quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:37 schreef frank010 het volgende:
Yeahh ik ben de winnaar, eerste keer meegedaan en gelijk winnen!!!!
Ik wil graag iedereen bedanken die op mij heeft gestemt, zonder jullie had dit niet mogelijk geweest. Ook wil ik de volgende ronde graag weer meedoen dus mag iemand anders voor mij een nieuw plaatje uitzoeken.
Ik heb geen idee man, random foto van google.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:37 schreef haakon het volgende:
die vent in de spiegel van 9 lijkt op de leider van de vampiers in 30 days of night ?
Danku.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:41 schreef HertogJan4Life het volgende:
profietsgejat Frank010...
wat zou de nieuwe worden?
volgens mij mag iedereen toch gwoon mee doen?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:45 schreef haakon het volgende:
maar als iemand anders nu een plaatje kiest voor Frank, mag die toch nog wel gewoon meedoen ?
Iedereen mag meedoen, ook de plaatjesposterquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:45 schreef haakon het volgende:
maar als iemand anders nu een plaatje kiest voor Frank, mag die toch nog wel gewoon meedoen ?
dan moet dat ff worden veranderd in de OP, niet ?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:03 schreef Maringo het volgende:
[..]
Iedereen mag meedoen, ook de plaatjesposter
ToTquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:04 schreef ToT het volgende:
Flash zat weer eens te slowchatten in het vorig topic?![]()
goede vraagquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:07 schreef ToT het volgende:
Hee haak!
Oh, en feli, watertje!![]()
Maar is er al een nieuwe pica om te shoppen?
daarom dacht ik eraan !quote:
ik vind die van -Datdus- wel leuk:quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:07 schreef ToT het volgende:
Hee haak!
Oh, en feli, watertje!![]()
Maar is er al een nieuwe pica om te shoppen?
en wat is dan de opdracht hierbij?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:10 schreef haakon het volgende:
[..]
daarom dacht ik eraan !
[..]
ik vind die van -Datdus- wel leuk:
[ afbeelding ]
Is gewoon verzin iets, niet goed genoeg? Vind het niet echt een leuk plaatje trouwens.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:11 schreef HertogJan4Life het volgende:
[..]
en wat is dan de opdracht hierbij?
photoshoppen ?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:11 schreef HertogJan4Life het volgende:
[..]
en wat is dan de opdracht hierbij?
Epic, doen we!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:14 schreef onderjas het volgende:
Ik weet wel een opdracht, weet niet of hij uitvoerbaar is (mag eventueel ook andere plaatje)
Verzin een KUT HOE HEET DAT graancircel in het volgende veld.
[ afbeelding ]
Ik denk dat de winnar óf een plaatje/opdracht moet posten, óf iemand ervoor moet aanstellen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:18 schreef haakon het volgende:
1 iemand moet gewoon een plaatje posten, en daar moet je je dan maar mee redden, dat is het best denk ik
tenzij diegene echt een bedoeling bij het plaatje heeft ?
anders krijg je van deze veels te lange discussies, denk ik.
ja dat bedoelde ik eigenlijkquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:19 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik denk dat de winnar óf een plaatje/opdracht moet posten, óf iemand ervoor moet aanstellen.
Ik haat sowieso regels. Boeie laat de winnaar kiezen welk plaatje we doen. (Als de rest het daar beetje mee eens is)quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:19 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik denk dat de winnar óf een plaatje/opdracht moet posten, óf iemand ervoor moet aanstellen.
maar dan krijg je weer die discussies, zoals we die nu voerenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:24 schreef onderjas het volgende:
[..]
(Als de rest het daar beetje mee eens is)
Met Paint of Photoshop.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:33 schreef GuitarJJ het volgende:
Graancirkel is wel leuk, maar ik heb geen idee hoe ik dat moet maken
Nee hoor, iedereen is te lam om te wachten op fank.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:24 schreef haakon het volgende:
[..]
maar dan krijg je weer die discussies, zoals we die nu voeren
hij wou zelf geen plaatje posten omdat ie dan zelf niet meer mee mocht doenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:34 schreef onderjas het volgende:
[..]
Nee hoor, iedereen is te lam om te wachten op fank.
Ik opzoeken, blijkt dat ze bij de tutorial PRESSIES de zelfde foto hebben gebruikt.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:33 schreef GuitarJJ het volgende:
Graancirkel is wel leuk, maar ik heb geen idee hoe ik dat moet maken
Maar dat klopt niet, hij heeft dus de keuzen om er een te kiezen uit dit topic of er zelf een te zoeken.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:35 schreef haakon het volgende:
[..]
hij wou zelf geen plaatje posten omdat ie dan zelf niet meer mee mocht doen
Kies maar een plaatje want Frank010 is hier morgenvroeg pas weer.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:44 schreef frank010 het volgende:
[..]
Danku.
Ik ben ook benieuwd, ken ik me creatieve geest er weer op loslaten.
Tevens lapo, ik ben er morgen om 08:00 weer.
Of ff lezen...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:34 schreef onderjas het volgende:
[..]
Nee hoor, iedereen is te lam om te wachten op fank.
En hij is er morgenochtend om 8.30 weer...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:37 schreef frank010 het volgende:
Yeahh ik ben de winnaar, eerste keer meegedaan en gelijk winnen!!!!
Ik wil graag iedereen bedanken die op mij heeft gestemt, zonder jullie had dit niet mogelijk geweest. Ook wil ik de volgende ronde graag weer meedoen dus mag iemand anders voor mij een nieuw plaatje uitzoeken.
Inner bevel will be your friendquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:37 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Ja, duh. Ik kan wel photoshoppen. Maar het is nog wel lastig om zoiets te maken
[ afbeelding ]
Ja maar hij maakte de vergissing dat je als plaatjeinzender niet mee mag doen. Dat klopt niet dus misschien wil hij alsnog eentje inzenden.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:42 schreef Maringo het volgende:
[..]
Of ff lezen...
[..]
En hij is er morgenochtend om 8.30 weer...
Hij staat nu off-line en schreef om 15.44 duidelijk dat het z'n laatste post was en dat 'ie morgenvroeg weer terug is.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:46 schreef onderjas het volgende:
[..]
Ja maar hij maakte de vergissing dat je als plaatjeinzender niet mee mag doen. Dat klopt niet dus misschien wil hij alsnog eentje inzenden.
Meestal keurt de winnaar het plaatje ook nog even goed.
True, maar om nou tot half 9 te wachten....quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:46 schreef onderjas het volgende:
[..]
Ja maar hij maakte de vergissing dat je als plaatjeinzender niet mee mag doen. Dat klopt niet dus misschien wil hij alsnog eentje inzenden.
Meestal keurt de winnaar het plaatje ook nog even goed.
Oh ja, dat had ik niet gelezen. Dan doen we graancirkels of die tweede van ditdus.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:50 schreef HaJee het volgende:
[..]
Hij staat nu off-line en schreef om 15.44 duidelijk dat het z'n laatste post was en dat 'ie morgenvroeg weer terug is.
Och, goatse in het groen lijkt me niet zo vies hoor.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:05 schreef shadowflash het volgende:
Ik voorspel goatse , en andere ranzigheid
Oke.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:37 schreef Dottey het volgende:
graancircel oke.. weer eens wat anders..
ik ga starten... zullen we 19:00 doen
Dacht ik eerst ook, en toen had ik gewonnen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:46 schreef mista het volgende:
heb wat gemaakt maar die is te afschuwelijk om te posten... ik denk dat deze wat te lastig is voor mij
Och stuur gewoon de beste, ik heb ook iets gemaakt wat ECHT niet mooi is.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:07 schreef mista het volgende:
2 pogingen gewaagd... maar nee het wordt hem niet
Een muis voor meneer:quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef shadowflash het volgende:
Eventjes een muis tevoorschijn toveren
bijnaquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:05 schreef HaJee het volgende:
http://images.uncyc.org/nl/5/5c/Tromgeroffel.GIF
Whoa ben jij al geupgrade naar de C64 o_Oquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:08 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ja, met mijn Commodore 64 win ik het gewoon niet van jullie snelle machines.
Rustig maar, hij was zelf ook de tijd vergetenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:09 schreef Dottey het volgende:
jaaaaaa mijn internet stopte ermee!!!
verdorie...
geef mij maar de schuld hoor.. ik door mij is de spanning amper te houden ^^
onderjas je hebt hem!!!
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:09 schreef Dottey het volgende:geef mij maar de schuld hoor..
ENnnnnnnnnn het is een graanfiguurquote:
wie doet datquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:12 schreef shadowflash het volgende:
Ik op 5 ( onder enige dwang van iemand)
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:14 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ze hebben er best werk van gemaakt, zo met schaduw werken enzo
jaquote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:16 schreef ToT het volgende:
Hoe maak je deze plaatjes zo eigenlijk, dat die tekeningen in reliëf in de onderliggende foto komen?
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:11 schreef mwaterl het volgende:
3
(hee trouwens HaJee, je tekstbalonnetjes worden nogal herkenbaar)
Ik heb en wit plaatje gemaakt, vervolgens Inner Bevel, Inner Shadow en Color Overlay in de blending options. En de layer op 50%.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:16 schreef ToT het volgende:
Hoe maak je deze plaatjes zo eigenlijk, dat die tekeningen in reliëf in de onderliggende foto komen?
tip!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:18 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik heb en wit plaatje gemaakt, vervolgens Inner Bevel, Inner Shadow en Color Overlay in de blending options. En de layer op 50%.
Ik wilde eerst de layer op lighten of screen doen, maar das toch net iets minder.
Dan vind ik die afspraak boeken bij Dot toch interessanter klinken!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:18 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik heb en wit plaatje gemaakt, vervolgens Inner Bevel, Inner Shadow en Color Overlay in de blending options. En de layer op 50%.
Ik wilde eerst de layer op lighten of screen doen, maar das toch net iets minder.
Trollquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:21 schreef mwaterl het volgende:
Kan iemand 5 ff uitleggen? Ik bedoel.. das E.T. toch nie?
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:21 schreef HaJee het volgende:
[..]
Graag, maar komen we dan ook aan dat Photoshoppen toe ?
Vergeet hem niet eerst ctrl T en dan met de cntrl toets iingedrukt met je muis per punt te slepen.. zo krijg je hem in de juiste hoek gedreven.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan vind ik die afspraak boeken bij Dot toch interessanter klinken!
Whehehe thx, ik ga het een keer uitproberen!
ik vind het best een alienquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:21 schreef mwaterl het volgende:
Kan iemand 5 ff uitleggen? Ik bedoel.. das E.T. toch nie?
Had een tutorial gevonden. En gepost.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:16 schreef ToT het volgende:
Ik merk dat ik nog veel te leren heb!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:24 schreef Dottey het volgende:
[..]
Vergeet hem niet eerst ctrl T en dan met de cntrl toets iingedrukt met je muis per punt te slepen.. zo krijg je hem in de juiste hoek gedreven.
dan plaatje wit / zwart naar keuze maken. en dan pas blender opties gebruiken..
Daarna kan je nog met noise in filteropties werken ..of conte pakken etc
![]()
je kunt alle kanten uit...
zal ik koffie gaan zetten?
nummer is op te vragenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:31 schreef onderjas het volgende:
Oke, stemmen zijn geteld.
1. onderjas.De pedobeer, lekker origineel!
2. Neroje.Leuk, ik moest lachen.
3. Maringo.Goed gevonden.
4. HaJee.Hij was goed gevonden!
5. Dottey.Mét eigen gezicht en al, er staat alleen geen (telefoon)nummer bij.
Mooi. Jammer dat ik niet zo laag gezonken ben om mensen van het internet te stalken.quote:
Incl. ambulance?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:37 schreef HaJee het volgende:
Ik doe in de volgende ook een foto van mezelf. Dan moet het me toch lukken om een keer allerlaatste te worden.
vrouwen stalken is nooit goed..quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:37 schreef onderjas het volgende:
[..]
Mooi. Jammer dat ik niet zo laag gezonken ben om mensen van het internet te stalken.
Zie wel dat je Brabants bent, kado's voor jou!
Dat gaat wel door voor Brabants.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:41 schreef Dottey het volgende:
[..]
vrouwen stalken is nooit goed..
brabantse idd.. althans geboren in rotterdam en verhuisd toen ik 2 was naar brabant..
Ze hebben de hik en hopen te schrikken.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:48 schreef onderjas het volgende:
[..]
Waarom kijken er zoveel nieuwe fokkers in mijn fotoboek?
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:50 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ze hebben de hik en hopen te schrikken.
GEWELDIG!!!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:51 schreef Dottey het volgende:
[ afbeelding ]
deadline: 22:00
inleveren bij : Dottey
Als dat van de leeftijd afhangt kan het zijn dat ik 'm wèl vat.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:15 schreef ToT het volgende:Ach ik denk dat de mijne weer door niemand begrepen gaat worden!
Spookje in painten?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:25 schreef Lysdexie het volgende:
Sjonge, ik zit al 10 minuten te staren naar dat plaatjewtf kun je daar nou mee?
Mijn photoshop is gecrashed xD dus ik gooi de handdoek in de ring.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Spookje in painten?
Sinterklaas?
Een futuristische robot?
Moeders met een snoeppot?
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:32 schreef onderjas het volgende:
Ik ben altijd bang dat wanneer ToT ideeen voor iemand anders post dat de mijne voorbij komt.
Megatrip vanwege moederkoren in het brood of zo?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:34 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Mijn photoshop is gecrashed xD dus ik gooi de handdoek in de ring.
Wat ik had: Het plaatje veranderde steeds van kleur , steeds sneller , en de klok werd steeds groter en groter en dan een flits , een van die jongens die fluitketelop hun hoofd in een witte ruimte. haha
Slaat nergens op maar ik vond het wel geinig een keer een gifje te maken
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:32 schreef onderjas het volgende:
Ik ben altijd bang dat wanneer ToT ideeen voor iemand anders post dat de mijne voorbij komt.
Geen idee. Vond het op Google onder "drum record"quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:03 schreef onderjas het volgende:
[..]
Whut? waar is dat van?
Omgedraaid concert, het publiek speelt en de bands luisteren.
Een gast heeft zijn base drum niet eens uitgepakt.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:04 schreef HaJee het volgende:
[..]
Geen idee. Vond het op Google onder "drum record"
Graag even coördinaten erbij, ik vind hem nietquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:04 schreef onderjas het volgende:
[..]
Een gast heeft zijn base drum niet eens uitgepakt.
Onderste helft.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:06 schreef HaJee het volgende:
[..]
Graag even coördinaten erbij, ik vind hem niet
Jup, maar denk dat de opruimers het te druk hadden en het over het hoofd hebben gezien.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:08 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ja, zie nu idd een zwart gevaarte achter een wit hemd
Lol, ook een tip voor als je feestjes ECHT niks meer aan zijn (of je gewoon aan het drinken bent met wat vrienden) zet tmf/mtv op. Ziet er soms echt grappig uit. Oja, natuurlijk zet je je eigen muziek op.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:14 schreef ToT het volgende:
*ROFL* Ik luister naar de Muppet versie van Wild Thing, en Animal zegt net: "DRUMS!!!! I LOVE DRUMS!!!!!"
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:16 schreef onderjas het volgende:
Ik snap hem ToT!
wat the fuck.....quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:15 schreef mwaterl het volgende:
Ik stem niet op 7. Mijn plaatje komt er niet in voor
Neuh ik zat het me al af te vragen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:19 schreef onderjas het volgende:
Snapt iemand zes trouwens? Dottey wel, die wist alles van films.
Niemand want ik heb net 6 gestemdquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:18 schreef onderjas het volgende:
En wie gaat er met de 0 punten vandoor.
Niemand.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:18 schreef onderjas het volgende:
En wie gaat er met de 0 punten vandoor.
neequote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:19 schreef onderjas het volgende:
Snapt iemand zes trouwens? Dottey wel, die wist alles van films.
NO, dat plaatje ook niet wat ik net heb gepost?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:24 schreef Dottey het volgende:
[..]
neeniet alles..
wel een hoop.. maar dit zegt me niets
Ik heb idd vaker gehoord dat die echt geniaal moet zijn ja!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:24 schreef onderjas het volgende:
[..]
Ooit een film gezien? Serieus ren nu naar de winkel en koop A Clockwork Orange. Geniale film.
Jiskefet toch ?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:24 schreef HaJee het volgende:
Ik weet niet wie die nummer 1 heeft gemaakt maar die is best goed. Allemaal accessoires uit die originele woonkamer en een hilarisch stukje televisie !
Stemmen mensen !
![]()
Mag je je eigen ding aanprijzen dan?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:24 schreef HaJee het volgende:
Ik weet niet wie die nummer 1 heeft gemaakt maar die is best goed. Allemaal accessoires uit die originele woonkamer en een hilarisch stukje televisie !
Stemmen mensen !
![]()
Ojaquote:
Ja precies. En die kinderen zitten er naar te kijken. Hilarisch !quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:25 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Jiskefet toch ?dat ie bij sinterklaas onder de rok moet hahahah
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb idd vaker gehoord dat die echt geniaal moet zijn ja!
Ach zo heb ik er ook JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAREN over gedaan om Pulp Fiction een keer te gaan kijken!
Niet op de openbare weg in ieder gevalquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:26 schreef Neroje het volgende:
[..]
Mag je je eigen ding aanprijzen dan?
Whehehe ik heb hier 2 redelijk volle DVD-kasten, heb een beamer met een gigantisch scherm en een dikke plasma-tv van 107 cm. Ja, ik kijk best wel wat films!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:28 schreef onderjas het volgende:
[..]Je moet de IMDB movie top 250 een keer afgaan. Kijk je zo weinig films dan? Je moet natuurlijk dag en nacht modden.
waar twijfelde je tussen dan??quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:29 schreef Dottey het volgende:
na lang denken...
heb ik besloten om voor twee te gaan. Omdat die nog enorm zijn best heeft gedaan op wegklonen van de ergens anders geplaatste flutketel.
eigenlijk wilde ik gewoon 7!!quote:
Alleen slechte films dan?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe ik heb hier 2 redelijk volle DVD-kasten, heb een beamer met een gigantisch scherm en een dikke plasma-tv van 107 cm. Ja, ik kijk best wel wat films!
Daar kunnen we wel over praten in het SC topic, zodat we dit ff schoon houden!quote:
ik kan nooit sc topics vinden alleen in RLSquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar kunnen we wel over praten in het SC topic, zodat we dit ff schoon houden!
Ik kijk vooral veel fantasy-films enzo, maar heb ook genoeg andere films in de kast staan.
Meestal onderaan, zijn centraal gemaakt (waarom ze dan onderaan staan mag Joost weten).quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:35 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik kan nooit sc topics vinden alleen in RLS
Kijk nog eens goedquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:39 schreef mwaterl het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar waarom sta ik niet in 7Ik! De trommel-brenger!
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:43 schreef HaJee het volgende:
[..]
Tot ik bovenaan sta !
Stem 1 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Totdat ik win natuurlijkquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:43 schreef HaJee het volgende:
[..]
Tot ik bovenaan sta !
Stem 1 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Was wel herkenbaar hoor!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:46 schreef HaJee het volgende:
Ik heb m'n tekstballonnetjes nog wel achterwege gelaten zodat jullie 'm niet zouden herkennen als zijnde van mij.
Goed planquote:
Ik vind het wel een strak plan ,maar de plaatjes 1 keer posten is dat genoeg ?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:52 schreef HaJee het volgende:
[..]
Goed plan![]()
Hopelijk willen genoeg mensen die moeite nemen bij volgende battles. Zal bij deze niet meer wat worden denk ik.
Nee zeker niet, post ze drie keer.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:54 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Ik vind het wel een strak plan ,maar de plaatjes 1 keer posten is dat genoeg ?![]()
Zo wint Hajee ook een keer niet !![]()
Dat nummer 3 de battle wint kun je toch ook niet echt menenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:56 schreef onderjas het volgende:
Ik ga naar bed, volgens mij slaap ik al. Dit kun je toch niet menen.
Dat hoeft ook niet...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:57 schreef onderjas het volgende:
[..]drie heeft gewonnen.
En HaJee, je kan niet altijd winnen.
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ gewonnen voor t eerst!!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:57 schreef HaJee het volgende:
[..]
Dat nummer 3 de battle wint kun je toch ook niet echt menen
Och, als er echt zo gestemd wordt dan komt er nog echt een zooi aan polls voorbij. Let maar op.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:00 schreef shadowflash het volgende:
Ik vind het geen gek idee.
un bataille le creativite
2 a 3 de max..quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:02 schreef onderjas het volgende:
[..]
Och, als er echt zo gestemd wordt dan komt er nog echt een zooi aan polls voorbij. Let maar op.
waar dan ...quote:
Wel 3 hele polls , damn stel je voor dat je moe wordt mennnnnnquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:02 schreef onderjas het volgende:
[..]
Och, als er echt zo gestemd wordt dan komt er nog echt een zooi aan polls voorbij. Let maar op.
Gefeliciteerd !quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:00 schreef mista het volgende:
[..]
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ gewonnen voor t eerst!!![]()
![]()
![]()
Waarom zou t niet kunnen HaJee?
ik denk dat ik een beetje moe aan het worden ben.. zat ook al stom te copy pastenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:03 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Wel 3 hele polls , damn stel je voor dat je moe wordt mennnnnn
edit: popje tochslappe polsjes soms ?
Moet-ie minder fappen!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:03 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Wel 3 hele polls , damn stel je voor dat je moe wordt mennnnnn
edit: popje tochslappe polsjes soms ?
Helemaal mee eens, maar toch heb ik er op gestemd, omdat ik er om moest lachen!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:04 schreef HaJee het volgende:
[..]
Gefeliciteerd !
En niet boos worden hoor. Ik zie er geen winnaar in. het is een matig uitgeknipt plaatje dat in het origineel geplempt is en het geheel vind ik niet ergens op slaan. Maar dat is mijn mening. Meeste stemmen gelden dus je hebt eerlijk gewonnen.
Maar, Mista, toch mag je dit kruisje achter je naam zettenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:04 schreef HaJee het volgende:
[..]
Gefeliciteerd !
En niet boos worden hoor. Ik zie er geen winnaar in. het is een matig uitgeknipt plaatje dat in het origineel geplempt is en het geheel vind ik niet ergens op slaan. Maar dat is mijn mening. Meeste stemmen gelden dus je hebt eerlijk gewonnen.
quote:
IDD!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:05 schreef onderjas het volgende:
Het gaat toch om de beste photoshop, denken jullie echt dat mensen niet alle aspecten bij elkaar op kunnen tellen en zelf de, in hun ogen, beste eruit te halen. Als ik drie keer moet stemmen, stem ik drie keer het zelfde hoor.
Ga toch ook niet bij de gemeenteraad kiezen op uiterlijk en een keer voor standpunten en dan ook nog een keer voor de spreekvaardigheid.
no prob, vindt zelf ook niet dat mijn pic de winnende wasquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:04 schreef HaJee het volgende:
[..]
Gefeliciteerd !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |