Dat lijkt me ook, maar ik heb eerlijk gezegd geen idee hoeveel cc ze zouden moeten krijgen. Als ze niet willen, willen ze niet, is mijn idee. Ik kan ze toch ook moeilijk een sonde geven? Haha, nee zonder gekheid hoor, ik bied 3 flessen aan, als ze niet willen, dan niet. Eventueel biedt ik 's middag extra vocht aan in de vorm van thee of diksap. Dat gaat er soms wel in, soms ook niet.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:07 schreef _Bar_ het volgende:
het gaat in feite toch om de hoeveelheid melk ze binnen krijgen toch niet zozeer om de hoeveelheid flessen?
Even iets heel anders hoor tussendoor.
Vanmiddag vond ik Roy lekker op zijn buik slapend in zijn bedjedit was de eerste keer dat ik hem zo uit z'n bedje kon halen.
Bij m'n vader heeft hij amper geslapen dus vanmiddag hier even de slaap ingehaald
Jammer Esmee en banaan is nog wel zo lekker...
(mango bij de melk?)
Wij houden van uitslapenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:48 schreef mikoxx het volgende:
Tessie, hoe ziet dat er bij jullie uit? qua tijden enzo?
Zelf afbijten, scheuren, prakken werkt ook wel goed, anders gewoon stukken in de mond duwen dat gaat bij mij het beste... Met name op die momenten wanneer rapley niet zo gewenst is, denk auto etc.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:18 schreef Linda2205 het volgende:
Hoe doen jullie dat eigenlijk, met zelf prutjes maken? Lotte krijgt eigenlijk stukjes, maar wil het niet meer vasthouden als het nat is. Alleen droge dingen als brood en rijstewafel eet ze goed, maar fruit laat ze vallen. Toen wilde ik d'r restje peer dus op een lepeltje geven, maar werden alleen maar hele kleine stukjes, met de staafmixer. Beetje yoghurt erdoor en even in de magnetron hielp ook niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |