tip!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:18 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik heb en wit plaatje gemaakt, vervolgens Inner Bevel, Inner Shadow en Color Overlay in de blending options. En de layer op 50%.
Ik wilde eerst de layer op lighten of screen doen, maar das toch net iets minder.
Dan vind ik die afspraak boeken bij Dot toch interessanter klinken!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:18 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik heb en wit plaatje gemaakt, vervolgens Inner Bevel, Inner Shadow en Color Overlay in de blending options. En de layer op 50%.
Ik wilde eerst de layer op lighten of screen doen, maar das toch net iets minder.
Trollquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:21 schreef mwaterl het volgende:
Kan iemand 5 ff uitleggen? Ik bedoel.. das E.T. toch nie?
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:21 schreef HaJee het volgende:
[..]
Graag, maar komen we dan ook aan dat Photoshoppen toe ?
Vergeet hem niet eerst ctrl T en dan met de cntrl toets iingedrukt met je muis per punt te slepen.. zo krijg je hem in de juiste hoek gedreven.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan vind ik die afspraak boeken bij Dot toch interessanter klinken!
Whehehe thx, ik ga het een keer uitproberen!
ik vind het best een alienquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:21 schreef mwaterl het volgende:
Kan iemand 5 ff uitleggen? Ik bedoel.. das E.T. toch nie?
Had een tutorial gevonden. En gepost.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:16 schreef ToT het volgende:
Hoe maak je deze plaatjes zo eigenlijk, dat die tekeningen in reliëf in de onderliggende foto komen?
Ik merk dat ik nog veel te leren heb!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:24 schreef Dottey het volgende:
[..]
Vergeet hem niet eerst ctrl T en dan met de cntrl toets iingedrukt met je muis per punt te slepen.. zo krijg je hem in de juiste hoek gedreven.
dan plaatje wit / zwart naar keuze maken. en dan pas blender opties gebruiken..
Daarna kan je nog met noise in filteropties werken ..of conte pakken etc
![]()
je kunt alle kanten uit...
zal ik koffie gaan zetten?
nummer is op te vragenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:31 schreef onderjas het volgende:
Oke, stemmen zijn geteld.
1. onderjas.De pedobeer, lekker origineel!
2. Neroje.Leuk, ik moest lachen.
3. Maringo.Goed gevonden.
4. HaJee.Hij was goed gevonden!
5. Dottey.Mét eigen gezicht en al, er staat alleen geen (telefoon)nummer bij.
Mooi. Jammer dat ik niet zo laag gezonken ben om mensen van het internet te stalken.quote:
Incl. ambulance?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:37 schreef HaJee het volgende:
Ik doe in de volgende ook een foto van mezelf. Dan moet het me toch lukken om een keer allerlaatste te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |