Klopt zat laatst met 3 attackers tegen 10 defenders met 1 M-com over (in de sneeuw level met die subs) ben toen met een UAV bezig geweest om de onderste muren van het pand weg te blazen waardoor het pand instorte en de M-Com idd gedestroyed werd. (Stonden de defenders toch raar van op te kijkenquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:31 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Het schiet alleen niet op, al je C4 doet nog niet de helft aan damage.
Ik las ergens als tip: C4 het gebouw zodat het instort en de MCOM alsnog wordt vernietigd.
Moraal: Als je attacked gewoon alles dumpen op de M-Com wat je maar kanquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:09 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Fragspamming vind ik wel meevallen. Je hebt er max 2 bij je. 40MM niet meegerekend.
Alleen idioten die een frag gebruiken als je een M-COM moet CAPTUREN, zijn sukkels. JA je blaast de vijand kapot, maar je brengt de m-com ook schade toe. Makkelijk scoren voor de tegenpartij....
Brainiacs.....
bij de m-Com die hij had wel ja maar je hebt ook soms in gebouwen die niet kunnen instorten en daar is het wel makkelijk (eerst armen en dan nog C4 er op gooien en dan aflaten gaan zodat hij al wat meer kapot is en als ze hem defusen gewoon nog een keer C4 er op en je bent klaar)quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:31 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Het schiet alleen niet op, al je C4 doet nog niet de helft aan damage.
Ik las ergens als tip: C4 het gebouw zodat het instort en de MCOM alsnog wordt vernietigd.
wat ook effectief is, is dat je het huis opblaast waar de M-com in staat...quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:37 schreef Nuck.Chorris het volgende:
ik las ergens dat je 12c4's nodig had om een m-com op te blazen?
quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:42 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Klopt zat laatst met 3 attackers tegen 10 defenders met 1 M-com over (in de sneeuw level met die subs) ben toen met een UAV bezig geweest om de onderste muren van het pand weg te blazen waardoor het pand instorte en de M-Com idd gedestroyed werd. (Stonden de defenders toch raar van op te kijken.)
[..]
Moraal: Als je attacked gewoon alles dumpen op de M-Com wat je maar kan. (In de beta had je gasten die pakte een squad en reden er vol gas tegen aan om de M-Com op te blazen. Sta je de eerste keer toch raar van te kijken nog geen halve minuut in het potje en je bent de eerste M-Com al kwijt.)
Heb je geen school/werk?quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:45 schreef dekkered het volgende:
iemand die nu al even wat wilt gaan knallen?
(edit: kom dan op teamspeak)
was om 1 uur klaar (moet om 6 uur nog gaan werken tot een uur of 9)quote:
wat is dat buiten?quote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:01 schreef Solique het volgende:
Gisteravond iemand aangegeven aan EA admin. Werd hele tijd met padels neer gezapt door teammaat, waarna hij me revivede. En dat tot wel 10x toe. Uiteindelijk hem geknifed zodat ik wat kon ondernemen.
Waarschuwde hem al dat ik connecties had, net mail ontvangen hij is gebanned na bestudering.
Wat is het nut van dat killen en dan reviven, krijg je daar punten voor?quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:01 schreef Solique het volgende:
Gisteravond iemand aangegeven aan EA admin. Werd hele tijd met padels neer gezapt door teammaat, waarna hij me revivede. En dat tot wel 10x toe. Uiteindelijk hem geknifed zodat ik wat kon ondernemen.
Waarschuwde hem al dat ik connecties had, net mail ontvangen hij is gebanned na bestudering.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:31 schreef Deetch het volgende:
[..]
Wat is het nut van dat killen en dan reviven, krijg je daar punten voor?
in oudere BF's werden tanks opgeblazen op die manier.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:49 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Hier dit is wat ze deden met die quad denk:
ook als je hem eerst dood maakt?quote:
krijg je -15 punten en voor reviven +60quote:
Ik snap dat dus niet. Waarom ken je ingodsnaam nog punten aan iemand toe die net een team kill heeft gemaakt? Op het moment dat je iemand van je eigen team afschiet moet je gewoon -30 krijgen en als je hem dan revive nog iets van 15 punten om nog een kleine "beloning" te geven zodat ze zich niet omdraaien en weglopen. Het is zo makkelijk... Maar nee, dacht DICE, we gaan het lekker stimulerenquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:48 schreef Olle. het volgende:
[..]
krijg je -15 punten en voor reviven +60tel uit je winst
Ja, of -50 of -60. Een vijand het leven ontnemen is blijkbaar 50 punten waard, waarom zou een team-lid's leven maar 15 punten waard zijnquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:53 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Ik snap dat dus niet. Waarom ken je ingodsnaam nog punten aan iemand toe die net een team kill heeft gemaakt? Op het moment dat je iemand van je eigen team afschiet moet je gewoon -30 krijgen en als je hem dan revive nog iets van 15 punten om nog een kleine "beloning" te geven zodat ze zich niet omdraaien en weglopen. Het is zo makkelijk... Maar nee, dacht DICE, we gaan het lekker stimuleren
Zo werkt het niet volgens mij, maar zo:quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:53 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Ik snap dat dus niet. Waarom ken je ingodsnaam nog punten aan iemand toe die net een team kill heeft gemaakt? Op het moment dat je iemand van je eigen team afschiet moet je gewoon -30 krijgen en als je hem dan revive nog iets van 15 punten om nog een kleine "beloning" te geven zodat ze zich niet omdraaien en weglopen. Het is zo makkelijk... Maar nee, dacht DICE, we gaan het lekker stimuleren
omdat het misschien te maken heeft met nade kills, waar mensen soms niets aan kunnen doen?quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:57 schreef Zith het volgende:
[..]
Ja, of -50 of -60. Een vijand het leven ontnemen is blijkbaar 50 punten waard, waarom zou een team-lid's leven maar 15 punten waard zijn
Dat is niet helemaal waar. Ik doe het soms ook als het wemelt van de vijanden en iemand vraagt om health.quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:53 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
als FF aan is dan kan het gewoon in het zelfde team.quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:13 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Zo werkt het niet volgens mij, maar zo:
Statpadder 1 zit in Team A
Statpadder 2 zit in Team B
Slachtoffer zit in Team B
S1 schiet slachtoffer af
S2 revived hem
S1 schiet hem weer af, etc etc
Zo komen er geen teamkills aan te pas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |