeper Frank Rost net zijn contract verlengd heeft en ik heb geen trek om ergens op de bank te gaan zitten,” zegt Stekelenburg in de nieuwe Sportweek.
http://www.nusport.nl/ere(...)in-stekelenburg.html
pi_79453993
quote:
Op maandag 22 maart 2010 16:25 schreef mash_ het volgende:

[..]

Ja, maar dat is anders. 1-4 staat tegen rkc. dan kan het echt niet uitmaken als je lodeiro er inzet. en/of suk. Suk had je voor pantelic kunnen doen. die speelde toch al een hele slechte wedstrijd. en lodeiro had je voor 1 van de 3 middenvelders kunnen doen had niet echt uitgemaakt wie. en waren er dan echt niet slechter op geworden
We hadden het dan ook over 1-3. Bij 1-4 was het wat mij betreft ook echt gespeeld.
pi_79458334
Ga zondag naar Ajax-Groningen waar kan je het beste de auto parkeren?
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in
pi_79458390
quote:
Op maandag 22 maart 2010 19:09 schreef Wilskracht het volgende:
Google 3e hit:
http://www.amsterdamarena.nl/evenementen/bereikbaarheid/
pi_79459813
bedankt.
quote:
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in
pi_79461315
quote:
“Ik weet alleen dat de huidige eerste keeper Frank Rost net zijn contract verlengd heeft en ik heb geen trek om ergens op de bank te gaan zitten,” zegt Stekelenburg in de nieuwe Sportweek.
Vage reactie van Stekelenburg. Als je zijn reactie zo leest dan lijkt het net of hij zichzelf minder vindt dan Frank Rost.
pi_79461359
quote:
Op maandag 22 maart 2010 20:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Vage reactie van Stekelenburg. Als je zijn reactie zo leest dan lijkt het net of hij zichzelf minder vindt dan Frank Rost.
Daar dacht ik dus ook meteen aan
  maandag 22 maart 2010 @ 21:04:36 #211
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_79464632
Zou het contract van Rommedahl verlengt gaan worden, ik verwacht van wel.
Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben
  maandag 22 maart 2010 @ 21:13:53 #212
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_79465148
quote:

[..]

ze gaan ook vast niet met hun nr 1 keeper verlengen om vervolgens iemand anders te kopen.
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_79465324
quote:

[..]

Zo vaag is dat toch ook weer niet? Als (2e) keeper zijnde krijg je een stuk minder makkelijk de kans om jezelf te bewijzen dan bij veldspelers het geval is. Rost keept daar al een redelijke tijd voor zover ik weet en zo'n contractverlenging bieden ze hem niet aan om hem vervolgens als tweede keeper achter Stekelenburg te gaan gebruiken. De enige mogelijkheden voor Stekelenburg zouden dan een blessure bij Rost of een aantal erg slechte wedstrijden van Rost zijn.
  maandag 22 maart 2010 @ 21:17:14 #214
206322 Seam
Pillz-E
pi_79465364
quote:
Op maandag 22 maart 2010 13:18 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

De onverwacht sloeg op Jol, ik ben al sinds vorig seizoen fan van Siem en wist dat hij ging uitgroeien tot een basisspeler.
  maandag 22 maart 2010 @ 22:10:55 #215
30220 Barca
pi_79468891
Jol is een drol!
ff een offtopic grappie
quote:
Op maandag 22 maart 2010 22:17 schreef Barca het volgende:
Wat zijn de overeenkomsten tussen PSV en de Rooms-Katholieke kerk?
1. Paniekvoetbal
2. Seksueelmisbruik van kleine jongetjes
3. Vreselijk Duitse trekjes

[ Bericht 67% gewijzigd door Barca op 22-03-2010 22:19:14 ]
  maandag 22 maart 2010 @ 22:36:03 #216
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_79470448
jezelf quoten is fout

maar niet zo fout als het grapje. Wat een arbeidershumor.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_79471228
Op zich heb ik er geen problemen mee als Steek voor een miljoen of 6/10 verkocht wordt. We hebben een prima opvolger in huis die naar mijn mening nog beter kan worden dan Steek. Bovendien is Steek ook 1 van de grootverdieners.
pi_79471269
quote:
Op maandag 22 maart 2010 22:50 schreef Vjenne12345 het volgende:
Op zich heb ik er geen problemen mee als Steek voor een miljoen of 6/10 verkocht wordt. We hebben een prima opvolger in huis die naar mijn mening nog beter kan worden dan Steek.
Ik schat Vermeer ook een stuk sterker in dan Stekelenburg.
  maandag 22 maart 2010 @ 23:05:30 #219
73209 dnzl
Minimalist.
pi_79472059
Stekelenburg mag weg, doorgroeien bij een topclub en de keeper worden voor NL Elftal. Heel Ajax staat achter Vermeer dus die zal snel weer de draad oppakken en zich ontwikkelen tot een topkeeper Hopelijk is hij in de tussentijd ook een centimeter of 10 langer geworden
  maandag 22 maart 2010 @ 23:05:30 #220
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_79472060
Stekelenburg is wel van uitzonderlijke klasse hoor. Vermeer is ook goed, maar nog niet zo goed denk ik.

Daarbij is Steek ook een stukje langer toch? 16 cm volgens wikipedia.

Neemt niet weg dat ik denk dat Stekelenburg inmiddels wel toe is aan een grotere club en dat Vermeer zijn tijd verdoet als hij NOG een jaar op de bank gaat zitten.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_79472212
quote:
Op maandag 22 maart 2010 23:05 schreef Catch22- het volgende:
Stekelenburg is wel van uitzonderlijke klasse hoor. Vermeer is ook goed, maar nog niet zo goed denk ik.

Neemt niet weg dat ik denk dat Stekelenburg inmiddels wel toe is aan een grotere club en dat Vermeer zijn tijd verdoet als hij NOG een jaar op de bank gaat zitten.
Stabiliteit is ook een belangrijke factor. Stekelenburg is ook lang niet altijd even stabiel geweest. Op het moment is het gewoon een prima, solide keeper. Vermeer heeft sowieso talent, maar die stabiliteit mist hij op het moment m.i. nog.
  maandag 22 maart 2010 @ 23:10:45 #222
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_79472359
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet iemand ben die elke wedstrijd van het eerste live ziet en van het tweede krijg ik bijna niets mee, dus ik heb geen idee in wat voor vorm Vermeer nu verkeert
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_79472628
quote:
Op maandag 22 maart 2010 23:10 schreef Catch22- het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet iemand ben die elke wedstrijd van het eerste live ziet en van het tweede krijg ik bijna niets mee, dus ik heb geen idee in wat voor vorm Vermeer nu verkeert
Ik zie ook niet veel van het tweede, maar Vermeer heeft als keeper in het eerste vorig seizoen niet echt solide gepresteerd. Dat was natuurlijk ook geen ideaal seizoen met een nogal besluiteloze trainer, maar ook het seizoen daarvoor bij Willem II vond ik hem nou niet echt constant.
pi_79472711
quote:
Op maandag 22 maart 2010 17:08 schreef Monolith het volgende:

[..]

We hadden het dan ook over 1-3. Bij 1-4 was het wat mij betreft ook echt gespeeld.
1-3 ook goed blijft me verhaal het zelfde
  maandag 22 maart 2010 @ 23:18:22 #225
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_79472787
quote:
Op maandag 22 maart 2010 23:15 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik zie ook niet veel van het tweede, maar Vermeer heeft als keeper in het eerste vorig seizoen niet echt solide gepresteerd. Dat was natuurlijk ook geen ideaal seizoen met een nogal besluiteloze trainer, maar ook het seizoen daarvoor bij Willem II vond ik hem nou niet echt constant.
Das waar, maar hij is nu ook wat ouder en volwassener gok ik.

1 van de twee vertrekt deze zomer denk ik. Als Stekelenburg niet gaat, vertrekt Vermeer gok ik.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_79473080
quote:
Op maandag 22 maart 2010 23:18 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Das waar, maar hij is nu ook wat ouder en volwassener gok ik.

1 van de twee vertrekt deze zomer denk ik. Als Stekelenburg niet gaat, vertrekt Vermeer gok ik.
Ouder en volwassener worden is natuurlijk niet genoeg. Ervaring op topniveau is voor een keeper gewoon belangrijk. Wat dat betreft ben ik het wel met je eens dat het voor Vermeer niet verstandig is om wéér een seizoen op de bank te gaan zitten bij Ajax. Dat verdient hij m.i. ook niet, want het is zeker een keeper met potentie.
  maandag 22 maart 2010 @ 23:32:57 #227
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_79473556
zeker
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_79477726
quote:
Op maandag 22 maart 2010 23:05 schreef Catch22- het volgende:

Uitzonderlijke klasse vind ik wat overdreven. Het is een bovenmodale keeper. Eentje die leuk zou zijn voor de subtop van de grotere competities.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 08:28:40 #229
30220 Barca
pi_79478365
Van Steek of Kenneth moet er gewoon 1 verkocht worden. Maakt me dan weinig uit wie van de twee.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 09:01:09 #230
50936 The_Hives
pi_79478881
quote:
Op maandag 22 maart 2010 19:09 schreef Wilskracht het volgende:
als je gratis wilt, bij de Makro parkeren
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
  dinsdag 23 maart 2010 @ 09:45:57 #231
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_79479970
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 07:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Uitzonderlijke klasse vind ik wat overdreven. Het is een bovenmodale keeper. Eentje die leuk zou zijn voor de subtop van de grotere competities.
Hij is erg lang en coached goed toch?
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_79481963
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 07:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Eens. Met bv. een Van der Sar en een Buffon is hij natuurlijk niet te vergelijken, want dat zijn keepers met uitzonderlijke klasse.
Stekelenburg is nog jong, dus hij kan wellicht nog een stuk beter worden, maar ik denk dat hij niet zo gek veel beter meer wordt.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 10:47:50 #233
50936 The_Hives
pi_79482119
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 10:43 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Eens. Met bv. een Van der Sar en een Buffon is hij natuurlijk niet te vergelijken, want dat zijn keepers met uitzonderlijke klasse.
Stekelenburg is nog jong, dus hij kan wellicht nog een stuk beter worden, maar ik denk dat hij niet zo gek veel beter meer wordt.
27 is niet super jong meer. En waarop baseer je dat hij volgens jou niet zo gek veel meer beter wordt

Waarom speelde VDS eerst een paar jaar bij Fulham voordat Sir Alex het in hem zag zitten?
Fok! Federatie
pi_79482275
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 10:47 schreef The_Hives het volgende:

[..]

27 is niet super jong meer. En waarop baseer je dat hij volgens jou niet zo gek veel meer beter wordt

Waarom speelde VDS eerst een paar jaar bij Fulham voordat Sir Alex het in hem zag zitten?
Niet super jong, maar toch nog jong. Hoelang gaan keepers soms wel niet mee?
Waarom? Omdat Manchester toen al een goede doelman had. Van der Sar had zich al genoeg bewezen.
Dat Stekelenburg niet gek veel beter wordt baseer ik op dat Stekelenburg amper van zijn fouten lijkt te leren. Maar ja, dat is mijn mening. Dat hoeft nog niets over zijn toekomst te zeggen, maar toch een teken vind ik.
pi_79484012
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 10:47 schreef The_Hives het volgende:

[..]

Van der Sar was niet veel beter op die leeftijd. Edwin heeft ook een drama periode gehad voordat hij naar Engeland vertrok. Ik sluit niet uit dat Steek even goed is als Van der Sar als hij een jaar of 35 is. Toch verwacht ik dat Vermeer nog beter kan worden, die reflexen pak je gewoon punten mee maar we zullen zien.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 11:54:27 #236
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_79484613
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 11:38 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Van der Sar was niet veel beter op die leeftijd. Edwin heeft ook een drama periode gehad voordat hij naar Engeland vertrok. Ik sluit niet uit dat Steek even goed is als Van der Sar als hij een jaar of 35 is. Toch verwacht ik dat Vermeer nog beter kan worden, die reflexen pak je gewoon punten mee maar we zullen zien.
Onzin, hij was bij Juventus twee jaar lang de minst gepasseerde keeper van Italië. Zijn stijl van meevoetballende keeper die niet van zweefduiken houdt sprak gewoon niet aan in Italië. Ze weten daar kwaliteit niet te waarderen. Hoogstens zou je kunnen zeggen dat Fulham voor hem een verkeerde carrierekeus was.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 12:26:12 #237
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_79485698
daar zat toentertijd toch een Rus met teveel geld? Denk dat Edje daar niet slechter van is geworden hoor.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 23 maart 2010 @ 12:28:58 #238
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_79485798
Volgens mij was het die Harrods eigenaar, wiens zoon de dood vond in het ongeluk met Diana. Al Fayed oid.
Maar... Edwin had de mogelijkheid om voor meer dan geld te gaan lijkt me. Bij Liverpool was hij ook gewild.
pi_79487179
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 11:54 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Onzin, hij was bij Juventus twee jaar lang de minst gepasseerde keeper van Italië. Zijn stijl van meevoetballende keeper die niet van zweefduiken houdt sprak gewoon niet aan in Italië. Ze weten daar kwaliteit niet te waarderen. Hoogstens zou je kunnen zeggen dat Fulham voor hem een verkeerde carrierekeus was.
Daarom was Van der Sar nog steeds niet veel beter als toen hij even oud was als Stekelenburg.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 13:53:43 #240
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_79488909
van der Sar heeft altijd op een buitengewoon hoog niveau gepresteerd. Met alle respect voor Stekelenburg: van der Sar is zijn hele carrière een aantal klasses beter geweest.
pi_79489363
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 13:53 schreef Schanulleke het volgende:
van der Sar heeft altijd op een buitengewoon hoog niveau gepresteerd. Met alle respect voor Stekelenburg: van der Sar is zijn hele carrière een aantal klasses beter geweest.
Nu laat je zaagsel je even in de steek.
In zijn Ajax tijd / Juventus tijd was van der Sar bij vlagen echt dramatisch.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 14:22:34 #242
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_79490061
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 14:05 schreef spiderweb1 het volgende:

[..]

Nu laat je zaagsel je even in de steek.
In zijn Ajax tijd / Juventus tijd was van der Sar bij vlagen echt dramatisch.
Vandaar dat hij tweemaal op rij de minst gepasseerde keeper van de Serie A was. Dat is een teken van dramatisch keeperswerk namelijk.
pi_79490253
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 14:22 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Vandaar dat hij tweemaal op rij de minst gepasseerde keeper van de Serie A was. Dat is een teken van dramatisch keeperswerk namelijk.
Hoor je mij niet zeggen.
Er staat namelijk 'bij vlagen dramatisch'.

Overigens kun je natuurlijk niet die "minst gepasseerde keeper" toepassen, want dat geldt eigenlijk voor het elftal.
pi_79491201
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 14:22 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Wat Spiderweb dus zegt, minst gepasseerde keeper heeft met het hele elftal te maken. Een top elftal krijgt sowieso minder doelpunten tegen. Als Van der Sar bij RKC keept krijgt hij er toch nog veel om de oren dat heeft weinig met de skills van Van der Sar te maken.

Ik suggereer nergens dat Stkelenburg beter is dan Van der Sar ik zeg alleen dat Edwin niet heel veel beter was toen hij even oud was en ook hij heeft heel slechte wedstrijden gekeept.
pi_79539296
AJAX
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
  woensdag 24 maart 2010 @ 18:16:09 #246
198365 Morendo
The Real Deal
pi_79539548
Steek zal nooit een wereldkeeper worden, maar is goed genoeg voor ons. Vermeer vind ik persoonlijk te klein (181 cm) voor de positie van keeper, hoewel hij wel potentie heeft en een goede lijnkeeper is.
pi_79540779
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 10:51 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Dat Stekelenburg niet gek veel beter wordt baseer ik op dat Stekelenburg amper van zijn fouten lijkt te leren.
Mwa, ben ik het niet helemaal mee eens. Ik had eerst altijd dat ik m'n hart vasthield als Steek uitkwam bij een corner of vrije trap, de laatste tijd heb ik dat niet meer. Hij straalt veel meer rust uit vind ik. Misschien toch een stukje vertrouwen dat 'ie van Jol krijgt of het feit dat de rest van de verdediging nu zo solide draait, ik weet het niet. Maar het valt me wel op.
pi_79551728
Jol gaat een enorme held worden, de dubbel! Ik teken ervoor!
pi_79551858
Als Ajax morgen verliest word ik gek
pi_79551931
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 22:47 schreef Karzai het volgende:
Als Ajax morgen verliest word ik gek
Jep, want daarme schakel je op de eerste plaats jezelf uit, loop je op de tweede plaats een deuk op in het zelfvertrouwen en geef je op de derde plaats automatisch de beker aan Feyenoord.
  woensdag 24 maart 2010 @ 23:01:49 #251
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_79552605
feyenoord overhandigd hopelijk de dubbel aan Ajax! Mentale klap voor twente en tsja van feyenoord mag je niet verliezen. Lets go Joden lets go
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_79552702
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 23:01 schreef honda1990 het volgende:
feyenoord overhandigd hopelijk de dubbel aan Ajax! Mentale klap voor twente en tsja van feyenoord mag je niet verliezen. Lets go Joden lets go
Zal er maar niet vanuit gaan ik zeg 2e en de beker
  woensdag 24 maart 2010 @ 23:05:39 #253
189963 nubreektmijnklomp
pi_79552762
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 22:44 schreef Vjenne12345 het volgende:
wat hij zegt. QFT!
ik heb nu al zin in de klassieker ajax feyenoord , hoor net dat het de 2e ajax feyenoord finale ooit is.
als we nu verliezen van GAE ben ik ajax fan af.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_79552842
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 22:44 schreef Vjenne12345 het volgende:
pi_79552885
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 23:05 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

wat hij zegt. QFT!
ik heb nu al zin in de klassieker ajax feyenoord , hoor net dat het de 2e ajax feyenoord finale ooit is.
x2000 voor jou.
Wat voor fan ben je dan.
pi_79553109
quote:

[..]

wat hij zegt. QFT!
Dat je dan na vorig seizoen nog steeds Ajax fan bent.
  woensdag 24 maart 2010 @ 23:16:08 #257
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_79553141
hoeveel levert het kampioenschap + beker + minstens 1e ronde CL eigenlijk op ?

even positief denken dus
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_79553161
Pakken we in ieder geval de beker dit jaar. Rotjeknor
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_79553246
Twente verloor wel op een Ajax manier trouwens.
pi_79553681
quote:
Je bent sowieso geen Ajax-fan, dus kun je ook niet Ajax-fan af zijn.
pi_79553812
Een heerlijke finale wordt het. Ajax vs Feyenoord. Is er een leukere finale denkbaar? Absoluut niet.
Dit gaat een wedstrijd worden waar alles inzit. Van goed voetbal tot de ijzeren wil om te winnen, pure emotie, de tegenstander bij de figuurlijke strot pakken, hoogstandjes en een winnend doelpunt van Ajax in de 96e minuut.
pi_79553885
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 23:34 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Een heerlijke finale wordt het. Ajax vs Feyenoord. Is er een leukere finale denkbaar? Absoluut niet.
Dit gaat een wedstrijd worden waar alles inzit. Van goed voetbal tot de ijzeren wil om te winnen, pure emotie, de tegenstander bij de figuurlijke strot pakken, hoogstandjes en een winnend doelpunt van Ajax in de 96e minuut.
Je vergeet: ongelofelijke naaierij van de scheidsrechter.
pi_79553974
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 23:36 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Je vergeet: ongelofelijke naaierij van de scheidsrechter.
Dat is waar, alleen als je als ploeg voetballend toch sterker bent, moet je het zonder de discutabele beslissingen van de scheids ( die er idd gaan komen ) ook kunnen winnen.
  woensdag 24 maart 2010 @ 23:43:16 #264
189963 nubreektmijnklomp
pi_79554071
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 23:08 schreef mash_ het volgende:

[..]

x2000 voor jou.
Wat voor fan ben je dan.
dat was natuurlijk niet serieus hé ik bedoelde natuurlijk dat we eigenlijk wel mogen verwachten dat we die moeten winnen.
dat je dat niet snapt is overigens wel heel knap net alsof iemand stop met fan zijn van een club omdat ze 1 wedstrijd verliezen
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_79554187
Mocht Ajax thuis loten, dan heb ik zeker geen uitkaart nodig om erheen te kunnen gaan?
pi_79554214
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 23:47 schreef Rijpie het volgende:
Mocht Ajax thuis loten, dan heb ik zeker geen uitkaart nodig om erheen te kunnen gaan?
De vraag is of er überhaupt Ajax-supporters erheen mogen
pi_79554238
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 23:48 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

De vraag is of er überhaupt Ajax-supporters erheen mogen
dat was al wel bekend
  woensdag 24 maart 2010 @ 23:49:46 #268
189963 nubreektmijnklomp
pi_79554256
quote:
ik zou het niet weten. zullen die burgemeesters eerst nog wel over moeten praten met dat uitsupportersverbod tussen feyenoord en ajax.
overigens weet ik ook niet hoe het zit met ajax supporters in het algemeen, aangezien het in toch in rotterdam is. misschien zijn ze daar sowieso bang voor ajax supporterse
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  woensdag 24 maart 2010 @ 23:50:12 #269
189963 nubreektmijnklomp
pi_79554272
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 23:49 schreef Rijpie het volgende:

[..]

dat was al wel bekend
oh dan lijkt me dat je geen uitkaart nodig hebt maar pin me dr niet op vast.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_79554339
quote:
Heb ik gemist. Dankjewel.

Mooi zo Anders is t geen zak aan. En oneerlijk.
pi_79554407
volgens dit topic Bekerfinale: Ajax - PSV, 7-5-2006 hadden de uitkaarthouders wel voorrang in 2006, daarna mochten de andere kaarten kopen, hoop dat het nu weer zo is

Eerst morgen maar overleven
pi_79558669
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 23:52 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Heb ik gemist. Dankjewel.

Mooi zo Anders is t geen zak aan. En oneerlijk.
Ja precies finale zonder supporters is geen Finale.
pi_79560213
quote:
Zal wel mooi zijn om Feyenoord een flinke dreun te geven he. Thuis spelen in hun stadion en dan ook nog de beker in ontvangst nemen. Beetje als Barcelona de CL finale haalt in Madrid.
pi_79560670
Wel een beetje lafjes van Been dat hij zei dat hij liever GAE als tegenstander had in de finale trouwens.
pi_79560778
Ze moeten wel even een signaal aangeven dat als het dit keer WEER verkeerd gaat met de supporters dat het echt afgelopen is met uit bezoekers wat voor wedstrijd dan ook.

Ajax gaat het dit seizoen allemaal pakken
pi_79561385
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 10:13 schreef Monolith het volgende:
Wel een beetje lafjes van Been dat hij zei dat hij liever GAE als tegenstander had in de finale trouwens.
Hij weet dat de kakkies geen kans maken dit jaar
pi_79562183
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 10:33 schreef Zapato het volgende:

[..]

pi_79562406
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 10:33 schreef Zapato het volgende:

[..]

Het blijft de beker en PSV en Twente uitschakelen is ook niet onaardig natuurlijk.
  donderdag 25 maart 2010 @ 11:02:49 #280
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_79562500
Fnoord in de Kuip is echt niet te onderschatten hoor, die gasten hebben wel 1 ding meer dan Ajax, pure vechtlust...
Get woke, go broke!
pi_79562542
Iedereen gaat er maar vanuit dat Feyenoord in e Kuip opgerold wordt

Was het maar zo, het zal moeilijk genoeg worden maar uiteindelijk winnen we wel
pi_79562603
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 11:02 schreef HeatWave het volgende:
Fnoord in de Kuip is echt niet te onderschatten hoor, die gasten hebben wel 1 ding meer dan Ajax, pure vechtlust...
Tuurlijk niet, het zal een heet potje worden, we moeten ook eerst nog maar s lang GAE (dat klinkt overigens als een Arabische militie, als je t afkort), maar heb er alle vertrouwen in dat we gewoon veel gaan scoren tegen Feyenoord, en dat zij daar een stuk meer moeite mee zullen hebben.
  donderdag 25 maart 2010 @ 11:13:05 #283
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_79562889
quote:
Leuk.

Maar ga eerst even winnen van Go Ahead vanavond. Iedereen hier doet alsof de buit al binnen is.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_79562944
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 11:13 schreef Happel het volgende:

[..]

Leuk.

Maar ga eerst even winnen van Go Ahead vanavond. Iedereen hier doet alsof de buit al binnen is.
Ik neem een jaar lang een feyenoord avatar als Ajax vanavond niet wint van GAE
  donderdag 25 maart 2010 @ 11:15:02 #285
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_79562967
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 11:14 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Houd ik je aan.
Elite
Tegen TTIP
  donderdag 25 maart 2010 @ 11:15:20 #286
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_79562979
quote:

[..]

Leuk.

Ik niet .
Get woke, go broke!
pi_79563021
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 11:14 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

pi_79563022
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 11:15 schreef Happel het volgende:

[..]

Houd ik je aan.
Jij mag hem zelfs nog uitzoeken voor me, zo zeker ben ik van dat Ajax wint van GAE
pi_79564428
quote:

[..]

Leuk.

Volgens mij gaat dit gewoon 6/7-0 worden voor Ajax. Snap niet waarom iedereen denkt dat GA het zomaar even gaat doen.
pi_79565648
quote:
Mogelijk Kuip vol Ajacieden

Tijdens de finale van de KNVB Beker zal de Kuip mogelijk alleen gevuld zijn met publiek van de uitploeg (Ajax of Go Ahead Eagles). Dit in verband met ongeregtheden rond de wedstrijd tussen Feyenoord en FC Twente (2-1 winst Feyenoord red.) in de Kuip woensdag avond.

Feyenoord supporters staken tijdens het duel onder andere enkele vuurwerkbommen en fakkels af, en gooide deze tijdens de wedstrijd zelfs in de richting of op het veld.

Een vergelijkbaar feit gebeurde vorig seizoen bij NAC Breda. De Fans van NAC staken toen ook tijdens een bekerwedstrijd vuurwerk af. Hierna werd NAC een straf opgelegt, de club mocht één wedstrijd geen publiek ontvangen.

Het is echter ook nog de vraag, indien Ajax zich plaatst voor de finale, of Ajax supporters wel naar de Kuip mogen, in verband met eerdere rellen waardoor er geen uitsupporters meer mogen komen van Ajax en Feyenoord bij onderlinge duels.
http://www.ajaxshowtime.c(...)p-vol-ajacieden.html
andere bron:
http://www.ajaxclub.nl/ni(...)nder_supporters.html

weer wat nieuws, het is nog steeds onduidelijk
pi_79565838
Jammer dat het niet gewoon 50/50 kan. Maar ja, dat wordt sowieso oorlog.
pi_79565882
IK ben bang dat de KNVB voor de makkelijkste oplossing gaat en dat is alleen sponsors uitnodigen en kinderen die met hun club kampioen zijn geworden.
pi_79566215
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 12:36 schreef stevenmac26 het volgende:
IK ben bang dat de KNVB voor de makkelijkste oplossing gaat en dat is alleen sponsors uitnodigen en kinderen die met hun club kampioen zijn geworden.
Dan maakt de knvb zich toch wel belachelijk.
  donderdag 25 maart 2010 @ 12:50:02 #294
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_79566291
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 12:28 schreef Rijpie het volgende:

[..]

http://www.ajaxshowtime.c(...)p-vol-ajacieden.html
andere bron:
http://www.ajaxclub.nl/ni(...)nder_supporters.html

weer wat nieuws, het is nog steeds onduidelijk
Gaat niet gebeuren, want dan zal het rondom de Kuip gaan spoken.

Zag er overigens wel vet uit gisteren. Sfeer zoals sfeer moet zijn.
Elite
Tegen TTIP
  donderdag 25 maart 2010 @ 12:58:33 #295
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_79566571
Vanavond koel en zakelijk winnen, liefst in 90 minuten. Ze moeten krachten sparen voor zondag, Groningen komt ook niet langs om de punten cadeau te doen.
pi_79567896
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 12:36 schreef stevenmac26 het volgende:
Ga er maar vanuit. Zal killing zijn voor de sfeer in het stadion. Niet dat ik een stadionbezoeker ben, maar je gunt de "echte" supporters op de tribune natuurlijk zo een finale.
pi_79568023
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 13:32 schreef Robar het volgende:

[..]

Ga er maar vanuit. Zal killing zijn voor de sfeer in het stadion. Niet dat ik een stadionbezoeker ben, maar je gunt de "echte" supporters op de tribune natuurlijk zo een finale.
Laatste paar keer dat Ajax in de finale stond was ik erbij.
Dit jaar vreees ik dat het niet zo zal zijn en dit is niet omdat Ajax verliest van GAE
  donderdag 25 maart 2010 @ 13:55:00 #298
73209 dnzl
Minimalist.
pi_79568925
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 13:34 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Laatste paar keer dat Ajax in de finale stond was ik erbij.
Dit jaar vreees ik dat het niet zo zal zijn en dit is niet omdat Ajax verliest van GAE
pi_79570465
Deze ex Ajacied knikkert jullie uit de beker vanavond:

pi_79570595
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 14:33 schreef EAGLES_DEVENTER het volgende:
Deze ex Ajacied knikkert jullie uit de beker vanavond:

[ afbeelding ]
Hij is wel lekker lelijk
pi_79570604
slotje dan maar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')