Ik opzoeken, blijkt dat ze bij de tutorial PRESSIES de zelfde foto hebben gebruikt.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:33 schreef GuitarJJ het volgende:
Graancirkel is wel leuk, maar ik heb geen idee hoe ik dat moet maken
Maar dat klopt niet, hij heeft dus de keuzen om er een te kiezen uit dit topic of er zelf een te zoeken.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:35 schreef haakon het volgende:
[..]
hij wou zelf geen plaatje posten omdat ie dan zelf niet meer mee mocht doen
Kies maar een plaatje want Frank010 is hier morgenvroeg pas weer.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:44 schreef frank010 het volgende:
[..]
Danku.
Ik ben ook benieuwd, ken ik me creatieve geest er weer op loslaten.
Tevens lapo, ik ben er morgen om 08:00 weer.
Of ff lezen...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:34 schreef onderjas het volgende:
[..]
Nee hoor, iedereen is te lam om te wachten op fank.
En hij is er morgenochtend om 8.30 weer...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:37 schreef frank010 het volgende:
Yeahh ik ben de winnaar, eerste keer meegedaan en gelijk winnen!!!!
Ik wil graag iedereen bedanken die op mij heeft gestemt, zonder jullie had dit niet mogelijk geweest. Ook wil ik de volgende ronde graag weer meedoen dus mag iemand anders voor mij een nieuw plaatje uitzoeken.
Inner bevel will be your friendquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:37 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Ja, duh. Ik kan wel photoshoppen. Maar het is nog wel lastig om zoiets te maken
[ afbeelding ]
Ja maar hij maakte de vergissing dat je als plaatjeinzender niet mee mag doen. Dat klopt niet dus misschien wil hij alsnog eentje inzenden.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:42 schreef Maringo het volgende:
[..]
Of ff lezen...
[..]
En hij is er morgenochtend om 8.30 weer...
Hij staat nu off-line en schreef om 15.44 duidelijk dat het z'n laatste post was en dat 'ie morgenvroeg weer terug is.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:46 schreef onderjas het volgende:
[..]
Ja maar hij maakte de vergissing dat je als plaatjeinzender niet mee mag doen. Dat klopt niet dus misschien wil hij alsnog eentje inzenden.
Meestal keurt de winnaar het plaatje ook nog even goed.
True, maar om nou tot half 9 te wachten....quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:46 schreef onderjas het volgende:
[..]
Ja maar hij maakte de vergissing dat je als plaatjeinzender niet mee mag doen. Dat klopt niet dus misschien wil hij alsnog eentje inzenden.
Meestal keurt de winnaar het plaatje ook nog even goed.
Oh ja, dat had ik niet gelezen. Dan doen we graancirkels of die tweede van ditdus.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:50 schreef HaJee het volgende:
[..]
Hij staat nu off-line en schreef om 15.44 duidelijk dat het z'n laatste post was en dat 'ie morgenvroeg weer terug is.
Och, goatse in het groen lijkt me niet zo vies hoor.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:05 schreef shadowflash het volgende:
Ik voorspel goatse , en andere ranzigheid
Oke.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:37 schreef Dottey het volgende:
graancircel oke.. weer eens wat anders..
ik ga starten... zullen we 19:00 doen
Dacht ik eerst ook, en toen had ik gewonnen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:46 schreef mista het volgende:
heb wat gemaakt maar die is te afschuwelijk om te posten... ik denk dat deze wat te lastig is voor mij
Och stuur gewoon de beste, ik heb ook iets gemaakt wat ECHT niet mooi is.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:07 schreef mista het volgende:
2 pogingen gewaagd... maar nee het wordt hem niet
Een muis voor meneer:quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef shadowflash het volgende:
Eventjes een muis tevoorschijn toveren
bijnaquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:05 schreef HaJee het volgende:
http://images.uncyc.org/nl/5/5c/Tromgeroffel.GIF
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |