van de reeks AFC Ajax # 1445: bevrijd ons van de lasten! van mij is, behoud ik me het recht voor een nieuw topic te openen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:06 schreef Barca het volgende:
El Hamwie?! Hm ... maakt wel veel doelpunten maar zie 'm toch liever niet naar Ajax komen. Maar goed, ik sta nu niet bepaald bekend als een kenner.![]()
Dembélé? Hm ... goed meevoetballende spits, maar beschikt hij over voldoende scorendvermogen voor een Ajax-spits?
Arnautovic? Mogen we die vergelijken met Zlatan? Die bleek toch een topspits!
Lens, ja ... hem zie ik graag komen! Dan is het jammer dat we op de linkerflank niet Elia hebben.![]()
Siempie zou ik niet op de vleugel zetten, maar juist centraal. Niet dat je De Zeeuw & Enoh wel aan de zijlijnen moet houden. Die zet je, mijns inziens, in de rug van De Jong.
Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen en Blind vind ik wel een goede achterhoede. Qua geld zou het verkopen van Van der Wiel en Vertonghen misschien niet verkeerd zijn. Anita zie ik als een potentiële opvolger van Vertonghen. Een rechtsback hebben we volgens mij ook al. Maar ik kan even niet op zijn naam komen. Wie helpt?
Bodul zou ik zeker terughalen. Castillion zou ik behouden. Over Suk durf ik niks te zeggen.
Nee, ik bedoel Silva niet. Ik denk aan een jonge speler.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:27 schreef peaceman het volgende:
Silva is die rechtsback. Verhuurd, maar kan volgend seizoen de plek van v/d Wiel invullen.
Als Suarez gaat is het misschien slim om Dost te halen, jong, talentvol en vast niet al te duur.
Op zich denk ik ook dat Dembele wel een versterking kan zijn, probleem bij hem is zijn rendement.
Eens.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:34 schreef peaceman het volgende:
Hoe dan ook, Silva zou een prima vervanger zijn.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:34 schreef peaceman het volgende:
Hoe dan ook, Silva zou een prima vervanger zijn.
Niet mee eens!quote:
Aan welke jonge speler dacht je dan zoal?quote:
Dat zeg ik: ik kan niet op zijn naam komen. Zijn naam is hier al wel eens genoemd.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:38 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Aan welke jonge speler dacht je dan zoal?
Nog niet zeker begrijp ik uit het bericht. "Zou graag ..." Dat is geen definitieve 'Ja!'.quote:
Maar je ziet aan de reactie van nubreektmijnklomp dat men het al als waarheid aanneemt.quote:
ik was te lui om het artikel door te lezenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:58 schreef Barca het volgende:
[..]
Maar je ziet aan de reactie van nubreektmijnklomp dat men het al als waarheid aanneemt.
Hoe lang hij blijft, áls hij het contract verlengt, weet je nooit. Maar dat een transfer dan meer oplevert, dat lijkt me duidelijk. Dus hopen op een verlenging.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:00 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
ik was te lui om het artikel door te lezenchelsea - inter hé
als je het artikel leest komt het idd niet heel erg overtuigend over
daar gaat het juist om volgens mij. hij staat in de belangstelling van arsenal. daarom hopen ze nu een goed contract af te sluiten met hem zodat ze straks meer kunnen vragen als (wanneer) hij weg gaat.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:06 schreef Barca het volgende:
[..]
Hoe lang hij blijft, áls hij het contract verlengt, weet je nooit. Maar dat een transfer dan meer oplevert, dat lijkt me duidelijk. Dus hopen op een verlenging.
Ja, dat begrijp ik. Maar voorlopig is er nog geen handtekening gezet. Eriksen wil geld zien, maar dat is er niet!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:23 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
daar gaat het juist om volgens mij. hij staat in de belangstelling van arsenal. daarom hopen ze nu een goed contract af te sluiten met hem zodat ze straks meer kunnen vragen als (wanneer) hij weg gaat.
nouja eriksen niet zo erg, vooral die klootzak van een manager van 'm.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:24 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik. Maar voorlopig is er nog geen handtekening gezet. Eriksen wil geld zien, maar dat is er niet!
Ja, maar de verschrikkelijke zaakwaarnemers die achter hun staan. Je weet toch.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:10 schreef Catch22- het volgende:
Eriksen is 18 man, die blijft minimaal 2 jaar als hij verstandig is.
Boilesen. Verder graag Lens en Dost.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:31 schreef Barca het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel Silva niet. Ik denk aan een jonge speler.
Boilesen is een rechtsback? Ik dacht een middenvelder. Hij is niet de speler die ik bedoel. Begrijp uit artikelen dat hij wel een talent is, overigens.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |