Imago?quote:Vanavond vragen we aan admin Iteejer hoe FOK! met dit soort dingen omgaat en of het niet schadelijk is voor het imago.
Jij had toch een banaan?quote:Op maandag 15 maart 2010 17:55 schreef Apebeer het volgende:
Ik ben er ook bij, jullie mogen allen genieten van mijn zwoele stem
Dé ken nog niet.quote:
Fok! zou juist blij moeten zijn met gasten zoals apebeer, meer publiciteit voor de site dus meer gebruikers dus meer publiciteitquote:
Valt mee, ik had toen die filmpjes van het NOS gevonden en hier gepost, maar er werd amper gelinktquote:Op maandag 15 maart 2010 18:29 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Fok! zou juist blij moeten zijn met gasten zoals apebeer, meer publiciteit voor de site dus meer gebruikers dus meer publiciteit
Klopt was idd een bazenfilmpjequote:Op maandag 15 maart 2010 18:31 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Valt mee, ik had toen die filmpjes van het NOS gevonden en hier gepost, maar er werd amper gelinkt.
Heus welquote:
Ohjaquote:Op maandag 15 maart 2010 18:33 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Heus welMaar FOK!radio begint pas om 20:00 uur
Wat zijn dat voor onchristelijke tijdstippen, ik moet toch GTST kijken man.quote:Op maandag 15 maart 2010 18:33 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Heus welMaar FOK!radio begint pas om 20:00 uur
Misschien bellen ze alberto wel opquote:Op maandag 15 maart 2010 18:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor onchristelijke tijdstippen, ik moet toch GTST kijken man.![]()
'IK ZIE JE BORSTUH!'quote:Op maandag 15 maart 2010 18:31 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Valt mee, ik had toen die filmpjes van het NOS gevonden en hier gepost, maar er werd amper gelinkt.
De New Kids On The Block afleveringen waren toch ook door een FOK-er gevonden, niet?quote:Op maandag 15 maart 2010 18:31 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Leuk. Kunnen we dat niet wekelijks doen, een fokker uitnodigen. De userinterviews zijn ook al een tijdje verdwenen...quote:Op maandag 15 maart 2010 17:55 schreef Apebeer het volgende:
Ik ben er ook bij, jullie mogen allen genieten van mijn zwoele stem
DOEN.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:17 schreef Apebeer het volgende:
Ik heb trouwens ook het nummer van Alberto, hij is vast niet blij als ik die geef
Ik ken Albertoquote:Op maandag 15 maart 2010 19:17 schreef Apebeer het volgende:
Ik heb trouwens ook het nummer van Alberto, hij is vast niet blij als ik die geef
De man himself.quote:
Ben jij fysiek aanwezig bij de uitzending of alleen over de telefoon?quote:
Ik heb geen idee waar de studio is... Ik kreeg een mail waarin ze vroegen of ze me mochten bellenquote:Op maandag 15 maart 2010 19:41 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ben jij fysiek aanwezig bij de uitzending of alleen over de telefoon?
Hee, weer online? Zooo.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:44 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar de studio is... Ik kreeg een mail waarin ze vroegen of ze me mochten bellen
In het wonderschone Tilburgquote:Op maandag 15 maart 2010 19:44 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar de studio is...
Oh, da's vlakbij.quote:
Hey! Je bent zwart ipv blauw!quote:Op maandag 15 maart 2010 19:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Zo, ff mn brood smeren en dan zet ik m aan. Niet zonder mij beginnen hoor!
ja mooi he?quote:
Geduld is een schone zaak.quote:
Dat dusquote:
Tieten?quote:Op maandag 15 maart 2010 20:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
IK BEN EEN VROUW! En ik woon in Den Bosch.
Getver, gekke friesquote:Op maandag 15 maart 2010 20:24 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb mijn beroemde ham-hagelslag boterhammen gesmeerd voor morgen mee naar werk!
[ afbeelding ]
Ja die heb ik, ds's meestal bij vrouwen.quote:
Gast!!quote:Op maandag 15 maart 2010 20:24 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb mijn beroemde ham-hagelslag boterhammen gesmeerd voor morgen mee naar werk!
[ afbeelding ]
Pics!quote:Op maandag 15 maart 2010 20:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja die heb ik, ds's meestal bij vrouwen.
Nee.quote:
Er zijn ook mensen uit Olst die ham met (snoep) spekjes eten en zeggen dat dat lekker isquote:
Supertuxx wil nietquote:Op maandag 15 maart 2010 20:25 schreef Apebeer het volgende:
Gaan jullie bier en tieten voor me regelen?
Nooit gehad.quote:
Nee heb ik niet.quote:Op maandag 15 maart 2010 20:26 schreef Kw4Kje het volgende:
[..]
Supertuxx wil niet
Misschien dat ze bier heeft..
Niet.quote:
Zuchtquote:
Maraca misschien?quote:
ongelovelijk.quote:Op maandag 15 maart 2010 20:30 schreef VersusPascal het volgende:
Nee, hij is geen stoere hacker, wat verwacht je dan, een jongen met een sociaal leven die de website van Alberto Steegman website hackt?
Dat dit kan in nederland
Door simpel naar fok radio te luisteren, en alleen men oordopjes in me computer te stoppen, en goed te luisteren, kan ik zo erachter komen, wat voor type, de hacker isquote:
quote:Op maandag 15 maart 2010 20:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Drie Albertootjes voor deze uitzending!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tuurlijk!quote:Op maandag 15 maart 2010 20:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zouden jullie voor Alexxxxx als bedankje Ayreon willen draaien?
In de koelkastquote:
Waaaah! Meneer Spaghetti!quote:Op maandag 15 maart 2010 20:42 schreef Kw4Kje het volgende:
[ afbeelding ]
Ten eerste het is Albertoooo!!!
En ten tweede; Dat dit kan!
Wil je zijn nummer?quote:Op maandag 15 maart 2010 20:42 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Bel Alberto ff. Dit kan zo niet langer. In Nederland.
Probeert hij nu dronken aan boord van een vliegtuig te gaan?quote:Op maandag 15 maart 2010 20:46 schreef VersusPascal het volgende:
Alberto heeft zijn bier zelf opgedronken voor zen nieuwe uitzending...
Ja, da's weer eens wat anders.quote:Op maandag 15 maart 2010 20:46 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Probeert hij nu dronken aan boord van een vliegtuig te gaan?
Nee, hij drinkt het bier op, gaat aan boord en gaat dan naar de wc en doet het weer terug in het blikje!quote:Op maandag 15 maart 2010 20:46 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Probeert hij nu dronken aan boord van een vliegtuig te gaan?
Er zouden maar explosieve stoffen in je bier blikje zittenquote:Op maandag 15 maart 2010 20:48 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Nee, hij drinkt het bier op, gaat aan boord en gaat dan naar de wc en doet het weer terug in het blikje!
Dat dit kan in Nederland! DAT BIER HAD DUS OOK EXPLOSIEVE VLOEISTOF KUNNEN ZIJN
Ach, dan heeft SMS6 in elk geval weer een kekke teaserquote:
Ja ze moeten hem ff bellen en meteen ff vragen of ie met mij wil trouwen!quote:
Bedacht door FOK!, dat dit kan in Nederlandquote:Op maandag 15 maart 2010 20:50 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ach, dan heeft SMS6 in elk geval weer een kekke teaser![]()
Mag ik getuigen zijn!!!quote:Op maandag 15 maart 2010 20:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja ze moeten hem ff bellen en meteen ff vragen of ie met mij wil trouwen!
Oke en heel FOK! is uitgenodigd!quote:
Dan wil wel bruidsmeisje zijn!quote:Op maandag 15 maart 2010 20:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oke en heel FOK! is uitgenodigd!
We weten nu wel dat dit in Nederland kan hoor. Hoef je echt niet in elke post te vermeldenquote:Op maandag 15 maart 2010 20:51 schreef VersusPascal het volgende:
[..]
Bedacht door FOK!, dat dit kan in Nederland
quote:Op maandag 15 maart 2010 20:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan wil wel bruidsmeisje zijn!En ik regel wel een vrijgezellenfeestje
Mijn ouders vinden me een heldquote:Op maandag 15 maart 2010 20:50 schreef gebrokenglas het volgende:
Hee Apebeer weten je ouders van dit akkevietje af?
Ja hoor.quote:Op maandag 15 maart 2010 20:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mag ik het feest voor 's avonds regelen?
quote:
quote:Op maandag 15 maart 2010 20:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
of hij wil ook met Alberto trouwen?
Hij maakt geen schijn van kans! Jij bent de leukste!quote:
Jeuj!quote:Op maandag 15 maart 2010 20:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hij maakt geen schijn van kans! Jij bent de leukste!
Dan ga je op het forum maar geld inzamelen, je maakt er maar iets moois van.quote:Op maandag 15 maart 2010 20:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mooi, ik ga er alleen wel vanuit dat er geen budget is
Ik maak er zeker wat moois vanquote:Op maandag 15 maart 2010 21:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan ga je op het forum maar geld inzamelen, je maakt er maar iets moois van.
quote:
Hij is om een reactie gevraagd. Maar hij had het te drukquote:Op maandag 15 maart 2010 21:08 schreef VersusPascal het volgende:
Wat zal het een hoogtepunt zijn als alberto zelf nog even gebeld word
Maar zo mist ie z'n toekomstige vrouw SuperTuxxxxxquote:Op maandag 15 maart 2010 21:13 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Hij is om een reactie gevraagd. Maar hij had het te druk
Ja.quote:Op maandag 15 maart 2010 21:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar zo mist ie z'n toekomstige vrouw SuperTuxxxxx
Zijn toekomstige vrouw natuurlijk! Wel opletten he?quote:
ja dat begrijp ik, maar wat mist ie dan?quote:Op maandag 15 maart 2010 21:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zijn toekomstige vrouw natuurlijk! Wel opletten he?![]()
Vooruit dan.quote:
quote:Op maandag 15 maart 2010 21:39 schreef martijn_AR het volgende:
Whieeeeeee IRC zingt mee:
[ link | afbeelding ]
Je mag me wel bedanken.quote:
Zeroku, bedankt!quote:
Graag gedaan Sjorsquote:
Je hebt Toto gemist.quote:Op maandag 15 maart 2010 21:45 schreef VersusPascal het volgende:
Is dit nog terug te luisteren??? Heb net gedoucht, iets gemist?? :$
Dat is mijn tekst in SjorSz z'n quote!quote:
Heb ik wat gemist?quote:Op maandag 15 maart 2010 21:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is mijn tekst in SjorSz z'n quote!
quote:
Tot volgende weekquote:
Zie je geedite quote van Zerokuquote:
Hahahquote:Op maandag 15 maart 2010 22:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zie je geedite quote van Zeroku![]()
Wij zongen dat altijd voor de grapquote:Op maandag 15 maart 2010 22:03 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
HahahNja, dat hoorde ik in eerste instantie dus ook, maar zocht daarna even de lyrics op
Dat heb ik niet geedit...quote:Op maandag 15 maart 2010 22:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tot volgende week
[..]
Zie je geedite quote van Zeroku![]()
quote:
Haha, dat klopt! Grappig om te lezen hoe je een zin ook kan verstaanquote:Op maandag 15 maart 2010 22:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wij zongen dat altijd voor de grapIk vind die veel leuker dan de originele
![]()
Kloptquote:Op maandag 15 maart 2010 22:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dan was het een quote van mijn verkeerde tekst die ie later gecorrigeerd heeft!
Maar niet helemaalquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:53 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Ik ben dan ook bijna een jaartje ouder
quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:58 schreef classpc het volgende:
Heeft iemand deze uitzending opgenomen toevallig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |