Enoh behouden, de anderen laten gaan.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:16 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[Welke spelers zijn vrij op 1-7-2010?]
Pantelic
Enoh
Okarau
Rommedahl
Is ook alweer een tijd geleden volgens mij...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:49 schreef ChrisMoneymaker het volgende:
De optie in Enoh zn contract is allang gelicht en hij ligt dus nu tot 2012 vast. Beetje up-to-date blijven boys.
Ik had trouwens begrepen dat Spurs interesse had in Urby, hopen dat dat concreet wordt.
Dit doet Ajax wél slim! Andere clubs verliezen hun interesse, en Emanuelson zal waarschijnlijk eieren voor zijn geld kiezen en zijn exhorbitante eisen bijstellen. Urby zie ik graag blijven, maar dan wel tegen een lager salaris dan het huidige!quote:Emanuelson baalt bij Ajax: 'Ik ben de bank beu'
--------------------------------------------------------------------------------
Datum: 6-mrt-2010 13:02
Urby Emanuelson kan zich maar moeilijk vinden in zijn huidige situatie bij Ajax. De 23-jarige voetballer is bankzitter en ziet weinig toekomstperspectief in Amsterdam. 'Ik heb het erg moeilijk,' vertelt hij zaterdag op AT5.
'Cristian Eriksen doet het natuurlijk goed, maar het is moeilijk voor mij om telkens op de bank plaats te nemen. Misschien zijn er wel clubs geïnteresseerd en kan Ajax een mooi bedrag voor mij ontvangen. Maar daar weet ik op dit moment niets van.'
Emanuelson zou zijn carrière bij voorkeur in Spanje voortzetten. De Primera División ligt hem, naar eigen zeggen, meer dan de Premier League. 'Het zijn twee competities waarin ik graag zou willen spelen. De Serie A is voor mij te verdedigend, terwijl in de Bundesliga te fysiek wordt gespeeld.'
In de zomer van 2011 loopt het contract van de linkspoot af. Sinds de zomer van 2004 speelt Emanuelson voor Ajax. In deze periode kwam hij 146 keer binnen de lijnen, waarin hij veertien treffers maakte. (JvE)
Maar als je hem op de bank zet, dan verkoop je hem niet.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:24 schreef thewishmaster het volgende:
Urby is na jaren bij Ajax nog steeds geen speler waar je op kunt bouwen bij tegenwind, dus alsjeblieft verkopen in de zomer.
Ik denk ook niet dat ze er veel aan verdienen, volgend jaar krijgen ze zeker niets meer voor hem als hij transfervrij is.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:37 schreef Barca het volgende:
[..]
Maar als je hem op de bank zet, dan verkoop je hem niet.
Als je hem wilt verkopen, dan moet je hem juist in de etalage zetten. Lees: speeltijd geven zodat hij zich kan bewijzen aan geïnteresseerde clubs.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:38 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ze er veel aan verdienen, volgend jaar krijgen ze zeker niets meer voor hem als hij transfervrij is.
Aan de andere kant moet Ajax proberen om de landstitel te halen en als Martin Jol denkt dat de kans daarop groter is zonder Urby, dan moet hij hem niet opstellen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:39 schreef Barca het volgende:
[..]
Als je hem wilt verkopen, dan moet je hem juist in de etalage zetten. Lees: speeltijd geven zodat hij zich kan bewijzen aan geïnteresseerde clubs.
Voor 2134 worden we toch geen kampioen!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:41 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Aan de andere kant moet Ajax proberen om de landstitel te halen en als Martin Jol denkt dat de kans daarop groter is zonder Urby, dan moet hij hem niet opstellen.
Nee, ik denk ook niet dat er dit jaar een landstitel volgt, maar zolang ze de kans hebben moeten ze er vol voor gaan.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:43 schreef Barca het volgende:
[..]
Voor 2134 worden we toch geen kampioen!
Nee, we moeten ons richten op de lange termijn.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:44 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Nee, ik denk ook niet dat er dit jaar een landstitel volgt, maar zolang ze de kans hebben moeten ze er vol voor gaan.
Urby heeft wat mij betreft bewezen dat hij Ajax niet naar een hoger niveau tilt, dus moet hij deze zomer ook verkocht worden.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:45 schreef Barca het volgende:
[..]
Nee, we moeten ons richten op de lange termijn.
Maar nogmaals: dat gaat niet lukken als je hem op de bank dumpt.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:46 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Urby heeft wat mij betreft bewezen dat hij Ajax niet naar een hoger niveau tilt, dus moet hij deze zomer ook verkocht worden.
Klein kansje? Tegen Sparta moet een club als Ajax toch gewoon winnen?quote:
Wat is 'gewoon' bij Ajaxquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:22 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Klein kansje? Tegen Sparta moet een club als Ajax toch gewoon winnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |