van de reeks AFC Ajax # 1445: bevrijd ons van de lasten! van mij is, behoud ik me het recht voor een nieuw topic te openen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:06 schreef Barca het volgende:
El Hamwie?! Hm ... maakt wel veel doelpunten maar zie 'm toch liever niet naar Ajax komen. Maar goed, ik sta nu niet bepaald bekend als een kenner.![]()
Dembélé? Hm ... goed meevoetballende spits, maar beschikt hij over voldoende scorendvermogen voor een Ajax-spits?
Arnautovic? Mogen we die vergelijken met Zlatan? Die bleek toch een topspits!
Lens, ja ... hem zie ik graag komen! Dan is het jammer dat we op de linkerflank niet Elia hebben.![]()
Siempie zou ik niet op de vleugel zetten, maar juist centraal. Niet dat je De Zeeuw & Enoh wel aan de zijlijnen moet houden. Die zet je, mijns inziens, in de rug van De Jong.
Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen en Blind vind ik wel een goede achterhoede. Qua geld zou het verkopen van Van der Wiel en Vertonghen misschien niet verkeerd zijn. Anita zie ik als een potentiële opvolger van Vertonghen. Een rechtsback hebben we volgens mij ook al. Maar ik kan even niet op zijn naam komen. Wie helpt?
Bodul zou ik zeker terughalen. Castillion zou ik behouden. Over Suk durf ik niks te zeggen.
Nee, ik bedoel Silva niet. Ik denk aan een jonge speler.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:27 schreef peaceman het volgende:
Silva is die rechtsback. Verhuurd, maar kan volgend seizoen de plek van v/d Wiel invullen.
Als Suarez gaat is het misschien slim om Dost te halen, jong, talentvol en vast niet al te duur.
Op zich denk ik ook dat Dembele wel een versterking kan zijn, probleem bij hem is zijn rendement.
Eens.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:34 schreef peaceman het volgende:
Hoe dan ook, Silva zou een prima vervanger zijn.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:34 schreef peaceman het volgende:
Hoe dan ook, Silva zou een prima vervanger zijn.
Niet mee eens!quote:
Aan welke jonge speler dacht je dan zoal?quote:
Dat zeg ik: ik kan niet op zijn naam komen. Zijn naam is hier al wel eens genoemd.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:38 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Aan welke jonge speler dacht je dan zoal?
Nog niet zeker begrijp ik uit het bericht. "Zou graag ..." Dat is geen definitieve 'Ja!'.quote:
Maar je ziet aan de reactie van nubreektmijnklomp dat men het al als waarheid aanneemt.quote:
ik was te lui om het artikel door te lezenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:58 schreef Barca het volgende:
[..]
Maar je ziet aan de reactie van nubreektmijnklomp dat men het al als waarheid aanneemt.
Hoe lang hij blijft, áls hij het contract verlengt, weet je nooit. Maar dat een transfer dan meer oplevert, dat lijkt me duidelijk. Dus hopen op een verlenging.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:00 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
ik was te lui om het artikel door te lezenchelsea - inter hé
als je het artikel leest komt het idd niet heel erg overtuigend over
daar gaat het juist om volgens mij. hij staat in de belangstelling van arsenal. daarom hopen ze nu een goed contract af te sluiten met hem zodat ze straks meer kunnen vragen als (wanneer) hij weg gaat.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:06 schreef Barca het volgende:
[..]
Hoe lang hij blijft, áls hij het contract verlengt, weet je nooit. Maar dat een transfer dan meer oplevert, dat lijkt me duidelijk. Dus hopen op een verlenging.
Ja, dat begrijp ik. Maar voorlopig is er nog geen handtekening gezet. Eriksen wil geld zien, maar dat is er niet!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:23 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
daar gaat het juist om volgens mij. hij staat in de belangstelling van arsenal. daarom hopen ze nu een goed contract af te sluiten met hem zodat ze straks meer kunnen vragen als (wanneer) hij weg gaat.
nouja eriksen niet zo erg, vooral die klootzak van een manager van 'm.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:24 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik. Maar voorlopig is er nog geen handtekening gezet. Eriksen wil geld zien, maar dat is er niet!
Ja, maar de verschrikkelijke zaakwaarnemers die achter hun staan. Je weet toch.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:10 schreef Catch22- het volgende:
Eriksen is 18 man, die blijft minimaal 2 jaar als hij verstandig is.
Boilesen. Verder graag Lens en Dost.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:31 schreef Barca het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel Silva niet. Ik denk aan een jonge speler.
Boilesen is een rechtsback? Ik dacht een middenvelder. Hij is niet de speler die ik bedoel. Begrijp uit artikelen dat hij wel een talent is, overigens.quote:
Nathaniel WIll bedoel ik geloof ik. Dat doet me een belletje rinkelen. Hij is een rechtsback?quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:45 schreef Notyouraverage het volgende:
Boilesen is een 4/cv, of een linksback. Bedoel je Nathaniel Will, Kappelhof of Aslan ?
Je laatste post van het vorige topic kan ik me trouwens wel in vinden, al denk ik dat El Hamdaoui het ook zeker kan. Hij is namelijk heel beweeglijk en zo kun je eindeloos combineren voorin. Ook wat betreft het terughalen van Silva ben ik het met je eens... Zo'n kerel moet je juist verkopen. Goeie prof, maar helpt Ajax totaal niet verder en is te duur om in het 2e te laten ballen. Die vlieger gaat voor wel meer mensen op.
Ja, al speelt hij veel op linksback.quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:35 schreef Barca het volgende:
[..]
Nathaniel WIll bedoel ik geloof ik. Dat doet me een belletje rinkelen. Hij is een rechtsback?
Akkoord.quote:El Varkensham kan het qua voetbaltechniek wel aan, maar is in mijn ogen mentaal niet geschikt. Egoïstisch, snel gefrustreerd. Ideale speler voor PSV. Mooie combi met Afellay!
Hier sla je de plank mis. Je komt waarschijnlijk nooit bij Ajax, en al helemaal niet op trainingen of wedstrijden van Jong Ajax. Maar Silva traint áltijd hard, gaat voorop in de strijd en nam gewoon op de bank plaats als hem dat gevraagd werd. Wielaert, dát is nu een stoorzender. Of Perez als ie niet speelde (helaas).quote:Ik vind Silva nou juist geen goede prof. Irritante stoorzender als het gaat een teamproces. Althans, zo komt hij op mij over. Daarbij vind ik zijn voetbalkwaliteiten niet dusdanig dat ik hem zou houden. (Lees: geen basisspeler en volgens mij ook niet zo jong dat er hoop is op een enorme ontwikkeling.)
Eriksenquote:'Eriksen houdt Arsenal af en gaat bijtekenen'
Christian Eriksen zal zijn toekomst verbinden aan Ajax. De Deen ziet een langer verblijf in Amsterdam als het beste voor zijn ontwikkeling, meldt Sportweek.
Ajax liet kortgeleden al weten met Eriksen door te willen en de aanvaller zal zijn contract tot 2014 of 2015 verlengen. Er was ook belangstelling van Arsenal, maar Eriksen besloot die interesse nog even te negeren.
Eriksen kwam bij Arsenal in beeld na een tip van Ajax-jeugdcoach Dennis Bergkamp. De oud-spits lichtte Arsène Wenger in over de stormachtige doorbraak van Eriksen en de Franse manager is naar verluidt zeer gecharmeerd van het talent.
De achttienjarige Eriksen kende de afgelopen maanden zijn doorbraak bij Ajax en maakte ook al zijn debuut in het Deense elftal.
Is op basis van zijn overgang van Groningen naar Ajax en tv beelden. Maar, dat kan inderdaad vertekenen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:13 schreef Notyouraverage het volgende:
[..]
Ja, al speelt hij veel op linksback.
[..]
Akkoord.
[..]
Hier sla je de plank mis. Je komt waarschijnlijk nooit bij Ajax, en al helemaal niet op trainingen of wedstrijden van Jong Ajax. Maar Silva traint áltijd hard, gaat voorop in de strijd en nam gewoon op de bank plaats als hem dat gevraagd werd. Wielaert, dát is nu een stoorzender. Of Perez als ie niet speelde (helaas).
Dat begrijp ik ook niet helemaal.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:01 schreef rubbereend het volgende:
Mooie opbrengst van de collecte voor dat standbeeld voor Haarms. Maar waarom lapt de selectie niet het resterende bedrag bij, dat zou toch een mooi gebaar zijn.
Zou mooi zijn als er definitief wat getekend is. Sowieso natuurlijk een speler waar veel plezier aan te beleven valt, maar kan daarnaast ook nog wel een leuk zakcentje opleveren wanneer hij voor een langere periode wordt vastgelegd.quote:
Met El Hamwie haal je een zekerheid in huis die zeker veel zal scoren in de eredivisie. Daarbij denk ik dat hij nog beter bij Ajax past vanwege de manier van aanvallend voetbal dat wij spelen. Hij scoorde al veel in een counterploeg zoals AZ vorig jaar, laat staan in een aanvallend Ajax. Je zegt zelf dat hij veel scoort wat is dat het probleem?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:06 schreef Barca het volgende:
El Hamwie?! Hm ... maakt wel veel doelpunten maar zie 'm toch liever niet naar Ajax komen. Maar goed, ik sta nu niet bepaald bekend als een kenner.
Dembélé? Hm ... goed meevoetballende spits, maar beschikt hij over voldoende scorendvermogen voor een Ajax-spits?
Arnautovic? Mogen we die vergelijken met Zlatan? Die bleek toch een topspits!
Dat Mounir in mijn ogen een egoïstische sfeerverzieker is. Maar, hij mag natuurlijk het tegendeel bewijzen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:10 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Met El Hamwie haal je een zekerheid in huis die zeker veel zal scoren in de eredivisie. Daarbij denk ik dat hij nog beter bij Ajax past vanwege de manier van aanvallend voetbal dat wij spelen. Hij scoorde al veel in een counterploeg zoals AZ vorig jaar, laat staan in een aanvallend Ajax. Je zegt zelf dat hij veel scoort wat is dat het probleem?
Met Dembele stel je zelf al het tegen argument hij scoort te weinig en is denk ik zeker niet een spits die Ajax nodig heeft. Arnautovic is inderdaad heel leuk maar kan mij niet voorstellen dat hij het enthousiasme terug kan vinden om bij Ajax te willen spelen.
Ach ja, het is allemaal heel leuk speculeren maar we zullen wel zien hoe Jol het gaat doen volgend jaar.
Lens ---- Suarez --- Eriksen , zou toch wel een droom aanval kunnen zijn.
Ik denk dat je Suarez kan vergeten, want zijn mooie woorden zijn volgens mij vooral loze woorden.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:10 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Met El Hamwie haal je een zekerheid in huis die zeker veel zal scoren in de eredivisie. Daarbij denk ik dat hij nog beter bij Ajax past vanwege de manier van aanvallend voetbal dat wij spelen. Hij scoorde al veel in een counterploeg zoals AZ vorig jaar, laat staan in een aanvallend Ajax. Je zegt zelf dat hij veel scoort wat is dat het probleem?
Met Dembele stel je zelf al het tegen argument hij scoort te weinig en is denk ik zeker niet een spits die Ajax nodig heeft. Arnautovic is inderdaad heel leuk maar kan mij niet voorstellen dat hij het enthousiasme terug kan vinden om bij Ajax te willen spelen.
Ach ja, het is allemaal heel leuk speculeren maar we zullen wel zien hoe Jol het gaat doen volgend jaar.
Lens ---- Suarez --- Eriksen , zou toch wel een droom aanval kunnen zijn.
suarez is afentoe iets te veel ego en schwalbe, en speelt de laatste tijd niet echt goed inderdaad. maar hij heeft ajax wel gemaakt dit jaar.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:31 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ik denk dat je Suarez kan vergeten, want zijn mooie woorden zijn volgens mij vooral loze woorden.
Zonder Suarez zal Ajax alleen maar beter worden, mark my words.
W-w-wat?!?!quote:Eriksen kwam bij Arsenal in beeld na een tip van Ajax-jeugdcoach Dennis Bergkamp. De oud-spits lichtte Arsène Wenger in over de stormachtige doorbraak van Eriksen en de Franse manager is naar verluidt zeer gecharmeerd van het talent.
Over een jaar of 5/6 mag hij naar Arsenal tot die tijd lekker bij Ajax blijven. Hij krijgt toch geen basisplaats in Engeland.quote:
Nou, ik zou toch zeggen: VERKOPEN!!quote:Jol (Ajax): 'Vertonghen en Van der Wiel 20 miljoen waard'
--------------------------------------------------------------------------------
17-mrt-2010 20:16
Volgens Martin Jol kan Ajax behoorlijk wat verdienen aan de verkoop van Jan Vertonghen, Gregory van der Wiel en Luis Suarez. De oefenmeester wil het trio ondanks de financiële situatie waarin de Amsterdamse club momenteel verkeert, echter liever behouden.
'In het laatste persbericht over de halfjaarcijfers stond dat Ajax er naar streeft de beste spelers te behouden. Dat hoop ik dan maar,' vertelt Jol deze week in een interview met Voetbal International. 'En als een topper dan écht niet meer te houden is, mag hij niet voor een paar dropstuivers de deur uit.'
'Het moet om forse bedragen gaan, zodat we gelijkwaardige vervangers kunnen halen,' vervolgt de trainer van Ajax. 'Ik ken de Engelse markt een beetje en jongens als Jan Vertonghen en Gregory van der Wiel zijn daar minimaal twintig miljoen euro waard.'
'En zo kan ik er nog wel een aantal noemen,' aldus Jol. 'Om over Luis Suarez nog maar te zwijgen. Maar ik houd ze liever bij me. Stel je toch eens voor dat ik deze ploeg vijf jaar bij elkaar kan houden. Dan kunnen er leuke dingen gebeuren.' (YK)
Ik mag hopen dat hij samen 20 miljoen bedoelt. 20 miljoen per speler lijkt me voor van der Wiel en Vertonghen op dít moment wat veel.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:38 schreef Barca het volgende:
Bron: Sportweek . NL
[..]
Nou, ik zou toch zeggen: VERKOPEN!!
Hij Ajax gemaakt dit jaar? Als Suarez nu eens ogen heeft voor zijn teamgenoten, zou dat handig zijn.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:15 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
suarez is afentoe iets te veel ego en schwalbe, en speelt de laatste tijd niet echt goed inderdaad. maar hij heeft ajax wel gemaakt dit jaar.
ik heb zo'n gevoel dat er weer een generatie met wereldtalenten aankomengoed gevoel over dit WK ook.
Die bedragen voor een Van der Wiel en een Vertonghen slaan idd nergens op. Zowiezo al die bedragen in het voetbal zijn veel te hoog.quote:
ik weet het, maar je hebt het gezien eerder dit seizoen. nu minder, maar als suarez uit vorm was, speelde ajax kut.quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:20 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Hij Ajax gemaakt dit jaar? Als Suarez nu eens ogen heeft voor zijn teamgenoten, zou dat handig zijn.
Ja, hij heeft veel assists gemaakt, maar hij had er veel meer kunnen maken als hij niet zo egoïstisch was geweest. Dan had hij allicht minder doelpunten gemaakt, maar dan stonden we wel bovenaan.
Eerder dit seizoen was het idd een opvallend verschil zonder Suarez in vorm als met Suarez in vorm.quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:37 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
ik weet het, maar je hebt het gezien eerder dit seizoen. nu minder, maar als suarez uit vorm was, speelde ajax kut.
overigens over die 20 miljoen, die is vd wiel eerder waard dan vertonghen (eigenlijk allebei niet) maar van der wiel vind ik de laatste tijd wel zeer goed!
Zelfs met 'de bedragen in de voetballerij van tegenwoordig' zie ik v/d Wiel toch echt niet weggaan voor 20 miljoen hoor.quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:41 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Eerder dit seizoen was het idd een opvallend verschil zonder Suarez in vorm als met Suarez in vorm.
Maar het lijkt erop of de Ajacieden zich meer en meer thuis gaan voelen op het veld wegens Pantelic.
Een échte teamspeler natuurlijk. ( die handjes zijn soms wat overdreven, maar toch, hij scheldt niet zomaar iemand uit. )
Van der Wiel speelt idd heel goed, alleen stel ik me zowiezo vraagtekens bij bedragen van miljoenen in de voetballerij. Maar als je de bedragen van tegenwoordig bekijkt, dan is het idd zo dat Van der Wiel wel 20 miljoen waard is.
Omdat hij verdediger is en waar clubs doorgaans minder voor moeten betalen?quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zelfs met 'de bedragen in de voetballerij van tegenwoordig' zie ik v/d Wiel toch echt niet weggaan voor 20 miljoen hoor.
Bijvoorbeeld. Daarnaast is de eredivisie ook aardig gedevalueerd natuurlijk. Dat zien buitenlandse clubs ook en heeft zijn weerslag op transfersommen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:49 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Omdat hij verdediger is en waar clubs doorgaans minder voor moeten betalen?
Eens.quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Daarnaast is de eredivisie ook aardig gedevalueerd natuurlijk. Dat zien buitenlandse clubs ook en heeft zijn weerslag op transfersommen.
Plus dat hij niet zo geweldig isquote:Op woensdag 17 maart 2010 23:49 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Omdat hij verdediger is en waar clubs doorgaans minder voor moeten betalen?
Daarmee bedoelde hij dat bijv. Afellay niet voor meer dan 8 miljoen van PSV naar Ajax zou mogen of Ruiz van Twente naar Ajax. Of Suarez van Ajax naar Twente.quote:Op donderdag 18 maart 2010 02:35 schreef Elvislives het volgende:
Wat het niet Jol die zei dat geen enkele speler in de Eredivisie meer dan 8 miljoen waard was? Een spits misschien nog, maar een rechtsback en middenvelder lijkt me toch niet...
Is Jol dronken ofzo?quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:38 schreef Barca het volgende:
Bron: Sportweek . NL
[..]
Nou, ik zou toch zeggen: VERKOPEN!!
Het is Jol over wie je het hebt! Wat verwacht je anders van hem?quote:
dat is gewoon propoganda, zo hoopt hij vastberaden over te komen zodat andere clubs meer biedenquote:
Klopt niet hé...quote:25 april 2004: De Amsterdammers vieren bij NEC na de 0-0 het 29ste kampioenschap van Nederland.
Hij heeft nog gelijk ook. 7 van de 14 wedstrijden in Waalwijk eindigden in 0-1. Tegen Heerenveen werd het 1-2. Twee keer werd het 0-2. AZ vertrok er als enige met een grote overwinning: 0-6. Groningen, Sparta en Roda werden met 3-1 en twee keer 4-1 verslagen.quote:"We onderschatten onze tegenstander niet," aldus Jol, die RKC tussen 1998 en 2004 trainde, tijdens de persconferentie. "Het wordt geen walk-over, want RKC presteert in eigen huis best goed tegen de toppers. Vrijwel alle wedstrijden gingen slechts met 0-1 verloren, dus we zijn gewaarschuwd."
nouja feit is, ze verliezen wel alles.dat het weinig met grote cijfers verliest betekend niet dat het in theorie iniedergeval geen makkelijke wedstrijd zal worden. maar Ajaz zal RKC wel weer onderschatten en het overbodig moeilijk maken.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:31 schreef Frederick_Blah het volgende:
[..]
Hij heeft nog gelijk ook. 7 van de 14 wedstrijden in Waalwijk eindigden in 0-1. Tegen Heerenveen werd het 1-2. Twee keer werd het 0-2. AZ vertrok er als enige met een grote overwinning: 0-6. Groningen, Sparta en Roda werden met 3-1 en twee keer 4-1 verslagen.
Dit lijkt geen walk-over te gaan worden.
Poepon... Schilder...quote:Andy van der Meyde is zaterdagavond wellicht van de partij in de topper tegen FC Twente. Coach Fred Rutten van PSV liet vrijdag weten dat de oud-speler van de Tukkers, onlangs aangetrokken als vervanger van de vertrokken Danko Lazovic, mogelijk bij de selectie zit.
quote:Eredivisie: Ajax-trainer Jol heeft legpuzzel af
--------------------------------------------------------------------------------
19-mrt-2010 15:15
Martin Jolweet met welke defensie hij zondag aan de uitwedstrijd bij RKC Waalwijk begint. De oefenmeester moest de afgelopen week flink puzzelen op zijn verdediging.
Hij kan in het uitduel met de hekkensluiter van de eredivisie geen beroep doen op geschorste Jan Vertonghen en Toby Alderweireld. Ook Demy de Zeeuw is geschorst. Rasmus Lindgren is nog altijd niet inzetbaar wegens een knieblessure.
Jol wilde vrijdag na de training nog niet zeggen met welke centrale verdedigers hij start. De kans is levensgroot dat Oleguer terugkeert in de basis. De Spanjaard maakte vorige maand een goede indruk als vervanger van de geblesseerde Alderweireld en geschorste Vertonghen.
Kappelhof
Jol kan Vurnon Anita of Gregory van der Wiel naast Oleguer in het centrum van de defensie posteren. Hij heeft mogelijk ook plannen met Johan Kappelhof. De negentienjarige verdediger van Jong Ajax trainde vrijdag mee met de hoofdmacht. Rob Wielaert keert vermoedelijk niet terug in het eerste elftal. Hij voetbalde donderdag nog met Jong Ajax tegen Jong Feyenoord.
Volgend seizoen Heerenveen of Heracles? Niet dat dat (veel) geld oplevert. Maar goed ... scheelt wel weer salaris.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:59 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Wielaert z'n carrière is ook totaal verneukt he.
verkeerde topic?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:33 schreef DeTolk het volgende:
Ik heb de VIP-box maar besteld via VI.nl
Mooie box, en genummerd. Ik heb nr 619 (van 2500)
Poll van www.hetparool.nlquote:"We kunnen het veroorloven een bod van vijftien miljoen euro op Luis Suarez naast ons neer te leggen."
Zo'n poll zegt geen fuck!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:52 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Poll van www.hetparool.nl![]()
Moet Ajax spelers verkopen om uit de financiële problemen te komen?
Ja 210 (72%)
Nee 82 (28%)
Totaal: 292
Jeroen Slop![]()
Barcaquote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:14 schreef Barca het volgende:
Een bod van ¤ 15 miljoen op Suarez? Van wie? Nou, ik zeg: aannemen! Het idee dat hij meer waard is én dat Van der Wiel en Vertonghen ¤ 20 miljoen waard zijn ...
De bezoekers van hetparool.nl hebben immers allemaal meer verstand van de financiën van Ajax dan de financieel directeur.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:52 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ja 210 (72%)
Nee 82 (28%)
Jeroen Slop![]()
een poll onder 300 mensen van hetparool.nlquote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:52 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ja 210 (72%)
Nee 82 (28%)
Jeroen Slop![]()
Barca is de beste troll van fokquote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:14 schreef Barca het volgende:
Een bod van ¤ 15 miljoen op Suarez? Van wie? Nou, ik zeg: aannemen! Het idee dat hij meer waard is én dat Van der Wiel en Vertonghen ¤ 20 miljoen waard zijn ...
winst psv, die laten nog meer punten liggen in het restant van het seizoenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:12 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
wat is eigenlijk beter, gelijkspel of winst voor psv?
Ik had ook liever gezien dat PSV gewonnen had en qua spelbeeld zou dat ook wel terecht zijn geweest.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:48 schreef Morendo het volgende:
We hebben nu nog maar een club boven ons, qua minste verliespunten, dus wat dat betreft is het gelijke spel wel prima. Moet Twente nog wel minimaal twee keer gelijkspelen en wij alles winnen natuurlijk......
Je bent alleen wel erg afhankelijk van de Feyenoorders en de Alkmaarders. Ik zie Twente bij beide wedstrijden punten verliezen en mits Ajax dus alles wint kunnen ze dan nog kampioen worden.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:47 schreef Flashbag het volgende:
1-1morgen 2e plek en duurt niet lang voor de 1e .
![]()
Moet raar lopen als Ajax nu niet meer 1e word![]()
![]()
![]()
Ja klopt maar dat ben je ook als psv had gewonnenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:13 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Je bent alleen wel erg afhankelijk van de Feyenoorders en de Alkmaarders. Ik zie Twente bij beide wedstrijden punten verliezen en mits Ajax dus alles wint kunnen ze dan nog kampioen worden.
Zo zeker zie ik het nog lang niet maar de droom is weer een stukje levendiger. Als Ajax de schaal nu nog pakt is dat het meest dwaze kampioenschap dat ik me kan herinneren. Statistisch gezien is het de winterkampioen die ook aan het einde met de eer strijkt.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:47 schreef Flashbag het volgende:
1-1morgen 2e plek en duurt niet lang voor de 1e .
![]()
Moet raar lopen als Ajax nu niet meer 1e word![]()
![]()
![]()
Ik heb wel weer zin in een groot feest en dus is 1e zowiezo beter. ( wat natuurlijk vanzelfsprekend is ) In de voorronde van de CL hebben we niet zulke goede ervaringen mee dit decennia.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:16 schreef mash_ het volgende:
2e is ook goedDan kunnen we weer eens de CL proberen te gaan halen
Fout, ze gaan in de 93e minuut de 0-1 maken, door Poepon.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:12 schreef Frederick_Blah het volgende:
Sparta gaat over 'n weekje weer twee puntjes pakken voor ons
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |