Imago?quote:Vanavond vragen we aan admin Iteejer hoe FOK! met dit soort dingen omgaat en of het niet schadelijk is voor het imago.
Jij had toch een banaan?quote:Op maandag 15 maart 2010 17:55 schreef Apebeer het volgende:
Ik ben er ook bij, jullie mogen allen genieten van mijn zwoele stem
Dé ken nog niet.quote:
Fok! zou juist blij moeten zijn met gasten zoals apebeer, meer publiciteit voor de site dus meer gebruikers dus meer publiciteitquote:
Valt mee, ik had toen die filmpjes van het NOS gevonden en hier gepost, maar er werd amper gelinktquote:Op maandag 15 maart 2010 18:29 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Fok! zou juist blij moeten zijn met gasten zoals apebeer, meer publiciteit voor de site dus meer gebruikers dus meer publiciteit
Klopt was idd een bazenfilmpjequote:Op maandag 15 maart 2010 18:31 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Valt mee, ik had toen die filmpjes van het NOS gevonden en hier gepost, maar er werd amper gelinkt.
Heus welquote:
Ohjaquote:Op maandag 15 maart 2010 18:33 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Heus welMaar FOK!radio begint pas om 20:00 uur
Wat zijn dat voor onchristelijke tijdstippen, ik moet toch GTST kijken man.quote:Op maandag 15 maart 2010 18:33 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Heus welMaar FOK!radio begint pas om 20:00 uur
Misschien bellen ze alberto wel opquote:Op maandag 15 maart 2010 18:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor onchristelijke tijdstippen, ik moet toch GTST kijken man.![]()
'IK ZIE JE BORSTUH!'quote:Op maandag 15 maart 2010 18:31 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Valt mee, ik had toen die filmpjes van het NOS gevonden en hier gepost, maar er werd amper gelinkt.
De New Kids On The Block afleveringen waren toch ook door een FOK-er gevonden, niet?quote:Op maandag 15 maart 2010 18:31 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Leuk. Kunnen we dat niet wekelijks doen, een fokker uitnodigen. De userinterviews zijn ook al een tijdje verdwenen...quote:Op maandag 15 maart 2010 17:55 schreef Apebeer het volgende:
Ik ben er ook bij, jullie mogen allen genieten van mijn zwoele stem
DOEN.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:17 schreef Apebeer het volgende:
Ik heb trouwens ook het nummer van Alberto, hij is vast niet blij als ik die geef
Ik ken Albertoquote:Op maandag 15 maart 2010 19:17 schreef Apebeer het volgende:
Ik heb trouwens ook het nummer van Alberto, hij is vast niet blij als ik die geef
De man himself.quote:
Ben jij fysiek aanwezig bij de uitzending of alleen over de telefoon?quote:
Ik heb geen idee waar de studio is... Ik kreeg een mail waarin ze vroegen of ze me mochten bellenquote:Op maandag 15 maart 2010 19:41 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ben jij fysiek aanwezig bij de uitzending of alleen over de telefoon?
Hee, weer online? Zooo.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:44 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar de studio is... Ik kreeg een mail waarin ze vroegen of ze me mochten bellen
In het wonderschone Tilburgquote:Op maandag 15 maart 2010 19:44 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar de studio is...
Oh, da's vlakbij.quote:
Hey! Je bent zwart ipv blauw!quote:Op maandag 15 maart 2010 19:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Zo, ff mn brood smeren en dan zet ik m aan. Niet zonder mij beginnen hoor!
ja mooi he?quote:
Geduld is een schone zaak.quote:
Dat dusquote:
Tieten?quote:Op maandag 15 maart 2010 20:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
IK BEN EEN VROUW! En ik woon in Den Bosch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |