quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:37 schreef frank010 het volgende:
Yeahh ik ben de winnaar, eerste keer meegedaan en gelijk winnen!!!!
Ik wil graag iedereen bedanken die op mij heeft gestemt, zonder jullie had dit niet mogelijk geweest. Ook wil ik de volgende ronde graag weer meedoen dus mag iemand anders voor mij een nieuw plaatje uitzoeken.
Ik heb geen idee man, random foto van google.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:37 schreef haakon het volgende:
die vent in de spiegel van 9 lijkt op de leider van de vampiers in 30 days of night ?
Danku.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:41 schreef HertogJan4Life het volgende:
profietsgejat Frank010...
wat zou de nieuwe worden?
volgens mij mag iedereen toch gwoon mee doen?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:45 schreef haakon het volgende:
maar als iemand anders nu een plaatje kiest voor Frank, mag die toch nog wel gewoon meedoen ?
Iedereen mag meedoen, ook de plaatjesposterquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:45 schreef haakon het volgende:
maar als iemand anders nu een plaatje kiest voor Frank, mag die toch nog wel gewoon meedoen ?
dan moet dat ff worden veranderd in de OP, niet ?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:03 schreef Maringo het volgende:
[..]
Iedereen mag meedoen, ook de plaatjesposter
ToTquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:04 schreef ToT het volgende:
Flash zat weer eens te slowchatten in het vorig topic?![]()
goede vraagquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:07 schreef ToT het volgende:
Hee haak!
Oh, en feli, watertje!![]()
Maar is er al een nieuwe pica om te shoppen?
daarom dacht ik eraan !quote:
ik vind die van -Datdus- wel leuk:quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:07 schreef ToT het volgende:
Hee haak!
Oh, en feli, watertje!![]()
Maar is er al een nieuwe pica om te shoppen?
en wat is dan de opdracht hierbij?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:10 schreef haakon het volgende:
[..]
daarom dacht ik eraan !
[..]
ik vind die van -Datdus- wel leuk:
[ afbeelding ]
Is gewoon verzin iets, niet goed genoeg? Vind het niet echt een leuk plaatje trouwens.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:11 schreef HertogJan4Life het volgende:
[..]
en wat is dan de opdracht hierbij?
photoshoppen ?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:11 schreef HertogJan4Life het volgende:
[..]
en wat is dan de opdracht hierbij?
Epic, doen we!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:14 schreef onderjas het volgende:
Ik weet wel een opdracht, weet niet of hij uitvoerbaar is (mag eventueel ook andere plaatje)
Verzin een KUT HOE HEET DAT graancircel in het volgende veld.
[ afbeelding ]
Ik denk dat de winnar óf een plaatje/opdracht moet posten, óf iemand ervoor moet aanstellen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:18 schreef haakon het volgende:
1 iemand moet gewoon een plaatje posten, en daar moet je je dan maar mee redden, dat is het best denk ik
tenzij diegene echt een bedoeling bij het plaatje heeft ?
anders krijg je van deze veels te lange discussies, denk ik.
ja dat bedoelde ik eigenlijkquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:19 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik denk dat de winnar óf een plaatje/opdracht moet posten, óf iemand ervoor moet aanstellen.
Ik haat sowieso regels. Boeie laat de winnaar kiezen welk plaatje we doen. (Als de rest het daar beetje mee eens is)quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:19 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik denk dat de winnar óf een plaatje/opdracht moet posten, óf iemand ervoor moet aanstellen.
maar dan krijg je weer die discussies, zoals we die nu voerenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:24 schreef onderjas het volgende:
[..]
(Als de rest het daar beetje mee eens is)
Met Paint of Photoshop.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:33 schreef GuitarJJ het volgende:
Graancirkel is wel leuk, maar ik heb geen idee hoe ik dat moet maken
Nee hoor, iedereen is te lam om te wachten op fank.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:24 schreef haakon het volgende:
[..]
maar dan krijg je weer die discussies, zoals we die nu voeren
hij wou zelf geen plaatje posten omdat ie dan zelf niet meer mee mocht doenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:34 schreef onderjas het volgende:
[..]
Nee hoor, iedereen is te lam om te wachten op fank.
Ik opzoeken, blijkt dat ze bij de tutorial PRESSIES de zelfde foto hebben gebruikt.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:33 schreef GuitarJJ het volgende:
Graancirkel is wel leuk, maar ik heb geen idee hoe ik dat moet maken
Maar dat klopt niet, hij heeft dus de keuzen om er een te kiezen uit dit topic of er zelf een te zoeken.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:35 schreef haakon het volgende:
[..]
hij wou zelf geen plaatje posten omdat ie dan zelf niet meer mee mocht doen
Kies maar een plaatje want Frank010 is hier morgenvroeg pas weer.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:44 schreef frank010 het volgende:
[..]
Danku.
Ik ben ook benieuwd, ken ik me creatieve geest er weer op loslaten.
Tevens lapo, ik ben er morgen om 08:00 weer.
Of ff lezen...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:34 schreef onderjas het volgende:
[..]
Nee hoor, iedereen is te lam om te wachten op fank.
En hij is er morgenochtend om 8.30 weer...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:37 schreef frank010 het volgende:
Yeahh ik ben de winnaar, eerste keer meegedaan en gelijk winnen!!!!
Ik wil graag iedereen bedanken die op mij heeft gestemt, zonder jullie had dit niet mogelijk geweest. Ook wil ik de volgende ronde graag weer meedoen dus mag iemand anders voor mij een nieuw plaatje uitzoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |