Kijk nog eens goedquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:39 schreef mwaterl het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar waarom sta ik niet in 7Ik! De trommel-brenger!
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:43 schreef HaJee het volgende:
[..]
Tot ik bovenaan sta !
Stem 1 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Totdat ik win natuurlijkquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:43 schreef HaJee het volgende:
[..]
Tot ik bovenaan sta !
Stem 1 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Was wel herkenbaar hoor!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:46 schreef HaJee het volgende:
Ik heb m'n tekstballonnetjes nog wel achterwege gelaten zodat jullie 'm niet zouden herkennen als zijnde van mij.
Goed planquote:
Ik vind het wel een strak plan ,maar de plaatjes 1 keer posten is dat genoeg ?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:52 schreef HaJee het volgende:
[..]
Goed plan![]()
Hopelijk willen genoeg mensen die moeite nemen bij volgende battles. Zal bij deze niet meer wat worden denk ik.
Nee zeker niet, post ze drie keer.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:54 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Ik vind het wel een strak plan ,maar de plaatjes 1 keer posten is dat genoeg ?![]()
Zo wint Hajee ook een keer niet !![]()
Dat nummer 3 de battle wint kun je toch ook niet echt menenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:56 schreef onderjas het volgende:
Ik ga naar bed, volgens mij slaap ik al. Dit kun je toch niet menen.
Dat hoeft ook niet...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:57 schreef onderjas het volgende:
[..]drie heeft gewonnen.
En HaJee, je kan niet altijd winnen.
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ gewonnen voor t eerst!!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:57 schreef HaJee het volgende:
[..]
Dat nummer 3 de battle wint kun je toch ook niet echt menen
Och, als er echt zo gestemd wordt dan komt er nog echt een zooi aan polls voorbij. Let maar op.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:00 schreef shadowflash het volgende:
Ik vind het geen gek idee.
un bataille le creativite
2 a 3 de max..quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:02 schreef onderjas het volgende:
[..]
Och, als er echt zo gestemd wordt dan komt er nog echt een zooi aan polls voorbij. Let maar op.
waar dan ...quote:
Wel 3 hele polls , damn stel je voor dat je moe wordt mennnnnnquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:02 schreef onderjas het volgende:
[..]
Och, als er echt zo gestemd wordt dan komt er nog echt een zooi aan polls voorbij. Let maar op.
Gefeliciteerd !quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:00 schreef mista het volgende:
[..]
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ gewonnen voor t eerst!!![]()
![]()
![]()
Waarom zou t niet kunnen HaJee?
ik denk dat ik een beetje moe aan het worden ben.. zat ook al stom te copy pastenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:03 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Wel 3 hele polls , damn stel je voor dat je moe wordt mennnnnn
edit: popje tochslappe polsjes soms ?
Moet-ie minder fappen!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:03 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Wel 3 hele polls , damn stel je voor dat je moe wordt mennnnnn
edit: popje tochslappe polsjes soms ?
Helemaal mee eens, maar toch heb ik er op gestemd, omdat ik er om moest lachen!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:04 schreef HaJee het volgende:
[..]
Gefeliciteerd !
En niet boos worden hoor. Ik zie er geen winnaar in. het is een matig uitgeknipt plaatje dat in het origineel geplempt is en het geheel vind ik niet ergens op slaan. Maar dat is mijn mening. Meeste stemmen gelden dus je hebt eerlijk gewonnen.
Maar, Mista, toch mag je dit kruisje achter je naam zettenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:04 schreef HaJee het volgende:
[..]
Gefeliciteerd !
En niet boos worden hoor. Ik zie er geen winnaar in. het is een matig uitgeknipt plaatje dat in het origineel geplempt is en het geheel vind ik niet ergens op slaan. Maar dat is mijn mening. Meeste stemmen gelden dus je hebt eerlijk gewonnen.
quote:
IDD!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:05 schreef onderjas het volgende:
Het gaat toch om de beste photoshop, denken jullie echt dat mensen niet alle aspecten bij elkaar op kunnen tellen en zelf de, in hun ogen, beste eruit te halen. Als ik drie keer moet stemmen, stem ik drie keer het zelfde hoor.
Ga toch ook niet bij de gemeenteraad kiezen op uiterlijk en een keer voor standpunten en dan ook nog een keer voor de spreekvaardigheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |