abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 maart 2010 @ 21:14:28 #276
143848 huuphuup
Dorksided
pi_79421854
oh nee dat begrijp ik ook wel hoor miss dat ze niet alles opeet. En ook dat niet alles ophoeft maar ik bedoel gewoon veel, veel eetmomenten op de dag al enzo! Wij zijn nu net pas aan twee eetmomenten toegekomen, eerst was het er maar 1
Het lijkt nog zo ver weg dat ze ook een pak meer zal eten enzo

Maar ze kan wel al zitten sinds een paar dagen! Ineens. Mn gekke gebakje kan dingen altijd ineens zo kan ze de ene dag écht nog niet zitten, de volgende dag kan ze ineens uit het niets wel prima een half uur of een uur achter elkaar zonder hulp zitten.

Lars
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79421983
Dat lijkt me nou wel handig Huup, dat je haar gewoon even kunt parkeren zonder dat ze omkukelt!
En wat houdt ze het lang vol zeg!

thanks voor jullie complimentjes voor Lars, ik glim ervan!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_79422069
Huup, hier ging het ook vrij snel van idd 1 of 2 eetmomenten per dag naar het schema waar we nu op zitten. Zo raar, en het gaat zo vanzelf ook vind ik. Vantevoren maak ik me dan helemaal druk, hoe moet de overgang nou, en hoe moet ik nou zorgen dat hij meer gaat eten enzo... en uiteindelijk komt het allemaal vanzelf goed eigenlijik.
Stoer dat Amélie ineens kan zitten! Grappig he, zo van de ene op de andere dag, en dat ze dan zelf ook doen alsof het de normaalste zaak van de wereld is, terwijl jij er zo naast staat
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  zondag 21 maart 2010 @ 21:22:44 #279
143848 huuphuup
Dorksided
pi_79422510
ohja Tessie hahahaha ik heb me zó druk gemaakt in het begin hoe moest dat nou, hoe zou dat nou gaan als je kindje ineens minder ging slapen overdag enzo en hoe ga je daar dan in mee en en en en ... mijn hemel
en het ging inderdaad helemaal vanzelf. Als ik er nu op terugkijk dan heb ik er echt geen seconde bij stilgestaan van oh hoe gaan we dít aanpakken dan, het was altijd achteraf dat ik na een tijdje bedacht van hmm verrek! ze slaapt minder!

Dat zal met eten inderdaad ook wel zo zijn, dat ze straks ineens ongemerkt veel meer en veel vaker eet enzo.
Maar ik moet er wel een beetje mee oppassen, ik ben er soms iets te makkelijk mee merk ik. Okay ik wil niet per se aan stipte tijden enzo vasthouden, maar het gebeurt nu met enige regelmaat dat we bijvoorbeeld boodschappen gaan doen en dat het dan 2 uur is eer we weer thuis zijn, dan gaat ze toevallig weer naar dr bedje en is het ruim 3 uur geweest voor ze een rijstwafel krijgt bijvoorbeeld. Dan zit ik daar weer mee te pielen hoe dan met avondeten en voedingen enzo

Oh enneh... ik hoop op een fokwet door dit te zeggen..
Ze poept niet meer
die tandjes zorgden voor een poepexplosie zo'n beetje maar nu ze door zijn is het weer abrupt over. Alweer een week geleden.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 21 maart 2010 @ 21:36:13 #280
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_79423702
Amelie je kan zitten wat goehoed! Wat lijken ze dan ook meteen groot he huup?

Zou hier ook wel fijn zijn als Esmee niet meer omkukelde. Soms wil ik haar even neerl zetten omdat ik dat zo met m'n peuter gewend ben, maar vergeet dan dat het 2e exemplaar dat nog niet onder de knie heeft
pi_79423840
Ja of even laten staan op de commode om de broek op te hijsen.....dat lukt nog niet zo
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_79425501
Lars Fijn dat je nu een aantal dingen hebt die goed gaan

Amélie ineens zitten Knapperd Timo kan dat echt nog niet, die laat zich gewoon hard achterover vallen.. Ben héél benieuwd wanneer hij het zal kunnen, ik kijk er wel naar uit, lijkt me zo handig

Dat eten en hoe dat nou moet maak ik me ook ongemerkt wel eens zorgen om, maar het gaat gewoon vanzelf blijkt elke keer.. vanmiddag heeft Timo weer boterham met appelstroop gehad, voor de 2e keer, en hij at al een paar stukjes meer dan de 1e keer en het ging hem makkelijk af, hij genoot er echt van. Terwijl de eerste keer dat hij een stukje brood kreeg hij echt niet wist wat hij er mee moest en dat is nog maar een paar weekjes geleden..
  zondag 21 maart 2010 @ 22:22:11 #283
143848 huuphuup
Dorksided
pi_79428039
whehe Chan
ik moet zeggen dat Amélie zich soms ook met enig gevoel voor drama wel voorover in mijn richting kan 'werpen' hoor als ze me in de buurt ziet bij mama hangen is dan toch makkelijker blijkbaar.

Oh ik heb zo'n zin in de zomer hè pff.
Lief had ons meiske gister in ons bed gelegd in haar blootje, op een strandlaken en het zag er zó drollig uit. Ik kan niet wachten tot ze in frankrijk in zo'n klein zwembroekje kan rondscharrelen in het gras. Of in het mini-zwembadje op het terrasje, of dat we kunnen fietsen en ze haar zonnehoedje op kan. Of of of
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79429428
Aww Amélie op d'r billen zittend Handig he huup En leuk ook inderdaad, dat "ineens" dingen kunnen.
Willow kan nu ineens zich optrekken aan je vingers als ze zit. (dus bv ze zit op je schoot, grijpt je vingers vast en sjort zich omhoog, en als je dan zelf je armen een beetje omhoog beweegt zonder aan d'r te trekken (want slechts twee wijsvingers) staat ze ineens )
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_79436902

Stttt
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_79437241
Amelie . Leuk he als ze ineens iets kunnen.
Fake it till you make it...
  Moderator maandag 22 maart 2010 @ 08:36:08 #287
5428 crew  miss_sly
pi_79437291
Amélie ook zitten, leuk En ja, die zomer, ik verheug me er ook heel erg op! Schattige jurkjes met dat pamperkontje eronderuit, lekker hangen in het park, fietsen door Amsterdam

Willow, snelle! Staat ze dan ook zo schattig te wankelen, innepin

Ik 'betrapte' Senna net: die stond tegen het wipstoeltje aan heb een foto gemaakt, nog even kijken of die gelukt is.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_79437455
Beter laat dan nooit, maar hier een reactie op een aantal dingen

@ Mikox : Dagindeling :
8:30 Fles 210 met Bambix
10:30 fruit (geprakte banaan oid)
13:30 brood en een halve beker sap (vruchtensap/water half om half of dixap)
15:30 koekje en een halve beker sap
17:30 warm eten met yoghurt na
19:30 fles 210 met Bambix

@ Bar : hier kreeg ik het advies hem in zijn vocht te voorzien met sap, hij was toen ruim 7,5 maand

@ Tessie: ze vinden het hier ook allemaal wel ok, geven advies als je erom vraagt en vinden dat moeders zelf meer verstand van hun kind hebben dan de CB dames
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_79437511
wat krijgt Tess nog veel flessen vergeleken met andere kindjes.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_79437605
quote:
Op maandag 22 maart 2010 08:53 schreef Vicky het volgende:
wat krijgt Tess nog veel flessen vergeleken met andere kindjes.
Leander heeft er ook nog 4! Alleen afgelopen weekend zijn we denk ik over gegaan naar 3 omdat de nachtfles er eindelijk tussen weg is!!

Vorige week was het slapen hier ook weer helemaal bagger!!
Nu kreeg ik van iemand met ervaring een tip En het helpt Al 3 nachten
Als Leander moe is overdag leg ik hem gewoon in bed. Na een half uur maak ik hem weer wakker. Dan heeft ie genoeg slaap gehad om het weer een paar uur vol te houden maar heeft ie ook niet tveel slaap gehad. Dat doe ik 2 keer. Dan om 19:00 gaat ie in bad en daarna fles. Vaak word ie van de fles even weer hyper helemaal. Maar dan om 20:00 zakt ie helemaal in. Dan gaat ie naar bed en slaapt ie tot 06:30 Eindelijk. De eerste nachten werd ie wel eerder wakker maar het werd steeds later.
pi_79437936
Zo zie je maar hoe die kindjes onderling verschillen. Thijs slaapt overdag 5 uur (verdeeld over 2 dutjes)
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_79437993
misschien moet ik dst ook eens toepassen MeNicole. ik en qua slapen de wanhoop nabij. zowel overdag als 's nachts is 1 groot drama. mijn lontje is nog nooit zo kort geweest geloof ik.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_79438343
quote:
Op maandag 22 maart 2010 09:21 schreef Vicky het volgende:
misschien moet ik dst ook eens toepassen MeNicole. ik en qua slapen de wanhoop nabij. zowel overdag als 's nachts is 1 groot drama. mijn lontje is nog nooit zo kort geweest geloof ik.
Ja wij hadden precies hetzelfde. Eerst vond ik het wel zielig om hem wakker te maken maar wij waren ook op het punt dat we alles wilden proberen. En voor nu werkt het. Mischien niet voor lang maar deze nachten hebben we in ieder geval te pakken.

Leander sliep overdag soms heel erg veel. Soms idd ook wel 5 a 6uur. Vooral sinds ie kon kruipen. Maar nu dus 2 keer een half uur. En hij doet het er prima op. Tis niet dat ie chaggie of boos is als ik hem wakker heb gemaakt. Hij is gewoon de vrolijke Leander als altijd
pi_79438428
Tess is net met moeite in slaap gevallen. vanmiddag zal ik het slaapje eens in korten naar max 1 uur ipv 2 uur. vannacht was weer bagger en dan ben ik nu wel een beetje zat
voorhren sliep ze van 20.00 tot 6.30/7.00 met 1x wakker worden en dan was speen terugstoppen genoeg. nu wordt ze wakker en weigert te gaan slapen in haar eigen bed. Zodra haar hoofd ons matras raakt slaapt ze weer.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_79438538
Ja dat bij je in bed slapen ken ik. Daar zijn we een tijdje terug al mee gestopt. We konden zelf niet eens meer lekker slapen als hij er bij in lag. Nu staat zijn bedje een mijn kant tegen het bed aan dus ik kan hem altijd even over zijn koppie aaien enzo En soms word ie wel wakker snachts en dan zie ik dat ie naar me kijkt. Maar dat pakt ie zijn speen en gaat ie helemaal tegen de spijlen aanliggen zodat zijn hoofd heel dicht bij mijne is en dan valt ie weer in slaap En eerder ging ie zodra ie wakker was meteen schreeuwen. En dan was ie klaar wakker. Nu gelukkig niet meeer!
pi_79439827
Thijs zijn favoriete 'fruit'prakkie is trouwens banaan met avocado. Een tip voor iemand hier misschien, want het is ook nog erg gezond!
  maandag 22 maart 2010 @ 11:23:51 #297
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_79441084
laura, dank voor je dagritme. Altijd fijn om even te 'vergelijken' zeg maar.

En knappe Amélie! Handig he, huup? Hier kunnen ze ook zitten, maar geen half uur zoals jij zegt. Ook gaan ze nog niet vanuit zichzelf zittten zeg maar, ik moet ze wel echt neerzetten en dan houden ze het een paar minuutjes vol. En T wil echt alleen nog maar staan! Hij kan nu ook bij de tafel staan, maar hij laat zich wel zomaar vallen, dus ik moet er echt wel bij blijven. Nog steeds geen gekruip hier, ja achteruit, maar verder niet. Ze komen wel het hele huis rollend door. Ben benieuwd of dat kruipen nog komt of dat ze dat gaan overslaan.

Ik weet niet meer wie t zei, maar ik heb ook zo'n zin in de zomer. Als nu t zonnetje schijnt is t zo heerlijk buiten al. We gaan onze tuin hier grondig aanpakken, heb nu al zin om te gaan beginnen (maar ja, alleen thuis met 2 kids, dan heb je je handen niet zo heel vaak lekker vrij zeg maar)

Vicky, je zou de tactiek van MeNicole kunnen proberen. Baat t niet, schaadt t niet, zou ik zeggen. AL zijn hier de nachten ook nog steeds niet heel fijn hoor. Zo apart, bij opa en oma slapen ze hele nachten door, en thuis, ho maar Herkenbaar?

Banaan met avocado hier gaat mango er ook errug goed in!
pi_79441375
Leander sliep eerder bij mijn ouders idd wel gewoon de nachten door. Mijn moeder geloofde me niet dat ie thuis zo slecht sliep. Nu had ie daar vorige week ook slecht geslapen. Ze was er helemaal afgepeigert van
  maandag 22 maart 2010 @ 11:35:01 #299
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_79441419
quote:
Op maandag 22 maart 2010 11:33 schreef MeNicole2 het volgende:
Leander sliep eerder bij mijn ouders idd wel gewoon de nachten door. Mijn moeder geloofde me niet dat ie thuis zo slecht sliep. Nu had ie daar vorige week ook slecht geslapen. Ze was er helemaal afgepeigert van
Dat dus: en dan van die opmerkingen, ik kan t me gewoon niet vóórstellen, hier ze slapen perfect! Je doet ze vast 1. te vroeg naar bed (20u, valt toch wel mee?), 2. te weinig aandacht geven ( )3.............. Echt, sóms, wou ik dat we ze niet uit logeren hadden gedaan.
En overdag zouden we ze teveel laten slapen. Ze slapen overdag's morgens 1,5 uur en 's middags nog 45 min. Zonder die slaapjes houden ze t ook écht niet vol, worden ze hartstikke jengelig enzo.
pi_79441971
Ja mijn ouders zeiden ook wel eens dat we leander meer aandacht moesten geven, dan slaapt ie ook wel beter. Toen Leander daar dus vorige week zo slecht had geslapen heb ik ze maar meteen onder de neus gewreven dat ze hem dan maar meer aandacht moesten geven Weten ze er meteen van
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')