abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 maart 2010 @ 09:20:15 #251
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_79284310
Dit is realism je moet rekening houden met de kogel doe een afstand moet overbruggen. Dus als je een sniper bent, en je wilt (ik zeg ff wat) een vijand raken op 400 meter moet je bijvoorbeeld de 4e streepje van onder het midden van de scope nemen.

Zie het als dit:

50 m: midden
100 m, streep onder
300 m, 2 strepen onder

Enzovoort, zijn fictieve getallen, hoop dat je beetje snapt.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  donderdag 18 maart 2010 @ 09:22:11 #252
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_79284368
Als je in een tank rijdt kun je precies zien wat de kogel doet, mij maar eens hoger en schiet, je ziet de kogel inslaan met een kromme boog; zo heeft de sniper het ook, hoe groter de afstand hoe hoger je moet mikken.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_79284505
ik ben vanavond wat later aanwezig (een uur of 9/ half 10) ik moet namelijk werken.
Hopelijk zometeen de mail binnen van dat de server online is zodat ik op school hem kan beginnen in te stellen.
Ik denk dit alleen niet omdat ze die 48 uur eergisteren om 6 uur 's avonds gezegd hadden dus dat betekent vanavond pas.
Every war is different, every war is the same.
pi_79284576
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 09:10 schreef J.Clarkson het volgende:

[..]
Thanks! Vanavond ben ik wel wat langer van de partij hoop ik. Wellicht met een onderbreking of 2, maargoed.

Strakke move trouwens om mijn kit te jatten en me te reviven! Je ging wel vaak tegen de vlakte dude!

Heb je zeker 7 keer revived ofzo!
Voor mij wordt het hem vanavond niet helaas.

Hehehe, ja ik dacht laat ik eens wat terug doen.
Ik ging behoorlijk vaak tegen de vlakte idd, maar eindigde alsnog als eerste van ons team met een positieve k/d ratio (mede dankzij jou dus)

Ik moet wel zeggen dat het zonder communicatie lastiger is om te focussen EN op je squadleden EN op vijanden.

Gister nog een belachelijk potje, ons team was aan het verliezen met twee man minder. Kijk ik even later op de minimap waar iedereen zit, zijn ze hem allemaal gesmeerd en sta ik in m'n eentje tegen 13 man
En dat allemaal omdat je geen extra Loss op je stats wil.....
Tijd voor autobalancing.
  donderdag 18 maart 2010 @ 09:33:46 #255
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_79284635
Ik zal pas maandag weer anwezig zijn...

dit met voorbereidingen van grote wedstrijden en de uitvoering hiervan!
Excuus
maar heb ook mooi tijd om maandag een goeie headset te kopen
gisteravond was nou neit echt fijn eigenlijk haha
A man's got to do what a man's got to do
  donderdag 18 maart 2010 @ 09:43:49 #256
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_79284900
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 09:31 schreef ikheetmartijn het volgende:

[..]

Ik ging behoorlijk vaak tegen de vlakte idd, maar eindigde alsnog als eerste van ons team met een positieve k/d ratio (mede dankzij jou dus)

Ik moet wel zeggen dat het zonder communicatie lastiger is om te focussen EN op je squadleden EN op vijanden.

Gister nog een belachelijk potje, ons team was aan het verliezen met twee man minder. Kijk ik even later op de minimap waar iedereen zit, zijn ze hem allemaal gesmeerd en sta ik in m'n eentje tegen 13 man
Tijd voor autobalancing.
Idd zijn er zat die net voordat ze verliezen ff naar het andere team switchen. Ben btw al wel servers tegengekomen waar dat niet kan als jouw team flink in de minderheid is.
phluphy for president!
pi_79285116
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 09:20 schreef CantFazeMe het volgende:
Dit is realism je moet rekening houden met de kogel doe een afstand moet overbruggen. Dus als je een sniper bent, en je wilt (ik zeg ff wat) een vijand raken op 400 meter moet je bijvoorbeeld de 4e streepje van onder het midden van de scope nemen.

Zie het als dit:

100 m, streep onder
300 m, 2 strepen onder

Wel he. dat meende ik al. Nou zal eens experimenteren dan.
pi_79285292
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 09:31 schreef ikheetmartijn het volgende:

[..]

Tijd voor autobalancing.
Ik kan de mic niet altijd gebruiken helaas. Maar ik zal de nieuwe TS server effe instellen. Wellicht dat we de volgende keer wat beter kunnen lullen.

Was wel een leuk potje. White Pass is 1 van de betere maps imo.
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
pi_79285360
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 09:20 schreef CantFazeMe het volgende:

Zie het als dit:

100 m, streep onder
300 m, 2 strepen onder

Aha dat verklaard een hoop, ik was natuurlijk modern warfare gewend.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_79285562
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 09:58 schreef J.Clarkson het volgende:

[..]

Ik kan de mic niet altijd gebruiken helaas. Maar ik zal de nieuwe TS server effe instellen. Wellicht dat we de volgende keer wat beter kunnen lullen.

Was wel een leuk potje. White Pass is 1 van de betere maps imo.
Je hoeft ook niet te praten, het is meer dat je kan horen wie wat doet en wie wat nodig heeft.
  donderdag 18 maart 2010 @ 10:28:42 #261
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_79286213
btw is het handig statestieken linkje in de volgende TT te plaatsen?
A man's got to do what a man's got to do
pi_79286632
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 10:00 schreef Deetch het volgende:

[..]

Aha dat verklaard een hoop, ik was natuurlijk modern warfare gewend.
Achteraf lijkt het toch niet zo modern he?
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
pi_79286661
Meer mensen die niet kunnen connecten? Krijg steeds de melding "failed to connect to ea online"
pi_79286701
EA, lees mee!

Gaarna een matchmaking optie in de volgende update. Wordt steeds maar afgemaakt door level 30-ers met hun uber wapens....
  donderdag 18 maart 2010 @ 11:07:19 #265
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_79287440
Overigens moet ik er wel bij vertellen dat bullitdrop voor alle wapens geld
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  donderdag 18 maart 2010 @ 11:07:30 #266
280395 Nuck.Chorris
Net niet de echte
pi_79287446
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 09:27 schreef dekkered het volgende:
ik ben vanavond wat later aanwezig (een uur of 9/ half 10) ik moet namelijk werken.
Hopelijk zometeen de mail binnen van dat de server online is zodat ik op school hem kan beginnen in te stellen.
Ik denk dit alleen niet omdat ze die 48 uur eergisteren om 6 uur 's avonds gezegd hadden dus dat betekent vanavond pas.
Mocht hij overdag beschikbaar komen; ik ben vandaag vrij om te helpen mocht dat nodig zijn. vanavond ben ik overigens wel later online. moet ook werken. edit: overigens, om nog even terug te komen op bullet drop:

Op http://bfbc2info.blogspot.com/ staat meer info zols de werking van de perks en een damage chart. Al zijn er betere dmg charts te vinden. (op zoek gaat)

Gevonden: KLIK

En nog een extra dmgchart (duidelijker) HIER!

via: bfbc2info.blogspot.com en somethingawful forum

[ Bericht 13% gewijzigd door Nuck.Chorris op 18-03-2010 11:55:52 ]
It was on my fifth birthday that Papa put his hand on my shoulder and said, 'Remember, my son, if you ever need a helping hand, you'll find one at the end of your arm.
pi_79287814
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 09:15 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik had een Battlefield 2 topic geopend maar die werd meteen gesloten met de mededeling dat ik hier maar moest blaten dus bij deze:

In hoeverre houd de game rekening met bulletdrop enzo met snipen? Ik ben Counter Strike gewend en daar was het mikken = raken ongeacht de afstand maar ik raak nu bijna niets meer met snipen.

Enjoy
pi_79289531

Mooi statement; say no to fragspamming
pi_79289953
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 11:58 schreef KeFFuR1208 het volgende:

Mooi statement; say no to fragspamming
Fragspamming vind ik wel meevallen. Je hebt er max 2 bij je. 40MM niet meegerekend.

Alleen idioten die een frag gebruiken als je een M-COM moet CAPTUREN, zijn sukkels. JA je blaast de vijand kapot, maar je brengt de m-com ook schade toe. Makkelijk scoren voor de tegenpartij....

Brainiacs.....
pi_79290054
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 11:16 schreef KeFFuR1208 het volgende:

[..]

Enjoy
best goede guide (ik wist namelijk niet dat je die stations kon killen met C4
  donderdag 18 maart 2010 @ 12:24:30 #271
274012 Smight
Ach jah...
pi_79290518
Jeej mijn signature werkt

zou iemand deze bij de rest kunnen zetten?
Als je goed kijkt........zie je hier letters staan.
  donderdag 18 maart 2010 @ 12:25:36 #272
274012 Smight
Ach jah...
pi_79290559
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 12:11 schreef dekkered het volgende:

[..]

owh das wel handig om te weten
Als je goed kijkt........zie je hier letters staan.
pi_79290615
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 11:16 schreef KeFFuR1208 het volgende:

[..]

Enjoy
wat een noob zeg, omg

okey even een revisie
Hij speelt ieder geval wel goed zijn rol, wat hij zegt niet nutteloos op een berg blijven liggen.
Waarom suiciden beter zou zijn dan even 10 meter weglopen is mij wel een raadsel. Dood = geen punten krijgen tenslotte.

[ Bericht 17% gewijzigd door Ame_thyst op 18-03-2010 12:38:15 ]
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_79290779
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 12:11 schreef dekkered het volgende:

[..]

Het schiet alleen niet op, al je C4 doet nog niet de helft aan damage.
Ik las ergens als tip: C4 het gebouw zodat het instort en de MCOM alsnog wordt vernietigd.
  donderdag 18 maart 2010 @ 12:37:11 #275
280395 Nuck.Chorris
Net niet de echte
pi_79291003
ik las ergens dat je 12c4's nodig had om een m-com op te blazen?
It was on my fifth birthday that Papa put his hand on my shoulder and said, 'Remember, my son, if you ever need a helping hand, you'll find one at the end of your arm.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')