abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79353649
Mijn trage Henkie tijgert vooruit!!!!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  vrijdag 19 maart 2010 @ 21:25:00 #204
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_79353969
Ja precies een koude rilling had Linde ook vaak. Nu nog wel eens dan is ze stiekem aan het plassen
pi_79356163
Thanks for the support ladies Ze ligt nu op bed, als het morgen nog één keer gebeurt bel ik de HAP.
Oeke, ik ben stil voor de camera ja, hoewel ik sowieso niet zo'n enorme kletskous tegen Willow ben hoor. Maar m'n eigen stem op film vind ik altijd zo erg dat ik spontaan dichtklap als ie aanstaat

Tijgerthijs!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_79357099
Thijs! Hoepsa, vooruit!

Hihi, Innepin, dat herken ik. Maar als mijn vriend filmt vergeet ik het altijd. Gevolg is dat ik filmpjes zonder geluid wil.
Na de bevalling maakte hij een filmpje van Ko die op mijn buik lag. En je hoort mij zeggen: Jeetje jochie, wat hebben wij hard gewerkt samen. En dat vind ik zoooo stom klinken.
Dus dat filmpje kan ik gewoon niet bekijken.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  zaterdag 20 maart 2010 @ 09:28:43 #207
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_79365422
Innepin aan mij heb je zowiezo niks, want ik zie al snel dingen net even erger dan dat ze doorgaans zijn.
Maar ik zou gewoon m'n gevoel volgen.
Willow is wel een pracht meisje hoor

Thijs goed zo*O*

@Miss_sly dank je, druk ook wel, maar zit ook weer lekker met mezelf in de knoop. loopt allemaal niet zo over.
vandaar beetje afstand genomen van alles.

Nijna de natteplasluiers in de gaten houden,die moeten er voldoende zijn.
En extra sap kregen we hier te horen word doorgaans rond de 9 maand gegeven als vervanging van de fles/borst rond 16 uur.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_79365535
*meld

En nu inlezen
Lotte!
Noah!
  zaterdag 20 maart 2010 @ 09:39:02 #209
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_79365546
Welkom hier Linda en Lotte pas je beetje opjezelf meid.
pi_79365557
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 09:39 schreef _Bar_ het volgende:
Welkom hier Linda en Lotte pas je beetje opjezelf meid.
Doen we
Lotte!
Noah!
pi_79365577
Linda en Lotte! Welkom hier. En wat Bar zegt.

En voor Bar zelf ook eentje:
pi_79365701
Bar

En Innepin, het ziet er maf uit idd, ook dat verschrikte koppie erbij. Ik zou het sowieso even met de huisarts overleggen.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
  zaterdag 20 maart 2010 @ 11:07:57 #213
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_79366995
Linda en Lotte. Fijn dat jullie ons komen vergezellen! En idd, rustig aan doen hoor Zijn jullie nu bij je ouders?

Ik ga eens even bijlezen, wat 2 dagen werken al kan doen he?
pi_79369758
Linda en Lotte! Welkom hier! Hoe gaat het met jullie?

En Innepin, hoe gaat het vandaag met Willow?
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_79369971
Linda en Lotte welkom!
En Stiemie en Esmee ook nog welkom!

Inne hoe is het met Willow? Heeft ze het nog een keer gedaan of niet? Ik vond het er ook wat raar uitzien op het filmpje..

Ko, dat klinkt lief zo slapen

Thijs aan het tijgeren Leuk!

Wij hebben weer een goede nacht gehad vannacht
  Moderator zaterdag 20 maart 2010 @ 13:09:06 #216
5428 crew  miss_sly
pi_79370133
Linda en Lotte welkom precies 2 maanden he, dus ik had kunnen weten dat jullie je vandaag zouden melden.

Tijgerende Thijs

Lief slapende Ko

Dikke voor Bar: zorg je ook goef voor jezelf en je mannetje!

voor de goede nacht van Timo en dus voor Chan!

innepin, hoe is het vandaag?

Senna is vandaag 8 maanden Wow
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_79370178
Linda! Een half jaar alweer
Met Willow gaat het prima, ze heeft het 's avonds nog één keer kort gedaan en verder niet meer. Nu tijgert ze gewoon weer de kamer door. Maar dinsdag naar het cb (nou ja, D dan) dus ik zal wel aan 'm vragen of ie het er even over wil hebben.
pi_79370976
Welkom Lotte en Linda

Innepin, ik herken die schokkerige beweging van Willow ook niet. Ik vind ook dat ze er wat "angstig" bij kijkt. Het leek er in eerste instantie op alsof er wat eten bleef hangen ofzo...
Ik zou het goed in de gaten houden en anders gewoon even langs de huisarts of het cb gaan.

pff... ik word flauw van die nachten. Vannacht was het weer prut
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_79371361
Oh ja Graeme is vandaag 9 maanden! Ik vind dat toch wel bijzonder, 9 maanden Net zo lang uit mijn buik als in mijn buik (en de volgende zit nu alweer in mn buik whihihi )
pi_79372663
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 17:24 schreef oeke het volgende:

[..]

Lars en Lena. Is de Liga goed bevallen?

Niks aan het handje

Vanmorgen mango gehad, ook weer smullerdesmullerdesmul... En tot nu toe geen last
Het menu wordt steeds uitgebreider!

Innepin, kan me voorstellen dat je ervan schrikt, het lijkt ook wel of ze even "weg" is, als je aandacht trekt is ze er weer bij. Gelukkig dat het niet meer is voorgekomen, maar toch even aankaarten. En dan zou ik het filmpje meenemen als bewijsmateriaal....dan weten ze ook precies wat je bedoelt.

aha Tessie nu kun je de hormonen niet meer de schuld geven van gekke acties o nee jij wel
Maar idd wel een bijzondere mijlpaal!

Roy is leuk Bar!

Linda en Lotte, welkom hier!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_79372892
Graeme al 9 maanden!

Karin, precies dat ja. Later, na het filmen, deed ze het nog een paar keer en als ik haar dan aankeek leek ze wel ergens anders. Na een paar keer zo'n schrikreactie was ze in één klap weer "terug" en keek ze me meteen aan.

De box is naar beneden.... de kinderwagen-met-reiswieg is omgebouwd tot buggy-wandelwagen. Morgen het bedje nog omlaag doen... en weg is mijn kleine baby
pi_79379004
Innepin, ze wordt groot! Bedje hebben wij ook al omlaag gezet van de week.
Lijkt me goed om het even aan te kaarten op het CB van dat " schrikken" , filmpje even laten zien, dan hebben ze ook een idee wat je bedoeld.

Lars, lekker gesmikkeld en geen last, hopelijk vind je samen met mama nog veel meer lekkere dingetjes waar je geen last van krijgt .

Graeme, 9 maanden! Wat ga je hard!

Linda en Lotte welkom!

Iris drinkt weer wat beter vandaag .
Fake it till you make it...
  zaterdag 20 maart 2010 @ 21:20:04 #223
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_79386686
is het bij jullie ook zo'n rommeltje qua voedingen?

4 flessen, en fruit en warme maaltijd....

Heel leuk enzo, maar voor Roy is het soms echt veel te veel en zitten wij met een spugend kind....
En een fles minder of fruit of warme maaltijd minder daar neemt Roy dus weer genoegen mee, en is het dus continu drama, tot hij weer eten krijgt
pi_79386787
Thijs krijgt nu 2 flessen, fruit, brood en warm en ik dacht dat Roy ouder was?

EDIT : nee, Thijs is 3 weken ouder. De laatste keer op het cb vertelde de arts dat Thijs van 3 naar 2 flessen moest (toen was hij 7,5 maand). Dus ik denk dat Roy een beetje veel flessen krijgt nog?
  zaterdag 20 maart 2010 @ 21:25:12 #225
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_79386873
raar die verschillende dingen, want hier afgelopen dinsdag werd er dus verteld 4 flessen.
met fruit en warme hap....
  Moderator zaterdag 20 maart 2010 @ 21:28:42 #226
5428 crew  miss_sly
pi_79387009
Senna krijgt bv en geen fles, maar hier zeiden ze op het CB ook dat ik eigenlijk minder moest gaan voeden en dan misschien alleen de ochtend- en avondvoeding doen en overdag iets anders van vocht.

Nou vind ik bv prima vocht, maar het zouden dus ook 2 flessen zijn, lijkt me.
  zaterdag 20 maart 2010 @ 21:28:49 #227
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_79387016
Interessant, hier 3 flessen en brood, fruit en groente. Ik merk heel duidelijk dat ze de flessen niet veel meer aan vinden, op de fles van 19u na. McLaura, hoe is jullie dagindeling?
  zaterdag 20 maart 2010 @ 21:32:44 #228
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_79387172
en ander vocht is hier pas met 9 maand....

Echt zo vaag die verschillende adviezen.
  zaterdag 20 maart 2010 @ 21:35:32 #229
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_79387286
Vervelend is dat he, Bar? Dat kan je echt in verwarring brengen. Het blijft toch een beetje varen op je eigen gevoel en uitproberen. Hier mochten we bijv. slappe thee geven zo rond 7 mnd.
pi_79387704
Nou ik zat toevallig te denken dat ik het wel veel vond, wat Graeme allemaal eet op een dag. En ik heb juist sinds gister 1 fles minder gegeven en dat ging best. Hij krijgt dus sinds gisteren nog mar 2 flessen (waarvan ik de ochtendfles als pap met een lepeltje geef). En dan verder brood en een warme maaltijd en yoghurt en thee of water als drinken.
  zaterdag 20 maart 2010 @ 21:48:41 #231
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_79387822
Tessie, hoe ziet dat er bij jullie uit? qua tijden enzo?
  zaterdag 20 maart 2010 @ 21:48:46 #232
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_79387825
wij kijken nog steeds naar Roy, en de flessen krijgt hij op verzoek.
fruit gewoon smorgens en tussen de middag warm (dit ivm bij opa en oma te zijn, en tegen de tijd dat wij Roy daar ophalen te moe is om nog warm te eten)

ander vocht (sap,thee,water) hebben we al eens geprobeerd maar dat is nog niet helemaal goedgekeurd door zoonlief .

Wat ik voornamelijk het lastigste vind is wanneer is het genoeg voor Roy.
we stoppen zodra Roy andere intresse krijgt ipv het eten wat hij krijgt.

maar dan heeft hij na een half uur soms een uur weer "honger" eerst gaven we Roy dan echt niks omdat het niet zou kunnen nu alweer eten.
Maar als dan niks meer helpt om je kleine te troosten stil te houden en na een aldoor sabbelende duim/knuist van zoon, dan geef je maar weer.

dus wat is nu de gulle middenweg
  zaterdag 20 maart 2010 @ 21:51:15 #233
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_79387922
Dat vind ik ook lastig Bar, de hoeveelheid. Wat is 'genoeg'? Al denk ik dat dat per kindje heel verschillend zal zijn eerlijk gezegd, als volwassenen eet je ook niet allemaal evenveel. Bij het cb zeiden ze dat het goed is zolang de plas en poepluiers voldoende zijn. Voldoende is het gemiddelde van je eigen kindje, want ook dat is verschillend per kind (/mens) en zolang je kindje 'tevreden' is.
pi_79388076
Wij geven vier flessen nog, en fruithapje en groentehap. We gaan wel de flessen ietsje minder vol doen omdat ze ze toch niet op krijgt. Brood zijn we nog niet mee begonnen. Eigenlijk maken we er zelf een zooitje van denk ik Hou helemaal niet zo bij wat ze nu zou moeten eten
  zaterdag 20 maart 2010 @ 21:58:52 #235
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_79388243
Ach zolang Willow tevreden is is het prima toch
pi_79388355
Vind ik ook
Binnenkort maar eens brood aanbieden. Vind het lastig om te bepalen wanneer een hapje een fles moet vervangen...
  zaterdag 20 maart 2010 @ 22:02:41 #237
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_79388400
Zodra ze er redelijk wat van opeten innepin. En dat blijft een beetje gokken.
  zaterdag 20 maart 2010 @ 22:02:47 #238
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_79388408
ik vind brood beetje "eng"nog, Roy verslikt nog zo zodra ik stukjes aanbied, en dan weer spugen.
dus wij wachten zowiezo tot 8maand ofzo
  Moderator zaterdag 20 maart 2010 @ 22:03:00 #239
5428 crew  miss_sly
pi_79388421
Wij beginnen rond een uur of half 8-8 uur met een boterham. Hiervoor heeft ze dan al de eerste ochtendvoeding bv gehad. Dan ergens rond 10-10.30 uur fruit. Rond 12-13 uur weer een boterham. 's middags nog wat fruit of een rijstwafel en een fles gekolfde melk of een voeding als ik zelf thuis ben. Rond 18 uur warme maaltijd met yoghurt na.
Na het bad en voor het naar bed gaan nog een voeding.
  zaterdag 20 maart 2010 @ 22:03:20 #240
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_79388430
Dat zou ik dan ook doen Bar. Brood is toch niet heel erg 'moeten' zeg maar?
  zaterdag 20 maart 2010 @ 22:03:43 #241
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_79388449
Linda en Lotte welkom!

Innepin je meisje wordt groot

Lars kleine smulpaap met je mango en je liga!

Wij waren vanmiddag weg en mijn ouders pasten op Esmee, maar die banaan in flesvorm kon mijn moeder ook wel weglaten als het aan Esmee lag Na de eerste slok huilen en daarna weigerde ze ook een flesje met water (mijn moeder wilde wat water geven zodat ze de banaansmaak weg kon spoelen...)
  zaterdag 20 maart 2010 @ 22:07:09 #242
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_79388581
het gaat in feite toch om de hoeveelheid melk ze binnen krijgen toch niet zozeer om de hoeveelheid flessen?

Even iets heel anders hoor tussendoor.

Vanmiddag vond ik Roy lekker op zijn buik slapend in zijn bedje dit was de eerste keer dat ik hem zo uit z'n bedje kon halen.

Bij m'n vader heeft hij amper geslapen dus vanmiddag hier even de slaap ingehaald

Jammer Esmee en banaan is nog wel zo lekker...
(mango bij de melk?)
  zaterdag 20 maart 2010 @ 22:10:51 #243
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_79388715
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 22:07 schreef _Bar_ het volgende:
het gaat in feite toch om de hoeveelheid melk ze binnen krijgen toch niet zozeer om de hoeveelheid flessen?

Even iets heel anders hoor tussendoor.

Vanmiddag vond ik Roy lekker op zijn buik slapend in zijn bedje dit was de eerste keer dat ik hem zo uit z'n bedje kon halen.

Bij m'n vader heeft hij amper geslapen dus vanmiddag hier even de slaap ingehaald

Jammer Esmee en banaan is nog wel zo lekker...
(mango bij de melk?)

Dat lijkt me ook, maar ik heb eerlijk gezegd geen idee hoeveel cc ze zouden moeten krijgen. Als ze niet willen, willen ze niet, is mijn idee. Ik kan ze toch ook moeilijk een sonde geven? Haha, nee zonder gekheid hoor, ik bied 3 flessen aan, als ze niet willen, dan niet. Eventueel biedt ik 's middag extra vocht aan in de vorm van thee of diksap. Dat gaat er soms wel in, soms ook niet.

Stiemie jammer van de bananenshake. Heb je nog meer trucjes in je trucendoos of raakt die zo langzamerhand leeg?
  zaterdag 20 maart 2010 @ 22:14:43 #244
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_79388857
Het was geen bananenshake nog. Ik ben namelijk zo bang dat ze daardoor anders ook geen gewone fles meer wil. Mijn moeder had nu eerst een gepureerde banaan in de fles gedaan. Morgen anders toch maar aan de shake
pi_79388965
Hoe doen jullie dat eigenlijk, met zelf prutjes maken? Lotte krijgt eigenlijk stukjes, maar wil het niet meer vasthouden als het nat is. Alleen droge dingen als brood en rijstewafel eet ze goed, maar fruit laat ze vallen. Toen wilde ik d'r restje peer dus op een lepeltje geven, maar werden alleen maar hele kleine stukjes, met de staafmixer. Beetje yoghurt erdoor en even in de magnetron hielp ook niet
Lotte!
Noah!
pi_79388996
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 21:48 schreef mikoxx het volgende:
Tessie, hoe ziet dat er bij jullie uit? qua tijden enzo?
Wij houden van uitslapen dus ergens tussen half 9 en 10 krijgt hij 180ml melk waar ik met fijne granenpap van bambix dus pap van maak. Om ongeveer 12 uur krijgt hij een boterham met banaan, appel, peer of avocado. Hij eet behalve de boterham ook de rest van de banaan of de 2 appels of peren op, de avocado krijgt hij nooit helemaal op. (de banaan en avocado prak ik en de appels en peren gaan in de magnetron en daarna ook prakken). En dan ergens tussen 3 en 4 krijgt hij dan warm eten, wat groente, aardappel, rijst of pasta en een klein beetje vlees. Gewoon in kleine stukjes. Als hij daarna nog trek heeft nog een klein beetje yoghurt.En dan gaat hij om ongeveer 6 uur naar bed, en dan krijgt hij eerst nog een fles van 180ml.
Tot gisteren kreeg hij om 3 uur ongeveer nog een fles en dan om half 5 ongeveer warm eten, maar dat zat ook allemaal zo dicht op elkaar. Oh en bij de boterham en het warme eten geef ik hem nog drinken uit een bekertje, en gedurende de dag probeer ik hem ook nog wat uit zn tuitbeker te laten drinken, maar dat lukt meestal niet.
  zaterdag 20 maart 2010 @ 22:19:50 #247
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_79389005
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 22:18 schreef Linda2205 het volgende:
Hoe doen jullie dat eigenlijk, met zelf prutjes maken? Lotte krijgt eigenlijk stukjes, maar wil het niet meer vasthouden als het nat is. Alleen droge dingen als brood en rijstewafel eet ze goed, maar fruit laat ze vallen. Toen wilde ik d'r restje peer dus op een lepeltje geven, maar werden alleen maar hele kleine stukjes, met de staafmixer. Beetje yoghurt erdoor en even in de magnetron hielp ook niet
Zelf afbijten, scheuren, prakken werkt ook wel goed, anders gewoon stukken in de mond duwen dat gaat bij mij het beste... Met name op die momenten wanneer rapley niet zo gewenst is, denk auto etc.
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
  zaterdag 20 maart 2010 @ 22:20:21 #248
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_79389020
Linda, ik heb een babycook, die stoomt het fruit en daarna mixt ie het. Dan wordt t fruit heel zacht. Hoe langer je mixt, hoe fijner het wordt. Misschien kan je een klein beetje water toevoegen aan het fruitprutje voor je het met de staafmixer gaat mixen? Eventueel kan je t fruit ook eventjes koken, maar niet te lang, dat schijnt niet zo goed voor de vitaminen te zijn.
  zaterdag 20 maart 2010 @ 22:22:51 #249
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_79389104
fruit koken stomen en pureren doen wij ook..
  zaterdag 20 maart 2010 @ 22:23:48 #250
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_79389137
Tessie, om te beginnen klinkt die begintijd erg fijn! Jullie hebben een duidelijk schema zo! Drinken uit de tuitbeker gaat hier ook nog niet van harte, maar t gaat wel vooruit. Ze kunnen het nu wel iig, ook met antilekventiel erop. Maar willen, dat is een tweede.
pi_79389218
Graeme kauwt alleen op die tuitbeker. Terwijl hij er eerder wel uit dronk. Nu ben ik er gelukkig achter gekomen dat uit een bekertje ineens wel weer goed is, dus doen we dat voorlopig.

Linda, ik doe dingen gewoon in kleine stukjes op een lepeltje en dat hapt Graeme er dan gewoon vanaf. Maar ook geprakt eet hij het na zn boterham. Als ik hem stukjes in zn hand geef, gooit hij er tegenwoordig ook altijd mee, behave broodkorstjes en soepstengel.
  zaterdag 20 maart 2010 @ 22:26:44 #252
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_79389239
Klinkt idd fijn jullie begin tijd

Hier gaat door de weeks de wekker af om 06.00 uur, en in de weekenden zijn we wakker tegen -7.30 uur.
Stiekem beetje jaloers is
pi_79389250
Ok, thnx voor de tips. En Basboussa, dan is het alsnog geen prutje, tenzij ik het ook nog ga voorkauwen voor d'r, maar dat was ik niet van plan Morgen een nieuwe poging

Tessie, slaapt Graeme echt van 6 tot volgende morgen 9u?
Lotte!
Noah!
  zaterdag 20 maart 2010 @ 22:27:57 #254
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_79389281
je zou er ook gewoon moes van kunnen koken Linda. dat deden wij in begin nog al eens
pi_79389294
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 22:27 schreef _Bar_ het volgende:
je zou er ook gewoon moes van kunnen koken Linda. dat deden wij in begin nog al eens
hoe doe je dat?
Lotte!
Noah!
pi_79389301
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 22:18 schreef Linda2205 het volgende:
Mja, niet. Madame gaat kokhalzen van prut-met-stukjes. Tot zover mijn zorgvuldig in elkaar gemixte fruithapjes. Voorlopig dus maar even potjes, en dan langzaamaan weer met stukjes proberen
pi_79389303
Nou hij is meestal tussen 7 en 8 wakker, maar dan neem ik hem nog eventjes bij mij in bed, en ik douche dan zelf ook eerst eventjes enzo. En dan gaan we naar beneden om te eten.
Ja ik heb een heel makkelijk kind, ik weet het.
  zaterdag 20 maart 2010 @ 22:29:39 #258
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_79389337
Heerlijk toch, Tessie
pi_79389351
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 22:28 schreef tessie het volgende:
Nou hij is meestal tussen 7 en 8 wakker, maar dan neem ik hem nog eventjes bij mij in bed, en ik douche dan zelf ook eerst eventjes enzo. En dan gaan we naar beneden om te eten.
Ja ik heb een heel makkelijk kind, ik weet het.
Ok, dat klinkt goed! Knap dat Graeme het zo lang uithoudt! Lotte schreeuwt ook niet van de honger, maar ze valt wel aan, als ze aan de beurt is
Lotte!
Noah!
pi_79389354
Oh en wat die moes betreft, je kan ook heel makkelijk een appel bijvoorbeeld in stukjes doen in een bakje, heel klein beetje water erbij, minuut of 5 in de magnetron en dan in de blender. Heb je ook moes.
pi_79389396
Ja idd heerlijk Mikoxx, maar voel me soms dan een beetje lullig omdat ik weet dat er nogal wat beebjes met slaapproblemen hier zijn enzo.....

En Graeme schreeuwt wel als ie honger heeft hoor Maar hij krijgt dus in korte tijd best wel veel eten binnen, dus ik denk dat ie gewoon best wel verzadigd is zeg maar...en sochtends moet ie denk ik net als zn mama even langzaam wakker worden voor er behoefte aan eten ontstaat
pi_79389641
Wauw, wat eten jullie kindjes al veel. Ko eet echt weinig. Maar hij drinkt nog steeds enorm veel. Mama's jochie.

Ons schema is een beetje een mix van Innepin en Tessie. Een relaxed rommeltje.
Maar een boterham wil hij bijvoorbeeld niet. Een korst wel, maar echt een boterham?
Hij gooit niet met eten gelukkig. Alleen als hij genoeg heeft dan begint het gooien of van de tafel vegen.
Wat hij echt lekker vind is joghurt met mango in de blender. Een lassie.
  zaterdag 20 maart 2010 @ 22:40:20 #263
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_79389685
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 22:28 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

hoe doe je dat?
Het fruit schillen en in een pannetje leggen met 1 lepeltje water en dat koken en dan afentoe roeren.
vuur wel zachtjes zetten.
  zaterdag 20 maart 2010 @ 22:41:58 #264
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_79389737
Gewoon van genieten Tessie, en wees blij.

Ik was verwend met Thijs, en Roy is tikkeltje anders, maar dat maakt het wel leuker, en voor mij beter
  zaterdag 20 maart 2010 @ 22:45:43 #265
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_79389880
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 22:27 schreef Linda2205 het volgende:
Ok, thnx voor de tips. En Basboussa, dan is het alsnog geen prutje, tenzij ik het ook nog ga voorkauwen voor d'r, maar dat was ik niet van plan Morgen een nieuwe poging

Tessie, slaapt Graeme echt van 6 tot volgende morgen 9u?
Voorkauwen? Niet?

Ik doe ALLES voor mijn prinsesje, ALLES!

(Ik bedoelde eigenlijk, afbijten platdrukken op/met een lepel, maar dat werkt natuurlijk niet bij alles )
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_79398526
Iris krijgt 3 flessen van 200ml, fruithapje, beetje brood, groente.
pi_79398992
Ik heb gewoon en kleine vreetzak.

's ochtends een fles van 200, dan een boterham met fruit. Rond 12.00 uur een fles van 200. Rond 15.30 een fles van 200, rond 17.30 groente en rond 19.30 nog een laatste fles van 200 met pap.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_79399377
Wat raar al die wisselende cb adviezen. Hier kreeg ik te horen dat Timo nu ook een boterham of yoghurt mag, maar dat ik vooral door kan gaan met borstvoeden en dat die yoghurt helemaal zo belangrijk niet is.

Hier is het eten ook een beetje een rommeltje, hoewel het naar mijn zin best aardig gaat. Hij krijgt haast elke dag fruit, brood, groente, rijstwafel en het meeste gaat wel goed, behalve de groente die gaat niet zo geweldig. Hij drinkt voornamelijk aan de borst, al het andere is echt maar een paar hapjes elke keer als tussendoortje..
Pureren doe ik niet, want dan komt er heel veel lucht bij en daar had Timo erg veel last van. Ik prak dus alles en met de stukjes die er dan in blijven zitten heeft hij gelukkig geen moeite En hij krijgt ook regelmatig gewoon hele stukken, dat gaat ook best aardig, maar als hij het dan zat is begint hij er mee te trommelen en slaan en dan wordt het een zooitje

Tessie je moet echt gewoon lekker genieten van de goede nachten hoor! Timo heeft een paar maanden perfect doorgeslapen en dat vond ik ook echt heerlijk. Nu doet hij dat dus niet meer (vannacht was het 3 uur, half 5 en daarna 7 uur) maar van elke goeie nacht die er tussen zit geniet ik ook heel erg
pi_79400356
Chan, ik geniet er ook zeker van! En hou ook in mijn achterhoofd dat het ook zomaar kan veranderen. Of wie weet dat de volgende wel heel moeilijk slaapt ofzo. We zien het wel!

Hier heb ik trouwens bijna geen advies gekregen van het CB over de voeding. Ze vroeg heel kort wat hij ongeveer at, en vond dat wel prima en zei dat hij ook wel vlees mocht hebben. Ze vinden hier altijd alles wel prima volgens mij. Terwijl hij de vorige keer nog best wel weinig at, omdat hij toen bijna alles steeds alleen maar op de grond gooide. Morgen moeten we weer, dus ben benieuwd wat ze dan zeggen.
(heb gelukkig dat groene boekje ook weer terug gevonden! )
pi_79402549
Nou idd raar die verschillende adviezen!
wij zijn nu bij een dietiste, die geeft aan met 6/7 maand: 4 a 5 voedingen waarvan eventueel 1 a 2 keer pap
Een groente en/of fruithapje (3 eetlepels)
eventueel een broodkorst

7-8 maanden: 3 a 4 voedingen waarvan eventueel 1 a 2 keer pap of eventueel 1 keer brood met melk
warme maaltijd van:
1 a 2 opscheplepels groente
1 opscheplepel aardappel of vervanging
1 eetlepel fijn gemaakt vlees of kip
1 theelepel olie of margarine of jus bereid van olie of margarine
- een fruithapje
- eventueel tussendoor: broodkorst, cracotte of rijstwafel

8-9 maanden:
3 voedingen of papvoedingen
(vervang 1 a 2 pavoedingen door brood met melk)
warme maaltijd van:
minimaal de hoeveeheden genoemd bij 7-8 maanden
een fruithap
eventueel tussendoor broodkorst, soepstengel of rijstwafel

9-12 maanden:
2 voedingen of papvoedingen of brood met melk
zie verder bij 8-9 maanden

Zo en nu weer over naar Lars!
Mango ging goed!!! hoera hoera hoera!
hij smikkelt zo van alles! Fijn dat er dan nu ook een paar keer wat goed gaat.
Kijk hem hier dan ook smullen van zijn ligaatje:

Vanmorgen nog even gewandeld in de draagdoek, grappig, Lars werd helemaal enthousiast toen hij de doek zag!
  zondag 21 maart 2010 @ 19:44:19 #271
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_79416214
Kijk 'm nou lekker smikkelen die Lars

Vandaag geen fruithap gegeven want de fles van 10 uur kwam er onverwachts in zijn geheel weer uit. Vol over mijn vriend heen Na die tijd moest ze nog 2x spugen, maar de fles die we om 4 uur gegeven hebben zit er nog in, dus we gaan zo nog maar een flesje proberen. Zal wel een onrustig nachtje worden nadat ze vandaag zo weinig gedronken heeft...
  zondag 21 maart 2010 @ 20:54:36 #272
143848 huuphuup
Dorksided
pi_79420195
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 22:03 schreef miss_sly het volgende:
Wij beginnen rond een uur of half 8-8 uur met een boterham. Hiervoor heeft ze dan al de eerste ochtendvoeding bv gehad. Dan ergens rond 10-10.30 uur fruit. Rond 12-13 uur weer een boterham. 's middags nog wat fruit of een rijstwafel en een fles gekolfde melk of een voeding als ik zelf thuis ben. Rond 18 uur warme maaltijd met yoghurt na.
Na het bad en voor het naar bed gaan nog een voeding.
wauw das een berg! Ik ben benieuwd of wij over een maand ook aan zoiets zitten!

Hier gaat het nu eigenlijk precies zoals bij Chan en wij kregen ook hetzelfde advies op het CB. Gewoon doorgaan met borstvoeding, je merkt vanzelf wel wanneer ze minder gaat drinken en meer gaat eten. Dus ik doe maar gewoon wat

Amélie krijgt 's middags een rijstwafel of fruit, en 's avonds groente en sinds kort ook af en toe wat kwark, maar niet elke avond.
We hebben niet zoveel structuur dus in het eten, maar ze eet eigenlijk ook nog helemaal niet zo heel veel dus tsja. Komt nog wel.

Oh en Amélie drinkt ook 4 keer per dag, rond 8, rond 12, rond 4 en rond 8 weer. Heel soms komt ze nog voor een latere avondvoeding. Ik vind het allemaal prima, als ik het zo lees komt het wel overeen met 'advies' voor voedingen dus t zal niet te weinig zijn
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 21 maart 2010 @ 20:56:59 #273
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_79420376
Vlees voorkauwen heb ik vroeger weleens gedaan
Maar toen was hij nog klein en hij is het inmiddels allang weer vergeten hoor, geen trauma's wat dat betreft

Wat een eet-perikelen allemaal, leuk om te lezen!
Hier gaat het eten nog niet van harte. Veel vies kijken en kokhalzen... Stukjes sabbelt hij op en hij is een meester-verpulveraar: soepstengels en broodkorsten verdwijnen waar je bij staat! Vandaag eigenlijk voor het eerst dat hij meer dan 5 lepeltjes op heeft. Hij zat lekker in de kinderstoel en probeerde steeds de pannenkoeken te grijpen, maar hij moest het doen met banaan.
En daarna een stukje reclamefolder dat te dicht bij hem lag

En mag ik even juichen? Zijn eczeem ziet er al veel en veel beter uit, de behandeling slaat aan
.... met gevoel voor drama....
  Moderator zondag 21 maart 2010 @ 20:59:31 #274
5428 crew  miss_sly
pi_79420595
Lars fijn dat de mango zo goed ging!

Stiemie, wat naar dat Esmee moest spugen. Hoop dat de nacht meevalt.

huup, het klinkt heel veel, maar dit is wat we aanbieden. Ze eet dit lang niet allemaal ook op, hoor. Maar dit ritme werkt heel goed voor ons. Soms eet ze een hele boterham bij de lunch, soms een halve, soms maar een enkel stukje. Zelfde geldt voor fruit en groente. Het enige dat ze altijd helemaal opeet, is de yoghurt. Daar smult ze echt van, vindt ze heerlijk, met of zonder banaan. We dringen ook nooit aan; als ze aangeeft genoeg te hebben, is het klaar, hoe veel of hoe weinig ze ook gegeten heeft.
pi_79420744
quote:
Op zondag 21 maart 2010 13:27 schreef XXXKarinXXX het volgende:

Zo en nu weer over naar Lars!
Mango ging goed!!! hoera hoera hoera!
hij smikkelt zo van alles! Fijn dat er dan nu ook een paar keer wat goed gaat.
Kijk hem hier dan ook smullen van zijn ligaatje:
[ afbeelding ]
Oh, wat geweldig! En hij is zó leuk! Zie die oogjes dan. En die handjes. Zucht.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 21 maart 2010 @ 21:14:28 #276
143848 huuphuup
Dorksided
pi_79421854
oh nee dat begrijp ik ook wel hoor miss dat ze niet alles opeet. En ook dat niet alles ophoeft maar ik bedoel gewoon veel, veel eetmomenten op de dag al enzo! Wij zijn nu net pas aan twee eetmomenten toegekomen, eerst was het er maar 1
Het lijkt nog zo ver weg dat ze ook een pak meer zal eten enzo

Maar ze kan wel al zitten sinds een paar dagen! Ineens. Mn gekke gebakje kan dingen altijd ineens zo kan ze de ene dag écht nog niet zitten, de volgende dag kan ze ineens uit het niets wel prima een half uur of een uur achter elkaar zonder hulp zitten.

Lars
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79421983
Dat lijkt me nou wel handig Huup, dat je haar gewoon even kunt parkeren zonder dat ze omkukelt!
En wat houdt ze het lang vol zeg!

thanks voor jullie complimentjes voor Lars, ik glim ervan!
pi_79422069
Huup, hier ging het ook vrij snel van idd 1 of 2 eetmomenten per dag naar het schema waar we nu op zitten. Zo raar, en het gaat zo vanzelf ook vind ik. Vantevoren maak ik me dan helemaal druk, hoe moet de overgang nou, en hoe moet ik nou zorgen dat hij meer gaat eten enzo... en uiteindelijk komt het allemaal vanzelf goed eigenlijik.
Stoer dat Amélie ineens kan zitten! Grappig he, zo van de ene op de andere dag, en dat ze dan zelf ook doen alsof het de normaalste zaak van de wereld is, terwijl jij er zo naast staat
  zondag 21 maart 2010 @ 21:22:44 #279
143848 huuphuup
Dorksided
pi_79422510
ohja Tessie hahahaha ik heb me zó druk gemaakt in het begin hoe moest dat nou, hoe zou dat nou gaan als je kindje ineens minder ging slapen overdag enzo en hoe ga je daar dan in mee en en en en ... mijn hemel
en het ging inderdaad helemaal vanzelf. Als ik er nu op terugkijk dan heb ik er echt geen seconde bij stilgestaan van oh hoe gaan we dít aanpakken dan, het was altijd achteraf dat ik na een tijdje bedacht van hmm verrek! ze slaapt minder!

Dat zal met eten inderdaad ook wel zo zijn, dat ze straks ineens ongemerkt veel meer en veel vaker eet enzo.
Maar ik moet er wel een beetje mee oppassen, ik ben er soms iets te makkelijk mee merk ik. Okay ik wil niet per se aan stipte tijden enzo vasthouden, maar het gebeurt nu met enige regelmaat dat we bijvoorbeeld boodschappen gaan doen en dat het dan 2 uur is eer we weer thuis zijn, dan gaat ze toevallig weer naar dr bedje en is het ruim 3 uur geweest voor ze een rijstwafel krijgt bijvoorbeeld. Dan zit ik daar weer mee te pielen hoe dan met avondeten en voedingen enzo

Oh enneh... ik hoop op een fokwet door dit te zeggen..
Ze poept niet meer
die tandjes zorgden voor een poepexplosie zo'n beetje maar nu ze door zijn is het weer abrupt over. Alweer een week geleden.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 21 maart 2010 @ 21:36:13 #280
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_79423702
Amelie je kan zitten wat goehoed! Wat lijken ze dan ook meteen groot he huup?

Zou hier ook wel fijn zijn als Esmee niet meer omkukelde. Soms wil ik haar even neerl zetten omdat ik dat zo met m'n peuter gewend ben, maar vergeet dan dat het 2e exemplaar dat nog niet onder de knie heeft
pi_79423840
Ja of even laten staan op de commode om de broek op te hijsen.....dat lukt nog niet zo
pi_79425501
Lars Fijn dat je nu een aantal dingen hebt die goed gaan

Amélie ineens zitten Knapperd Timo kan dat echt nog niet, die laat zich gewoon hard achterover vallen.. Ben héél benieuwd wanneer hij het zal kunnen, ik kijk er wel naar uit, lijkt me zo handig

Dat eten en hoe dat nou moet maak ik me ook ongemerkt wel eens zorgen om, maar het gaat gewoon vanzelf blijkt elke keer.. vanmiddag heeft Timo weer boterham met appelstroop gehad, voor de 2e keer, en hij at al een paar stukjes meer dan de 1e keer en het ging hem makkelijk af, hij genoot er echt van. Terwijl de eerste keer dat hij een stukje brood kreeg hij echt niet wist wat hij er mee moest en dat is nog maar een paar weekjes geleden..
  zondag 21 maart 2010 @ 22:22:11 #283
143848 huuphuup
Dorksided
pi_79428039
whehe Chan
ik moet zeggen dat Amélie zich soms ook met enig gevoel voor drama wel voorover in mijn richting kan 'werpen' hoor als ze me in de buurt ziet bij mama hangen is dan toch makkelijker blijkbaar.

Oh ik heb zo'n zin in de zomer hè pff.
Lief had ons meiske gister in ons bed gelegd in haar blootje, op een strandlaken en het zag er zó drollig uit. Ik kan niet wachten tot ze in frankrijk in zo'n klein zwembroekje kan rondscharrelen in het gras. Of in het mini-zwembadje op het terrasje, of dat we kunnen fietsen en ze haar zonnehoedje op kan. Of of of
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79429428
Aww Amélie op d'r billen zittend Handig he huup En leuk ook inderdaad, dat "ineens" dingen kunnen.
Willow kan nu ineens zich optrekken aan je vingers als ze zit. (dus bv ze zit op je schoot, grijpt je vingers vast en sjort zich omhoog, en als je dan zelf je armen een beetje omhoog beweegt zonder aan d'r te trekken (want slechts twee wijsvingers) staat ze ineens )
pi_79436902

Stttt
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_79437241
Amelie . Leuk he als ze ineens iets kunnen.
  Moderator maandag 22 maart 2010 @ 08:36:08 #287
5428 crew  miss_sly
pi_79437291
Amélie ook zitten, leuk En ja, die zomer, ik verheug me er ook heel erg op! Schattige jurkjes met dat pamperkontje eronderuit, lekker hangen in het park, fietsen door Amsterdam

Willow, snelle! Staat ze dan ook zo schattig te wankelen, innepin

Ik 'betrapte' Senna net: die stond tegen het wipstoeltje aan heb een foto gemaakt, nog even kijken of die gelukt is.
pi_79437455
Beter laat dan nooit, maar hier een reactie op een aantal dingen

@ Mikox : Dagindeling :
8:30 Fles 210 met Bambix
10:30 fruit (geprakte banaan oid)
13:30 brood en een halve beker sap (vruchtensap/water half om half of dixap)
15:30 koekje en een halve beker sap
17:30 warm eten met yoghurt na
19:30 fles 210 met Bambix

@ Bar : hier kreeg ik het advies hem in zijn vocht te voorzien met sap, hij was toen ruim 7,5 maand

@ Tessie: ze vinden het hier ook allemaal wel ok, geven advies als je erom vraagt en vinden dat moeders zelf meer verstand van hun kind hebben dan de CB dames
pi_79437511
wat krijgt Tess nog veel flessen vergeleken met andere kindjes.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_79437605
quote:
Op maandag 22 maart 2010 08:53 schreef Vicky het volgende:
wat krijgt Tess nog veel flessen vergeleken met andere kindjes.
Leander heeft er ook nog 4! Alleen afgelopen weekend zijn we denk ik over gegaan naar 3 omdat de nachtfles er eindelijk tussen weg is!!

Vorige week was het slapen hier ook weer helemaal bagger!!
Nu kreeg ik van iemand met ervaring een tip En het helpt Al 3 nachten
Als Leander moe is overdag leg ik hem gewoon in bed. Na een half uur maak ik hem weer wakker. Dan heeft ie genoeg slaap gehad om het weer een paar uur vol te houden maar heeft ie ook niet tveel slaap gehad. Dat doe ik 2 keer. Dan om 19:00 gaat ie in bad en daarna fles. Vaak word ie van de fles even weer hyper helemaal. Maar dan om 20:00 zakt ie helemaal in. Dan gaat ie naar bed en slaapt ie tot 06:30 Eindelijk. De eerste nachten werd ie wel eerder wakker maar het werd steeds later.
pi_79437936
Zo zie je maar hoe die kindjes onderling verschillen. Thijs slaapt overdag 5 uur (verdeeld over 2 dutjes)
pi_79437993
misschien moet ik dst ook eens toepassen MeNicole. ik en qua slapen de wanhoop nabij. zowel overdag als 's nachts is 1 groot drama. mijn lontje is nog nooit zo kort geweest geloof ik.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_79438343
quote:
Op maandag 22 maart 2010 09:21 schreef Vicky het volgende:
misschien moet ik dst ook eens toepassen MeNicole. ik en qua slapen de wanhoop nabij. zowel overdag als 's nachts is 1 groot drama. mijn lontje is nog nooit zo kort geweest geloof ik.
Ja wij hadden precies hetzelfde. Eerst vond ik het wel zielig om hem wakker te maken maar wij waren ook op het punt dat we alles wilden proberen. En voor nu werkt het. Mischien niet voor lang maar deze nachten hebben we in ieder geval te pakken.

Leander sliep overdag soms heel erg veel. Soms idd ook wel 5 a 6uur. Vooral sinds ie kon kruipen. Maar nu dus 2 keer een half uur. En hij doet het er prima op. Tis niet dat ie chaggie of boos is als ik hem wakker heb gemaakt. Hij is gewoon de vrolijke Leander als altijd
pi_79438428
Tess is net met moeite in slaap gevallen. vanmiddag zal ik het slaapje eens in korten naar max 1 uur ipv 2 uur. vannacht was weer bagger en dan ben ik nu wel een beetje zat
voorhren sliep ze van 20.00 tot 6.30/7.00 met 1x wakker worden en dan was speen terugstoppen genoeg. nu wordt ze wakker en weigert te gaan slapen in haar eigen bed. Zodra haar hoofd ons matras raakt slaapt ze weer.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_79438538
Ja dat bij je in bed slapen ken ik. Daar zijn we een tijdje terug al mee gestopt. We konden zelf niet eens meer lekker slapen als hij er bij in lag. Nu staat zijn bedje een mijn kant tegen het bed aan dus ik kan hem altijd even over zijn koppie aaien enzo En soms word ie wel wakker snachts en dan zie ik dat ie naar me kijkt. Maar dat pakt ie zijn speen en gaat ie helemaal tegen de spijlen aanliggen zodat zijn hoofd heel dicht bij mijne is en dan valt ie weer in slaap En eerder ging ie zodra ie wakker was meteen schreeuwen. En dan was ie klaar wakker. Nu gelukkig niet meeer!
pi_79439827
Thijs zijn favoriete 'fruit'prakkie is trouwens banaan met avocado. Een tip voor iemand hier misschien, want het is ook nog erg gezond!
  maandag 22 maart 2010 @ 11:23:51 #297
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_79441084
laura, dank voor je dagritme. Altijd fijn om even te 'vergelijken' zeg maar.

En knappe Amélie! Handig he, huup? Hier kunnen ze ook zitten, maar geen half uur zoals jij zegt. Ook gaan ze nog niet vanuit zichzelf zittten zeg maar, ik moet ze wel echt neerzetten en dan houden ze het een paar minuutjes vol. En T wil echt alleen nog maar staan! Hij kan nu ook bij de tafel staan, maar hij laat zich wel zomaar vallen, dus ik moet er echt wel bij blijven. Nog steeds geen gekruip hier, ja achteruit, maar verder niet. Ze komen wel het hele huis rollend door. Ben benieuwd of dat kruipen nog komt of dat ze dat gaan overslaan.

Ik weet niet meer wie t zei, maar ik heb ook zo'n zin in de zomer. Als nu t zonnetje schijnt is t zo heerlijk buiten al. We gaan onze tuin hier grondig aanpakken, heb nu al zin om te gaan beginnen (maar ja, alleen thuis met 2 kids, dan heb je je handen niet zo heel vaak lekker vrij zeg maar)

Vicky, je zou de tactiek van MeNicole kunnen proberen. Baat t niet, schaadt t niet, zou ik zeggen. AL zijn hier de nachten ook nog steeds niet heel fijn hoor. Zo apart, bij opa en oma slapen ze hele nachten door, en thuis, ho maar Herkenbaar?

Banaan met avocado hier gaat mango er ook errug goed in!
pi_79441375
Leander sliep eerder bij mijn ouders idd wel gewoon de nachten door. Mijn moeder geloofde me niet dat ie thuis zo slecht sliep. Nu had ie daar vorige week ook slecht geslapen. Ze was er helemaal afgepeigert van
  maandag 22 maart 2010 @ 11:35:01 #299
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_79441419
quote:
Op maandag 22 maart 2010 11:33 schreef MeNicole2 het volgende:
Leander sliep eerder bij mijn ouders idd wel gewoon de nachten door. Mijn moeder geloofde me niet dat ie thuis zo slecht sliep. Nu had ie daar vorige week ook slecht geslapen. Ze was er helemaal afgepeigert van
Dat dus: en dan van die opmerkingen, ik kan t me gewoon niet vóórstellen, hier ze slapen perfect! Je doet ze vast 1. te vroeg naar bed (20u, valt toch wel mee?), 2. te weinig aandacht geven ( )3.............. Echt, sóms, wou ik dat we ze niet uit logeren hadden gedaan.
En overdag zouden we ze teveel laten slapen. Ze slapen overdag's morgens 1,5 uur en 's middags nog 45 min. Zonder die slaapjes houden ze t ook écht niet vol, worden ze hartstikke jengelig enzo.
pi_79441971
Ja mijn ouders zeiden ook wel eens dat we leander meer aandacht moesten geven, dan slaapt ie ook wel beter. Toen Leander daar dus vorige week zo slecht had geslapen heb ik ze maar meteen onder de neus gewreven dat ze hem dan maar meer aandacht moesten geven Weten ze er meteen van
pi_79442076
Tess is pas een keer wezen logeren en dat is maanden geleden.
Als mijn ouders terug zijn van vakantie gaat ze iig een keer logeren (als ze nog steeds zo klote slaapt)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')