laura, dank voor je dagritme. Altijd fijn om even te 'vergelijken' zeg maar.
En knappe Amélie!

Handig he, huup? Hier kunnen ze ook zitten, maar geen half uur zoals jij zegt. Ook gaan ze nog niet vanuit zichzelf zittten zeg maar, ik moet ze wel echt neerzetten en dan houden ze het een paar minuutjes vol. En T wil echt alleen nog maar staan! Hij kan nu ook bij de tafel staan, maar hij laat zich wel zomaar vallen, dus ik moet er echt wel bij blijven. Nog steeds geen gekruip hier, ja achteruit, maar verder niet. Ze komen wel het hele huis rollend door. Ben benieuwd of dat kruipen nog komt of dat ze dat gaan overslaan.
Ik weet niet meer wie t zei, maar ik heb ook zo'n zin in de zomer. Als nu t zonnetje schijnt is t zo heerlijk buiten al. We gaan onze tuin hier grondig aanpakken, heb nu al zin om te gaan beginnen (maar ja, alleen thuis met 2 kids, dan heb je je handen niet zo heel vaak lekker vrij zeg maar)
Vicky, je zou de tactiek van MeNicole kunnen proberen. Baat t niet, schaadt t niet, zou ik zeggen. AL zijn hier de nachten ook nog steeds niet heel fijn hoor. Zo apart, bij opa en oma slapen ze hele nachten door, en thuis, ho maar

Herkenbaar?
Banaan met avocado

hier gaat mango er ook errug goed in!