Voor een kill vlak bij een M-con station krijg je ook meer punten (defence). normale kills zijn gewoon ook 50 XP.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:40 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
scores zeggen anders vrij weinig in dit spel. Loop in rush constant shit te disarmen maar krijg er 50 punten per keer voor... dus sta vrij onderaan. Terwijl de rest beetje loopt te kutten met een sniper.
in het menu heb je links de knop friends, voeg alle namen toe die in de OP staanquote:Op donderdag 18 maart 2010 07:58 schreef Deetch het volgende:
[..]
Voor een kill vlak bij een M-con station krijg je ook meer punten (defence). normale kills zijn gewoon ook 50 XP.
Hoe vind ik trouwens andere fokkers in dit spel en hoe kan ik dan aan hun spel meedoen? Ben alle functies nog een beetje aan het ontdekken maar deze kan ik niet vinden.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:08 schreef Incolumis het volgende:
gister was leuk, paar erg goede rondes gehad met de fok-squad
Ok had het gister onverwacht druk en was pas om 8 uur echt thuis. Kwam er ook gelijk achter dat je geen namen kunt copy pasten naar de game toe voor je friendslistquote:
Thanks! Vanavond ben ik wel wat langer van de partij hoop ik. Wellicht met een onderbreking of 2, maargoed.quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:28 schreef ikheetmartijn het volgende:
Geen probleem, dat lijken me de juiste prioriteiten toch? Als ik er 1 had, ging die ook voor een suf pc spelletje
Toppie!!quote:Op donderdag 18 maart 2010 07:57 schreef Deetch het volgende:
Heb me even uitgeleefd op de wiki:Alle wapens op volgorde van unlock geplaatst Aantal XP of level vermeld wanneer je een wapen unlockt Volgorde van assault, engineer, medic en recon aangehouden net als in het spel
Ik kwam er ook achter dat je als recruit met squad rush meer punten scoort dan met squad deathmatch.![]()
Inmiddels maar liefst level 1.
Voor mij wordt het hem vanavond niet helaas.quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:10 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Thanks! Vanavond ben ik wel wat langer van de partij hoop ik. Wellicht met een onderbreking of 2, maargoed.
Strakke move trouwens om mijn kit te jatten en me te reviven! Je ging wel vaak tegen de vlakte dude!![]()
Heb je zeker 7 keer revived ofzo!
Idd zijn er zat die net voordat ze verliezen ff naar het andere team switchen. Ben btw al wel servers tegengekomen waar dat niet kan als jouw team flink in de minderheid is.quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:31 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Voor mij wordt het hem vanavond niet helaas.
Hehehe, ja ik dacht laat ik eens wat terug doen.
Ik ging behoorlijk vaak tegen de vlakte idd, maar eindigde alsnog als eerste van ons team met een positieve k/d ratio (mede dankzij jou dus)
Ik moet wel zeggen dat het zonder communicatie lastiger is om te focussen EN op je squadleden EN op vijanden.
Gister nog een belachelijk potje, ons team was aan het verliezen met twee man minder. Kijk ik even later op de minimap waar iedereen zit, zijn ze hem allemaal gesmeerd en sta ik in m'n eentje tegen 13 man
En dat allemaal omdat je geen extra Loss op je stats wil.....
Tijd voor autobalancing.
Wel he. dat meende ik al. Nou zal eens experimenteren dan.quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:20 schreef CantFazeMe het volgende:
Dit is realism je moet rekening houden met de kogel doe een afstand moet overbruggen. Dus als je een sniper bent, en je wilt (ik zeg ff wat) een vijand raken op 400 meter moet je bijvoorbeeld de 4e streepje van onder het midden van de scope nemen.
Zie het als dit:
50 m: midden
100 m, streep onder
300 m, 2 strepen onder
Enzovoort, zijn fictieve getallen, hoop dat je beetje snapt.
Ik kan de mic niet altijd gebruiken helaas. Maar ik zal de nieuwe TS server effe instellen. Wellicht dat we de volgende keer wat beter kunnen lullen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:31 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Voor mij wordt het hem vanavond niet helaas.
Hehehe, ja ik dacht laat ik eens wat terug doen.
Ik ging behoorlijk vaak tegen de vlakte idd, maar eindigde alsnog als eerste van ons team met een positieve k/d ratio (mede dankzij jou dus)
Ik moet wel zeggen dat het zonder communicatie lastiger is om te focussen EN op je squadleden EN op vijanden.
Gister nog een belachelijk potje, ons team was aan het verliezen met twee man minder. Kijk ik even later op de minimap waar iedereen zit, zijn ze hem allemaal gesmeerd en sta ik in m'n eentje tegen 13 man
En dat allemaal omdat je geen extra Loss op je stats wil.....
Tijd voor autobalancing.
Aha dat verklaard een hoop, ik was natuurlijk modern warfare gewend.quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:20 schreef CantFazeMe het volgende:
Dit is realism je moet rekening houden met de kogel doe een afstand moet overbruggen. Dus als je een sniper bent, en je wilt (ik zeg ff wat) een vijand raken op 400 meter moet je bijvoorbeeld de 4e streepje van onder het midden van de scope nemen.
Zie het als dit:
50 m: midden
100 m, streep onder
300 m, 2 strepen onder
Enzovoort, zijn fictieve getallen, hoop dat je beetje snapt.
Je hoeft ook niet te praten, het is meer dat je kan horen wie wat doet en wie wat nodig heeft.quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:58 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Ik kan de mic niet altijd gebruiken helaas. Maar ik zal de nieuwe TS server effe instellen. Wellicht dat we de volgende keer wat beter kunnen lullen.
Was wel een leuk potje. White Pass is 1 van de betere maps imo.
Achteraf lijkt het toch niet zo modern he?quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:00 schreef Deetch het volgende:
[..]
Aha dat verklaard een hoop, ik was natuurlijk modern warfare gewend.
Mocht hij overdag beschikbaar komen; ik ben vandaag vrij om te helpen mocht dat nodig zijn. vanavond ben ik overigens wel later online. moet ook werken. edit: overigens, om nog even terug te komen op bullet drop:quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:27 schreef dekkered het volgende:
ik ben vanavond wat later aanwezig (een uur of 9/ half 10) ik moet namelijk werken.
Hopelijk zometeen de mail binnen van dat de server online is zodat ik op school hem kan beginnen in te stellen.
Ik denk dit alleen niet omdat ze die 48 uur eergisteren om 6 uur 's avonds gezegd hadden dus dat betekent vanavond pas.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:15 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik had een Battlefield 2 topic geopend maar die werd meteen gesloten met de mededeling dat ik hier maar moest blaten dus bij deze:
In hoeverre houd de game rekening met bulletdrop enzo met snipen? Ik ben Counter Strike gewend en daar was het mikken = raken ongeacht de afstand maar ik raak nu bijna niets meer met snipen.
Fragspamming vind ik wel meevallen. Je hebt er max 2 bij je. 40MM niet meegerekend.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:58 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Mooi statement; say no to fragspamming
best goede guide (ik wist namelijk niet dat je die stations kon killen met C4quote:
owh das wel handig om te wetenquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:11 schreef dekkered het volgende:
[..]
best goede guide (ik wist namelijk niet dat je die stations kon killen met C4
wat een noob zeg, omgquote:
Het schiet alleen niet op, al je C4 doet nog niet de helft aan damage.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:11 schreef dekkered het volgende:
[..]
best goede guide (ik wist namelijk niet dat je die stations kon killen met C4
Klopt zat laatst met 3 attackers tegen 10 defenders met 1 M-com over (in de sneeuw level met die subs) ben toen met een UAV bezig geweest om de onderste muren van het pand weg te blazen waardoor het pand instorte en de M-Com idd gedestroyed werd. (Stonden de defenders toch raar van op te kijkenquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:31 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Het schiet alleen niet op, al je C4 doet nog niet de helft aan damage.
Ik las ergens als tip: C4 het gebouw zodat het instort en de MCOM alsnog wordt vernietigd.
Moraal: Als je attacked gewoon alles dumpen op de M-Com wat je maar kanquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:09 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Fragspamming vind ik wel meevallen. Je hebt er max 2 bij je. 40MM niet meegerekend.
Alleen idioten die een frag gebruiken als je een M-COM moet CAPTUREN, zijn sukkels. JA je blaast de vijand kapot, maar je brengt de m-com ook schade toe. Makkelijk scoren voor de tegenpartij....
Brainiacs.....
bij de m-Com die hij had wel ja maar je hebt ook soms in gebouwen die niet kunnen instorten en daar is het wel makkelijk (eerst armen en dan nog C4 er op gooien en dan aflaten gaan zodat hij al wat meer kapot is en als ze hem defusen gewoon nog een keer C4 er op en je bent klaar)quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:31 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Het schiet alleen niet op, al je C4 doet nog niet de helft aan damage.
Ik las ergens als tip: C4 het gebouw zodat het instort en de MCOM alsnog wordt vernietigd.
wat ook effectief is, is dat je het huis opblaast waar de M-com in staat...quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:37 schreef Nuck.Chorris het volgende:
ik las ergens dat je 12c4's nodig had om een m-com op te blazen?
quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:42 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Klopt zat laatst met 3 attackers tegen 10 defenders met 1 M-com over (in de sneeuw level met die subs) ben toen met een UAV bezig geweest om de onderste muren van het pand weg te blazen waardoor het pand instorte en de M-Com idd gedestroyed werd. (Stonden de defenders toch raar van op te kijken.)
[..]
Moraal: Als je attacked gewoon alles dumpen op de M-Com wat je maar kan. (In de beta had je gasten die pakte een squad en reden er vol gas tegen aan om de M-Com op te blazen. Sta je de eerste keer toch raar van te kijken nog geen halve minuut in het potje en je bent de eerste M-Com al kwijt.)
Heb je geen school/werk?quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:45 schreef dekkered het volgende:
iemand die nu al even wat wilt gaan knallen?
(edit: kom dan op teamspeak)
was om 1 uur klaar (moet om 6 uur nog gaan werken tot een uur of 9)quote:
wat is dat buiten?quote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:01 schreef Solique het volgende:
Gisteravond iemand aangegeven aan EA admin. Werd hele tijd met padels neer gezapt door teammaat, waarna hij me revivede. En dat tot wel 10x toe. Uiteindelijk hem geknifed zodat ik wat kon ondernemen.
Waarschuwde hem al dat ik connecties had, net mail ontvangen hij is gebanned na bestudering.
Wat is het nut van dat killen en dan reviven, krijg je daar punten voor?quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:01 schreef Solique het volgende:
Gisteravond iemand aangegeven aan EA admin. Werd hele tijd met padels neer gezapt door teammaat, waarna hij me revivede. En dat tot wel 10x toe. Uiteindelijk hem geknifed zodat ik wat kon ondernemen.
Waarschuwde hem al dat ik connecties had, net mail ontvangen hij is gebanned na bestudering.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:31 schreef Deetch het volgende:
[..]
Wat is het nut van dat killen en dan reviven, krijg je daar punten voor?
in oudere BF's werden tanks opgeblazen op die manier.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:49 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Hier dit is wat ze deden met die quad denk:
ook als je hem eerst dood maakt?quote:
krijg je -15 punten en voor reviven +60quote:
Ik snap dat dus niet. Waarom ken je ingodsnaam nog punten aan iemand toe die net een team kill heeft gemaakt? Op het moment dat je iemand van je eigen team afschiet moet je gewoon -30 krijgen en als je hem dan revive nog iets van 15 punten om nog een kleine "beloning" te geven zodat ze zich niet omdraaien en weglopen. Het is zo makkelijk... Maar nee, dacht DICE, we gaan het lekker stimulerenquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:48 schreef Olle. het volgende:
[..]
krijg je -15 punten en voor reviven +60tel uit je winst
Ja, of -50 of -60. Een vijand het leven ontnemen is blijkbaar 50 punten waard, waarom zou een team-lid's leven maar 15 punten waard zijnquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:53 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Ik snap dat dus niet. Waarom ken je ingodsnaam nog punten aan iemand toe die net een team kill heeft gemaakt? Op het moment dat je iemand van je eigen team afschiet moet je gewoon -30 krijgen en als je hem dan revive nog iets van 15 punten om nog een kleine "beloning" te geven zodat ze zich niet omdraaien en weglopen. Het is zo makkelijk... Maar nee, dacht DICE, we gaan het lekker stimuleren
Zo werkt het niet volgens mij, maar zo:quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:53 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Ik snap dat dus niet. Waarom ken je ingodsnaam nog punten aan iemand toe die net een team kill heeft gemaakt? Op het moment dat je iemand van je eigen team afschiet moet je gewoon -30 krijgen en als je hem dan revive nog iets van 15 punten om nog een kleine "beloning" te geven zodat ze zich niet omdraaien en weglopen. Het is zo makkelijk... Maar nee, dacht DICE, we gaan het lekker stimuleren
omdat het misschien te maken heeft met nade kills, waar mensen soms niets aan kunnen doen?quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:57 schreef Zith het volgende:
[..]
Ja, of -50 of -60. Een vijand het leven ontnemen is blijkbaar 50 punten waard, waarom zou een team-lid's leven maar 15 punten waard zijn
Dat is niet helemaal waar. Ik doe het soms ook als het wemelt van de vijanden en iemand vraagt om health.quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:53 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
als FF aan is dan kan het gewoon in het zelfde team.quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:13 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Zo werkt het niet volgens mij, maar zo:
Statpadder 1 zit in Team A
Statpadder 2 zit in Team B
Slachtoffer zit in Team B
S1 schiet slachtoffer af
S2 revived hem
S1 schiet hem weer af, etc etc
Zo komen er geen teamkills aan te pas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |